De klok weer een uur vooruit zetten?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om dingen te doen en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is 'rquote:Op woensdag 3 november 2021 11:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat Beck uit You? Vind haar een beetje te perfect.
Dat geloof ik niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik nou ook weer niet.
Zee u laterquote:Op woensdag 3 november 2021 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De klok weer een uur vooruit zetten?
Je weet wie er hier mod is hè.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
Wel typisch hoor van dit topic. Je post eens iets van een mooie vrouw en direct slotje
HIER WORDT GEMODquote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
Wel typisch hoor van dit topic. Je post eens iets van een mooie vrouw en direct slotje
Ik heb geen bezwaar tegen mooie vrouwenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'rOhh dat snap ik wel dat je dat zegt maar dat vind ik zelf juist weer niet. Ik vind haar stem ook prachtig. In interviews komt ze ook enorm relaxt over, vind ik.
Maar verder val ik eigenlijk zelden op wat zogenaamd de meest aantrekkelijke celebrities zijn, moet ik zeggen.
Spelbreker.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen mooie vrouwen. In tegendeel!
Die zongen ook al over een damequote:
Ah nee dit vind ik inderdaad ook agsoluut niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit vind ik ook niet ideaal. Terwijl ze wel net vrij schijnt te zijn.
Daar ging het al fout.quote:
Heel veel meisjes beginnen ook gewoon op elkaar te lijken..quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een onvriendelijk persoon.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'rOhh dat snap ik wel dat je dat zegt maar dat vind ik zelf juist weer niet. Ik vind haar stem ook prachtig. In interviews komt ze ook enorm relaxt over, vind ik.
Maar verder val ik eigenlijk zelden op wat zogenaamd de meest aantrekkelijke celebrities zijn, moet ik zeggen.
Ah. AAAAH. ah.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
Ik vond Anna Kournikova ook niet zo geweldig trouwens, terwijl die toch enorm populair was onder de mannen.
Sharapova dan weer wel, maar die triggert in mij het deel van me dat is aangetrokken tot ice queens, vrees ik
Emma > Geriquote:Op woensdag 3 november 2021 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?
Ik ben zelf weer een beetje into Geri Halliwell nu vanwege de Spice Girls docu die ik zag. Vind je haar wat?
Ik vond Emma altijd verschrikkelijk met haar twee staartjes, maar ze best leuk opgedroogd. Denk dat ze het stabielste van het stel is.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emma > Geri
(Al realiseer ik me ook wel dat als die niet per ongeluk beroemd was geworden met de Spice Girls, het gewoon zo’n doorsnee Engelse caissière van de Tesco zou zijn, in joggingbroek, met wallen onder de ogen en een rokershoest).
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?
Ik ben zelf weer een beetje into Geri Halliwell nu vanwege de Spice Girls docu die ik zag. Vind je haar wat?
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emma > Geri
(Al realiseer ik me ook wel dat als die niet per ongeluk beroemd was geworden met de Spice Girls, het gewoon zo’n doorsnee Engelse caissière van de Tesco zou zijn, in joggingbroek, met wallen onder de ogen en een rokershoest).
Ja eens, ze is nu ook weer een wandelend lijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.
Geri vond ik vroeger knap, dus echt in het begin van de Spice Girls-tijd. Ik weet niet zeker hoe het nu is maar op een gegeven moment werd ze me veel te afgetraind.
Ik zat laatst de F1 van Zandvoort te kijken en toen herkende ik haar niet eens. Ze is dus getrouwd met die baas van Red Bull, Christian Horner.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.
Geri vond ik vroeger knap, dus echt in het begin van de Spice Girls-tijd. Ik weet niet zeker hoe het nu is maar op een gegeven moment werd ze me veel te afgetraind.
Sowieso zijn alle vrouwelijke SC-ers stukken knapper dan alle celebrities natuurlijk, maar dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja eens, ze is nu ook weer een wandelend lijk.
Ik zou de ESF-SC dames kalender meteen bestellen inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle vrouwelijke SC-ers stukken knapper dan alle celebrities natuurlijk, maar dat moge duidelijk zijn.
Sommige mensen draaien alles om jaquote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ben niet van het reageren op social media, maar mijn handen jeuken echt. Van die wappies die beweren dat gevaccineerden de verspreiders zijn, want de rest wordt getest. Maar euhm die test, die was toch helemaal niet betrouwbaar?!
Ze willen dus voor altijd een lockdown zodat niemand meer besmet raakt, duidelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ben niet van het reageren op social media, maar mijn handen jeuken echt. Van die wappies die beweren dat gevaccineerden de verspreiders zijn, want de rest wordt getest. Maar euhm die test, die was toch helemaal niet betrouwbaar?!
Dat is wel het beste inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen dus voor altijd een lockdown zodat niemand meer besmet raakt, duidelijk.
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef Yesse het volgende:
Nu ben ik totaaaal niet op de hand van de wappies maar ergens is het natuurlijk wel waar dat er nu een hoop gevaccineerden zijn die zichzelf niet testen bij klachten maar toch met hun code ergens naar binnen gaan.
Het liefst willen ze dat natuurlijk zelf kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef Yesse het volgende:
Nu ben ik totaaaal niet op de hand van de wappies maar ergens is het natuurlijk wel waar dat er nu een hoop gevaccineerden zijn die zichzelf niet testen bij klachten maar toch met hun code ergens naar binnen gaan.
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.
Uiteindelijk moet het leven straks door en ja dan besmetten we elkaar als we alles weer gaan doen, maar de kans dat we in het ziekenhuis komen is héél erg klein.
Je kunt moeilijk eeuwig het leven stilzetten voor een groep mensen die zelf helemaal niets zal doen om een pandemie op te lossen. 87% doet dat gelukkig wel.
Of het vaak gebeurt weet ik niet maar ik zie het om me heen wel gebeuren dat mensen er wel wat makkelijker mee omgaan. Dus ik snap op zich het argument.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.
Uiteindelijk moet het leven straks door en ja dan besmetten we elkaar als we alles weer gaan doen, maar de kans dat we in het ziekenhuis komen is héél erg klein.
Je kunt moeilijk eeuwig het leven stilzetten voor een groep mensen die zelf helemaal niets zal doen om een pandemie op te lossen. 87% doet dat gelukkig wel.
Kijk eens aan, goeie gozert die Satan.quote:
We zitten ook niet echt ruim in de IC-bedden natuurlijk. Ongeacht de maatregelen lijkt Corona me voor de komende paar winters wel een blijvertje, dus daar mag weleens iets aan gedaan worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.
Het zijn een miljoen mensen die zich niet hebben gevaccineerd. Dus die bedden heb je zo gevuld helaas.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.
Bij Media Inside was men daar (om de verkeerde redenen) al heel enthousiast over een paar weken terug.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:13 schreef H_T het volgende:
SBS heeft als nieuwe show Koorddancing wis ze Stars bedacht. Programma heet officieel anders, maar ik denk sowieso niet dat ik het ga kijken
Het is nu inderdaad pijnlijk duidelijk dat onze IC capaciteit ondermaats is.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zitten ook niet echt ruim in de IC-bedden natuurlijk. Ongeacht de maatregelen lijkt Corona me voor de komende paar winters wel een blijvertje, dus daar mag weleens iets aan gedaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |