Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maxand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat van die mondkapjes weer in supermarkten had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de regels heftiger vind dan van te voren bekend was.![]()
Debielen? COR / Hoe meer etnische minderheden hoe meer coronabesmettingen... Racist!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal best, anderen moet lijden onder die debielen die geen vaccin nemen. Geen meelij mee![]()
![]()
![]()
Dat is het hele probleem. Om de tere zieltjes te sparen moeten we nu collectief met de maatregelen dealen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal best, anderen moet lijden onder die debielen die geen vaccin nemen. Geen meelij meeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ow nee dat was me allang wel duidelijk dat dat weer terug zou komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat van die mondkapjes weer in supermarkten had ik niet verwacht.
Want ja; 13% aan ongevaccineerden die boodschappen doen, brrrr.....![]()
Die had ik al gelezen en ook al verwacht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat van die mondkapjes weer in supermarkten had ik niet verwacht.
Maar dat je straks overal een QR code nodig hebt had ik niet verwacht.![]()
Niet-essentiėle winkels hoor ik nu. En dat is er nog niet door.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen en ook al verwacht.
Maar dat je straks overal een QR code nodig hebt had ik niet verwacht.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zijn gewoon hersenloos volk. Trek jij maar je racistenkaartquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Debielen? COR / Hoe meer etnische minderheden hoe meer coronabesmettingen... Racist!![]()
Zo is dat ook. Dom volkquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem. Om de tere zieltjes te sparen moeten we nu collectief met de maatregelen dealen.![]()
Och ook dat kon je wel op je klompen voelen aankomen toen dat als "versoepeling" geļntroduceerd werd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen en ook al verwacht.
Maar dat je straks overal een QR code nodig hebt had ik niet verwacht.![]()
ruzie is begonnenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ah dus dan zouden we zonder code de action niet meer inkomen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet-essentiėle winkels hoor ik nu. En dat is er nog niet door.![]()
Ik zal dat ding maar eens gaan activeren en uit laten printen.![]()
"Vooruitblikquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet-essentiėle winkels hoor ik nu. En dat is er nog niet door.
Het kabinet bereidt andere maatregelen voor die we wellicht in de nabije toekomst nodig zullen hebben als we de trend niet weten te keren. Daar waar nu al voor bezoekers om een coronatoegangsbewijs wordt gevraagd, bijvoorbeeld in de horeca, wil het kabinet dat de werkgever ook aan zijn werknemers een coronatoegangsbewijs vraagt. Daarnaast willen we het ook voor werkgevers in andere sectoren mogelijk maken om te kiezen voor coronatoegangsbewijzen. Deze mogelijkheid moet dan ook voor de zorg worden geboden. Zowel voor werknemers als voor bezoekers. En tot slot wil het kabinet het coronatoegangsbewijs in kunnen voeren op andere plekken waar veel mensen dagelijks bij elkaar komen. Zoals in de niet-essentiėle detailhandel. Maar ook in dierentuinen en pretparken. Deze maatregelen moeten specifiek gebruikt kunnen worden in dorpen en steden met een lage vaccinatiegraad en waar het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames hoog is.
Deze maatregelen worden voorbereid. In afstemming met bijvoorbeeld werkgevers en werknemers. En het vergt instemming van het parlement. De situatie wordt op 12 november aan de hand van een OMT-advies opnieuw beoordeeld."
https://www.rijksoverheid(...)de-maatregelen-nodigIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ze hebben de legerdump store ook leeg gekocht.quote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Heb ik nog iets gemist wat ik nog niet wist? Had alleen je gelekte samenvatting gelezenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de regels heftiger vind dan van te voren bekent was.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is ook zow.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ook dat kon je wel op je klompen voelen aankomen toen dat als "versoepeling" geļntroduceerd werd.![]()
Weer narigheidquote:![]()
goede laatste vraag over het beleid in de zorg van rutte
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En ondanks dat het grootste deel van het volk gevaccineerd is, zullen medio deze winter de regels wel zwaarder zijn dan ooit tevoren. Het oude regelpakket met een nog verder uitgebreide QR-check daar bovenop.quote:![]()
"Was je handen stuk! Blijf binnen! Social distancing! Help samen ons immuunsysteem om zeep, zo krijgen we het virus er SAMEN onder!"quote:![]()
Ja wel wat anders dit keer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist wat ik nog niet wist? Had alleen je gelekte samenvatting gelezen![]()
Helaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig: testen blijft gratis (voorlopig).![]()
ja moest er nog is bijkomenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig: testen blijft gratis (voorlopig).
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Het is maar 13% wat niet gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En ondanks dat het grootste deel van het volk gevaccineerd is, zullen medio deze winter de regels wel zwaarder zijn dan ooit tevoren. Het oude regelpakket met een nog verder uitgebreide QR-check daar bovenop.
En daarin zitten ook de mensen die wegens allergie of ziektes niet gevaccineerd kunnen worden of al corona hebben gehad.![]()
Dat handenwasgebod heb ik altijd al aan m'n laars gelapt. De groeten, ik verdom het om mijn immuunsysteem uit te roeien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
"Was je handen stuk! Blijf binnen! Social distancing! Help samen ons immuunsysteem om zeep, zo krijgen we het virus er SAMEN onder!"Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
https://www.rijksoverheid(...)de-maatregelen-nodig:quote:
Je krijgt een coronatoegangsbewijs als je volledig bent gevaccineerd, een herstelbewijs hebt of met een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud. Testen blijft gratis voor personen die geen herstel- of vaccinatiebewijs hebben.
![]()
viesquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat handenwasgebod heb ik altijd al aan m'n laars gelapt. De groeten, ik verdom het om mijn immuunsysteem uit te roeien.
Ja ach, laatst dacht de huisarts ook dat ik ondanks mijn vaccinaties corona zou hebben omdat ik zo ziek was.quote:
Als het testen niet meer gratis is, ga ik wel blaffend en snotterend boodschappen doen hoor. Zal vast geen corona zijn aangezien ik toch al beschermd ben.![]()
heel slecht om constant je handen te desinfecterenquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Maar dat zijn toch nog bij elkaar zo'n 2 miljoen Nederlandersquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is maar 13% wat niet gevaccineerd is.
En daarin zitten ook de mensen die wegens allergie of ziektes niet gevaccineerd kunnen worden of al corona hebben gehad.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Greysieeee!!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel slecht om constant je handen te desinfecteren![]()
doe je toch ook niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel slecht om constant je handen te desinfecterenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
desinfecterende spray.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.![]()
![]()
Nee. Ik blijf graag gezond.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lijkt mij ook niet. Hij zegt gewoon je handen wassen. Zeep is niet viesquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik zou ze niet allemaal op de koffie willen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch nog bij elkaar zo'n 2 miljoen Nederlanders
Maar theoretisch gezien zou dat meer dan genoeg moeten zijn.![]()
Ik niet van de plee af hoor, mijn moeder heeft mij geleerd om niet over mijn handen heen te zeikenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.![]()
![]()
Ja tot zover groepsimmuniteit he....quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou ze niet allemaal op de koffie willen hebben.
Maar theoretisch gezien zou dat meer dan genoeg moeten zijn.![]()
Bij zittend plassen gebeurt dat ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Ferrous het volgende:
Ik niet van de plee af hoor, mijn moeder heeft mij geleerd om niet over mijn handen heen te zeiken![]()
je maakt je eigen immuunsysteem kapotquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd even voor- en na supermarktbezoek.
je hebt bacterieen nodigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Weet ik dat DJMO zit?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij zittend plassen gebeurt dat ook niet.![]()
![]()
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt je eigen immuunsysteem kapot
je hebt bacterieen nodig![]()
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb zowat mijn hele leven smetvrees gehad en wil er juist van af komen. Ik merk dat mijn immuunsysteem niet echt super is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt je eigen immuunsysteem kapot
je hebt bacterieen nodig![]()
neequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?
ik ben nog stabiel op mijn benenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lekker in drollen knedenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
iewl handen wassen [ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik ben nog stabiel op mijn benen![]()
![]()
Ja alles op slot in het land, maar de grenzen open houden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.![]()
Ik heb nooit iets van dat groepsimmuniteit gesnapt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.
Er hoeft maar 1 te zijn die een ziekte heeft en alle ongevaccineerden zijn de pineut.
Dat zagen we wel in Staphorst met Polio.![]()
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaatquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben blij met die zeepflaconnetjes, vooral als ik vuilniszakken weg moet gooien.![]()
Van handen wassen ga je niet dood.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ren altijd als enige de trap op terwijl er een hele rij aan het proppen is voor een roltrapquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?
Uw ADH vitamine Worst
Als 100% van NL gevaccineerd zou zijn, zouden de ziekenhuizen nog steeds problemen hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaat![]()
Van handen wassen ga je niet dood.
Knopjes voor een verkeerslicht in drukken is sowieso nutteloosEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
Als 100% van NL gevaccineerd zou zijn, zouden de ziekenhuizen nog steeds problemen hebben![]()
Die knop van het verkeerslicht druk je in met je elleboog. Of gewoon door rood lopen. Gaat nog sneller ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaat![]()
Van handen wassen ga je niet dood.![]()
Paul je bent een lul.Actioni contrariam semper et ęqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ram ik met mijn ellebogen erop, de pinapparaat contactloosquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van handen wassen ga je niet dood.Uw ADH vitamine Worst
Daar kan ik nog steeds boos om worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alles op slot in het land, maar de grenzen open houden.
Hier alles kapot laten gaan, maar op vakantie gaan.Toeristen kom maar gezellig hierheen met je koffertje vol Corona.
![]()
![]()
Ach het zal sowieso wel WAT schelen, zolang iedereen om de paar maand maar netjes een prikje gaat halen, maar je bent niet 100% beschermd er mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
Als 100% van NL gevaccineerd zou zijn, zouden de ziekenhuizen nog steeds problemen hebben![]()
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHOquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets van dat groepsimmuniteit gesnapt.
Er hoeft maar 1 te zijn die een ziekte heeft en alle ongevaccineerden zijn de pineut.
Dat zagen we wel in Staphorst met Polio.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van handen wassen ga je niet dood.![]()
Liftknopjes is ook vaak een vies iets.
Maar die druk ik sowieso al altijd met mijn sleutel in.![]()
![]()
De knoppen om trein of metrodeuren te openen ram ik met mijn nokia erop en soms de verkeerslichten ookUw ADH vitamine Worst
We gaan het wel zien allemaal, dacht echt dat we eraf waren vorige maand.althans bijnaquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het zal sowieso wel WAT schelen, zolang iedereen om de paar maand maar netjes een prikje gaat halen, maar je bent niet 100% beschermd er mee.![]()
Groepsimmuniteit ging toch werken bij een vaccinatiegraad vanaf 60%? Dus dat er wel wat mensen besmet worden maar dat het niet als een lopend vuurtje verspreidt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHO![]()
Ik kan volgens mij mensen die van stoplichtknopjes en liftknopjes ernstig ziek zijn geworden op de hand van een vuurwerkslachtoffer tellen.![]()
Nou hebben we net zo'n preek gehad over de IC's niet overbelasten en dan kom jij hiermee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die knop van het verkeerslicht druk je in met je elleboog. Of gewoon door rood lopen. Gaat nog sneller ook.![]()
![]()
En dan je Nokia aan je oor houden!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
De knoppen om trein of metrodeuren te openen ram ik met mijn nokia erop en soms de verkeerslichten ook![]()
![]()
Doe ik met mijn 357quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
De knoppen om trein of metrodeuren te openen ram ik met mijn nokia erop en soms de verkeerslichten ook![]()
![]()
Niet na 10 keer pinnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ram ik met mijn ellebogen erop, de pinapparaat contactloos![]()
![]()
Oeps.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou hebben we net zo'n preek gehad over de IC's niet overbelasten en dan kom jij hiermee.![]()
![]()
Oh zo optimistisch ben ik nooit geweest. We zitten hier de komende jaren nog wel aan vast, gecombineerd met versoepelingen die wat strengere regels elders met zich meebrengen, die weer strikter gemaakt worden als de oude regeltjes er weer bovenop terug komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
We gaan het wel zien allemaal, dacht echt dat we eraf waren vorige maand.althans bijna![]()
Alleen als je na vaccinatie niet meer besmet kon worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit ging toch werken bij een vaccinatiegraad vanaf 60%? Dus dat er wel wat mensen besmet worden maar dat het niet als een lopend vuurtje verspreidt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Doe ik eigenlijk omdat je dan zo hard boem hoortquote:dat het klikt alsof je met een hamer erop slaat
Uw ADH vitamine Worst
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gedachte aan groepsimmuniteit werd ook afgeraden door het WHO
Dat zal schelen op de IC's maar voor de rest zie ik er geen voordelen in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: