Ik zou ze niet allemaal op de koffie willen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch nog bij elkaar zo'n 2 miljoen Nederlanders
Ik niet van de plee af hoor, mijn moeder heeft mij geleerd om niet over mijn handen heen te zeikenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.
Ja tot zover groepsimmuniteit he....quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou ze niet allemaal op de koffie willen hebben.
Maar theoretisch gezien zou dat meer dan genoeg moeten zijn.
Bij zittend plassen gebeurt dat ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Ferrous het volgende:
Ik niet van de plee af hoor, mijn moeder heeft mij geleerd om niet over mijn handen heen te zeiken
je maakt je eigen immuunsysteem kapotquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd even voor- en na supermarktbezoek.
Weet ik dat DJMO zit?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij zittend plassen gebeurt dat ook niet.
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt je eigen immuunsysteem kapot
je hebt bacterieen nodig
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.quote:
Ik heb zowat mijn hele leven smetvrees gehad en wil er juist van af komen. Ik merk dat mijn immuunsysteem niet echt super is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt je eigen immuunsysteem kapot
je hebt bacterieen nodig
neequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?
lekker in drollen knedenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
iewl handen wassen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik ben nog stabiel op mijn benen
Ja alles op slot in het land, maar de grenzen open houden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.
Ik heb nooit iets van dat groepsimmuniteit gesnapt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die groepsimmuniteit kon ook nooit werken zolang de hele wereld niet is gevaccineerd.
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaatquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben blij met die zeepflaconnetjes, vooral als ik vuilniszakken weg moet gooien.
Ik ren altijd als enige de trap op terwijl er een hele rij aan het proppen is voor een roltrapquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! En wat denk je van die knopjes om het verkeerslicht op groen te laten schieten? Of de knopjes van het pinapparaat![]()
Van handen wassen ga je niet dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |