De klok weer een uur vooruit zetten?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om dingen te doen en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is 'rquote:Op woensdag 3 november 2021 11:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat Beck uit You? Vind haar een beetje te perfect.
Dat geloof ik niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik nou ook weer niet.
Zee u laterquote:Op woensdag 3 november 2021 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De klok weer een uur vooruit zetten?
Je weet wie er hier mod is hè.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
Wel typisch hoor van dit topic. Je post eens iets van een mooie vrouw en direct slotje
HIER WORDT GEMODquote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
Wel typisch hoor van dit topic. Je post eens iets van een mooie vrouw en direct slotje
Ik heb geen bezwaar tegen mooie vrouwenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'rOhh dat snap ik wel dat je dat zegt maar dat vind ik zelf juist weer niet. Ik vind haar stem ook prachtig. In interviews komt ze ook enorm relaxt over, vind ik.
Maar verder val ik eigenlijk zelden op wat zogenaamd de meest aantrekkelijke celebrities zijn, moet ik zeggen.
Spelbreker.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen mooie vrouwen. In tegendeel!
Die zongen ook al over een damequote:
Ah nee dit vind ik inderdaad ook agsoluut niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit vind ik ook niet ideaal. Terwijl ze wel net vrij schijnt te zijn.
Daar ging het al fout.quote:
Heel veel meisjes beginnen ook gewoon op elkaar te lijken..quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een onvriendelijk persoon.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'rOhh dat snap ik wel dat je dat zegt maar dat vind ik zelf juist weer niet. Ik vind haar stem ook prachtig. In interviews komt ze ook enorm relaxt over, vind ik.
Maar verder val ik eigenlijk zelden op wat zogenaamd de meest aantrekkelijke celebrities zijn, moet ik zeggen.
Ah. AAAAH. ah.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
Ik vond Anna Kournikova ook niet zo geweldig trouwens, terwijl die toch enorm populair was onder de mannen.
Sharapova dan weer wel, maar die triggert in mij het deel van me dat is aangetrokken tot ice queens, vrees ik
Emma > Geriquote:Op woensdag 3 november 2021 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?
Ik ben zelf weer een beetje into Geri Halliwell nu vanwege de Spice Girls docu die ik zag. Vind je haar wat?
Ik vond Emma altijd verschrikkelijk met haar twee staartjes, maar ze best leuk opgedroogd. Denk dat ze het stabielste van het stel is.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emma > Geri
(Al realiseer ik me ook wel dat als die niet per ongeluk beroemd was geworden met de Spice Girls, het gewoon zo’n doorsnee Engelse caissière van de Tesco zou zijn, in joggingbroek, met wallen onder de ogen en een rokershoest).
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?
Ik ben zelf weer een beetje into Geri Halliwell nu vanwege de Spice Girls docu die ik zag. Vind je haar wat?
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emma > Geri
(Al realiseer ik me ook wel dat als die niet per ongeluk beroemd was geworden met de Spice Girls, het gewoon zo’n doorsnee Engelse caissière van de Tesco zou zijn, in joggingbroek, met wallen onder de ogen en een rokershoest).
Ja eens, ze is nu ook weer een wandelend lijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.
Geri vond ik vroeger knap, dus echt in het begin van de Spice Girls-tijd. Ik weet niet zeker hoe het nu is maar op een gegeven moment werd ze me veel te afgetraind.
Ik zat laatst de F1 van Zandvoort te kijken en toen herkende ik haar niet eens. Ze is dus getrouwd met die baas van Red Bull, Christian Horner.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.
Geri vond ik vroeger knap, dus echt in het begin van de Spice Girls-tijd. Ik weet niet zeker hoe het nu is maar op een gegeven moment werd ze me veel te afgetraind.
Sowieso zijn alle vrouwelijke SC-ers stukken knapper dan alle celebrities natuurlijk, maar dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja eens, ze is nu ook weer een wandelend lijk.
Ik zou de ESF-SC dames kalender meteen bestellen inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle vrouwelijke SC-ers stukken knapper dan alle celebrities natuurlijk, maar dat moge duidelijk zijn.
Sommige mensen draaien alles om jaquote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ben niet van het reageren op social media, maar mijn handen jeuken echt. Van die wappies die beweren dat gevaccineerden de verspreiders zijn, want de rest wordt getest. Maar euhm die test, die was toch helemaal niet betrouwbaar?!
Ze willen dus voor altijd een lockdown zodat niemand meer besmet raakt, duidelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ben niet van het reageren op social media, maar mijn handen jeuken echt. Van die wappies die beweren dat gevaccineerden de verspreiders zijn, want de rest wordt getest. Maar euhm die test, die was toch helemaal niet betrouwbaar?!
Dat is wel het beste inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen dus voor altijd een lockdown zodat niemand meer besmet raakt, duidelijk.
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef Yesse het volgende:
Nu ben ik totaaaal niet op de hand van de wappies maar ergens is het natuurlijk wel waar dat er nu een hoop gevaccineerden zijn die zichzelf niet testen bij klachten maar toch met hun code ergens naar binnen gaan.
Het liefst willen ze dat natuurlijk zelf kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef Yesse het volgende:
Nu ben ik totaaaal niet op de hand van de wappies maar ergens is het natuurlijk wel waar dat er nu een hoop gevaccineerden zijn die zichzelf niet testen bij klachten maar toch met hun code ergens naar binnen gaan.
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.
Uiteindelijk moet het leven straks door en ja dan besmetten we elkaar als we alles weer gaan doen, maar de kans dat we in het ziekenhuis komen is héél erg klein.
Je kunt moeilijk eeuwig het leven stilzetten voor een groep mensen die zelf helemaal niets zal doen om een pandemie op te lossen. 87% doet dat gelukkig wel.
Of het vaak gebeurt weet ik niet maar ik zie het om me heen wel gebeuren dat mensen er wel wat makkelijker mee omgaan. Dus ik snap op zich het argument.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.
Uiteindelijk moet het leven straks door en ja dan besmetten we elkaar als we alles weer gaan doen, maar de kans dat we in het ziekenhuis komen is héél erg klein.
Je kunt moeilijk eeuwig het leven stilzetten voor een groep mensen die zelf helemaal niets zal doen om een pandemie op te lossen. 87% doet dat gelukkig wel.
Kijk eens aan, goeie gozert die Satan.quote:
We zitten ook niet echt ruim in de IC-bedden natuurlijk. Ongeacht de maatregelen lijkt Corona me voor de komende paar winters wel een blijvertje, dus daar mag weleens iets aan gedaan worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.
Het zijn een miljoen mensen die zich niet hebben gevaccineerd. Dus die bedden heb je zo gevuld helaas.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.
Bij Media Inside was men daar (om de verkeerde redenen) al heel enthousiast over een paar weken terug.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:13 schreef H_T het volgende:
SBS heeft als nieuwe show Koorddancing wis ze Stars bedacht. Programma heet officieel anders, maar ik denk sowieso niet dat ik het ga kijken
Het is nu inderdaad pijnlijk duidelijk dat onze IC capaciteit ondermaats is.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zitten ook niet echt ruim in de IC-bedden natuurlijk. Ongeacht de maatregelen lijkt Corona me voor de komende paar winters wel een blijvertje, dus daar mag weleens iets aan gedaan worden.
Ja aan de ene kant wel, maar als het dan een veel grotere groep gaat beperken ben ik er toch wel snel klaar mee. Vooral ook door de buitenproportionele aandacht die er steeds al uit is gegaan naar de kleinere groep. Ik denk ook dat bepaalde sectoren sluiten niet meer gaat lukken, dan ga je de stille meerderheid ineens horen, wat de laatste weken al begint te komen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of het vaak gebeurt weet ik niet maar ik zie het om me heen wel gebeuren dat mensen er wel wat makkelijker mee omgaan. Dus ik snap op zich het argument.
Nu ben ik het dus totaal niet met die mensen eens dat je helemaal niks moet doen en dat gevacineerden ook maar binnen moeten gaan zitten om die reden. Of dat we dan ook maar gevaccineerden moeten gaan testen ofzo.
Maar deze hele coronasituatie geeft mij sowieso dubbele gevoelens. Aan de ene hand vind ik dat mensen vrij moeten zijn om zich niet te laten vaccineren maar aan de andere kant wil ik mensen die met anti-vaccinatie borden staan zijn door elkaar schudden en zeggen "LAAT JE NOU GEWOON VACCINEREN DAN ZIJN WE ER VAN AF". En zo ook met de booster shots. Ik ben straks de eerste die mijn mouw opstroopt zodra het kan. Maar ik vind het ook wel oneerlijk dat we als "rijke landen" zeiden 'we gaan Afrika helpen' maar inmiddels in Afrika de toegang tot een eerste prik nog voor veel mensen onbereikbaar is terwijl wij een derde in onze arm laten zetten..
Maar een miljoen op 17 miljoen mensen. Dus heb je 16 miljoen mensen die bescherming bieden, dat zou op zich genoeg moeten zijn. Echter lijkt dat met Corona niet te helpen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het zijn een miljoen mensen die zich niet hebben gevaccineerd. Dus die bedden heb je zo gevuld helaas.
Zijn er ook goede redenen om daar enthousiast over te zijn?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Media Inside was men daar (om de verkeerde redenen) al heel enthousiast over een paar weken terug.
Het wordt verder natuurlijk gewoon een flutprogramma, met een dik koord met een net eronder en BN’ers van C-niveau.
Gewoon gesellig amusement. Nootje, stukkie kaas, blikkie Schultenbrau erbij.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn er ook goede redenen om daar enthousiast over te zijn?
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Media Inside was men daar (om de verkeerde redenen) al heel enthousiast over een paar weken terug.
Het wordt verder natuurlijk gewoon een flutprogramma, met een dik koord met een net eronder en BN’ers van C-niveau.
Is het probleem niet dat die 1 miljoen mensen vooral bij elkaar in de buurt wonen (grote steden en bible belt)?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar een miljoen op 17 miljoen mensen. Dus heb je 16 miljoen mensen die bescherming bieden, dat zou op zich genoeg moeten zijn. Echter lijkt dat met Corona niet te helpen.
Volgens mij zijn wij het helemaal met elkaar eensquote:Op woensdag 3 november 2021 13:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar als het dan een veel grotere groep gaat beperken ben ik er toch wel snel klaar mee. Vooral ook door de buitenproportionele aandacht die er steeds al uit is gegaan naar de kleinere groep. Ik denk ook dat bepaalde sectoren sluiten niet meer gaat lukken, dan ga je de stille meerderheid ineens horen, wat de laatste weken al begint te komen.
Dat laatste wel mee eens ook ja, voelt heel beschamend.
Ik denk dat de verzekering gaat sputteren als je voorstelt het meteen boven de Grand Canyon te doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.
Bier en snacks kunnen natuurlijk ook bij een ander programmaquote:Op woensdag 3 november 2021 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon gesellig amusement. Nootje, stukkie kaas, blikkie Schultenbrau erbij.![]()
Goed voor 234.000 kijkers ofzo.
Vroeger bij Now or Never lieten ze een keer iemand met hoogtevrees over een koord lopen dat tussen twee vrij hoge flatgebouwen was. SBS kiest voor de nok van de Arenaquote:Op woensdag 3 november 2021 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat de verzekering gaat sputteren als je voorstelt het meteen boven de Grand Canyon te doen.
He wat een eensgezindheid toch altijd hier!quote:Op woensdag 3 november 2021 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is het probleem niet dat die 1 miljoen mensen vooral bij elkaar in de buurt wonen (grote steden en bible belt)?
[..]
Volgens mij zijn wij het helemaal met elkaar eens
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.
Ik neem aan dat dat toen ook wel met een vangnetje was?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger bij Now or Never lieten ze een keer iemand met hoogtevrees over een koord lopen dat tussen twee vrij hoge flatgebouwen was. SBS kiest voor de nok van de Arena
Sowieso wel met veiligheidsmaatregelen, maar ik weet niet meer of dat een net of een harnas was. Harnas lijkt me eigenlijk een betere optiequote:Op woensdag 3 november 2021 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat toen ook wel met een vangnetje was?
Mij zou je daar iig niet overheen krijgen.
Hm, ik weet niet of dat wel zo effectief is om je val te breken.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Sowieso wel met veiligheidsmaatregelen, maar ik weet niet meer of dat een net of een harnas was. Harnas lijkt me eigenlijk een betere optie
Lijkt mij wel. Zo'n dekkingsgraad werkt natuurlijk vooral lokaal en niet over heel Nederland. Dus zolang er gebieden zijn met erg lage percentages blijft het zo doorgaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is het probleem niet dat die 1 miljoen mensen vooral bij elkaar in de buurt wonen (grote steden en bible belt)?
Besef me ineens dat dit harnas kruisloos is en dat ik niet heb gecheckt naar wat voor website ik eigenlijk zit te linken.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of dat wel zo effectief is om je val te breken.![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle vrouwelijke SC-ers stukken knapper dan alle celebrities natuurlijk, maar dat moge duidelijk zijn.
Tuuuurlijk. Je ‘wist het niet’quote:Op woensdag 3 november 2021 13:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Besef me ineens dat dit harnas kruisloos is en dat ik niet heb gecheckt naar wat voor website ik eigenlijk zit te linken.
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel gewoon echt heel, maar echt heel onschuldig
Komt een beetje door dit principe.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar als het dan een veel grotere groep gaat beperken ben ik er toch wel snel klaar mee. Vooral ook door de buitenproportionele aandacht die er steeds al uit is gegaan naar de kleinere groep. Ik denk ook dat bepaalde sectoren sluiten niet meer gaat lukken, dan ga je de stille meerderheid ineens horen, wat de laatste weken al begint te komen.
Dat vind ik dus zo irritant!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sommige mensen draaien alles om ja
Het liefst geen maatregelen, geen testen. Wat je niet test, bestaat niet!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen dus voor altijd een lockdown zodat niemand meer besmet raakt, duidelijk.
* stopt met testen van de zwaartekrachtquote:Op woensdag 3 november 2021 14:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het liefst geen maatregelen, geen testen. Wat je niet test, bestaat niet!
Jaquote:Op woensdag 3 november 2021 14:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt een beetje door dit principe.
[ twitter ]
Nou, op het internet speelt eigenlijk hetzelfde principe. De meest belachelijke outliers komen juist naar boven door de algoritmes op sociale media. En als mensen dan 'zelfstandig onderzoek' gaan doen komen ze eerst die outliers tegen.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jawaarom zouden de kijkcijfers toch dalen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* stopt met testen van de zwaartekracht
De zoon van Christian en Geri Horner is vernoemd naar George Michaelquote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door mijn vader gemaakte appeltaart
Alleen als-ie snik en snikheet isquote:Op woensdag 3 november 2021 10:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een kroket voor in de boom?
[ afbeelding ]
Daar doe ik dan weer niet aan mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat het verplicht zou moeten worden om je QR code te laten zien als je in dit topic wilt posten. Ik begin met de mijne:
[ afbeelding ]
IK DOE NIET MEER MEEquote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat het verplicht zou moeten worden om je QR code te laten zien als je in dit topic wilt posten. Ik begin met de mijne:
[ afbeelding ]
Ja, de Spanjaard, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef Strani het volgende:
Metéén duidelijk wie de wappies zijn hier
Meteen door jou gehackt als we deze scannen?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt me niet eens om deze te scannenquote:Op woensdag 3 november 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meteen door jou gehackt als we deze scannen?
Vanaf computer gebruik ik meestal deze sitequote:Op woensdag 3 november 2021 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden op FOK!.
Moet lukken hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lukt me niet eens om deze te scannen
Spaanse oplichter, wie had dat verwacht.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Mij wel, ik ben GESCHOKT van alles wat ik nu weetquote:Op woensdag 3 november 2021 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de camera van je telefoon. Of zoals in dit geval: screenshot makenquote:Op woensdag 3 november 2021 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik een QR-code moet scannen.
Echt?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Mij wel, ik ben GESCHOKT van alles wat ik nu weet
Maar dat moet ik toch eerst nog een optie aanzetten, voordat ie het snapt dat het een qr code is?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Met de camera van je telefoon. Of zoals in dit geval: screenshot maken
Confronterend hèquote:Op woensdag 3 november 2021 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Mij wel, ik ben GESCHOKT van alles wat ik nu weet
Hier was het juist zonnig en net niet zo warm dat het ongemakkelijk werd.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Het was vandaag heerlijk mistig, fris en koud. Had ook voor het eerst mijn echte winterjas aan.
Niet mee eens. Dit is amateursport en de Kamer is tegen QR controles bij amateursport!quote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat was gisteren toch aangekondigd dat de QR ook geldt voor amateursporten?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dit is amateursport en de Kamer is tegen QR controles bij amateursport!
T shirt met lange mouwen, gebreide trui en winterjas hierquote:Op woensdag 3 november 2021 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Het was vandaag heerlijk mistig, fris en koud. Had ook voor het eerst mijn echte winterjas aan.(Wel met t-shirt eronder, anders krijg ik het toch weer te warm
)
Ja maar de Kamer is tegen. En Bruls en Co ook. Dus amateursport buiten zal wel vrijgesteld worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat was gisteren toch aangekondigd dat de QR ook geldt voor amateursporten?
En amateursport binnen?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar de Kamer is tegen. En Bruls en Co ook. Dus amateursport buiten zal wel vrijgesteld worden.
De krant heeft het alleen over buiten. Dus ik zal maandag in de tennishal wel mijn QR code flashen. Al is daar geen personeelquote:
Hierquote:Op woensdag 3 november 2021 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden op FOK!.
hulp_beerquote:
Ja, dat zag ik vanmorgen ook al inderdaad. Het gaat enkel over buitensporten en de fitness en het zwembad, maar over de sporthallen, heb ik niks gehoord.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
De krant heeft het alleen over buiten. Dus ik zal maandag in de tennishal wel mijn QR code flashen. Al is daar geen personeel
Cruciaal voor de komende korfbal interland.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:45 schreef H_T het volgende:
Ik heb een apparaat gekocht, een carnavalsmasjien
Hij denkt zelluf na!quote:
Nog nooit de link gelegdquote:Op woensdag 3 november 2021 16:48 schreef Strani het volgende:
Er is mij vandaag verteld dat ik lijk op Ruben Nicolai. En nou kijk ik naar foto's van hem en verdomd, ik zie het zelf ook.
Neequote:Op woensdag 3 november 2021 16:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog nooit de link gelegd
Zie het ook niet echt.
Neeje, da min de!quote:Op woensdag 3 november 2021 16:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij denkt zelluf na!
Dat ding dat schrijft en componeert en rijmt ook bovendien
quote:
Beetje.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:48 schreef Strani het volgende:
Er is mij vandaag verteld dat ik lijk op Ruben Nicolai. En nou kijk ik naar foto's van hem en verdomd, ik zie het zelf ook.
Ja ik vind dit ook wel!quote:Op woensdag 3 november 2021 16:48 schreef Strani het volgende:
Puberale beer weerquote:
Je gooit gewoon wat dingen bij elkaar en in een wip dan is je kraker klaarquote:
quote:
Ik kan er wel mee leven. Ik bedoel, het is niet bepaald Brad Pitt maar het is ook geen Dion Graus.quote:
Een slag toen ik je zag.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeh, opeens een harde donderklap.
Ik zou de link niet direct leggen. Zie het nog een klein beetje.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:48 schreef Strani het volgende:
Maar hopelijk niet hetzélfde gevoel want dat van hem is niet altijd even grappigquote:Op woensdag 3 november 2021 17:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou de link niet direct leggen. Zie het nog een klein beetje.
Ik denk dat er meer overeenkomst is dat jullie beiden gevoel voor humor hebben
Wat doe jij met de QR code van Sergio Ramosquote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is niet altijd grappig nee. Maar vaak genoeg ook weer wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hopelijk niet hetzélfde gevoel want dat van hem is niet altijd even grappig
Nou ja oké, dat van mij ook niet.
Wil je mij alsjeblieft ¤ 2,50 betalen voor "Complimentje Strani" viaquote:
Bizar dat dat al een jaar geleden isquote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef Em31 het volgende:
Jaar geleden zaten we nu uuuuuuuuren voor CNN
Ik krijg juist altijd geld van @Em31 als ik hem beledig.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil je mij alsjeblieft ¤ 2,50 betalen voor "Complimentje Strani" via
https://tikkie.me/pay/i9d7agb290h82lcl77se
_Deze link is geldig t/m 16 november_
Af te wachten totdat Blitzer en King weer eens met wat nieuwe cijfers kwamen.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef Em31 het volgende:
Ik heb die optie serieus overwogenquote:Op woensdag 3 november 2021 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf niet op de QR-code van Strani te klikken, straks word ik nog gerickrolled.
Het valt ontzettend tegen, ik had er ook dit soort verwachtingen vanquote:Op woensdag 3 november 2021 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf niet op de QR-code van Strani te klikken, straks word ik nog gerickrolled.
Oké... ik had op iets positievere reacties op mijn naaktfoto gehoopt maar oké, duidelijkquote:Op woensdag 3 november 2021 17:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Het valt ontzettend tegen, ik had er ook dit soort verwachtingen van
Oh was jij het? Ik vroeg me al af hoe je een die foto van Ruben Nicolai kwamquote:Op woensdag 3 november 2021 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké... ik had op iets positievere reacties op mijn naaktfoto gehoopt maar oké, duidelijk
Heb ik óók. Ik heb ze van alle Lama's behalve Sara Kroos.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh was jij het? Ik vroeg me al af hoe je een die foto van Ruben Nicolai kwam
Ik vind Ruben Nicolai er persoonlijk veel minder LEGOig uitzien, als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:48 schreef Strani het volgende:
Zelfs Kristel Zweers?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik óók. Ik heb ze van alle Lama's behalve Sara Kroos.
Dan hebben jullie vast meer en lekkerder gegeten dan wij, want wat ik had sloeg nergens op:quote:Op woensdag 3 november 2021 17:56 schreef Arizona het volgende:
Geheel geinspireerd door @:guanabana hebben wij vandaag Burrito's van de Knorr wereldgerechten gehad
Met inderdaad nog het lekkere sausje erbij
Er was nog een Martijn Oosterhuis (?) maar daarvan weet ik nog steeds niet helemaal zeker of hij zo heet en ik vind het de moeite van het opzoeken niet waardquote:Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die hebben we gewist uit de geschiedenis.
Ik denk dat dit voor vier personen is inclusief de familie-pizza die je online bij Pizza Hut dient te bestellen als bijgerecht.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan hebben jullie vast meer en lekkerder gegeten dan wij, want wat ik had sloeg nergens op:
[ afbeelding ]
Er zat in, een pastinaak, een zoete aardappel en een flespompoen (geen ui), een bouillonblokje en een takje tijm.
Het zou dan voor vier personen moeten zijn, we hadden er met z'n tweeën nog te weinig aan![]()
Oja en je moest zelf nog vier slavinken toevoegen (wij hadden dan een vegetarische braadworst), maar goed dan nogquote:Op woensdag 3 november 2021 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor vier personen is inclusief de familie-pizza die je online bij Pizza Hut dient te bestellen als bijgerecht.
Dat is best karigquote:Op woensdag 3 november 2021 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan hebben jullie vast meer en lekkerder gegeten dan wij, want wat ik had sloeg nergens op:
[ afbeelding ]
Er zat in, een pastinaak, een zoete aardappel en een flespompoen (geen ui), een bouillonblokje en een takje tijm.
Het zou dan voor vier personen moeten zijn, we hadden er met z'n tweeën nog te weinig aan![]()
Altijd een goed teken. Heb je nog wat te smikkelen gevonden?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Dus we hebben de keukenkastjes en lades al geïnspecteerd om te kijken wat er voor vanavond nog te nassen is.
Die:quote:Op woensdag 3 november 2021 18:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd een goed teken. Heb je nog wat te smikkelen gevonden?
Dat klinkt inderdaad niet erg als een braspartijquote:Op woensdag 3 november 2021 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat streng voor jezelf!quote:Op woensdag 3 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
en ik heb een regel voor mezelf dat als ik iets laat verlopen, ik dat product dan een tijdje lang niet mag kopen.
Jaaa! Heel veel plezier in Kopenhagenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:37 schreef molloot200 het volgende:
Zwaait vanaf Schiphol
Nog een uur tot boarden. Het hele proces lijkt me zowaar gelukt te zijn in m’n eentje zo ongeveer
Die zijn smakelijkquote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vooral het afkopen van een schuldgevoel
Nou preciesquote:Op woensdag 3 november 2021 18:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebbenAls je het blijkbaar niet nodig genoeg hebt dat je het over datum laat gaan is het wellicht ook niet nodig genoeg om er een nieuwe van aan te schaffen
Afgelopen nacht kon het ook weer! De Dems verloren deze keer alleen welquote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef Em31 het volgende:
#Viesdikquote:Op woensdag 3 november 2021 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dan weer de regel dat ik doordeweeks eigenlijk geen chips mag, maarja nood breekt wet
Heb jij nooit dat die wraps veel te klein zijn en je dan superveel vulling over hebt? Ik ben ook slecht in ze opvouwen en in de schaal doen (is ook een vrij kleine ovenschaal) en dan vallen ze helemaal open. /zwaarkooklevenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet erg als een braspartijAch ja, als je nooit wat probeert weet je nooit of het wat is.
Wij hadden inderdaad genoeg en het was erg lekker! Ik heb alleen de vulling iets aangepast, ik heb er nog een blikje kidneyboontjes bij gegooid.
Heb je vegetarisch gehakt en dergelijke gekocht?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb deze week voor het eerst van m'n leven vleesvervangende (kant-en-klare) producten gekocht. Ik had namelijk wat gehakt laten verlopen en daar baalde ik enorm van, en ik heb een regel voor mezelf dat als ik iets laat verlopen, ik dat product dan een tijdje lang niet mag kopen. Dus in plaats van vlees eet ik nu een aantal maaltijden vleesvervangers en wat ik gekocht heb is best lekker
Ik weet alleen niet of ik het principe zou toepassen op dingen als melk en gehaktquote:
Ja echt dingen die op vlees lijkenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je vegetarisch gehakt en dergelijke gekocht?
Ik haal wel eens kaasschnitzels of groenteschijven, maar nooit echt dingen die op vlees zouden moeten lijken maar dat niet zijn
Nou met vlees is het dus vooral als 'goedmakertje' richting het dier dat ervoor moest sterven, eigenlijk. Dat ik niet direct naar de volgende ga maar dan gewoon eventjes geen of minder vlees eet.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het principe zou toepassen op dingen als melk en gehaktMaar op iets als zure haring, go for it
Die probeer ik af en toe, en meestal is het dan ook weer klaar voor een tijdjequote:Op woensdag 3 november 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je vegetarisch gehakt en dergelijke gekocht?
Ik haal wel eens kaasschnitzels of groenteschijven, maar nooit echt dingen die op vlees zouden moeten lijken maar dat niet zijn
Ik had inderdaad vulling over maar die at mijn vriend wel opquote:Op woensdag 3 november 2021 18:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat die wraps veel te klein zijn en je dan superveel vulling over hebt? Ik ben ook slecht in ze opvouwen en in de schaal doen (is ook een vrij kleine ovenschaal) en dan vallen ze helemaal open. /zwaarkookleven
Nou wat ik vanochtend had leek hier precies op! Alleen dan een ander merk.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij hadden vanavond dit in plaats van echt vlees, vind ik altijd een erg goede vervanger
[ afbeelding ]
Oh de Beyond Meat burger vind ik op een broodje met alles erop en eraan echt net zo lekker als een echtequote:Op woensdag 3 november 2021 18:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Die probeer ik af en toe, en meestal is het dan ook weer klaar voor een tijdjeDe producten van Vegetarische Slager en Iglo Green Cuisine smaken nog wel aardig, Beyond Meat vond ik echt helemaal niks
Ideaal is een schaal waar ze net inpassenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat die wraps veel te klein zijn en je dan superveel vulling over hebt? Ik ben ook slecht in ze opvouwen en in de schaal doen (is ook een vrij kleine ovenschaal) en dan vallen ze helemaal open. /zwaarkookleven
Ik vind de kaasschnitzels van Valess heel lekker! Veel lekkerder dan die van Garden Gourmet. De structuur van die laatste vind ik helemaal niks.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij hadden vanavond dit in plaats van echt vlees, vind ik altijd een erg goede vervanger
[ afbeelding ]
Oei, dat lijkt me een hele vervelende regel. Per ongeluk iets over datum laten gaan en dan mag je het niet meer hebben. Wat nou als dat met chocolade of bier gebeurt?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb deze week voor het eerst van m'n leven vleesvervangende (kant-en-klare) producten gekocht. Ik had namelijk wat gehakt laten verlopen en daar baalde ik enorm van, en ik heb een regel voor mezelf dat als ik iets laat verlopen, ik dat product dan een tijdje lang niet mag kopen. Dus in plaats van vlees eet ik nu een aantal maaltijden vleesvervangers en wat ik gekocht heb is best lekker
Ik sluit niet uit dat ik het zelf verpest heb met die Beyond Meatquote:Op woensdag 3 november 2021 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh de Beyond Meat burger vind ik op een broodje met alles erop en eraan echt net zo lekker als een echte
Verder vind ik Garden Gourmet een heel goed merk, vrijwel alles daarvan is prima te eten, vooral de balletjes.
Maar het is hit and miss met vleesvervangers doorgaans.
Met chocolade maakt het me niet veel uit als het een beetje over de datum is en ik drink geen alcoholquote:Op woensdag 3 november 2021 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat lijkt me een hele vervelende regel. Per ongeluk iets over datum laten gaan en dan mag je het niet meer hebben. Wat nou als dat met chocolade of bier gebeurt?
Ik zou dan echt vooral aubergine echt NOOIT meer kunnen kopenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vooral het afkopen van een schuldgevoel
Ik eet nu ook een tweepersoons hellofresh in m'n eentjequote:Op woensdag 3 november 2021 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom blijf je het kopen dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou dan echt vooral aubergine echt NOOIT meer kunnen kopen
Hoeveel aubergines zijn er al zinloos voor jou gestorven Meke?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou dan echt vooral aubergine echt NOOIT meer kunnen kopen
Deze man geeft niet om wat demense denken. Deze man is een baas.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik heb de eerste sliert kerstverlichting net opgehangenBeetje vroeg, maar fuck dat. Ze hangen nu, zie ik daarna wel of en hoe vaak ik ze aan zet
Daarom heb ik ook van die kitscherige gekleurde lampjesquote:Op woensdag 3 november 2021 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze man geeft niet om wat demense denken. Deze man is een baas.
Voor kipvervangers gebruiken ze meestal mens, inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2021 19:16 schreef Em31 het volgende:
Ik vind deze echt het allerbeste tot nu toe, net echt kip
[ afbeelding ]
Kip is tot nu toe wel het makkelijkst na te maken voor mijn gevoel, bij hamburgers enzo is het 'm vaak toch net niet. Structuur wel, maar smaak nog niet.
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor kipvervangers gebruiken ze meestal mens, inderdaad
Omdat ik heel veel wel eet, maar ik koop dan gewoon teveel of ik heb een halve en denk; oohh misschien morgen! En dan vergeet ik het weerquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:12 schreef H_T het volgende:
Ik heb de eerste sliert kerstverlichting net opgehangenBeetje vroeg, maar fuck dat. Ze hangen nu, zie ik daarna wel of en hoe vaak ik ze aan zet
Echt veelquote:Op woensdag 3 november 2021 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel aubergines zijn er al zinloos voor jou gestorven Meke?
27 november ga ik hem weer ophangenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog even een haak ophangen voor m'ncanvaskerstboom
![]()
Vond dat echt een leuke SC hit vorig jaar
Fair enoughquote:Op woensdag 3 november 2021 19:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel wel eet, maar ik koop dan gewoon teveel of ik heb een halve en denk; oohh misschien morgen! En dan vergeet ik het weer
Alle grappen die ik nu kan bedenken zijn te vulgair om echt te maken denk ikquote:
Ik heb alweer de eerste foto gezien van zo'n boom in actiequote:Op woensdag 3 november 2021 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog even een haak ophangen voor m'ncanvaskerstboom
![]()
Vond dat echt een leuke SC hit vorig jaar
Leukquote:Op woensdag 3 november 2021 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
27 november ga ik hem weer ophangen![]()
Vanwege advent?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
27 november ga ik hem weer ophangen![]()
Ja ik zag m net ookquote:Op woensdag 3 november 2021 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb alweer de eerste foto gezien van zo'n boom in actieDat wakkerde de kriebels nog veel meer aan om kerstverlichting op te hangen en nu wil ik eigenlijk meer lampjes
![]()
Ook om uilskuikens te vervangen, dacht ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor kipvervangers gebruiken ze meestal mens, inderdaad
Ja laten we het hier bij laten.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Alle grappen die ik nu kan bedenken zijn te vulgair om echt te maken denk ik
Nee, gewoon omdat dat me een prima moment lijktquote:
Ik zag het ook op Twitter inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2021 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb alweer de eerste foto gezien van zo'n boom in actieDat wakkerde de kriebels nog veel meer aan om kerstverlichting op te hangen en nu wil ik eigenlijk meer lampjes
![]()
Je kunt ze maar alvast hebben hangenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:12 schreef H_T het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook om uilskuikens te vervangen, dacht ik.
Misschien dat ik morgen ook gewoon mijn lichtslang ga neerleggenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:12 schreef H_T het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je zenuwen?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook om uilskuikens te vervangen, dacht ik.
quote:
Nou nou nou wat een agressie toch weerquote:Op woensdag 3 november 2021 20:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee. Hierbij de mijne!
Hoe gaat het nu met je?quote:
Voor de wedstrijd?quote:
Het moet er toch uit!quote:Op woensdag 3 november 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een agressie toch weer
quote:
QR Code Rood in dit topic.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een agressie toch weer
Heb ik nu m’n eerste note te pakken?quote:
Amper.quote:
Ziedend mad, Lets go.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:30 schreef Cyan9 het volgende:
Willen jullie allemaal even collectief samen met mij woest worden?
[ twitter ]
Even openen voor een klein draadje.
Ah joh, ik mis soms héle woorden.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb verdomme een letter gemist in de tweede tweet.
Ik maak soms niet eensquote:Op woensdag 3 november 2021 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah joh, ik mis soms héle woorden.
Wat een klojo'squote:Op woensdag 3 november 2021 20:30 schreef Cyan9 het volgende:
Willen jullie allemaal even collectief samen met mij woest worden?
[ twitter ]
Even openen voor een klein draadje.
Die deelt Strani niet uit geloof ik. Al sluit ik niets uitquote:Op woensdag 3 november 2021 20:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb ik nu m’n eerste note te pakken?
Onze undercover mod Straniquote:Op woensdag 3 november 2021 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die deelt Strani niet uit geloof ik. Al sluit ik niets uit
Je weet het maar nooit met die Ruben Nicolai lookalikes.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die deelt Strani niet uit geloof ik. Al sluit ik niets uit
Underkoffer loffer.quote:
Hij doet hetquote:
Goed, vandaag weer gewerkt. Nog wel hoestbuien waarbij m'n longen bijna naar buiten vallen maar achquote:
Vorige keer was wel een unieke gallery play dat kan niet altijdquote:Op woensdag 3 november 2021 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee geen groot drama, maar wel minder makkelijk dan de vorige keer
Ik ook een beetje. Dortmund is nu voorbereid en zonder Haaland winnen ze meestal.quote:
Psiesquote:Op woensdag 3 november 2021 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier ook. Maar dat hadden @:GeorgeM en ik de vorige keer ook en toen kwam het goed.
Hoestbuienquote:Op woensdag 3 november 2021 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Goed, vandaag weer gewerkt. Nog wel hoestbuien waarbij m'n longen bijna naar buiten vallen maar ach![]()
En nu heeel moe maar dat komt vanzelf weer goed
Dat hadden voor de thuiswedstrijd ook.quote:
Yeahquote:
En zoveel schoonheid hebben we nooit verdiendquote:
Ik doe meequote:
En met veel geweld.quote:
Ja, dat klopt wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef Strani het volgende:
Terecht, dit. Als de timing iets anders is heb je zo een gebroken been als resultaat.
quote:
Klopt. Geldt overigens andersom ook met Anthony die bewust op het been van Hummels gaat staan.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef Strani het volgende:
Terecht, dit. Als de timing iets anders is heb je zo een gebroken been als resultaat.
Heulen met de vijand.quote:
quote:
Dat kwam door de tackel.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Geldt overigens andersom ook met Anthony die bewust op het been van Hummels gaat staan.
Ja. Hoewel ik betwijfel of dat bewust is hoor, komt immers uit een draai.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Geldt overigens andersom ook met Anthony die bewust op het been van Hummels gaat staan.
Hij heeft nu even niets te doenquote:
Nee dat was geen natuurlijke reactie. Plus dat die natuurlijk zich aanstelde met dat doorrollen. Maar ja het blijft een Braziliaan natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kwam door de tackel.
Hij springt (gelukkig) op voor de tackle en kijkt daarna nog evnentjes waar die gaat landen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik betwijfel of dat bewust is hoor, komt immers uit een draai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |