Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maxand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat van die mondkapjes weer in supermarkten had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de regels heftiger vind dan van te voren bekend was.![]()
Debielen? COR / Hoe meer etnische minderheden hoe meer coronabesmettingen... Racist!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal best, anderen moet lijden onder die debielen die geen vaccin nemen. Geen meelij mee![]()
![]()
![]()
Dat is het hele probleem. Om de tere zieltjes te sparen moeten we nu collectief met de maatregelen dealen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal best, anderen moet lijden onder die debielen die geen vaccin nemen. Geen meelij meeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ow nee dat was me allang wel duidelijk dat dat weer terug zou komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat van die mondkapjes weer in supermarkten had ik niet verwacht.
Want ja; 13% aan ongevaccineerden die boodschappen doen, brrrr.....![]()
Die had ik al gelezen en ook al verwacht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat van die mondkapjes weer in supermarkten had ik niet verwacht.
Maar dat je straks overal een QR code nodig hebt had ik niet verwacht.![]()
Niet-essentiële winkels hoor ik nu. En dat is er nog niet door.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen en ook al verwacht.
Maar dat je straks overal een QR code nodig hebt had ik niet verwacht.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zijn gewoon hersenloos volk. Trek jij maar je racistenkaartquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Debielen? COR / Hoe meer etnische minderheden hoe meer coronabesmettingen... Racist!![]()
Zo is dat ook. Dom volkquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem. Om de tere zieltjes te sparen moeten we nu collectief met de maatregelen dealen.![]()
Och ook dat kon je wel op je klompen voelen aankomen toen dat als "versoepeling" geïntroduceerd werd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen en ook al verwacht.
Maar dat je straks overal een QR code nodig hebt had ik niet verwacht.![]()
ruzie is begonnenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ah dus dan zouden we zonder code de action niet meer inkomen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet-essentiële winkels hoor ik nu. En dat is er nog niet door.![]()
Ik zal dat ding maar eens gaan activeren en uit laten printen.![]()
"Vooruitblikquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet-essentiële winkels hoor ik nu. En dat is er nog niet door.
Het kabinet bereidt andere maatregelen voor die we wellicht in de nabije toekomst nodig zullen hebben als we de trend niet weten te keren. Daar waar nu al voor bezoekers om een coronatoegangsbewijs wordt gevraagd, bijvoorbeeld in de horeca, wil het kabinet dat de werkgever ook aan zijn werknemers een coronatoegangsbewijs vraagt. Daarnaast willen we het ook voor werkgevers in andere sectoren mogelijk maken om te kiezen voor coronatoegangsbewijzen. Deze mogelijkheid moet dan ook voor de zorg worden geboden. Zowel voor werknemers als voor bezoekers. En tot slot wil het kabinet het coronatoegangsbewijs in kunnen voeren op andere plekken waar veel mensen dagelijks bij elkaar komen. Zoals in de niet-essentiële detailhandel. Maar ook in dierentuinen en pretparken. Deze maatregelen moeten specifiek gebruikt kunnen worden in dorpen en steden met een lage vaccinatiegraad en waar het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames hoog is.
Deze maatregelen worden voorbereid. In afstemming met bijvoorbeeld werkgevers en werknemers. En het vergt instemming van het parlement. De situatie wordt op 12 november aan de hand van een OMT-advies opnieuw beoordeeld."
https://www.rijksoverheid(...)de-maatregelen-nodigIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ze hebben de legerdump store ook leeg gekocht.quote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Heb ik nog iets gemist wat ik nog niet wist? Had alleen je gelekte samenvatting gelezenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de regels heftiger vind dan van te voren bekent was.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is ook zow.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ook dat kon je wel op je klompen voelen aankomen toen dat als "versoepeling" geïntroduceerd werd.![]()
Weer narigheidquote:![]()
goede laatste vraag over het beleid in de zorg van rutte
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En ondanks dat het grootste deel van het volk gevaccineerd is, zullen medio deze winter de regels wel zwaarder zijn dan ooit tevoren. Het oude regelpakket met een nog verder uitgebreide QR-check daar bovenop.quote:![]()
"Was je handen stuk! Blijf binnen! Social distancing! Help samen ons immuunsysteem om zeep, zo krijgen we het virus er SAMEN onder!"quote:![]()
Ja wel wat anders dit keer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist wat ik nog niet wist? Had alleen je gelekte samenvatting gelezen![]()
Helaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig: testen blijft gratis (voorlopig).![]()
ja moest er nog is bijkomenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig: testen blijft gratis (voorlopig).
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Het is maar 13% wat niet gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En ondanks dat het grootste deel van het volk gevaccineerd is, zullen medio deze winter de regels wel zwaarder zijn dan ooit tevoren. Het oude regelpakket met een nog verder uitgebreide QR-check daar bovenop.
En daarin zitten ook de mensen die wegens allergie of ziektes niet gevaccineerd kunnen worden of al corona hebben gehad.![]()
Dat handenwasgebod heb ik altijd al aan m'n laars gelapt. De groeten, ik verdom het om mijn immuunsysteem uit te roeien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
"Was je handen stuk! Blijf binnen! Social distancing! Help samen ons immuunsysteem om zeep, zo krijgen we het virus er SAMEN onder!"Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
https://www.rijksoverheid(...)de-maatregelen-nodig:quote:
Je krijgt een coronatoegangsbewijs als je volledig bent gevaccineerd, een herstelbewijs hebt of met een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud. Testen blijft gratis voor personen die geen herstel- of vaccinatiebewijs hebben.
![]()
viesquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat handenwasgebod heb ik altijd al aan m'n laars gelapt. De groeten, ik verdom het om mijn immuunsysteem uit te roeien.
Ja ach, laatst dacht de huisarts ook dat ik ondanks mijn vaccinaties corona zou hebben omdat ik zo ziek was.quote:
Als het testen niet meer gratis is, ga ik wel blaffend en snotterend boodschappen doen hoor. Zal vast geen corona zijn aangezien ik toch al beschermd ben.![]()
heel slecht om constant je handen te desinfecterenquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Maar dat zijn toch nog bij elkaar zo'n 2 miljoen Nederlandersquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is maar 13% wat niet gevaccineerd is.
En daarin zitten ook de mensen die wegens allergie of ziektes niet gevaccineerd kunnen worden of al corona hebben gehad.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Greysieeee!!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel slecht om constant je handen te desinfecteren![]()
doe je toch ook niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel slecht om constant je handen te desinfecterenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
desinfecterende spray.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.![]()
![]()
Nee. Ik blijf graag gezond.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lijkt mij ook niet. Hij zegt gewoon je handen wassen. Zeep is niet viesquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik zou ze niet allemaal op de koffie willen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch nog bij elkaar zo'n 2 miljoen Nederlanders
Maar theoretisch gezien zou dat meer dan genoeg moeten zijn.![]()
Ik niet van de plee af hoor, mijn moeder heeft mij geleerd om niet over mijn handen heen te zeikenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.![]()
![]()
Ja tot zover groepsimmuniteit he....quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou ze niet allemaal op de koffie willen hebben.
Maar theoretisch gezien zou dat meer dan genoeg moeten zijn.![]()
Bij zittend plassen gebeurt dat ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Ferrous het volgende:
Ik niet van de plee af hoor, mijn moeder heeft mij geleerd om niet over mijn handen heen te zeiken![]()
je maakt je eigen immuunsysteem kapotquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd even voor- en na supermarktbezoek.
je hebt bacterieen nodigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Weet ik dat DJMO zit?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij zittend plassen gebeurt dat ook niet.![]()
![]()
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt je eigen immuunsysteem kapot
je hebt bacterieen nodig![]()
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb zowat mijn hele leven smetvrees gehad en wil er juist van af komen. Ik merk dat mijn immuunsysteem niet echt super is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt je eigen immuunsysteem kapot
je hebt bacterieen nodig![]()
neequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?
ik ben nog stabiel op mijn benenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lekker in drollen knedenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
iewl handen wassen [ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik ben nog stabiel op mijn benen![]()
![]()
Ja alles op slot in het land, maar de grenzen open houden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.![]()
Ik heb nooit iets van dat groepsimmuniteit gesnapt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.
Er hoeft maar 1 te zijn die een ziekte heeft en alle ongevaccineerden zijn de pineut.
Dat zagen we wel in Staphorst met Polio.![]()
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaatquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben blij met die zeepflaconnetjes, vooral als ik vuilniszakken weg moet gooien.![]()
Van handen wassen ga je niet dood.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ren altijd als enige de trap op terwijl er een hele rij aan het proppen is voor een roltrapquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?
Uw ADH vitamine Worst
Als 100% van NL gevaccineerd zou zijn, zouden de ziekenhuizen nog steeds problemen hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaat![]()
Van handen wassen ga je niet dood.
Knopjes voor een verkeerslicht in drukken is sowieso nutteloosEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
Als 100% van NL gevaccineerd zou zijn, zouden de ziekenhuizen nog steeds problemen hebben![]()
Die knop van het verkeerslicht druk je in met je elleboog. Of gewoon door rood lopen. Gaat nog sneller ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaat![]()
Van handen wassen ga je niet dood.![]()
Paul je bent een lul.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ram ik met mijn ellebogen erop, de pinapparaat contactloosquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van handen wassen ga je niet dood.Uw ADH vitamine Worst
Daar kan ik nog steeds boos om worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alles op slot in het land, maar de grenzen open houden.
Hier alles kapot laten gaan, maar op vakantie gaan.Toeristen kom maar gezellig hierheen met je koffertje vol Corona.
![]()
![]()
Ach het zal sowieso wel WAT schelen, zolang iedereen om de paar maand maar netjes een prikje gaat halen, maar je bent niet 100% beschermd er mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
Als 100% van NL gevaccineerd zou zijn, zouden de ziekenhuizen nog steeds problemen hebben![]()
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHOquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets van dat groepsimmuniteit gesnapt.
Er hoeft maar 1 te zijn die een ziekte heeft en alle ongevaccineerden zijn de pineut.
Dat zagen we wel in Staphorst met Polio.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van handen wassen ga je niet dood.![]()
Liftknopjes is ook vaak een vies iets.
Maar die druk ik sowieso al altijd met mijn sleutel in.![]()
![]()
De knoppen om trein of metrodeuren te openen ram ik met mijn nokia erop en soms de verkeerslichten ookUw ADH vitamine Worst
We gaan het wel zien allemaal, dacht echt dat we eraf waren vorige maand.althans bijnaquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het zal sowieso wel WAT schelen, zolang iedereen om de paar maand maar netjes een prikje gaat halen, maar je bent niet 100% beschermd er mee.![]()
Groepsimmuniteit ging toch werken bij een vaccinatiegraad vanaf 60%? Dus dat er wel wat mensen besmet worden maar dat het niet als een lopend vuurtje verspreidt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHO![]()
Ik kan volgens mij mensen die van stoplichtknopjes en liftknopjes ernstig ziek zijn geworden op de hand van een vuurwerkslachtoffer tellen.![]()
Nou hebben we net zo'n preek gehad over de IC's niet overbelasten en dan kom jij hiermee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die knop van het verkeerslicht druk je in met je elleboog. Of gewoon door rood lopen. Gaat nog sneller ook.![]()
![]()
En dan je Nokia aan je oor houden!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
De knoppen om trein of metrodeuren te openen ram ik met mijn nokia erop en soms de verkeerslichten ook![]()
![]()
Doe ik met mijn 357quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
De knoppen om trein of metrodeuren te openen ram ik met mijn nokia erop en soms de verkeerslichten ook![]()
![]()
Niet na 10 keer pinnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ram ik met mijn ellebogen erop, de pinapparaat contactloos![]()
![]()
Oeps.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou hebben we net zo'n preek gehad over de IC's niet overbelasten en dan kom jij hiermee.![]()
![]()
Oh zo optimistisch ben ik nooit geweest. We zitten hier de komende jaren nog wel aan vast, gecombineerd met versoepelingen die wat strengere regels elders met zich meebrengen, die weer strikter gemaakt worden als de oude regeltjes er weer bovenop terug komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
We gaan het wel zien allemaal, dacht echt dat we eraf waren vorige maand.althans bijna![]()
Alleen als je na vaccinatie niet meer besmet kon worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit ging toch werken bij een vaccinatiegraad vanaf 60%? Dus dat er wel wat mensen besmet worden maar dat het niet als een lopend vuurtje verspreidt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Doe ik eigenlijk omdat je dan zo hard boem hoortquote:dat het klikt alsof je met een hamer erop slaat
Uw ADH vitamine Worst
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHO
Dat zal schelen op de IC's maar voor de rest zie ik er geen voordelen in.![]()
De plannen van de baas om iedereen meer naar kantoor te laten gaan, die kan ook weer de ijskast in dus.![]()
We zullen zien hoeveel files er staan volgende weekEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik vind dat toch wel een heel groot voordeel. Groot genoeg om ook die booster te halenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.
Dat zal schelen op de IC's maar voor de rest zie ik er geen voordelen in.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Owja. Ja, dat wisten we anderhalf jaar geleden nog niet. Helaas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als je na vaccinatie niet meer besmet kon worden.![]()
Ja en ondanks dat je zelf minder/geen ziekteverschijnselen meer hebt en onbewust besmet rond kunt lopen tussen kwetsbare mensen, schijn je wel minder besmettelijk te zijn na een vaccinatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.
Wie was die gevaccineerde Nederlandse zangeres ook al weer die voorlopig geen optredens meer kon doen omdat ze besmet was geraakt door een ongevaccineerd persoon?
Ze wilde haar fans niet ziek maken, als gevaccineerd persoon.![]()
Daarom heb ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel een heel groot voordeel. Groot genoeg om ook die booster te halen
Een 3de ga ik denk ik niet doen.![]()
Jojo effects dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh zo optimistisch ben ik nooit geweest. We zitten hier de komende jaren nog wel aan vast, gecombineerd met versoepelingen die wat strengere regels elders met zich meebrengen, die weer strikter gemaakt worden als de oude regeltjes er weer bovenop terug komen.Las dat er volgend jaar een sterker vaccin op komst is. Dus dit gaat nog wel ff door zo dan helaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, staat me ook bij. Weet ook even de naam niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef ToT het volgende:
Wie was die gevaccineerde Nederlandse zangeres ook al weer die voorlopig geen optredens meer kon doen omdat ze besmet was geraakt door een ongevaccineerd persoon?
Ze wilde haar fans niet ziek maken, als gevaccineerd persoon.![]()
Een derde is toch ook vooral voor ouderen en zwakkeren?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook gedaan.
Een 3de ga ik denk ik niet doen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
We zien het wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:56 schreef Ferrous het volgende:
Las dat er volgend jaar een sterker vaccin op komst is. Dus dit gaat nog wel ff door zo dan helaas![]()
Ik ben pas in augustus gevaccineerd, dus daar hoef ik voorlopig nog niet over na te denken. Ik slinger nog heel erg heen en weer daarover.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook gedaan.
Een 3de ga ik denk ik niet doen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nu nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een derde is toch ook vooral voor ouderen en zwakkeren?
Maar begon het met de 1ste en 2de ook niet op die manier?![]()
Wij ook July en Augustus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben pas in augustus gevaccineerd, dus daar hoef ik voorlopig nog niet over na te denken. Ik slinger nog heel erg heen en weer daarover.
Ik vind het moeilijk, maar met veel dingen vind ik heel dubbel.![]()
Das wel waar iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nu nog wel.
Maar begon het met de 1ste en 2de ook niet op die manier?![]()
Gaat niet sneller. Morgen is er eerst nog een debat in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
Het is allemaal zo dringend en urgent.
Ingang maatregelen 6 nov![]()
Dan komt Corona pas aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
Ingang maatregelen 6 nov
Bij Sinterklaas op de boot verkleed als zwarte piet.![]()
ik hoop dat ze niks heel laten van de Jonge en Ruttequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat niet sneller. Morgen is er eerst nog een debat in de kamer.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Scherp. Maar is ook omdat winkels en dergelijke hun erop kunnen voorbereiden denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
Ingang maatregelen 6 nov![]()
Oh God, die zwarte Piet discussie komt er ook weer aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan komt Corona pas aan.
Bij Sinterklaas op de boot verkleed als zwarte piet.![]()
![]()
Was iets van Willeke Alberti of eentje van diezelfde generatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, staat me ook bij. Weet ook even de naam niet.![]()
Daar ben ik wel klaar mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oh God, die zwarte Piet discussie komt er ook weer aan![]()
Die dreigementen ook.![]()
![]()
![]()
De kans is ‘reëel’ dat het kabinet medio november nieuwe coronamaatregelen zal aankondigen ‘als de trend niet keert‘. Dat zegt demissionair premier Mark Rutte. Hij hoopt te zien dat mensen zich snel voorzichtiger gaan gedragen, maar anders liggen verdergaande coronaregels voor de hand. Op 12 november neemt het kabinet hierover een besluit.Volg de laatste ontwikkelingen rondom het coronavirus hier.
https://www.ad.nl/dossier(...)niet-keert~af04d575/![]()
Gewoon die demonstranten op hun QR-code controleren. Dat zal al snel 75% aan schreeuwlelijkerds daar schelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Die was er in July al.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
![]()
Willeke jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Was iets van Willeke Alberti of eentje van diezelfde generatie.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Goede reclame: volledig gevaccineerd, maar niet kunnen optreden omdat ze een hele lading oudjes zo om kan laten kiepen!quote:![]()
![]()
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij ook July en Augustus.
Ik vind het moeilijk, maar met veel dingen vind ik heel dubbel.
Ik had vanmiddag een discussie met een wappievriend van me. Die begon de tweedeling te vergelijken met de 2e wereldoorlog. Ik heb hem beloofd dat als de wappies op straat gefusilleerd zouden worden of op treinen naar concentratiekampen zouden worden gebracht dat hij bij mij in de kast mocht komen schuilen. Dan kreeg hij zelfs een dagboek van me.
Het kwartje viel geloof ik niet erg, maar toch is het wel een lieverd
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die dreigementen ook.![]()
![]()
![]()
De kans is ‘reëel’ dat het kabinet medio november nieuwe coronamaatregelen zal aankondigen ‘als de trend niet keert‘. Dat zegt demissionair premier Mark Rutte. Hij hoopt te zien dat mensen zich snel voorzichtiger gaan gedragen, maar anders liggen verdergaande coronaregels voor de hand. Op 12 november neemt het kabinet hierover een besluit.Volg de laatste ontwikkelingen rondom het coronavirus hier.
https://www.ad.nl/dossier(...)niet-keert~af04d575/![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.
Ik had vanmiddag een discussie met een wappievriend van me. Die begon de tweedeling te vergelijken met de 2e wereldoorlog. Ik heb hem beloofd dat als de wappies op straat gefusilleerd zouden worden of op treinen naar concentratiekampen zouden worden gebracht dat hij bij mij in de kast mocht komen schuilen. Dan kreeg hij zelfs een dagboek van me.
Het kwartje viel geloof ik niet erg, maar toch is het wel een lieverd
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.
Het kwartje viel geloof ik niet erg, maar toch is het wel een lieverd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
pardon????quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakkenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vreselijk ieder jaar dat gezeur weer met die gekken over een fictief figuurquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon die demonstranten op hun QR-code controleren. Dat zal al snel 75% aan schreeuwlelijkerds daar schelen.
Ja echtquote:![]()
![]()
Doe normaal johquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakkenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Paul, wat heb je met mario's account gedaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken![]()
![]()
DIT ZAG IK JONGEN! DIT WORDT EEN HELE LANGE BAN VOOR JOU! IK BEN HEEL BOOS NU! JE BLIJFT VAN HAAR AF!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Moet jij een stomp op je oog ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Opbokken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DIT ZAG IK JONGEN! DIT WORDT EEN HELE LANGE BAN VOOR JOU! IK BEN HEEL BOOS NU! JE BLIJFT VAN HAAR AF!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik hoop dat ze je een best knal tegen je ding dong heeft gegeven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
![]()
![]()
Ach er zijn nog geen oorlogen over uitgebroken. Wel lijfstraffen omdat sommigen vinden dat mensen deze alziende heilige op een verkeerde manier aanbidden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vreselijk ieder jaar dat gezeur weer met die gekken over een fictief figuur
[..]
Ja echt![]()
Dim jij maar een beetje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@Mrsloveable is dit waar?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het enige wat jij kan pakken is een opblaaspopquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
![]()
En zelfs die ontploft met al die vliegende messenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan pakken is een opblaaspop
De teerling is geworpen...quote:
Ik denk dat zelfs die nog wegrennen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan pakken is een opblaaspop![]()
Blijf onzin he, trollen en dollen verder geen kwaad in hierquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2021 20:08:49 ]![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs die nog wegrennen.Ik moet ineens aan een strip van Joop Klepzeiker denken,. 2 lelijke oude goedkope hoeren waarvan eentje d'r benen wel voor Joop wil spreiden. De ander: "Meid, denk toch aan je repetaasie!"
![]()
Die zal ook wel achter de verwarming verdwijnen dan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zelfs die ontploft met al die vliegende messen![]()
![]()
Ik ben woest boos.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijf onzin he, trollen en dollen verder geen kwaad in hier![]()
Jaaa, stop eruit en vliegt zo het raam uit op die berg daarquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs die nog wegrennen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet ineens aan een strip van Joop Klepzeiker denken,. 2 lelijke oude goedkope hoeren waarvan eentje d'r benen wel voor Joop wil spreiden. De ander: "Meid, denk toch aan je repetaasie!"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zal ook wel achter de verwarming verdwijnen dan.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jaaa, stop eruit en vliegt zo het raam uit op die berg daar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zal ook wel achter de verwarming verdwijnen dan.![]()
![]()
Vuurvaste dekens over de hele stad heen voor het vreugdevuur?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
Den Haag is alvast in voorbereiding voor oudejaarsavond.![]()
Alweerquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
KNAL VOOR JE DINGDONG [ afbeelding ]![]()
![]()
je snapt sowiezo niksquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan pakken is een opblaaspop
je weet niet wat bedoelt is![]()
Vuurwerk houden ze toch niet tegen, ook zo een onzin. Laat lekker knallen overalquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
Den Haag is alvast in voorbereiding voor oudejaarsavond.![]()
Volgens mij weet je dat zelluf ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je snapt sowiezo niks
![]()
Ik blijf het wel idioot vinden dat de pliesie paarden in blijft zetten met die rellen.
Als ze aan het randje staan om overzicht te krijgen ok, maar ze laten die dieren er gewoon in los gaan.![]()
Je had een natte droom toch? Je werd wakker in de sneeuw?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je snapt sowiezo niks
Liefie ik ben er voor jequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ben best wel bang nu. Durf niet te slapen
Kom maar onder mijn vleugeltje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ben best wel bang nu. Durf niet te slapen![]()
Zijn heel goed getraind hoor, maar idd zielig met vuurwerk erbij enzoquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik blijf het wel idioot vinden dat de pliesie paarden in blijft zetten met die rellen.
Als ze aan het randje staan om overzicht te krijgen ok, maar ze laten die dieren er gewoon in los gaan.![]()
prat niet wanneer je niet snapt omquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij weet je dat zelluf ook niet.
wat het gaat![]()
Doe je wel zachtjes 😉quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Okee waar ging die #metoo dan over?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
prat niet wanneer je niet snapt om
wat het gaat![]()
Hou zelf je waffel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
prat niet wanneer je niet snapt om
wat het gaat![]()
![]()
Ik wel. Geen moeite mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ewwwww terwijl je je handen niet wast?quote:Vanaf vandaag hou ik geen roltrapleuningen meer vast hoor; stel dat jij daar gestaan hebt!
![]()
![]()
😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet hoe dan ook doorgaan, kan levens redden.quote:Zwembaden en zwemscholen gaan niet meewerken aan het invoeren van een QR-code, laten de Nederlandse Stichting Water- & Zwemveiligheid (NSWZ), Eerste Nederlandse Vak Opleiding Zwemonderwijzers (ENVOZ) en ZwemOnderwijs Nederland (ZON) weten. Volgens de organisaties sluit een dergelijke maatregel een grote groep zwemleerlingen buiten. Daarbij is het praktisch gezien niet haalbaar door grote personeelstekorten. Ook levert het een ‘stroom aan opzeggingen’ op.
De zwembranche ontkent niet dat er maatregelen nodig zijn. De organisaties zijn dan ook bereid om onder meer de inpandige 1,5 meter en mondkapjesplicht opnieuw in te voeren. ,,Mocht het kabinet de QR-code wel invoeren vanaf vrijdag, dan zullen de zwembaden en zwemscholen lijnrecht tegenover de overheid komen te staan”, staat in een persverklaring.![]()
Met een QR-code scanner?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag jij mijn slaapkamer deur bewaken![]()
Ok liefiequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag jij mijn slaapkamer deur bewakenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan kunnen ze straks helemaal dicht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat moet hoe dan ook doorgaan, kan levens redden.
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou nooit die roltrapleuning vast, ben altijd bang dat ik mijn vingers er tussen krijg.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ewwwww terwijl je je handen niet wast?Vanaf vandaag hou ik geen roltrapleuningen meer vast hoor; stel dat jij daar gestaan hebt!
![]()
![]()
Ja, jij en ik willen niet gestoord worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
![]()
Ja, want voor je het weet staat mario bij je in de slaapkamerquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
![]()
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugelquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar onder mijn vleugeltje.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Niet in slaap vallen dan he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks helemaal dicht.
Maar dat is met alle bedrijven zo.![]()
Idd je weet t nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, want voor je het weet staat mario bij je in de slaapkamer![]()
In oostenrijk moeten alle niet gevaccineerde in Lockdown. Toch @mario390quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar dat is met alle bedrijven zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die QR code is toch vanaf 13 jaar?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat moet hoe dan ook doorgaan, kan levens redden.
[..]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Sowieso niet door Paulquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, jij en ik willen niet gestoord worden.![]()
![]()
Hij bedoeld daar gewoonmee dat hij mrsl gaat inhalen vannacht. 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BLIJF VAN DR AFquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, jij en ik willen niet gestoord worden.![]()
bijnaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In oostenrijk moeten alle niet gevaccineerde in Lockdown. Toch @:mario390![]()
Dacht vanaf 12quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie je wel dat je het zelf niet weet wat je zegt.quote:![]()
Je bedoeld dat je haar achter de kont aanzit, niet dat je haar bij de kont hebt gepakt. Dat mag niet in Nederland.![]()
quote:
"Hee ik kom in m'n Paw Patrol pyjama bij je op schoot zitten hee! Dan kun je mij verhaaltjes voorlezen en ga ik in je armen in slaap vallen hee!"![]()
Wanneer gaat dat in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen kans, ik ben er ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij bedoeld daar gewoonmee dat hij mrsl gaat inhalen vannacht. 😉![]()
![]()
Idd, gebler, flesje opwarmen en geven. Voor je het weet zijn we en uur verder.quote:
Komt hier ook nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In oostenrijk moeten alle niet gevaccineerde in Lockdown. Toch @:mario390![]()
Komt door de taal. Ik wist gelijk wat hij bedoelde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het zelf niet weet wat je zegt.![]()
Je bedoeld dat je haar achter de kont aanzit, niet dat je haar bij de kont hebt gepakt. Dat mag niet in Nederland.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat we in Oostenrijk in lockdown moeten???quote:
Doe normaal voordat ik echt pissig op je wordt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik gun het Mario ook wel hij of mrslquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe oud is een kind als ze aan zwemles beginnen? Een jaar of 5?quote:
Die kan je niet alleen een zwembad insturen.![]()
Thnx. dan heb ik mij vergistquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, vanaf13 jaar
https://coronacheck.nl/nl(...)en-testbewijs-nodig/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens Hugo welquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe oud is een kind als ze aan zwemles beginnen? Een jaar of 5?
Die kan je niet alleen een zwembad insturen.
zelf omkleden etcEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de taal. Ik wist gelijk wat hij bedoelde.![]()
![]()
Ik niet, maar ik doe er ook niet zoveel moeite meer voor om hem te begrijpen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de taal. Ik wist gelijk wat hij bedoelde.![]()
Hier ook doen vind ik, is dat dwarse gedoe zo over.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevolgd door: NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars #2![]()
neequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je 1ste worden deze maand?![]()
Tijdens de LD waren er vrijwilligers die de kinderen opvingenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die kan je niet alleen een zwembad insturen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou dat dus, heb mijn slaap wel nodigquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, gebler, flesje opwarmen en geven. Voor je het weet zijn we en uur verder.
nee je beschimpft me gewoonquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik doe er ook niet zoveel moeite meer voor om hem te begrijpen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat we in Oostenrijk in lockdown moeten???
Oostenrijk lijkt me wel heel mooi.![]()
![]()
Is heel mooi! Frisse lucht, bergen, ik wil er wel naartoequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oostenrijk lijkt me wel heel mooi.
Zo dan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevolgd door: NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars #2![]()
Daar had ik niet bij nagedacht, maar het zou me niks verbazen idd.![]()
Wonen wel aparte typesquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oostenrijk lijkt me wel heel mooi.![]()
![]()
Zijn de thee leuten naar bed?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens Hugo wel
zelf omkleden etc![]()
![]()
Dat is het ook, zeker waar mario woont.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oostenrijk lijkt me wel heel mooi.
Dat zou dan wel een oplossing zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijdens de LD waren er vrijwilligers die de kinderen opvingen![]()
op 2 will ik,om dat me de anderequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is t niet nodig om mij in te halen toch
in oktober niet gelaten heeft![]()
Anders is er toch ook wel een oma of tante die wel die QR code heeft en even naar zwemles wil gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een oplossing zijn.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat zag je afgelopen jaar welquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vuurwerk houden ze toch niet tegen, ook zo een onzin. Laat lekker knallen overal![]()
![]()
Tuurlijk joh.quote:![]()
Ik steek de gek met je aan ja, maar jij komt met een voor mij domme opmerking. En niet alleen voor mij.
Logisch dat je daar commentaar op krijgt.![]()
Dan wil ik wel graag mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is heel mooi! Frisse lucht, bergen, ik wil er wel naartoe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hee ik kom in m'n Paw Patrol pyjama bij je op schoot zitten hee! Dan kun je mij verhaaltjes voorlezen en ga ik in je armen in slaap vallen hee!"
Vandaag was Mini-ToT weer moe, kijk zie je hem gapen, het was weer een waar avontuurWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik hoop dat je het lukt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
op 2 will ik,om dat me de andere
in oktober niet gelaten heeft
Dat vuurwerkverbod heeft wel voor heel veel minder schade gezorgd.quote:
De particulier verzekerde schade aan woningen en auto's tijdens de afgelopen jaarwisseling is met 6 miljoen euro fors minder dan een jaar eerder. Het schadebedrag is 60 procent lager dan tijdens de jaarwisseling 2019/2020. Toen werd er voor circa 14 miljoen euro schade aan particulier bezit werd aangericht.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ben je zo empfindlik wanneer ik zegquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.![]()
Ik steek de gek met je aan ja, maar jij komt met een voor mij domme opmerking. En niet alleen voor mij.
Logisch dat je daar commentaar op krijgt.
ik pak vrouwen an de kont??![]()
Ik heb geen idee, ik geloof het gelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook, zeker waar mario woont.![]()
![]()
Geen selfies plaatsen aub.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag was Mini-ToT weer moe, kijk zie je hem gapen, het was weer een waar avontuurActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@SwJ is dit hoe mods met users omgaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag was Mini-ToT weer moe, kijk zie je hem gapen, het was weer een waar avontuurEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Haha hij vraagt er zelf om stokertquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:SwJ is dit hoe mods met users omgaan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Moet maar net kunnen lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Anders is er toch ook wel een oma of tante die wel die QR code heeft en even naar zwemles wil gaan.![]()
Mijn jongste kleedt zichzelf ook om bij zwemles hoor, die is nu zes. @Papabearquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die kan je niet alleen een zwembad insturen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je dat tegen mij zou zeggen danquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je zo empfindlik wanneer ik zeg
ik pak vrouwen an de kont??![]()
![]()
Dus ToT mag mij wel belachelijk maken en als ik het terugdoe ga je mods en admins roepenquote:
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou je die dan ook helemaal alleen naar binnen laten gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn jongste kleedt zichzelf ook om bij zwemles hoor, die is nu zes. @:papabear
Ik weet het niet, mij maakt het ook niet uit ik wil ze alleen niet uit een vijver moeten plukken omdat kinderen niet leren hoe ze moeten zwemmen door een QR code.![]()
Bijna vol, geen puntjes te halen.quote:
Lol toch ditquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna vol, geen puntjes te halen.![]()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ToT mag mij wel belachelijk maken en als ik het terugdoe ga je mods en admins roepenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het mag van mij wel wat relaxter en liever.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die kunnen nog gewoon naar zwemles hoor. Ik vind het trouwens nog steeds een hele slechte zaak dat schoolzwemmen is afgeschaft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou je die dan ook helemaal alleen naar binnen laten gaan?
Ik weet het niet, mij maakt het ook niet uit ik wil ze alleen niet uit een vijver moeten plukken omdat kinderen niet leren hoe ze moeten zwemmen door een QR code.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Doe dit in feedback ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ToT mag mij wel belachelijk maken en als ik het terugdoe ga je mods en admins roepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dollen tochquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het mag van mij wel wat relaxter en liever.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: