Ajax speelde gelijk tegen Heracles afgelopen weekendquote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Monaco afgelopen weekend ook verloren van een degradatiekandidaat zag ik
het welbekende duo hubert & brulsquote:Op donderdag 4 november 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland je weet toch wel hoe je burgervader heet joh?
[ twitter ]
Hubert wie is dat?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
het welbekende duo hubert & bruls
Ajax won ook enkel vanwege de rode kaart, lucky ajax. Laat mij Lans wat moed inspreken.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax speelde gelijk tegen Heracles afgelopen weekend
Danny ziet er zelf uit als een cokedealerquote:
Hoe weet jij hoe een cokedealer eruit ziet?quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Danny ziet er zelf uit als een cokedealer
Filmsquote:Op donderdag 4 november 2021 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe een cokedealer eruit ziet?
Racist.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@Dannyquote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel relax dat je werk daar zo flexibel mee omgaat.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef Charz het volgende:
Ik voel me oud, vanmiddag samen middagdutje gedaan met de kleine.. na de voeding ook in slaap gesust.
Haha, mama en huisvrouw is 24/7 werkquote:Op donderdag 4 november 2021 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel relax dat je werk daar zo flexibel mee omgaat.
@:drizzt check deze grap
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uurquote:Op donderdag 4 november 2021 19:51 schreef Charz het volgende:
[..]
Haha, mama en huisvrouw is 24/7 werk
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..quote:Op donderdag 4 november 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uur
In ieder geval lui maar dat bevestig je zelf alquote:Op donderdag 4 november 2021 19:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..
Wow je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..
Moe-derquote:Op donderdag 4 november 2021 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval lui maar dat bevestig je zelf al
40 uur werken is toch sowieso niet meer van deze tijd.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uur
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 4 november 2021 20:17 schreef tong80 het volgende:
Broccolischotel met rundergehakt
Bijna 0-1 PSV in een gruwelijke kutwedstrijd.
@Haags kijk deze fluitketelquote:Op donderdag 4 november 2021 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
40 uur werken is toch sowieso niet meer van deze tijd.
Dat is pas falen, als je als volwassene 40 uur moet werken.
Arbeider gespot.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags kijk deze fluitketel
Het was weer heerlijk.quote:
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 4 november 2021 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk.
Trusten voor straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |