Ja wel wat anders dit keer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist wat ik nog niet wist? Had alleen je gelekte samenvatting gelezen
Helaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig: testen blijft gratis (voorlopig).
ja moest er nog is bijkomenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig: testen blijft gratis (voorlopig).
Het is maar 13% wat niet gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En ondanks dat het grootste deel van het volk gevaccineerd is, zullen medio deze winter de regels wel zwaarder zijn dan ooit tevoren. Het oude regelpakket met een nog verder uitgebreide QR-check daar bovenop.
Dat handenwasgebod heb ik altijd al aan m'n laars gelapt. De groeten, ik verdom het om mijn immuunsysteem uit te roeien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
"Was je handen stuk! Blijf binnen! Social distancing! Help samen ons immuunsysteem om zeep, zo krijgen we het virus er SAMEN onder!"
https://www.rijksoverheid(...)de-maatregelen-nodig:quote:
viesquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat handenwasgebod heb ik altijd al aan m'n laars gelapt. De groeten, ik verdom het om mijn immuunsysteem uit te roeien.
Ja ach, laatst dacht de huisarts ook dat ik ondanks mijn vaccinaties corona zou hebben omdat ik zo ziek was.quote:
heel slecht om constant je handen te desinfecterenquote:
Maar dat zijn toch nog bij elkaar zo'n 2 miljoen Nederlandersquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is maar 13% wat niet gevaccineerd is.
En daarin zitten ook de mensen die wegens allergie of ziektes niet gevaccineerd kunnen worden of al corona hebben gehad.
Greysieeee!!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel slecht om constant je handen te desinfecteren
doe je toch ook niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel slecht om constant je handen te desinfecteren
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.quote:
desinfecterende spray.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was m'n handen wel als ik naar de plee ben geweest hoor, maar ik verdom het om na elk oppervlak wat ik heb aangeraakt m'n handen kapot te wassen.
Nee. Ik blijf graag gezond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |