Valt mee. Het zou pas echt gênant worden als hij over je moeder zou beginnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
User @:Gutanoth bespreekt een ongemakkelijk feitje.
Avondklokje overschreden?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:32 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Klein punthoofdje @:neef_wuppie @:wereldgozer @:lenny_leonard @:caland
Dit stelt @KingRoland en mij DIEP teleur.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten maat. Zal me de volgende keer weer aan de regels houden
Gewoon even bidden en dan is het zo over.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit stelt @:kingroland en mij DIEP teleur.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle. Dit is een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Blijkbaar werkt dat niet. Of doet user @KingRoland niet zijn best?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even bidden en dan is het zo over.
@:kingroland
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit stelt @:kingroland en mij DIEP teleur.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle. Dit is een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!
Ja goeie vraag eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom heb je het gevoel dat je je moet verantwoorden tegenover een forum admin?als je écht helemaal niks kan en in het echte leven alleen maar gepest wordt, dan word je forum admin
Je bent een goede jongen. En hopelijk een negatieve test.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!
Ook dit vind ik zeer sympathiek. Erg ziek?quote:
Stukje keelaids en hoofdpijn.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook dit vind ik zeer sympathiek. Erg ziek?
Ook bij jou hoop ik natuurlijk op een negatieve test.
Net gesprek met ambulante hulp. Vanmiddag fysiotherapie. En FOK!en natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat staat er op de planning vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |