De klok weer een uur vooruit zetten?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om dingen te doen en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is 'rquote:Op woensdag 3 november 2021 11:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat Beck uit You? Vind haar een beetje te perfect.
Dat geloof ik niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik nou ook weer niet.
Zee u laterquote:Op woensdag 3 november 2021 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De klok weer een uur vooruit zetten?
Je weet wie er hier mod is hè.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
Wel typisch hoor van dit topic. Je post eens iets van een mooie vrouw en direct slotje
HIER WORDT GEMODquote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
Wel typisch hoor van dit topic. Je post eens iets van een mooie vrouw en direct slotje
Ik heb geen bezwaar tegen mooie vrouwenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'rOhh dat snap ik wel dat je dat zegt maar dat vind ik zelf juist weer niet. Ik vind haar stem ook prachtig. In interviews komt ze ook enorm relaxt over, vind ik.
Maar verder val ik eigenlijk zelden op wat zogenaamd de meest aantrekkelijke celebrities zijn, moet ik zeggen.
Spelbreker.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen mooie vrouwen. In tegendeel!
Die zongen ook al over een damequote:
Ah nee dit vind ik inderdaad ook agsoluut niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit vind ik ook niet ideaal. Terwijl ze wel net vrij schijnt te zijn.
Daar ging het al fout.quote:
Heel veel meisjes beginnen ook gewoon op elkaar te lijken..quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een onvriendelijk persoon.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'rOhh dat snap ik wel dat je dat zegt maar dat vind ik zelf juist weer niet. Ik vind haar stem ook prachtig. In interviews komt ze ook enorm relaxt over, vind ik.
Maar verder val ik eigenlijk zelden op wat zogenaamd de meest aantrekkelijke celebrities zijn, moet ik zeggen.
Ah. AAAAH. ah.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
Ik vond Anna Kournikova ook niet zo geweldig trouwens, terwijl die toch enorm populair was onder de mannen.
Sharapova dan weer wel, maar die triggert in mij het deel van me dat is aangetrokken tot ice queens, vrees ik
Emma > Geriquote:Op woensdag 3 november 2021 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?
Ik ben zelf weer een beetje into Geri Halliwell nu vanwege de Spice Girls docu die ik zag. Vind je haar wat?
Ik vond Emma altijd verschrikkelijk met haar twee staartjes, maar ze best leuk opgedroogd. Denk dat ze het stabielste van het stel is.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emma > Geri
(Al realiseer ik me ook wel dat als die niet per ongeluk beroemd was geworden met de Spice Girls, het gewoon zo’n doorsnee Engelse caissière van de Tesco zou zijn, in joggingbroek, met wallen onder de ogen en een rokershoest).
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?
Ik ben zelf weer een beetje into Geri Halliwell nu vanwege de Spice Girls docu die ik zag. Vind je haar wat?
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emma > Geri
(Al realiseer ik me ook wel dat als die niet per ongeluk beroemd was geworden met de Spice Girls, het gewoon zo’n doorsnee Engelse caissière van de Tesco zou zijn, in joggingbroek, met wallen onder de ogen en een rokershoest).
Ja eens, ze is nu ook weer een wandelend lijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.
Geri vond ik vroeger knap, dus echt in het begin van de Spice Girls-tijd. Ik weet niet zeker hoe het nu is maar op een gegeven moment werd ze me veel te afgetraind.
Ik zat laatst de F1 van Zandvoort te kijken en toen herkende ik haar niet eens. Ze is dus getrouwd met die baas van Red Bull, Christian Horner.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zie niet direct een imperfectie maar ook weer niet perfectie. Maar misschien zit dat hem meer in haar manier van doen hoor, in de zin dat ze heel menselijk overkomt. Dat maakt haar veel aantrekkelijker.
Geri vond ik vroeger knap, dus echt in het begin van de Spice Girls-tijd. Ik weet niet zeker hoe het nu is maar op een gegeven moment werd ze me veel te afgetraind.
Sowieso zijn alle vrouwelijke SC-ers stukken knapper dan alle celebrities natuurlijk, maar dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja eens, ze is nu ook weer een wandelend lijk.
Ik zou de ESF-SC dames kalender meteen bestellen inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle vrouwelijke SC-ers stukken knapper dan alle celebrities natuurlijk, maar dat moge duidelijk zijn.
Sommige mensen draaien alles om jaquote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ben niet van het reageren op social media, maar mijn handen jeuken echt. Van die wappies die beweren dat gevaccineerden de verspreiders zijn, want de rest wordt getest. Maar euhm die test, die was toch helemaal niet betrouwbaar?!
Ze willen dus voor altijd een lockdown zodat niemand meer besmet raakt, duidelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ben niet van het reageren op social media, maar mijn handen jeuken echt. Van die wappies die beweren dat gevaccineerden de verspreiders zijn, want de rest wordt getest. Maar euhm die test, die was toch helemaal niet betrouwbaar?!
Dat is wel het beste inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen dus voor altijd een lockdown zodat niemand meer besmet raakt, duidelijk.
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef Yesse het volgende:
Nu ben ik totaaaal niet op de hand van de wappies maar ergens is het natuurlijk wel waar dat er nu een hoop gevaccineerden zijn die zichzelf niet testen bij klachten maar toch met hun code ergens naar binnen gaan.
Het liefst willen ze dat natuurlijk zelf kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef Yesse het volgende:
Nu ben ik totaaaal niet op de hand van de wappies maar ergens is het natuurlijk wel waar dat er nu een hoop gevaccineerden zijn die zichzelf niet testen bij klachten maar toch met hun code ergens naar binnen gaan.
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.
Uiteindelijk moet het leven straks door en ja dan besmetten we elkaar als we alles weer gaan doen, maar de kans dat we in het ziekenhuis komen is héél erg klein.
Je kunt moeilijk eeuwig het leven stilzetten voor een groep mensen die zelf helemaal niets zal doen om een pandemie op te lossen. 87% doet dat gelukkig wel.
Of het vaak gebeurt weet ik niet maar ik zie het om me heen wel gebeuren dat mensen er wel wat makkelijker mee omgaan. Dus ik snap op zich het argument.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zijn het er een hoop? En uiteindelijk is dat ook niet waar het ze om gaat natuurlijk. Deze mensen willen helemaal niets. Geen afstand, niet testen, geen mondkapje, geen vaccinatie, niets.
Uiteindelijk moet het leven straks door en ja dan besmetten we elkaar als we alles weer gaan doen, maar de kans dat we in het ziekenhuis komen is héél erg klein.
Je kunt moeilijk eeuwig het leven stilzetten voor een groep mensen die zelf helemaal niets zal doen om een pandemie op te lossen. 87% doet dat gelukkig wel.
Kijk eens aan, goeie gozert die Satan.quote:
We zitten ook niet echt ruim in de IC-bedden natuurlijk. Ongeacht de maatregelen lijkt Corona me voor de komende paar winters wel een blijvertje, dus daar mag weleens iets aan gedaan worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.
Het zijn een miljoen mensen die zich niet hebben gevaccineerd. Dus die bedden heb je zo gevuld helaas.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk verwachten dat wanneer 87% dat wel doet, dat het voldoende zou moeten zijn, maar gezien het aantal IC-opnames nog altijd, is dat blijkbaar niet zo.
Bij Media Inside was men daar (om de verkeerde redenen) al heel enthousiast over een paar weken terug.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:13 schreef H_T het volgende:
SBS heeft als nieuwe show Koorddancing wis ze Stars bedacht. Programma heet officieel anders, maar ik denk sowieso niet dat ik het ga kijken
Het is nu inderdaad pijnlijk duidelijk dat onze IC capaciteit ondermaats is.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zitten ook niet echt ruim in de IC-bedden natuurlijk. Ongeacht de maatregelen lijkt Corona me voor de komende paar winters wel een blijvertje, dus daar mag weleens iets aan gedaan worden.
Ja aan de ene kant wel, maar als het dan een veel grotere groep gaat beperken ben ik er toch wel snel klaar mee. Vooral ook door de buitenproportionele aandacht die er steeds al uit is gegaan naar de kleinere groep. Ik denk ook dat bepaalde sectoren sluiten niet meer gaat lukken, dan ga je de stille meerderheid ineens horen, wat de laatste weken al begint te komen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of het vaak gebeurt weet ik niet maar ik zie het om me heen wel gebeuren dat mensen er wel wat makkelijker mee omgaan. Dus ik snap op zich het argument.
Nu ben ik het dus totaal niet met die mensen eens dat je helemaal niks moet doen en dat gevacineerden ook maar binnen moeten gaan zitten om die reden. Of dat we dan ook maar gevaccineerden moeten gaan testen ofzo.
Maar deze hele coronasituatie geeft mij sowieso dubbele gevoelens. Aan de ene hand vind ik dat mensen vrij moeten zijn om zich niet te laten vaccineren maar aan de andere kant wil ik mensen die met anti-vaccinatie borden staan zijn door elkaar schudden en zeggen "LAAT JE NOU GEWOON VACCINEREN DAN ZIJN WE ER VAN AF". En zo ook met de booster shots. Ik ben straks de eerste die mijn mouw opstroopt zodra het kan. Maar ik vind het ook wel oneerlijk dat we als "rijke landen" zeiden 'we gaan Afrika helpen' maar inmiddels in Afrika de toegang tot een eerste prik nog voor veel mensen onbereikbaar is terwijl wij een derde in onze arm laten zetten..
Maar een miljoen op 17 miljoen mensen. Dus heb je 16 miljoen mensen die bescherming bieden, dat zou op zich genoeg moeten zijn. Echter lijkt dat met Corona niet te helpen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het zijn een miljoen mensen die zich niet hebben gevaccineerd. Dus die bedden heb je zo gevuld helaas.
Zijn er ook goede redenen om daar enthousiast over te zijn?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Media Inside was men daar (om de verkeerde redenen) al heel enthousiast over een paar weken terug.
Het wordt verder natuurlijk gewoon een flutprogramma, met een dik koord met een net eronder en BN’ers van C-niveau.
Gewoon gesellig amusement. Nootje, stukkie kaas, blikkie Schultenbrau erbij.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn er ook goede redenen om daar enthousiast over te zijn?
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Media Inside was men daar (om de verkeerde redenen) al heel enthousiast over een paar weken terug.
Het wordt verder natuurlijk gewoon een flutprogramma, met een dik koord met een net eronder en BN’ers van C-niveau.
Is het probleem niet dat die 1 miljoen mensen vooral bij elkaar in de buurt wonen (grote steden en bible belt)?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar een miljoen op 17 miljoen mensen. Dus heb je 16 miljoen mensen die bescherming bieden, dat zou op zich genoeg moeten zijn. Echter lijkt dat met Corona niet te helpen.
Volgens mij zijn wij het helemaal met elkaar eensquote:Op woensdag 3 november 2021 13:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar als het dan een veel grotere groep gaat beperken ben ik er toch wel snel klaar mee. Vooral ook door de buitenproportionele aandacht die er steeds al uit is gegaan naar de kleinere groep. Ik denk ook dat bepaalde sectoren sluiten niet meer gaat lukken, dan ga je de stille meerderheid ineens horen, wat de laatste weken al begint te komen.
Dat laatste wel mee eens ook ja, voelt heel beschamend.
Ik denk dat de verzekering gaat sputteren als je voorstelt het meteen boven de Grand Canyon te doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.
Bier en snacks kunnen natuurlijk ook bij een ander programmaquote:Op woensdag 3 november 2021 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon gesellig amusement. Nootje, stukkie kaas, blikkie Schultenbrau erbij.![]()
Goed voor 234.000 kijkers ofzo.
Vroeger bij Now or Never lieten ze een keer iemand met hoogtevrees over een koord lopen dat tussen twee vrij hoge flatgebouwen was. SBS kiest voor de nok van de Arenaquote:Op woensdag 3 november 2021 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat de verzekering gaat sputteren als je voorstelt het meteen boven de Grand Canyon te doen.
He wat een eensgezindheid toch altijd hier!quote:Op woensdag 3 november 2021 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is het probleem niet dat die 1 miljoen mensen vooral bij elkaar in de buurt wonen (grote steden en bible belt)?
[..]
Volgens mij zijn wij het helemaal met elkaar eens
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.
Ik neem aan dat dat toen ook wel met een vangnetje was?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger bij Now or Never lieten ze een keer iemand met hoogtevrees over een koord lopen dat tussen twee vrij hoge flatgebouwen was. SBS kiest voor de nok van de Arena
Sowieso wel met veiligheidsmaatregelen, maar ik weet niet meer of dat een net of een harnas was. Harnas lijkt me eigenlijk een betere optiequote:Op woensdag 3 november 2021 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat toen ook wel met een vangnetje was?
Mij zou je daar iig niet overheen krijgen.
Hm, ik weet niet of dat wel zo effectief is om je val te breken.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Sowieso wel met veiligheidsmaatregelen, maar ik weet niet meer of dat een net of een harnas was. Harnas lijkt me eigenlijk een betere optie
Lijkt mij wel. Zo'n dekkingsgraad werkt natuurlijk vooral lokaal en niet over heel Nederland. Dus zolang er gebieden zijn met erg lage percentages blijft het zo doorgaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is het probleem niet dat die 1 miljoen mensen vooral bij elkaar in de buurt wonen (grote steden en bible belt)?
Besef me ineens dat dit harnas kruisloos is en dat ik niet heb gecheckt naar wat voor website ik eigenlijk zit te linken.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of dat wel zo effectief is om je val te breken.![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle vrouwelijke SC-ers stukken knapper dan alle celebrities natuurlijk, maar dat moge duidelijk zijn.
Tuuuurlijk. Je ‘wist het niet’quote:Op woensdag 3 november 2021 13:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Besef me ineens dat dit harnas kruisloos is en dat ik niet heb gecheckt naar wat voor website ik eigenlijk zit te linken.
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel gewoon echt heel, maar echt heel onschuldig
Komt een beetje door dit principe.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar als het dan een veel grotere groep gaat beperken ben ik er toch wel snel klaar mee. Vooral ook door de buitenproportionele aandacht die er steeds al uit is gegaan naar de kleinere groep. Ik denk ook dat bepaalde sectoren sluiten niet meer gaat lukken, dan ga je de stille meerderheid ineens horen, wat de laatste weken al begint te komen.
Dat vind ik dus zo irritant!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sommige mensen draaien alles om ja
Het liefst geen maatregelen, geen testen. Wat je niet test, bestaat niet!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen dus voor altijd een lockdown zodat niemand meer besmet raakt, duidelijk.
* stopt met testen van de zwaartekrachtquote:Op woensdag 3 november 2021 14:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het liefst geen maatregelen, geen testen. Wat je niet test, bestaat niet!
Jaquote:Op woensdag 3 november 2021 14:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt een beetje door dit principe.
[ twitter ]
Nou, op het internet speelt eigenlijk hetzelfde principe. De meest belachelijke outliers komen juist naar boven door de algoritmes op sociale media. En als mensen dan 'zelfstandig onderzoek' gaan doen komen ze eerst die outliers tegen.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jawaarom zouden de kijkcijfers toch dalen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* stopt met testen van de zwaartekracht
De zoon van Christian en Geri Horner is vernoemd naar George Michaelquote:Op woensdag 3 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door mijn vader gemaakte appeltaart
Alleen als-ie snik en snikheet isquote:Op woensdag 3 november 2021 10:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een kroket voor in de boom?
[ afbeelding ]
Daar doe ik dan weer niet aan mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat het verplicht zou moeten worden om je QR code te laten zien als je in dit topic wilt posten. Ik begin met de mijne:
[ afbeelding ]
IK DOE NIET MEER MEEquote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat het verplicht zou moeten worden om je QR code te laten zien als je in dit topic wilt posten. Ik begin met de mijne:
[ afbeelding ]
Ja, de Spanjaard, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef Strani het volgende:
Metéén duidelijk wie de wappies zijn hier
Meteen door jou gehackt als we deze scannen?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt me niet eens om deze te scannenquote:Op woensdag 3 november 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meteen door jou gehackt als we deze scannen?
Vanaf computer gebruik ik meestal deze sitequote:Op woensdag 3 november 2021 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden op FOK!.
Moet lukken hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lukt me niet eens om deze te scannen
Spaanse oplichter, wie had dat verwacht.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Mij wel, ik ben GESCHOKT van alles wat ik nu weetquote:Op woensdag 3 november 2021 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de camera van je telefoon. Of zoals in dit geval: screenshot makenquote:Op woensdag 3 november 2021 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik een QR-code moet scannen.
Echt?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Mij wel, ik ben GESCHOKT van alles wat ik nu weet
Maar dat moet ik toch eerst nog een optie aanzetten, voordat ie het snapt dat het een qr code is?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Met de camera van je telefoon. Of zoals in dit geval: screenshot maken
Confronterend hèquote:Op woensdag 3 november 2021 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Mij wel, ik ben GESCHOKT van alles wat ik nu weet
Hier was het juist zonnig en net niet zo warm dat het ongemakkelijk werd.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Het was vandaag heerlijk mistig, fris en koud. Had ook voor het eerst mijn echte winterjas aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |