Valt mee. Het zou pas echt gênant worden als hij over je moeder zou beginnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
User @:Gutanoth bespreekt een ongemakkelijk feitje.
Avondklokje overschreden?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:32 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Klein punthoofdje @:neef_wuppie @:wereldgozer @:lenny_leonard @:caland
Dit stelt @KingRoland en mij DIEP teleur.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten maat. Zal me de volgende keer weer aan de regels houden
Gewoon even bidden en dan is het zo over.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit stelt @:kingroland en mij DIEP teleur.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle. Dit is een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Blijkbaar werkt dat niet. Of doet user @KingRoland niet zijn best?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even bidden en dan is het zo over.
@:kingroland
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit stelt @:kingroland en mij DIEP teleur.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle. Dit is een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!
Ja goeie vraag eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom heb je het gevoel dat je je moet verantwoorden tegenover een forum admin?als je écht helemaal niks kan en in het echte leven alleen maar gepest wordt, dan word je forum admin
Je bent een goede jongen. En hopelijk een negatieve test.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!
Ook dit vind ik zeer sympathiek. Erg ziek?quote:
Stukje keelaids en hoofdpijn.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook dit vind ik zeer sympathiek. Erg ziek?
Ook bij jou hoop ik natuurlijk op een negatieve test.
Net gesprek met ambulante hulp. Vanmiddag fysiotherapie. En FOK!en natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat staat er op de planning vandaag?
11 jaar (minus wat jaartjes als je je goed gedraagt) voor iemand zijn leven ontnemen, wat een land. Als ze achterin de twintig zijn gaan ze fluitend verder met hun leven, nog 50 jaar ofzo. Degene die dood is was dan vast ook geen lieverdje maar de verhouding nooit meer leven versus 8 jaar geen leven/chillen in de bak is wel wat scheef.quote:Twee 21-jarige Amsterdamse drillrappers zijn beide veroordeeld tot elf jaar cel voor het doodsteken van de 19-jarige Rotterdammer Cennethson 'Chuchu' Janga op de Pier in Scheveningen, vorig jaar augustus.
@Zipportal en ik pleiten voor andere straffen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
11 jaar (minus wat jaartjes als je je goed gedraagt) voor iemand zijn leven ontnemen, wat een land. Als ze achterin de twintig zijn gaan ze fluitend verder met hun leven, nog 50 jaar ofzo. Degene die dood is was dan vast ook geen lieverdje maar de verhouding nooit meer leven versus 8 jaar geen leven/chillen in de bak is wel wat scheef.
In gevallen waarbij het overduidelijk is wie het daadwerkelijk heeft gedaan niet eens een vreemde logica.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal en ik pleiten voor andere straffen.
[ afbeelding ]
Amsterdamse drillrapper is voor mij al voldoende.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In gevallen waarbij het overduidelijk is wie het daadwerkelijk heeft gedaan niet eens een vreemde logica.
Gaat GGMM altijd 1 seconde na 12:00 lunchen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit je in een oost Duits vakantiekamp dat je van die stipte lunchtijden hebt
quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amsterdamse drillrapper is voor mij al voldoende.
Dan is hij nog laat..zijn collega's staan om 12:00 al bij de prikklok voor de dagelijkse broodtrommelwandeling.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat GGMM altijd 1 seconde na 12:00 lunchen?
Erg spannend allemaal makker. Fijn dat je al bent opgeknapt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben alleen nog wat verkouden maar verder weer behoorlijk opgeknapt. Straks om kwart voor 2 even testen, ik hou jullie op de hoogte.
Domibo gehad?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:32 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Klein punthoofdje @:neef_wuppie @:wereldgozer @:lenny_leonard @:caland
Ik trap niet in deze act.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Mention van de altijd sympathieke user @:Zipportal in het Feyenoord topic niet kunnen lezen.
Erg jammer
quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-v-v-vier op een rij![]()
![]()
@:onlogisch @:lange_lans
Ik had deze week een groot evenement waar veel van mijn groep verkouden zijn geworden en nu worden iedere dag in de groepsapp testuitslagen gedeeld. Allemaal negatief uiteraard.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben alleen nog wat verkouden maar verder weer behoorlijk opgeknapt. Straks om kwart voor 2 even testen, ik hou jullie op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |