quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de taal. Ik wist gelijk wat hij bedoelde.
Ik niet, maar ik doe er ook niet zoveel moeite meer voor om hem te begrijpen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de taal. Ik wist gelijk wat hij bedoelde.
Hier ook doen vind ik, is dat dwarse gedoe zo over.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevolgd door: NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars #2
neequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je 1ste worden deze maand?
Tijdens de LD waren er vrijwilligers die de kinderen opvingenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe oud is een kind als ze aan zwemles beginnen? Een jaar of 5?
Die kan je niet alleen een zwembad insturen.
Nou dat dus, heb mijn slaap wel nodigquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, gebler, flesje opwarmen en geven. Voor je het weet zijn we en uur verder.
nee je beschimpft me gewoonquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik doe er ook niet zoveel moeite meer voor om hem te begrijpen.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat we in Oostenrijk in lockdown moeten???
Is heel mooi! Frisse lucht, bergen, ik wil er wel naartoequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oostenrijk lijkt me wel heel mooi.
Zo dan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevolgd door: NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars #2
Wonen wel aparte typesquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens Hugo wel
zelf omkleden etc
Dat is het ook, zeker waar mario woont.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou dan wel een oplossing zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijdens de LD waren er vrijwilligers die de kinderen opvingen
op 2 will ik,om dat me de anderequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is t niet nodig om mij in te halen toch
Anders is er toch ook wel een oma of tante die wel die QR code heeft en even naar zwemles wil gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een oplossing zijn.
Dat zag je afgelopen jaar welquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vuurwerk houden ze toch niet tegen, ook zo een onzin. Laat lekker knallen overal
Tuurlijk joh.quote:
Dan wil ik wel graag mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is heel mooi! Frisse lucht, bergen, ik wil er wel naartoe
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hee ik kom in m'n Paw Patrol pyjama bij je op schoot zitten hee! Dan kun je mij verhaaltjes voorlezen en ga ik in je armen in slaap vallen hee!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |