Frank van der lende.quote:
Heb je je banaan vandaag nog weten te veroveren?quote:
Ik werk vandaag thuis.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je je banaan vandaag nog weten te veroveren?
Erg gezelligquote:Op donderdag 4 november 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het een gezellige avond gister?
Leuk man, komen weer 2 potjes bij gelukkig.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg gezelligDat gaan we vaker doen!
Ben jij nog naar je pa geweest?
Zo ja, was het gezellig?
Dirk is niet voor Ajax.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las net dat Dirk Kuyt nogal zuur was gisteravond, klopt dat?
Ik kijk gewoon lekker die Ziggy kanaaltjes en sla het hele geouwehoer over.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirk is niet voor Ajax.
Maar het hele 'analyseren' is echt om te janken met Wes en Dirruk. Ik moest hardop lachen toen hij Kudus slecht vond invallen, maar na de 2-1 wel aardig.
Kudus kwam er in de 67e minuut in.
De 2-1 viel in de 72e minuut.
Daar zat Van Basten, die vind ik altijd wel prima.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon lekker die Ziggy kanaaltjes en sla het hele geouwehoer over.
wel beter inderdaad, ik kijk de wedstrijd meestal wel op rtl want Sierd vind ik ook vermoeiend maar in de rust en erna ziggoquote:Op donderdag 4 november 2021 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zat Van Basten, die vind ik altijd wel prima.
Wat een verstandige beslissing. Maar wel balen ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man, komen weer 2 potjes bij gelukkig.
Nee ik was nog ziekig en ook nog geen testuitslag dus het leek mij beter van niet, hoewel ze wel graag wilden dat ik kwam. Mijn pa heeft namelijk vakantie en moet normaal altijd een uur of 4 op, dus hij kijkt zelden wedstrijden uit. Baalde er wel van want altijd erg leuk om samen te kijken.
Ik heb nu met de katten gekeken (en mijn vriendin), die waren niet erg gelukkig met mij.
Ja ze lagen lekker te doezelen toen ik moest juichen. Overigens ook één keer toen ik 'kut Blind' riep na een slechte pass. De rest van de avond verwijtende blikken.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een verstandige beslissing. Maar wel balen ja.
De katten schrokken zeker bij de 1-1 en de 1-2
De kat van m'n vader had een soortgelijk probleem.
Leuke review maatquote:Op donderdag 4 november 2021 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Just Mercy (Netflix) 6,6/10
@:ggmm @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:PSVCL
Daar correspondeerde ik mee. Hij wilde me interviewen voor Kunststof op radio 1quote:Op donderdag 4 november 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was in de war met Frénk van der Linden, wat overigens ook een enorme eikel is.
Ik had jou net gementioned aangaande mijn review over Just Mercy, maar had nog niets van je vernomen. Denk ik laat het je even ook langs deze weg weten.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland je weet toch wel hoe je burgervader heet joh?
[ twitter ]
Ik was nog niet toegekomen aan het wegwerken van mijn mentjions. (hoewel die van jou wel prioriteit heeft) Een like.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had jou net gementioned aangaande mijn review over Just Mercy, maar had nog niets van je vernomen. Denk ik laat het je even ook langs deze weg weten.
Top. Mijn dag is weer goed.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was nog niet toegekomen aan het wegwerken van mijn mentjions. (hoewel die van jou wel prioriteit heeft) Een like.
Monaco afgelopen weekend ook verloren van een degradatiekandidaat zag ik, ik heb er wel vertrouwen in ondanks de afwezigen. Al zal een overwinning lastig worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Mijn dag is weer goed.![]()
(en blijft goed ongeacht het verschrikkelijke resultaat van vanavond)
Zonder Gakpo, Madueke en Götze is alle creativiteit verloren.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Monaco afgelopen weekend ook verloren van een degradatiekandidaat zag ik, ik heb er wel vertrouwen in ondanks de afwezigen. Al zal een overwinning lastig worden.
Ajax speelde gelijk tegen Heracles afgelopen weekendquote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Monaco afgelopen weekend ook verloren van een degradatiekandidaat zag ik
het welbekende duo hubert & brulsquote:Op donderdag 4 november 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland je weet toch wel hoe je burgervader heet joh?
[ twitter ]
Hubert wie is dat?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
het welbekende duo hubert & bruls
Ajax won ook enkel vanwege de rode kaart, lucky ajax. Laat mij Lans wat moed inspreken.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax speelde gelijk tegen Heracles afgelopen weekend
Danny ziet er zelf uit als een cokedealerquote:
Hoe weet jij hoe een cokedealer eruit ziet?quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Danny ziet er zelf uit als een cokedealer
Filmsquote:Op donderdag 4 november 2021 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe een cokedealer eruit ziet?
Racist.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@Dannyquote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel relax dat je werk daar zo flexibel mee omgaat.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef Charz het volgende:
Ik voel me oud, vanmiddag samen middagdutje gedaan met de kleine.. na de voeding ook in slaap gesust.
Haha, mama en huisvrouw is 24/7 werkquote:Op donderdag 4 november 2021 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel relax dat je werk daar zo flexibel mee omgaat.
@:drizzt check deze grap
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uurquote:Op donderdag 4 november 2021 19:51 schreef Charz het volgende:
[..]
Haha, mama en huisvrouw is 24/7 werk
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..quote:Op donderdag 4 november 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |