https://www.volkskrant.nl(...)van-corona~b65c1fda/quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had deze week een groot evenement waar veel van mijn groep verkouden zijn geworden en nu worden iedere dag in de groepsapp testuitslagen gedeeld. Allemaal negatief uiteraard.
Corona bestaat niet.
Chinees bestellen straks. Ga je de durby daar ook kijken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Mexicaans.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Vet mormelquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chinees bestellen straks. Ga je de durby daar ook kijken?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vreselijk ongezonde vette zooi, Chinees.
Je bent net aan de beterende hand, en dan ga je voor Chinees? Sinds wanneer vertrouw jij die Aziaten?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen. Het is nu eenmaal zo.quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen. Het is nu eenmaal zo.
Veel vet, veel suiker. Echt vreselijk slecht eten.
Eten maken is één van de weinige zaken wat ze prima doen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent net aan de beterende hand, en dan ga je voor Chinees? Sinds wanneer vertrouw jij die Aziaten?
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut. Voeding en goede beweging zijn super belangrijk.
Ik weet niet wat je precies probeert te doen maar het mislukt hopeloos. Ga maar weer naar het PSV topic Badder.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Je wordt al lui en futloos.
Op z'n tijd zeker lekker. Mits je wat fatsoenlijks besteld. Cha Sieuw bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eten maken is één van de weinige zaken wat ze prima doen.
Ik vind het hier veel leuker op dit moment.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies probeert te doen maar het mislukt hopeloos. Ga maar weer naar het PSV topic Badder.
Nummertje 59.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op z'n tijd zeker lekker. Mits je wat fatsoenlijks besteld. Cha Sieuw bijvoorbeeld.
Wat ga je halen?
Ik ga zo friet eten. Met een goulashkroket en een vlampijp.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut. Voeding en goede beweging zijn super belangrijk.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is ook je moeder haar lievelings.
Ben je zo onzeker dat je de mening nodig hebt van iemand met het syndroom van down?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga zo friet eten. Met een goulashkroket en een vlampijp.
Graag jouw mening.
Ook dit is het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is ook je moeder haar lievelings.
Lekker! Al heb ik liever een Mexicano dan een goulashkroket.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening.
Even een ondergrondje voor een 5 setter?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |