Ik ook niet. Ik doe niet meer meequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het wel op staan, maar totaal niet geluisterd.
Ga jij of @Roger_Epiales het uitleggen ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde eerst gaan voor iets van 'soep, thee en dekentjes', maar toen zag ik het topicnummer.
Overigens is dat waarschijnlijk helemaal nooit zo gezegd, maar ach.
Daarom blijft die ook zo populair ondanks al zijn schandalen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
Wat een genot als je zo kan antwoorden als Rutte, daar moet elke politicus jaloers op zijn.
Als ik dat kon ging ik ook de politiek in.
Die eer laat ik aan @Roger_Epiales!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ga jij of @:Roger_Epiales het uitleggen ?
Dat is zeker een kwaliteit van hemquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
Wat een genot als je zo kan antwoorden als Rutte, daar moet elke politicus jaloers op zijn.
Als ik dat kon ging ik ook de politiek in.
Hij weet het echt perfect te balanceren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom blijft die ook zo populair ondanks al zijn schandalen.
1776quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die eer laat ik aan @:Roger_Epiales!
Het is te hopen dat hij dit keer wel op tijd komt, want met 1776 ging dat bijna mis.
Ik heb nog een dicht pakquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef Arizona het volgende:
Zouden er morgen weer mondkapjes gehamsterd gaan worden?
Winter glow is wel mijn lievelingssmaakquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Eigenlijk heb ik t hele jaar winter glow.
Nu weer iemand die ik (her)ken. In zijn antiekwinkel stond ooit een CD van Carola op toen ik er was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Fred_B het volgende:
In Typisch Dordt zit iemand die ik ken. ()
Ik heb nog uitwasbare mondkapjes. En ik denk dat we nog een stuk of 10 wegwerpkapjes hebben. Daarnaast liggen er in de auto ook sowieso nog wat voor als we naar Duitsland gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een dicht pakVoorlopig zit ik dus goed
Misschien nog wel een kuub pleepapier scoren, voor de zekerheid jeweets.
En Autumn Storm-held?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Winter glow is wel mijn lievelingssmaak![]()
Op nummer 2 staat momenteel Mango en op nummer 3 groene thee gember/sinaasappel
Ben je weer terug uit Stranje? Heb je het leuk gehad?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu weer iemand die ik (her)ken. In zijn antiekwinkel stond ooit een CD van Carola op toen ik er was.
Jazeker! Ik zou zelfs (als @Strani niet kijkt) durven schrijven dat Madrid leuker is dan Barcelona. Veel attracties kort bij elkaar, en eigenlijk zonder uitzondering vriendelijke en joviale mensen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je weer terug uit Stranje? Heb je het leuk gehad?
Ik denk op de vijfde plek. Op de vierde plek staat een of andere thee uit duitsland, groene thee met o.a. pepermunt, die goed zou zijn voor je maag. En hij is écht goed als je buikklachten hebtquote:
Ik moet Hamilton toch echt eens gaan bekijken. Toch ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
1776
New York City
Pardon me.
Are you Aaron Burr, sir?
Moet niet, maar als het je aantrekt zou ik het zeker doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moet Hamilton toch echt eens gaan bekijken. Toch ?
Een hele lieve fokker heeft dat mogelijk gemaakt
Je kan aanstaande vrijdag, zaterdag en zondag kan je Hamilton zienquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moet Hamilton toch echt eens gaan bekijken. Toch ?
Een hele lieve fokker heeft dat mogelijk gemaakt
Deze grap heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan aanstaande vrijdag, zaterdag en zondag kan je Hamilton zien
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze grap heb ik nog nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
De walking dead in real lifequote:
Insert Bert Visscher gifje.quote:
Het trekt mij zeker aan. Het staat al een tijd op mijn lijst op te zien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet niet, maar als het je aantrekt zou ik het zeker doen
Moet welquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet niet, maar als het je aantrekt zou ik het zeker doen
Ojaaa, niet bij stilgestaan dat 1789 er ook in zitquote:
'Voorlichtingssites' zat op het internetquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:
Ik ga jullie zo tijdelijk verlaten, even een online voorlichting met dochterlief kijken.
Ik ook niet, zo goed ken ik de songs nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ojaaa, niet bij stilgestaan dat 1789 er ook in zit
Aw wat naarquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Meke het volgende:
Weet je wat het ook is? Het word je ook wel behoorlijk moeilijk gemaakt om te testen. En dan woon ik in één van de grotere steden![]()
Mijn leven de afgelopen paar dagen:
Gisteren ging ik met de trein naar het werk, omdat mijn fiets nog op het station in m'n werkplaats stond. Alleen was ik het sleuteltje vergetenNouja, kan gebeuren, niet zo erg. TOTDAT ik ziek werd op het werk, mijn collega's vonden dat ik naar huis moest. Met coronaverschijnselen.
Dus ik (met het ovMaarja, hoe anders?!) naar huis. Meteen een coronatest ingepland om 12u gisteren. Kon pas vanochtend om 10u langs.
De testlocatie is 5km van mijn huis, ik ben ziek, mijn fiets staat nog op het station en je mag niet met het OV komen. HOE kan ik me laten testen? Ik ben dus maar met de bus gegaan en heb gezorgd dat ik op het dunstbevolkte stukje zat![]()
Kom ik daar aan, staat er een GIGArijIk stond, ziek en met verhoging uiteindelijk een uur te huilen in de rij IN DE REGEN
![]()
Was echt niet oké
![]()
En nu wacht ik nog steeds op de uitslag, terwijl als ik corona heb, ik waarschijnlijk inmiddels alweer mensen besmet heb. Maarja die hoeven volgens het huidige beleid niets?? Vind ik ook wel wat van hoor
Oh ik wel vaker denk ik, maar ik luister de nummers ook weleens/vaak los.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook niet, zo goed ken ik de songs nietIk heb hem ook pas twee of drie keer gezien
Een anonieme bron vraagt zich wel af of de link nog werktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het trekt mij zeker aan. Het staat al een tijd op mijn lijst op te zien.
Een van de weinige keren dat ik aan het dm-en was ging hierover.
Mja sowieso kut dat ik het nog niet weet, en heeel moe met af en toe hoestbuien maar gaat al wel iets beter. Was echt zo'n verlept vogeltje in de regen vanochtend, voelde me echt heel sufquote:
Juist geen gefaalde volwassene, je hebt toch gedaan wat je moest doen met de middelen die je had.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja sowieso kut dat ik het nog niet weet, en heeel moe met af en toe hoestbuien maar gaat al wel iets beter. Was echt zo'n verlept vogeltje in de regen vanochtend, voelde me echt heel suf![]()
Dan voel ik me altijd een gefaalde volwassene op zulke momenten, maar slaat ook nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |