Deze vorm van projectie staat je niet zo goed. Eigenlijk mislukken alle pogingen tot nu toe, het begint een beetje zielig te worden. Maar ga vooral door.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat blijkt, anders doe je zoiets niet. Maar trek het je niet aan hoor.
Ik hoop dat je snel herstelt.
Hopen op een stunt in Dordrecht @yvonnequote:Op vrijdag 5 november 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg. Ik juich denk ik nog later want ik ga voor het schakelgenot.
Uiteraard, maar Dordrecht kan er echt helemaal niets van helaas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op een stunt in Dordrecht @:yvonne
Sta jij ook naast Sylvana?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op een stunt in Dordrecht @:yvonne
Sorry, ik was er al klaar mee. Überhaupt wel met jou, eigenlijk. Goed weekend, kerel en smakelijk eten straks.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze vorm van projectie staat je niet zo goed. Eigenlijk mislukken alle pogingen tot nu toe, het begint een beetje zielig te worden. Maar ga vooral door.
Wat leuk dat je dit vraagt, wat attent van jequote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Is dat wat? ik drink eigenlijk altijd Clipper, maar een beetje afwisseling kan geen kwaadquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
De Pukka thee is in de bonus
@:kingroland @:3rr0r
Thee is eigenlijk voor meisjes, maar Pukka is stoere thee, kennelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat wat? ik drink eigenlijk altijd Clipper, maar een beetje afwisseling kan geen kwaad
Bij Amazon heb je een geschenkdoos ervan zag ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
De Pukka thee is in de bonus
@:kingroland @:3rr0r
Zeggen dat "iets" alleen voor meisjes of alleen voor jongetjes is, is alleen voor hele onzekere mensenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thee is eigenlijk voor meisjes, maar Pukka is stoere thee, kennelijk.
Ja, klopt. Komt omdat ik vroeger met poppen heb gespeeld, daar heb ik een tik van gekregen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zeggen dat "iets" alleen voor meisjes of alleen voor jongetjes is, is alleen voor hele onzekere mensen
Kipdijfiletstukjes in satésaus met mihoenquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ik drink die beide, vind het een beetje hetzelfde qua kwaliteitquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat wat? ik drink eigenlijk altijd Clipper, maar een beetje afwisseling kan geen kwaad
Eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kipdijfiletstukjes in satésaus met mihoen
Prettig weekend.....
Tegenwoordig halen we af bij een Shalom.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echte, of supermarkt varkensvlees reepjes?
Echt experts dit, de landelijke nar en het vrouwtje van de bestseller auteur. (lol)quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hier staat een Turk op de foto. @:GGMM
EEN TURK.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies probeert te doen maar het mislukt hopeloos. Ga maar weer naar het PSV topic Badder.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. De SC is, op een enkele user na, gewoon een heel triest inteeltclubje.
Het Epe van Fok!
Alles van Badder komt mij over alsof hij heel stoer probeert te doen maar dat mislukt allemaal een beetje, erg ongemakkelijk allemaal (ook omdat stoer doen op een internetforum per definitie niet echt werkt)quote:
Hier roddelen we niet. @BehoorlijkKritischquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles van Badder komt mij over alsof hij heel stoer probeert te doen maar dat mislukt allemaal een beetje, erg ongemakkelijk allemaal (ook omdat stoer doen op een internetforum per definitie niet echt werkt)
Excuus.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:Behoorlijkkritisch
Het is heel aandoenlijk ja, vooral omdat hij zelf denkt dat het wel lukt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles van Badder komt mij over alsof hij heel stoer probeert te doen maar dat mislukt allemaal een beetje, erg ongemakkelijk allemaal (ook omdat stoer doen op een internetforum per definitie niet echt werkt)
Ouwe grachtenlikker!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |