Ach het zal sowieso wel WAT schelen, zolang iedereen om de paar maand maar netjes een prikje gaat halen, maar je bent niet 100% beschermd er mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
Als 100% van NL gevaccineerd zou zijn, zouden de ziekenhuizen nog steeds problemen hebben
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHOquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets van dat groepsimmuniteit gesnapt.
Er hoeft maar 1 te zijn die een ziekte heeft en alle ongevaccineerden zijn de pineut.
Dat zagen we wel in Staphorst met Polio.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaat![]()
Van handen wassen ga je niet dood.
We gaan het wel zien allemaal, dacht echt dat we eraf waren vorige maand.althans bijnaquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het zal sowieso wel WAT schelen, zolang iedereen om de paar maand maar netjes een prikje gaat halen, maar je bent niet 100% beschermd er mee.
Groepsimmuniteit ging toch werken bij een vaccinatiegraad vanaf 60%? Dus dat er wel wat mensen besmet worden maar dat het niet als een lopend vuurtje verspreidt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHO
Nou hebben we net zo'n preek gehad over de IC's niet overbelasten en dan kom jij hiermee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die knop van het verkeerslicht druk je in met je elleboog. Of gewoon door rood lopen. Gaat nog sneller ook.
En dan je Nokia aan je oor houden!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
De knoppen om trein of metrodeuren te openen ram ik met mijn nokia erop en soms de verkeerslichten ook
Doe ik met mijn 357quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
De knoppen om trein of metrodeuren te openen ram ik met mijn nokia erop en soms de verkeerslichten ook
Niet na 10 keer pinnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ram ik met mijn ellebogen erop, de pinapparaat contactloos
Oeps.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou hebben we net zo'n preek gehad over de IC's niet overbelasten en dan kom jij hiermee.
Oh zo optimistisch ben ik nooit geweest. We zitten hier de komende jaren nog wel aan vast, gecombineerd met versoepelingen die wat strengere regels elders met zich meebrengen, die weer strikter gemaakt worden als de oude regeltjes er weer bovenop terug komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
We gaan het wel zien allemaal, dacht echt dat we eraf waren vorige maand.althans bijna
Alleen als je na vaccinatie niet meer besmet kon worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit ging toch werken bij een vaccinatiegraad vanaf 60%? Dus dat er wel wat mensen besmet worden maar dat het niet als een lopend vuurtje verspreidt.
Doe ik eigenlijk omdat je dan zo hard boem hoortquote:
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHO
Ik vind dat toch wel een heel groot voordeel. Groot genoeg om ook die booster te halenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.
Dat zal schelen op de IC's maar voor de rest zie ik er geen voordelen in.
Owja. Ja, dat wisten we anderhalf jaar geleden nog niet. Helaas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als je na vaccinatie niet meer besmet kon worden.
Ja en ondanks dat je zelf minder/geen ziekteverschijnselen meer hebt en onbewust besmet rond kunt lopen tussen kwetsbare mensen, schijn je wel minder besmettelijk te zijn na een vaccinatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.
Daarom heb ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel een heel groot voordeel. Groot genoeg om ook die booster te halen
Jojo effects dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh zo optimistisch ben ik nooit geweest. We zitten hier de komende jaren nog wel aan vast, gecombineerd met versoepelingen die wat strengere regels elders met zich meebrengen, die weer strikter gemaakt worden als de oude regeltjes er weer bovenop terug komen.
Las dat er volgend jaar een sterker vaccin op komst is. Dus dit gaat nog wel ff door zo dan helaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, staat me ook bij. Weet ook even de naam niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef ToT het volgende:
Wie was die gevaccineerde Nederlandse zangeres ook al weer die voorlopig geen optredens meer kon doen omdat ze besmet was geraakt door een ongevaccineerd persoon?
Ze wilde haar fans niet ziek maken, als gevaccineerd persoon.
Een derde is toch ook vooral voor ouderen en zwakkeren?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook gedaan.
Een 3de ga ik denk ik niet doen.
We zien het wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:56 schreef Ferrous het volgende:
Las dat er volgend jaar een sterker vaccin op komst is. Dus dit gaat nog wel ff door zo dan helaas
Ik ben pas in augustus gevaccineerd, dus daar hoef ik voorlopig nog niet over na te denken. Ik slinger nog heel erg heen en weer daarover.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook gedaan.
Een 3de ga ik denk ik niet doen.
Nu nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een derde is toch ook vooral voor ouderen en zwakkeren?
Wij ook July en Augustus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben pas in augustus gevaccineerd, dus daar hoef ik voorlopig nog niet over na te denken. Ik slinger nog heel erg heen en weer daarover.
Das wel waar iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nu nog wel.
Maar begon het met de 1ste en 2de ook niet op die manier?
Gaat niet sneller. Morgen is er eerst nog een debat in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
Het is allemaal zo dringend en urgent.
Ingang maatregelen 6 nov
Dan komt Corona pas aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
Het is allemaal zo dringend en urgent.
Ingang maatregelen 6 nov
ik hoop dat ze niks heel laten van de Jonge en Ruttequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat niet sneller. Morgen is er eerst nog een debat in de kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |