In ieder geval lui maar dat bevestig je zelf alquote:Op donderdag 4 november 2021 19:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..
Wow je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..
Moe-derquote:Op donderdag 4 november 2021 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval lui maar dat bevestig je zelf al
40 uur werken is toch sowieso niet meer van deze tijd.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uur
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 4 november 2021 20:17 schreef tong80 het volgende:
Broccolischotel met rundergehakt
Bijna 0-1 PSV in een gruwelijke kutwedstrijd.
@Haags kijk deze fluitketelquote:Op donderdag 4 november 2021 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
40 uur werken is toch sowieso niet meer van deze tijd.
Dat is pas falen, als je als volwassene 40 uur moet werken.
Arbeider gespot.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags kijk deze fluitketel
Het was weer heerlijk.quote:
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 4 november 2021 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk.
Trusten voor straks.
Slaap lekker vriendjequote:Op donderdag 4 november 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van de kaart. Ik dacht dat wij vrienden waren.
Waarom heb je het gevoel dat je je moet verantwoorden tegenover een forum admin?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:04 schreef Charz het volgende:
Wou alleen even klagen .. dan hoef ik dat thuis niet te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |