Ik ook niet. Ik doe niet meer meequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het wel op staan, maar totaal niet geluisterd.
Ga jij of @Roger_Epiales het uitleggen ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde eerst gaan voor iets van 'soep, thee en dekentjes', maar toen zag ik het topicnummer.
Overigens is dat waarschijnlijk helemaal nooit zo gezegd, maar ach.
Daarom blijft die ook zo populair ondanks al zijn schandalen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
Wat een genot als je zo kan antwoorden als Rutte, daar moet elke politicus jaloers op zijn.
Als ik dat kon ging ik ook de politiek in.
Die eer laat ik aan @Roger_Epiales!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ga jij of @:Roger_Epiales het uitleggen ?
Dat is zeker een kwaliteit van hemquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
Wat een genot als je zo kan antwoorden als Rutte, daar moet elke politicus jaloers op zijn.
Als ik dat kon ging ik ook de politiek in.
Hij weet het echt perfect te balanceren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom blijft die ook zo populair ondanks al zijn schandalen.
1776quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die eer laat ik aan @:Roger_Epiales!
Het is te hopen dat hij dit keer wel op tijd komt, want met 1776 ging dat bijna mis.
Ik heb nog een dicht pakquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef Arizona het volgende:
Zouden er morgen weer mondkapjes gehamsterd gaan worden?
Winter glow is wel mijn lievelingssmaakquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Eigenlijk heb ik t hele jaar winter glow.
Nu weer iemand die ik (her)ken. In zijn antiekwinkel stond ooit een CD van Carola op toen ik er was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Fred_B het volgende:
In Typisch Dordt zit iemand die ik ken. ()
Ik heb nog uitwasbare mondkapjes. En ik denk dat we nog een stuk of 10 wegwerpkapjes hebben. Daarnaast liggen er in de auto ook sowieso nog wat voor als we naar Duitsland gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een dicht pakVoorlopig zit ik dus goed
Misschien nog wel een kuub pleepapier scoren, voor de zekerheid jeweets.
En Autumn Storm-held?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Winter glow is wel mijn lievelingssmaak![]()
Op nummer 2 staat momenteel Mango en op nummer 3 groene thee gember/sinaasappel
Ben je weer terug uit Stranje? Heb je het leuk gehad?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu weer iemand die ik (her)ken. In zijn antiekwinkel stond ooit een CD van Carola op toen ik er was.
Jazeker! Ik zou zelfs (als @Strani niet kijkt) durven schrijven dat Madrid leuker is dan Barcelona. Veel attracties kort bij elkaar, en eigenlijk zonder uitzondering vriendelijke en joviale mensen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je weer terug uit Stranje? Heb je het leuk gehad?
Ik denk op de vijfde plek. Op de vierde plek staat een of andere thee uit duitsland, groene thee met o.a. pepermunt, die goed zou zijn voor je maag. En hij is écht goed als je buikklachten hebtquote:
Ik moet Hamilton toch echt eens gaan bekijken. Toch ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
1776
New York City
Pardon me.
Are you Aaron Burr, sir?
Moet niet, maar als het je aantrekt zou ik het zeker doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moet Hamilton toch echt eens gaan bekijken. Toch ?
Een hele lieve fokker heeft dat mogelijk gemaakt
Je kan aanstaande vrijdag, zaterdag en zondag kan je Hamilton zienquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moet Hamilton toch echt eens gaan bekijken. Toch ?
Een hele lieve fokker heeft dat mogelijk gemaakt
Deze grap heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan aanstaande vrijdag, zaterdag en zondag kan je Hamilton zien
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze grap heb ik nog nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
De walking dead in real lifequote:
Insert Bert Visscher gifje.quote:
Het trekt mij zeker aan. Het staat al een tijd op mijn lijst op te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet niet, maar als het je aantrekt zou ik het zeker doen
Moet welquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet niet, maar als het je aantrekt zou ik het zeker doen
Ojaaa, niet bij stilgestaan dat 1789 er ook in zitquote:
'Voorlichtingssites' zat op het internetquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:
Ik ga jullie zo tijdelijk verlaten, even een online voorlichting met dochterlief kijken.
Ik ook niet, zo goed ken ik de songs nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ojaaa, niet bij stilgestaan dat 1789 er ook in zit
Aw wat naarquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Meke het volgende:
Weet je wat het ook is? Het word je ook wel behoorlijk moeilijk gemaakt om te testen. En dan woon ik in één van de grotere steden![]()
Mijn leven de afgelopen paar dagen:
Gisteren ging ik met de trein naar het werk, omdat mijn fiets nog op het station in m'n werkplaats stond. Alleen was ik het sleuteltje vergetenNouja, kan gebeuren, niet zo erg. TOTDAT ik ziek werd op het werk, mijn collega's vonden dat ik naar huis moest. Met coronaverschijnselen.
Dus ik (met het ovMaarja, hoe anders?!) naar huis. Meteen een coronatest ingepland om 12u gisteren. Kon pas vanochtend om 10u langs.
De testlocatie is 5km van mijn huis, ik ben ziek, mijn fiets staat nog op het station en je mag niet met het OV komen. HOE kan ik me laten testen? Ik ben dus maar met de bus gegaan en heb gezorgd dat ik op het dunstbevolkte stukje zat![]()
Kom ik daar aan, staat er een GIGArijIk stond, ziek en met verhoging uiteindelijk een uur te huilen in de rij IN DE REGEN
![]()
Was echt niet oké
![]()
En nu wacht ik nog steeds op de uitslag, terwijl als ik corona heb, ik waarschijnlijk inmiddels alweer mensen besmet heb. Maarja die hoeven volgens het huidige beleid niets?? Vind ik ook wel wat van hoor
Oh ik wel vaker denk ik, maar ik luister de nummers ook weleens/vaak los.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook niet, zo goed ken ik de songs nietIk heb hem ook pas twee of drie keer gezien
Een anonieme bron vraagt zich wel af of de link nog werktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het trekt mij zeker aan. Het staat al een tijd op mijn lijst op te zien.
Een van de weinige keren dat ik aan het dm-en was ging hierover.
Mja sowieso kut dat ik het nog niet weet, en heeel moe met af en toe hoestbuien maar gaat al wel iets beter. Was echt zo'n verlept vogeltje in de regen vanochtend, voelde me echt heel sufquote:
Juist geen gefaalde volwassene, je hebt toch gedaan wat je moest doen met de middelen die je had.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja sowieso kut dat ik het nog niet weet, en heeel moe met af en toe hoestbuien maar gaat al wel iets beter. Was echt zo'n verlept vogeltje in de regen vanochtend, voelde me echt heel suf![]()
Dan voel ik me altijd een gefaalde volwassene op zulke momenten, maar slaat ook nergens op
Voor Eurovisie kon ik kiezen tussen Alkmaar, Haarlem en Amsterdam-Zuidoost.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Meke het volgende:
Weet je wat het ook is? Het word je ook wel behoorlijk moeilijk gemaakt om te testen. En dan woon ik in één van de grotere steden![]()
Deze anonieme bron heeft mij gewoon het totale bestand laten downloaden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Een anonieme bron vraagt zich wel af of de link nog werktMisschien doodgemaakt met een blije mus
Ik vind dat Madrid altijd ondergewaardeerd wordt en Barcelona wellicht overgewaardeerdquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jazeker! Ik zou zelfs (als @:strani niet kijkt) durven schrijven dat Madrid leuker is dan Barcelona. Veel attracties kort bij elkaar, en eigenlijk zonder uitzondering vriendelijke en joviale mensen.
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Juist geen gefaalde volwassene, je hebt toch gedaan wat je moest doen met de middelen die je had.Huilen boeiend.
(maar wel echt een kutsituatie dan ja
)
Maar beterschap nog!
"Let them eat cake" om te vieren dat in 1789 George Washington werd verkozen tot eerste president van de Verenigde Staten van Amerika, een heugelijk feit. Ook zou dit jaar de Amerikaanse grondwet in werking treden, zeer zeker ook reden voor een feestje met taart.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde eerst gaan voor iets van 'soep, thee en dekentjes', maar toen zag ik het topicnummer.
Overigens is dat waarschijnlijk helemaal nooit zo gezegd, maar ach.
Niets is een noot, toch is ijs_beer fan ervan, ik heb soep gemaakt, Bills bloemkool is nog niet op, Meke is ziek, Hamlapjes heeft zichzelf weer aan elkaar genaaid en dan vergeet ik vast nog het een en anderquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Strani het volgende:
Zo, thuis. Heb ik nog wat gemist hier vandaag?
Dus op het feit dat Meke ziek is na eigenlijk gewoon business as usual?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Niets is een noot, toch is ijs_beer fan ervan, ik heb soep gemaakt, Bills bloemkool is nog niet op, Meke is ziek, Hamlapjes heeft zichzelf weer aan elkaar genaaid en dan vergeet ik vast nog het een en ander
Klopt, verder niets vreemds gebeurd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus op het feit dat Meke ziek is na eigenlijk gewoon business as usual?
Meteen een like van Roger dus ik weet direct wie de hoofdverdachte is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt, verder niets vreemds gebeurd.
Niets zeggen verder jongens
Ja precies. Beide zijn goed bevallen overigens, maar ik zou eerder nog eens naar Madrid terugkeren dan naar Barcelona.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat Madrid altijd ondergewaardeerd wordt en Barcelona wellicht overgewaardeerdEn ik heb ook prima ervaringen met Madrilenen, waaronder mijn buren hier (die ook maar een paar maanden per jaar hier zijn, wat het natuurlijk nóg fijner maakt).
Redelijk, want gym is ook stom, niemand let meer echt op bij de persconferenties en toch valt Hugo op vanwege zijn langdradige verhalenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus op het feit dat Meke ziek is na eigenlijk gewoon business as usual?
Eens met alles. Hugo de Jonge zou ook helemaal niet misstaan als gymleraar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Redelijk, want gym is ook stom, niemand let meer echt op bij de persconferenties en toch valt Hugo op vanwege zijn langdradige verhalen
Hoofdverdachte klinkt ook weer zo zwaar, ik vind niet dat ik dat verdiend heb na enkel en alleen heel misschien tot twee keer toe hamlapjes te hebben kleingesneden en opgegeten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen een like van Roger dus ik weet direct wie de hoofdverdachte is.
De vraag die bij mij naar boven komt is niet zozeer waaróm je het gedaan hebt, maar hoe je het twéé keer hebt gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoofdverdachte klinkt ook weer zo zwaar, ik vind niet dat ik dat verdiend heb na enkel en alleen heel misschien tot twee keer toe hamlapjes te hebben kleingesneden en opgegeten.
Cnoop met een C is inderdaad wel ongebruikelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar genoeg gekkigheid, het hoofdnieuws van 1789 is natuurlijk dat Wopko Cnoop voor zijn acties tijdens de Patriottentijd in Bolsward voor tien jaar uit de provincie Friesland werd verbannen. Of je dat erg moet vinden is natuurlijk een andere vraag, feit is dat het zo is.
Tja, zoals H_T al zei, hij wist vanmiddag wat er nog zoal over was weer tot iets werkbaars in elkaar te naaien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De vraag die bij mij naar boven komt is niet zozeer waaróm je het gedaan hebt, maar hoe je het twéé keer hebt gedaan.
Bolswardquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar genoeg gekkigheid, het hoofdnieuws van 1789 is natuurlijk dat Wopko Cnoop voor zijn acties tijdens de Patriottentijd in Bolsward voor tien jaar uit de provincie Friesland werd verbannen. Of je dat erg moet vinden is natuurlijk een andere vraag, feit is dat het zo is.
Ik denk dat ze daar iets hebben/hadden met Cs en Ks, zijn vader heette dus Cnoop en zijn moeder Coopmans.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cnoop met een C is inderdaad wel ongebruikelijk.
Ah op die manier. Geloof ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, zoals H_T al zei, hij wist vanmiddag wat er nog zoal over was weer tot iets werkbaars in elkaar te naaien.
Best knap nog van hem.
Oh jee, nou waar beginnen we? Oude bierblikjes vanachter de bank halen of schimmel van het tapijt krassen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:56 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde eigenlijk niet veel met mijn verjaardag doen. Mijn middelste nichtje is een paar dagen later jarig, dus dan is het normaliter ook nog een klein beetje voor mij met familie. Maar nu willen mijn broer en schoonzus zaterdag wat gaan doen. Prima natuurlijk om wat leuks te gaan. Maar voor de zekerheid even gevraagd of ze ook echt bij mij langskomen of dat we wat buiten de deur gaan doen. Ze komen dus ook nog echt bij mij langs.
En daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten, want prima om bij mij te vieren. Maar dan had ik zelf wel een datum gekozen. Een maandje later ofzo, want dan is de drukte op werk eindelijk wel weg. Plus dat ik het dan zelf bepaal i.p.v. dat het nu voor mij bepaald wordt. Maar ja, voor mijn nichtjes wil ik dat natuurlijk wel vieren, dus vooruit dan maar hè.
In mijn familie zijn ze de O kwijtgeraakt ergens. Het duurde even voordat die weer terug kwam.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar iets hebben/hadden met Cs en Ks, zijn vader heette dus Cnoop en zijn moeder Coopmans.
Het is niet bij jou thuis he.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee, nou waar beginnen we? Oude bierblikjes vanachter de bank halen of schimmel van het tapijt krassen?
quote:"Perceived two bloody heads raised on pikes, which were said to be the heads of the Marquis de Launay, Governor of the Bastille, and of Monsieur Flesselles, Prévôt des Marchands. It was a chilling and a horrid sight! ... Shocked and disgusted at this scene, retired immediately from the streets."
Blij te horen dat het beviel met de bladeren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
Goed idee @:Roger_EpialesDe bloemkoolbladeren gaven een goede bite aan het gerecht. Ik was alleen niet tevreden over de kipstukjes van vivera. Ze waren nu een stuk kleiner en brokkeliger en leken meer op kipgehakt.
Bloemkool en de bladeren waren in ieder geval wel een goede toevoeging.
Ik ben daar sowieso altijd 1-2 keer per jaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
*Maakt hier notitie van in z'n dataverzameling over Em.
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben daar sowieso altijd 1-2 keer per jaar.
Ik luisterde laatst een geschiedenis-podcast over de Franse Revolutie, en de bestorming van de Bastille is nogal onterecht de geschiedenis ingegaan als een spectaculair event, terwijl het in werkelijkheid (als ik het me goed herinner) niet eens in gebruik was als gevangenis, en er maar zes mensen zaten op moment van bestorming.quote:
Dat is lekker handig als je ziek bent je nog zo ver moet om je te kunnen laten testen. Als je flink ziek bent is fietsen niet zomaar te doen en dan moet je inderdaad in het OV gaan zitten...Wel knap dat je toch bent gegaan ondanks allesquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Meke het volgende:
Mijn leven de afgelopen paar dagen:
Gisteren ging ik met de trein naar het werk, omdat mijn fiets nog op het station in m'n werkplaats stond. Alleen was ik het sleuteltje vergetenNouja, kan gebeuren, niet zo erg. TOTDAT ik ziek werd op het werk, mijn collega's vonden dat ik naar huis moest. Met coronaverschijnselen.
Dus ik (met het ovMaarja, hoe anders?!) naar huis. Meteen een coronatest ingepland om 12u gisteren. Kon pas vanochtend om 10u langs.
De testlocatie is 5km van mijn huis, ik ben ziek, mijn fiets staat nog op het station en je mag niet met het OV komen. HOE kan ik me laten testen? Ik ben dus maar met de bus gegaan en heb gezorgd dat ik op het dunstbevolkte stukje zat![]()
Kom ik daar aan, staat er een GIGArijIk stond, ziek en met verhoging uiteindelijk een uur te huilen in de rij IN DE REGEN
![]()
Was echt niet oké
![]()
En nu wacht ik nog steeds op de uitslag, terwijl als ik corona heb, ik waarschijnlijk inmiddels alweer mensen besmet heb. Maarja die hoeven volgens het huidige beleid niets?? Vind ik ook wel wat van hoor
Oh staat gewoon ook al in de tweede regel op Wikipedia, dus is niet bepaald obscure kennis.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst een geschiedenis-podcast over de Franse Revolutie, en de bestorming van de Bastille is nogal onterecht de geschiedenis ingegaan als een spectaculair event, terwijl het in werkelijkheid (als ik het me goed herinner) niet eens in gebruik was als gevangenis, en er maar zes mensen zaten op moment van bestorming.![]()
quote:Hoewel er ten tijde van de bestorming maar zeven gevangenen aanwezig waren in de Bastille Saint-Antoine, een middeleeuws fort dat als gevangenis werd gebruikt,
Ja oké maar die klootzakken van Wikipedia hebben er één gevangene bij verzonnenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh staat gewoon ook al in de tweede regel op Wikipedia, dus is niet bepaald obscure kennis.
[..]
Ik geloof er niets van.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Nee ik doe wel heel stoer over in de bosjes liggen naast je huis maar daar is natuurlijk geen sprake van. Qua benodigde informatie ben ik op z'n hoogst halverwege.
Dat snap ik wel als je net weer een man zich in de bosjes ziet verstoppen.quote:
Ja dat ben ik dus niet; dat is Dirk. In die zin ben ik ook halverwege; ik heb de helft gespaard van het geld dat ik hem moet betalen om alle informatie te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel als je net weer een man zich in de bosjes ziet verstoppen.
Daarom was je ook in Nederland. Dirk accepteert alleen cash geld wat persoonlijk wordt overhandigd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat ben ik dus niet; dat is Dirk. In die zin ben ik ook halverwege; ik heb de helft gespaard van het geld dat ik hem moet betalen om alle informatie te krijgen.
Waarbij de kanttekening dat dit tijdens z'n vorige taak was. Bij Em in de tuin groeien - en zóveel zekerheid heb ik inmiddels wel - geen palmbomen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef Redefine het volgende:
Ik heb nog beelden van Dirk gevonden:
[ afbeelding ]
Dan was dit zeker bij jou in de buurt. Zo heb je m natuurlijk leren kennen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij de kanttekening dat dit tijdens z'n vorige taak was. Bij Em in de tuin groeien - en zóveel zekerheid heb ik inmiddels wel - geen palmbomen.
Wel weer eloquent van je dat je obscuur gebruikt in de betekenis onbekendquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh staat gewoon ook al in de tweede regel op Wikipedia, dus is niet bepaald obscure kennis.
[..]
Nou, dat is een grappig verhaal. Hij zegt dat hij door iemand in Friesland was ingehuurd om mij te bespieden en zo zijn we aan de praat geraakt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan was dit zeker bij jou in de buurt. Zo heb je m natuurlijk leren kennen.
Maar... heb ik wel een tuin?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij de kanttekening dat dit tijdens z'n vorige taak was. Bij Em in de tuin groeien - en zóveel zekerheid heb ik inmiddels wel - geen palmbomen.
En.. ben ik wel in Friesland?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat is een grappig verhaal. Hij zegt dat hij door iemand in Friesland was ingehuurd om mij te bespieden en zo zijn we aan de praat geraakt.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat is een grappig verhaal. Hij zegt dat hij door iemand in Friesland was ingehuurd om mij te bespieden en zo zijn we aan de praat geraakt.
Beiden nee, want je bent niet eens een mens, maar een bot.quote:
Ze is wel eens bot... of oké, best vaak. Maar ik vind niet dat dat haar definieert als mens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beiden nee, want je bent niet eens een mens, maar een bot.
Plausibelquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beiden nee, want je bent niet eens een mens, maar een bot.
Heej wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij te horen dat het beviel met de bladeren.![]()
Elke persoon die ik mee kan krijgen in het eten ervan is toch weer meegenomen. Er zit ook vaak best veel blad aan die dingen, meer dan eens voor twee (soms zelfs drie) hele porties groente van een kool geplukt. En dat wordt door de meeste mensen zo weggegooid.
Ik vraag mij toch af of die geen blessures krijgt van al dat sliden.quote:
Echt he, fulltime baan voor die jongen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af of die geen blessures krijgt van al dat sliden.
Ze heeft inmiddels kunstgras laten aanleggen in haar DM's en ik kan bevestigen dat dat blessuregevoeliger isquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af of die geen blessures krijgt van al dat sliden.
Ja. Scheelt dan wel weer dat die zo getraind is dat die niet te ver doorslide en iemand anders DM uitkomt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he, fulltime baan voor die jongen.
Laten we eerlijk zijn, dit is vast weleens gebeurd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Scheelt dan wel weer dat die zo getraind is dat die niet te ver doorslide en iemand anders DM uitkomt.
Ik had eigenlijk moeten zeggen, 'je zou verwachten dat..' want het komt maar al te vaak voor dat die denkt dat die het tegen jou heeft in mijn inbox.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, dit is vast weleens gebeurd.
Ik zou nooit zomaar op de verkeerde plek typen. Echt hè, altijd weer die grappen van die Redefinequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zeggen, 'je zou verwachten dat..' want het komt maar al te vaak voor dat die denkt dat die het tegen jou heeft in mijn inbox.
Wat knap dat je toch bent wezen testenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja sowieso kut dat ik het nog niet weet, en heeel moe met af en toe hoestbuien maar gaat al wel iets beter. Was echt zo'n verlept vogeltje in de regen vanochtend, voelde me echt heel suf![]()
Dan voel ik me altijd een gefaalde volwassene op zulke momenten, maar slaat ook nergens op
Eng hequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zeggen, 'je zou verwachten dat..' want het komt maar al te vaak voor dat die denkt dat die het tegen jou heeft in mijn inbox.
Ja. Ik krijg ook nooit reactie als ik hem DM 'ben je weer bezig met Em31' Die zal jij dan wel krijgen.quote:
In de floep zittenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:03 schreef sportfreak het volgende:
1789 was met recht een historisch jaar. Naast de oprichting van de Verenigde Staten en de Franse Revolutie was het ook het jaar van de beroemdste muiterij uit de geschiedenis. De Ommelander Courant schreef er uitgebreid over:
[ afbeelding ]
Het is dat @Em31 veel te jong is. Nog geen dm gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, dit is vast weleens gebeurd.
Ik moest deze 10 keer lezen om 'm nóg niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dat @:Em31 veel te jong is. Nog geen dm gezien.
Een hint, ik ben veel te jong!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moest deze 10 keer lezen om 'm nóg niet te begrijpen.
Ik dacht, wat is die floep waar ze ingaan nouquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:03 schreef sportfreak het volgende:
1789 was met recht een historisch jaar. Naast de oprichting van de Verenigde Staten en de Franse Revolutie was het ook het jaar van de beroemdste muiterij uit de geschiedenis. De Ommelander Courant schreef er uitgebreid over:
[ afbeelding ]
Omdat jij te oud bentquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's relatief natuurlijk, maar dan nog begrijp ik 'm niet.
@Arizona wat heb je gedaan, nu komt die achter jou aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik meer naar m'n eigen leeftijdsgroep moet kijken?
Je kon haar toch wel éven de tijd geven om zichzelf in de val te laten lopen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Arizona wat heb je gedaan, nu komt die achter jou aan
Nee ik wil de wereld beschermen tegen Stranjaarden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kon haar toch wel éven de tijd geven om zichzelf in de val te laten lopen?
Nee, je snápt het niet omdat je te oud bent!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik meer naar m'n eigen leeftijdsgroep moet kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, je snápt het niet omdat je te oud bent!Snap jij 'm desondanks wél?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkocht moeder Coopmans kacemix?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar iets hebben/hadden met Cs en Ks, zijn vader heette dus Cnoop en zijn moeder Coopmans.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, je snápt het niet omdat je te oud bent!Je hebt volkomen gelijk. Hij is een seniele oude gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:
Spannend relaas. 46 dagen in een sloep.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:03 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Juist geen gefaalde volwassene, je hebt toch gedaan wat je moest doen met de middelen die je had.Huilen boeiend.
(maar wel echt een kutsituatie dan ja
)
Maar beterschap nog!
Mocht je er nog niet achter zijn, Kopenhagenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gemist denk ik, maar waar ga je naartoe?
Daar zit die inderdaad in. Heb hem ook weleens in andere films of series voorbij zien komen. Daar speelt die altijd hetzelfde type. Al vind ik wel dat die in Suits liet zien dat die daadwerkelijk ook goed kan acteren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:38 schreef H_T het volgende:
Net de film Hostel gekeken, komt daarin ineens Louis Litt in beeld lopenNou ja, de acteur dan, maar de bewegingen en het gedrag waren redelijk vergelijkbaar
Hoezee!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Thanks!
En lock up your daughters and horses!! Geen corona tussen mijn ziektekiemen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Thanks!
En lock up your daughters and horses!! Geen corona tussen mijn ziektekiemen![]()
![]()
![]()
Wacht, daughters and horses? De zonen zoeken het zelf maar uit?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Thanks!
![]()
![]()
Oh dan heb ik niks gezegd. En hoop ik dat @molloot200 al wel gekeken heeftquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze anonieme bron heeft mij gewoon het totale bestand laten downloaden.
En nee het was niet @:Meke
[..]![]()
Thanks!
![]()
![]()
De link werkt niet meerquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niks gezegd. En hoop ik dat @:molloot200 al wel gekeken heeft
Ja weet ik veel, moet je Hercules Mulligan vragen!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Wacht, daughters and horses? De zonen zoeken het zelf maar uit?
@Hercules_Mulligan Hoe zit dit?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, moet je Hercules Mulligan vragen!
Kijk daar gaan we, ik dacht dat @usagi414 dezelfde link had, maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De link werkt niet meer![]()
Ik had het moeten downloaden. Het staat op m'n watchlist voor een vrije zondag. Wordt toch een keer tijd dat ik ook een keer de Hamilton wereld in duik hè.
De meest logische uitleg lijkt me dat die niet opgesloten hoeven te worden zodat hij daarmee kan feesten?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
De meest logische uitleg lijkt me dat die niet opgesloten hoeven te worden zodat hij daarmee kan feesten?
Maar dan moet je de volgende zin van het liedje niet luisteren![]()
[..]![]()
Thanks!
![]()
![]()
'Loat ze kouk vrettn' dan? Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Vind het bij nader inzien best stom dat ik de TT in het Engels heb gedaan.
Ongetwijfeld spectaculair omschreven door de revolutionairen destijds.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst een geschiedenis-podcast over de Franse Revolutie, en de bestorming van de Bastille is nogal onterecht de geschiedenis ingegaan als een spectaculair event, terwijl het in werkelijkheid (als ik het me goed herinner) niet eens in gebruik was als gevangenis, en er maar zes mensen zaten op moment van bestorming.![]()
Vermoedelijk.quote:
[..]![]()
Thanks!
![]()
![]()
Yesss gelukkigquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Thanks!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:50 schreef H_T het volgende:
Net een programma gekeken over chilipepereetkampioenschappen, met elke ronde een nieuwe, hetere peper om te verorberen. De Carolina Reaper (voormalig heetste peper ter wereld) komt daar halverwege
En als je de hele boel wint, krijg je...Zoiets was vorige week een aflevering van Masterchef. Koken met de zeven heetste pepers die er zijn. Kreeg gewoon zelf een naar gevoel toen ze moesten eten omdat één van de juryleden er niet zo goed tegen konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, is er weer ergens een Masterchef begonnen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets was vorige week een aflevering van Masterchef. Koken met de zeven heetste pepers die er zijn. Kreeg gewoon zelf een naar gevoel toen ze moesten eten omdat één van de juryleden er niet zo goed tegen kon
Een van de manieren waarop je uit deze competitie kon gaan was als je over je nek ging. Dat kwam meer dan eens voorquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets was vorige week een aflevering van Masterchef. Koken met de zeven heetste pepers die er zijn. Kreeg gewoon zelf een naar gevoel toen ze moesten eten omdat één van de juryleden er niet zo goed tegen kon
Toetertjesquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Thanks!
![]()
![]()
Bohquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mocht je er nog niet achter zijn, Kopenhagen
Australië, al wel een tijdje alquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, is er weer ergens een Masterchef begonnen?
Vaak kijk ik dat wel, maar is helemaal langs me heen gegaan. Welk land?
Die mensen hadden maandag en dinsdag al op kantoor gewerkt. Dus ja, dan de rest van de week maar thuiswerken.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:18 schreef Redefine het volgende:
Het lijkt erop dat veel mensen na de aankondiging van de maatregelen van gisteren gelijk maar weer helemaal zijn gaan thuiswerken. Want het is wel erg stil in de treinWat dan weer niet veel vervelend is natuurlijk
De hoofdreden is werken ja. Maar dat het bij jou op werk niet gezellig is, betekend niet dat het overal zo is hé. Bij ons is die gezelligheid er wel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees net in de krant twee mensen die niet blij zijn dat ze weer meer thuis moeten gaan werken. Geeft die man als reden aan dat hij thuis de gezelligheid mist.Je komt toch om te werken niet voor de gezelligheid.
En een vrouw geeft aan dat ze even wil kunnen sparren, alsof je dat hele dagen aan het doen bent.
Maar die regels gaan pas vanaf komende week in. Dus daar zullen toch nog geen afspraken over zijn gemaakt lijkt mij.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mensen hadden maandag en dinsdag al op kantoor gewerkt. Dus ja, dan de rest van de week maar thuiswerken.
Oh, half acht. Dan zet ik meestal net de tv uit.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Australië, al wel een tijdje alhalf 8 op Net5
https://www.kijk.nl/programmas/masterchef-australiequote:Op woensdag 3 november 2021 07:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, half acht. Dan zet ik meestal net de tv uit.![]()
Toch maar eens kijken of ik het ergens online kan vinden dan.
Top, scheelt weer zoeken, dank je.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/programmas/masterchef-australie
En dan te bedenken dat er nog steeds 15 kandidaten ofzo zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 07:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top, scheelt weer zoeken, dank je.![]()
![]()
Is idd al even bezig zo te zien, afl 40 al.
Nou ja. Ze beginnen ook met iets van 24 kandidaten toch? En gezien daar maar eens in de drie/vier afleveringen iemand afvalt gaat het wel hard met de afleveringenquote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er nog steeds 15 kandidaten ofzo zijn
Hier verandert er ook niks. Wij hadden al de regel van 50% thuiswerken/50% op kantoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die regels gaan pas vanaf komende week in. Dus daar zullen toch nog geen afspraken over zijn gemaakt lijkt mij.
Voor ons zal er niet veel veranderen. Bij ons is het nu standaard twee dagen werken op kantoor (ook als we echt uit de pandemie zijn). Dus de helft van de week thuiswerken doen we toch al
Die George uit de vorige jury (neem aan dat je het over Australië hebtquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja er zijn er alleen net weer twee teruggekomenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Ze beginnen ook met iets van 24 kandidaten toch? En gezien daar maar eens in de drie/vier afleveringen iemand afvalt gaat het wel hard met de afleveringen
Maar dat is juist ook wel de charme van de Australische versie.
Ja die begon helemaal te zwetenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Die George uit de vorige jury (neem aan dat je het over Australië hebt) kon daar ook altijd zo slecht tegen
![]()
Dit zijn PRECIES mijn redenen waarom ik thuiswerken niet fijn vindquote:Op woensdag 3 november 2021 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees net in de krant twee mensen die niet blij zijn dat ze weer meer thuis moeten gaan werken. Geeft die man als reden aan dat hij thuis de gezelligheid mist.Je komt toch om te werken niet voor de gezelligheid.
En een vrouw geeft aan dat ze even wil kunnen sparren, alsof je dat hele dagen aan het doen bent.
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die begon helemaal te zwetennu is het Andy, die moest af en toe even aan de yoghurt
Ja, ik zag al een thumbnail met best veel mensen nog. Was afl1 al gestart en dacht "zó groot was de startgroep toch niet dat er nog zo veel over zijn, ik zal het wel verkeerd gezien hebben".quote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt op ER dit jaar.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 3 november 2021 08:08 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik kan daar zelf ook niet zo goed tegen, snap ook niet waarom je dat lekker vind want je proeft dan de smaak niet meer
Ik neem Masterchef wel elke dag op maar moet nog even een inhaalslag makenHeb nu t/m 20 gezien
Hier werken de systemen thuis juist sneller.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit zijn PRECIES mijn redenen waarom ik thuiswerken niet fijn vindEn qua gezelligheid gaat het ook om het werken heen natuurlijk; koffie met die, lunchen met iemand, borrel na werk. Thuis zit ik de hele dag alleen
En wij merken ECHT hoe belangrijk dat sparren is, vooral bij nieuwe collega's. Op kantoor is de drempel zoveel lager om even iets te checken, thuis moet je bellen en doen mensen vaak maar wat.
Bovendien werken onze systemen sneller op kantoor én
Dit is wel een voordeel van op kantoor werken inderdaad.quote:hoor je je collega's werken en zij jou waardoor je sneller dingen van elkaar oppikt en elkaar kunt verbeteren of juist horen hoe zij iets zeggen en dat overnemen.
Ja met die punten was vaak bij junior en bijna altijd in de finale van deze.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag al een thumbnail met best veel mensen nog. Was afl1 al gestart en dacht "zó groot was de startgroep toch niet dat er nog zo veel over zijn, ik zal het wel verkeerd gezien hebben".![]()
Ik weet niet of het dit jaar ook is, maar MCAustralië wil nog wel eens zo'n vaag puntensysteem gebruiken, waarbij er niet elke afl iemand afvalt maar er een scorebord wordt bijgehouden of zo. (al kan dat ook de juniorversie zijn) Of dat ze de afleveringen in thema's doen, een voor alleen masterclasses, dan een hele aflevering voor een opdracht, dan een hele voor een eliminatie. Dan gaat er 1 weg per drie afleveringen.
Uiteindelijk zal er toch een moeten winnen lijkt me.
Juist wel, met de juiste peper kan je zelfs enorm aan de smaak toevoegen. Pepers hebben ook smaak en de hitte-ervaring kan veel gerechten juist enorm optillen.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:08 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik kan daar zelf ook niet zo goed tegen, snap ook niet waarom je dat lekker vind want je proeft dan de smaak niet meer
Dat laatste is wel makkelijk te veranderen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik snap dat ook nietzowat stikkend eten en het dan toch heel lekker vinden.
Maar wat betreft pepers ben ik ook niets gewend
Ja klopt als ik Indonesisch bestelde zat ik eerst zwetend bepaalde gerechtjes te eten en dat is nu niet meer zo (quote:Op woensdag 3 november 2021 08:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste is wel makkelijk te veranderen natuurlijk.![]()
Het is echt iets waar je vrij snel aan went en hoe meer je gewend bent hoe meer je kunt spelen met de verschillende pepers, en daarmee met de verschillende smaken die ze met zich meebrengen.
Aan de ene kant maakt dat het wel prettig, de US versie is vaak een beetje té action packed per aflevering.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja met die punten was vaak bij junior en bijna altijd in de finale van deze.![]()
Het is inderdaad niet echt een snel programma, dat maakt het ook wel weer leuk. Wel echt zwaar voor de kandidaten lijkt me, je bent echt mega lang van huis.
Ja, uiteraard. Daar zit heel wat tijd in om daar te komen.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja klopt als ik Indonesisch bestelde zat ik eerst zwetend bepaalde gerechtjes te eten en dat is nu niet meer zo (). Maar deze aller heetste pepers, dan moet je er wel écht heel erg aan gewend zijn.
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Daar zit heel wat tijd in om daar te komen.
En daarvan zeg ik zelfs dat je je moet afvragen of je daar wel naartoe wil, maar met alles onder dit niveau ongeveer heb je al een flink arsenaal aan smaak en intensiteit om mee te spelen en blijft het ook nog een beetje leuk voor je gasten.![]()
[ afbeelding ]
Ik zet de pijl ook een beetje daar neer omdat ik daar ergens zit met mijn pepers.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pepperspray ook echt in dit rijtje
Ook een manier om aan veel afleveringen te komenquote:Op woensdag 3 november 2021 08:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begin trouwens wel een idee te krijgen waarom er zoveel afleveringen zijn. Ik zit nu 20 minuten in de eerste en we zijn nog steeds bezig met de eerste kandidaat om te zien of hij zo'n schort krijgt.
Ik vind het een leuk programma maar ik erger me altijd dood aan de traagheid. Je hebt op elke aflevering dat er iemand echt naar huis gaat zo'n 2-5 afleveringen waarin niemand naar huis gaat (dan hebben ze weer een challenge voor immuniteit of een groepsopdracht of dan hebben ze een masterclass en voordat ze overblijven met 3 daar gaan ook 6 rondes overheen somsquote:Op woensdag 3 november 2021 08:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begin trouwens wel een idee te krijgen waarom er zoveel afleveringen zijn. Ik zit nu 20 minuten in de eerste en we zijn nog steeds bezig met de eerste kandidaat om te zien of hij zo'n schort krijgt.
OOK GOEDEMORGENquote:
GOEIEDAG ALLEMAALquote:
Ja, met US zit er natuurlijk wel nog een opdracht voor om te bepalen wie er voor eliminatie gaan, dus je moet het vaak wel twee keer goed fout doen, maar je bent wel sneller exit dan in de Australische idd.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook een manier om aan veel afleveringen te komenErgens klinkt het omschreven systeem wel eerlijk. Je bent niet meteen de pineut als je een keer wat laat aanbranden maar hebt nog de mogelijkheid om je te revancheren. En als het programma leuk is maakt het natuurlijk niet uit dat ze er wat de tijd voor nemen
Dat vind ik idd wel een ding, zeker als je maar af en toe tijd hebt om te kijken en dat net alle niet spannende afleveringen zijn of zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk programma maar ik erger me altijd dood aan de traagheid. Je hebt op elke aflevering dat er iemand echt naar huis gaat zo'n 2-5 afleveringen waarin niemand naar huis gaat (dan hebben ze weer een challenge voor immuniteit of een groepsopdracht of dan hebben ze een masterclass en voordat ze overblijven met 3 daar gaan ook 6 rondes overheen soms) Of nouja. Op zich is het niet eens de traagheid maar meer dat ik geen puf heb om elke werkdag te kijken
![]()
GOEIEDAG ZEG, HOE GAAT HET MET U?quote:
Ja is misschien ook of je ertegen kanquote:Op woensdag 3 november 2021 08:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist wel, met de juiste peper kan je zelfs enorm aan de smaak toevoegen. Pepers hebben ook smaak en de hitte-ervaring kan veel gerechten juist enorm optillen.
Maar je hebt die opdrachten ook gewoon nodig om te bepalen wie dan de volgende dag wel moet koken om naar huis te gaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, met US zit er natuurlijk wel nog een opdracht voor om te bepalen wie er voor eliminatie gaan, dus je moet het vaak wel twee keer goed fout doen, maar je bent wel sneller exit dan in de Australische idd.
[..]
Dat vind ik idd wel een ding, zeker als je maar af en toe tijd hebt om te kijken en dat net alle niet spannende afleveringen zijn of zo.
Het is dat het erbij staat inderdaad. Ik zou het niet als ijsbeer herkennen.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:43 schreef H_T het volgende:
Je kan nu een LEGO-ijsbeer bestellen voor in de kerstboom. Het is maar goed dat ze erbij zeggen dat het een ijsbeer moet voorstellen
offensivequote:Op woensdag 3 november 2021 09:43 schreef H_T het volgende:
Je kan nu een LEGO-ijsbeer bestellen voor in de kerstboom. Het is maar goed dat ze erbij zeggen dat het een ijsbeer moet voorstellen
De een zal misschien een wat lager startniveau hebben dan de ander, maar het is sowieso te trainen. De receptoren die op capsaïcine reageren worden daar op den duur steeds minder gevoelig voor. Dus gewoon lekker doorkauwen op die chili's, op naar stap zeven.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is misschien ook of je ertegen kanIk moet altijd zo lachen dat je dan in Korea "mild" besteld en dat je denkt HOE gaat dit nog zeven stappen pittiger, m'n hoofd staat nu al in brand
Dronestrike op Billund?quote:
Ja, natuurlijk heb je die nodig.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar je hebt die opdrachten ook gewoon nodig om te bepalen wie dan de volgende dag wel moet koken om naar huis te gaan.
Laatst was er een week dat er elke dag een groepje moest koken tegen professionals, dan duurt het wel 4 dagen, maar dat zijn juist de leukste opdrachten vind ik. Als de opdrachten om immuniteit of groepsopdrachten al niet leuk zijn, dan kun je net zo goed het hele programma overslaan.
Nu wil ik er 1. Probleem: past niet bij de rest van de ballenquote:Op woensdag 3 november 2021 09:43 schreef H_T het volgende:
Als een ijsbeer niet bij de rest past denk ik dat de rest gewoon niet goed is.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu wil ik er 1. Probleem: past niet bij de rest van de ballen
Een ijsbeer heb ik al hangen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als een ijsbeer niet bij de rest past denk ik dat de rest gewoon niet goed is.
quote:Op woensdag 3 november 2021 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een ijsbeer heb ik al hangen natuurlijk.Het is het lego gedeelte dat eigenlijk niet past
Gewoon uitbreidenquote:Op woensdag 3 november 2021 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een ijsbeer heb ik al hangen natuurlijk.Het is het lego gedeelte dat eigenlijk niet past
Kerstbeer is terug, lekker vroeg dit jaar.quote:
Maar waarom zou ik het WILLENquote:Op woensdag 3 november 2021 09:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De een zal misschien een wat lager startniveau hebben dan de ander, maar het is sowieso te trainen. De receptoren die op capsaïcine reageren worden daar op den duur steeds minder gevoelig voor. Dus gewoon lekker doorkauwen op die chili's, op naar stap zeven.
Omdat daarmee een enorme wereld aan nieuwe smaken, gerechten, en sensaties voor je opengaat.quote:
Foutje.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kerstbeer is terug, lekker vroeg dit jaar.
Schitterend weer? Ik kan maar een paar meter naar buiten kijken!quote:Op woensdag 3 november 2021 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doordeweeks wanneer je moet werken, is het schitterend weer en in het weekend regent het.
Die bloemen heb ik naar gekeken om weg te geven als cadeau, maar voor een grapje vind ik ze veel te duurquote:Op woensdag 3 november 2021 10:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Bedenk me ineens dat ik de bloemen van Lego misschien wel kan vragen dit jaar.
Je bril even opzetten, Em.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Schitterend weer? Ik kan maar een paar meter naar buiten kijken!
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Schitterend weer? Ik kan maar een paar meter naar buiten kijken!
Of ze kijkt vol tegen het zonnetje in natuurlijk.quote:
Ik zie het net jaquote:Op woensdag 3 november 2021 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Die bloemen heb ik naar gekeken om weg te geven als cadeau, maar voor een grapje vind ik ze veel te duurAls de ontvanger er zelf om vraagt zou ik het misschien wel doen. Deze Legokrans is ook aan de prijs, maar daarvan heb ik al wel goedkopere kopieën gezien
Het is sowieso not done om kerstdingen te vragen voor Sinterklaar.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie het net jadacht dat ze goedkoper waren. Beetje te duur voor Sinterklaas.
Dan zie je maar weer hoe groot Nederland is, mega verschillen qua weer!quote:Op woensdag 3 november 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Oh, hier strak blauwe lucht en volop zon.
quote:
Dit is toch geen kerstquote:Op woensdag 3 november 2021 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is sowieso not done om kerstdingen te vragen voor Sinterklaar.
Ik zit tussen jullie in. Voldoende blauw met nog best wat wolkjes, wel zon.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Oh, hier strak blauwe lucht en volop zon.
quote:
Al aan de Valdispert voor vanavond?quote:
Kunnen wij niet een korting voor hem regelen voor een enkele reis Ellesmere-eiland of zo?quote:
Elbaquote:Op woensdag 3 november 2021 10:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een korting voor hem regelen voor een enkele reis Ellesmere-eiland of zo?
Ik ook, daar heb je lekker snel wat aan. Als je al Sinterklaasdingen kan vinden moet de ontvanger er een jaar op wachten voor ze goed te gebruiken zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 10:15 schreef Em31 het volgende:
Ik geef trouwens wel vaak kerstdingen cadeau.
Oe. Ik hou me aanbevolenquote:Op woensdag 3 november 2021 10:15 schreef Em31 het volgende:
Ik geef trouwens wel vaak kerstdingen cadeau.
Daar kan je veel te makkelijk van ontsnappen. Sint Helena hield Napo een stuk beter tegenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is toch geen kerst
[ afbeelding ]
Waarom is dit Flower Bucket eigenlijk 18+?quote:Op woensdag 3 november 2021 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is toch geen kerst
[ afbeelding ]
Nee, maar die krans wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is toch geen kerst
[ afbeelding ]
Dat hebben we eerder geprobeerd, bleek niet zo moeilijk om terug te komen.quote:
Hotel Californiaquote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar kan je veel te makkelijk van ontsnappen. Sint Helena hield Napo een stuk beter tegen
Ja die vind ik ook mooiquote:Op woensdag 3 november 2021 10:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Bedenk me ineens dat ik de bloemen van Lego misschien wel kan vragen dit jaar.
Omdat ik m'n papillen niet wil martelenquote:Op woensdag 3 november 2021 10:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat daarmee een enorme wereld aan nieuwe smaken, gerechten, en sensaties voor je opengaat.
De vraag zou imo moeten zijn, waarom zou je dat niet willen?
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Waarom is dit Flower Bucket eigenlijk 18+?
Trainen is niet gelijk aan martelen, anders zou je ook met elke wandeling je spieren en met elke puzzel je hersenen martelen.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Omdat ik m'n papillen niet wil martelen
Dat is.... een goede vraagquote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze hem ook in de US willen verkopen, maar dat ze geen zin hebben om 25 waarschuwingen op de doos te zetten dat het niet handig is om de stukjes in te slikken of in je neus/oren/anus etc. te proppen. Dus dan maar 18+ erop zodat ze zich nog kunnen verweren met het feit dat het alleen voor "verstandige" volwassenen is of zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Krokerstquote:Op woensdag 3 november 2021 10:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een kroket voor in de boom?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
quote:
Blijkbaar is dit de gedachte:quote:Op woensdag 3 november 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem ook in de US willen verkopen, maar dat ze geen zin hebben om 25 waarschuwingen op de doos te zetten dat het niet handig is om de stukjes in te slikken of in je neus/oren/anus etc. te proppen. Dus dan maar 18+ erop zodat ze zich nog kunnen verweren met het feit dat het alleen voor "verstandige" volwassenen is of zo.
Anders zou ik het ook niet weten.
quote:Met de 18+ branding, laat LEGO duidelijk merken dat ze meer en meer focus leggen op de volwassen LEGO fans.
quote:
jajaquote:Op woensdag 3 november 2021 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een kerstbal in de vorm van een ijsbeer natuurlijk![]()
Vast wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil graag een knappe en leuke jongen voor deze kerst. Denk je dat dat mogelijk is?
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil graag een knappe en leuke jongen voor deze kerst. Denk je dat dat mogelijk is?
Is er iets wat Mario Been niet kan!?quote:
Klinkt alsof je om jezelf vraagtquote:Op woensdag 3 november 2021 10:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, snap ikquote:Op woensdag 3 november 2021 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Interessant.![]()
Maar ik wil liever eentje in het echt.
Mooie cover. Het origineel is ook wel aardig.quote:
Meh, smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat dit de knapste man op aarde is.
Ik kom eraan!quote:Op woensdag 3 november 2021 10:26 schreef Cyan9 het volgende:
Tweede poging met de karamel vanille thee, is toch echt een zware beproeving.
@:Meke Help!
Opties genoeg!quote:Op woensdag 3 november 2021 10:41 schreef Cyan9 het volgende:
Onmogelijk!quote:Op woensdag 3 november 2021 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meh, smaken verschillen zullen we maar zeggen.![]()
Ik ken er die (imo dan iig) knapper en leuker zijn.
Nee hoor, heel goed mogelijk.quote:
Is dat Beck uit You? Vind haar een beetje te perfect.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:19 schreef Strani het volgende:
Nou, als tegenwicht dan ook wat vrouwelijk schoon, mijn nieuwe celebrity crush Elizabeth Lail![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo gemeen ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom eraan!
Een vriendin van mij had ook een thee die naar tandpasta smaakte, was echt niet lekkerEn elke keer als iemand zei "Oh doe maar wat", kregen ze die. Kun je ook nog doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |