Ik vind dat toch wel een heel groot voordeel. Groot genoeg om ook die booster te halenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.
Dat zal schelen op de IC's maar voor de rest zie ik er geen voordelen in.
Owja. Ja, dat wisten we anderhalf jaar geleden nog niet. Helaas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als je na vaccinatie niet meer besmet kon worden.
Ja en ondanks dat je zelf minder/geen ziekteverschijnselen meer hebt en onbewust besmet rond kunt lopen tussen kwetsbare mensen, schijn je wel minder besmettelijk te zijn na een vaccinatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van die vaccinatie vind ik dat je minder ziek word van Corona.
Daarom heb ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel een heel groot voordeel. Groot genoeg om ook die booster te halen
Jojo effects dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh zo optimistisch ben ik nooit geweest. We zitten hier de komende jaren nog wel aan vast, gecombineerd met versoepelingen die wat strengere regels elders met zich meebrengen, die weer strikter gemaakt worden als de oude regeltjes er weer bovenop terug komen.
Las dat er volgend jaar een sterker vaccin op komst is. Dus dit gaat nog wel ff door zo dan helaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja, staat me ook bij. Weet ook even de naam niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef ToT het volgende:
Wie was die gevaccineerde Nederlandse zangeres ook al weer die voorlopig geen optredens meer kon doen omdat ze besmet was geraakt door een ongevaccineerd persoon?
Ze wilde haar fans niet ziek maken, als gevaccineerd persoon.
Een derde is toch ook vooral voor ouderen en zwakkeren?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook gedaan.
Een 3de ga ik denk ik niet doen.
We zien het wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:56 schreef Ferrous het volgende:
Las dat er volgend jaar een sterker vaccin op komst is. Dus dit gaat nog wel ff door zo dan helaas
Ik ben pas in augustus gevaccineerd, dus daar hoef ik voorlopig nog niet over na te denken. Ik slinger nog heel erg heen en weer daarover.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook gedaan.
Een 3de ga ik denk ik niet doen.
Nu nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een derde is toch ook vooral voor ouderen en zwakkeren?
Wij ook July en Augustus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben pas in augustus gevaccineerd, dus daar hoef ik voorlopig nog niet over na te denken. Ik slinger nog heel erg heen en weer daarover.
Das wel waar iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nu nog wel.
Maar begon het met de 1ste en 2de ook niet op die manier?
Gaat niet sneller. Morgen is er eerst nog een debat in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
Het is allemaal zo dringend en urgent.
Ingang maatregelen 6 nov
Dan komt Corona pas aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
Ingang maatregelen 6 nov
ik hoop dat ze niks heel laten van de Jonge en Ruttequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat niet sneller. Morgen is er eerst nog een debat in de kamer.
Scherp. Maar is ook omdat winkels en dergelijke hun erop kunnen voorbereiden denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
Ingang maatregelen 6 nov
Oh God, die zwarte Piet discussie komt er ook weer aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan komt Corona pas aan.
Bij Sinterklaas op de boot verkleed als zwarte piet.
Was iets van Willeke Alberti of eentje van diezelfde generatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, staat me ook bij. Weet ook even de naam niet.
Daar ben ik wel klaar mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oh God, die zwarte Piet discussie komt er ook weer aan
Gewoon die demonstranten op hun QR-code controleren. Dat zal al snel 75% aan schreeuwlelijkerds daar schelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Die was er in July al.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Willeke jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Was iets van Willeke Alberti of eentje van diezelfde generatie.
Goede reclame: volledig gevaccineerd, maar niet kunnen optreden omdat ze een hele lading oudjes zo om kan laten kiepen!quote:
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij ook July en Augustus.
Ik vind het moeilijk, maar met veel dingen vind ik heel dubbel.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die dreigementen ook.![]()
![]()
![]()
De kans is ‘reëel’ dat het kabinet medio november nieuwe coronamaatregelen zal aankondigen ‘als de trend niet keert‘. Dat zegt demissionair premier Mark Rutte. Hij hoopt te zien dat mensen zich snel voorzichtiger gaan gedragen, maar anders liggen verdergaande coronaregels voor de hand. Op 12 november neemt het kabinet hierover een besluit.Volg de laatste ontwikkelingen rondom het coronavirus hier.
https://www.ad.nl/dossier(...)niet-keert~af04d575/
lolquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.
Ik had vanmiddag een discussie met een wappievriend van me. Die begon de tweedeling te vergelijken met de 2e wereldoorlog. Ik heb hem beloofd dat als de wappies op straat gefusilleerd zouden worden of op treinen naar concentratiekampen zouden worden gebracht dat hij bij mij in de kast mocht komen schuilen. Dan kreeg hij zelfs een dagboek van me.
Het kwartje viel geloof ik niet erg, maar toch is het wel een lieverd
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.
Ik had vanmiddag een discussie met een wappievriend van me. Die begon de tweedeling te vergelijken met de 2e wereldoorlog. Ik heb hem beloofd dat als de wappies op straat gefusilleerd zouden worden of op treinen naar concentratiekampen zouden worden gebracht dat hij bij mij in de kast mocht komen schuilen. Dan kreeg hij zelfs een dagboek van me.
Het kwartje viel geloof ik niet erg, maar toch is het wel een lieverd
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
pardon????quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Vreselijk ieder jaar dat gezeur weer met die gekken over een fictief figuurquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon die demonstranten op hun QR-code controleren. Dat zal al snel 75% aan schreeuwlelijkerds daar schelen.
Ja echtquote:
Doe normaal johquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Paul, wat heb je met mario's account gedaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
DIT ZAG IK JONGEN! DIT WORDT EEN HELE LANGE BAN VOOR JOU! IK BEN HEEL BOOS NU! JE BLIJFT VAN HAAR AF!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Moet jij een stomp op je oog ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Opbokken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DIT ZAG IK JONGEN! DIT WORDT EEN HELE LANGE BAN VOOR JOU! IK BEN HEEL BOOS NU! JE BLIJFT VAN HAAR AF!
Ik hoop dat ze je een best knal tegen je ding dong heeft gegeven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Ach er zijn nog geen oorlogen over uitgebroken. Wel lijfstraffen omdat sommigen vinden dat mensen deze alziende heilige op een verkeerde manier aanbidden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vreselijk ieder jaar dat gezeur weer met die gekken over een fictief figuur
[..]
Ja echt
Dim jij maar een beetje.quote:
@Mrsloveable is dit waar?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Het enige wat jij kan pakken is een opblaaspopquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
En zelfs die ontploft met al die vliegende messenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan pakken is een opblaaspop
De teerling is geworpen...quote:
Ik denk dat zelfs die nog wegrennen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijf onzin he, trollen en dollen verder geen kwaad in hierquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs die nog wegrennen.
Die zal ook wel achter de verwarming verdwijnen dan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zelfs die ontploft met al die vliegende messen
Ik ben woest boos.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blijf onzin he, trollen en dollen verder geen kwaad in hier
Jaaa, stop eruit en vliegt zo het raam uit op die berg daarquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs die nog wegrennen.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet ineens aan een strip van Joop Klepzeiker denken,. 2 lelijke oude goedkope hoeren waarvan eentje d'r benen wel voor Joop wil spreiden. De ander: "Meid, denk toch aan je repetaasie!"
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zal ook wel achter de verwarming verdwijnen dan.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jaaa, stop eruit en vliegt zo het raam uit op die berg daar
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zal ook wel achter de verwarming verdwijnen dan.
Vuurvaste dekens over de hele stad heen voor het vreugdevuur?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
Den Haag is alvast in voorbereiding voor oudejaarsavond.
Alweerquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
KNAL VOOR JE DINGDONG [ afbeelding ]
je snapt sowiezo niksquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vuurwerk houden ze toch niet tegen, ook zo een onzin. Laat lekker knallen overalquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
Den Haag is alvast in voorbereiding voor oudejaarsavond.
Volgens mij weet je dat zelluf ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je snapt sowiezo niks
je weet niet wat bedoelt is
Je had een natte droom toch? Je werd wakker in de sneeuw?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je snapt sowiezo niks
je weet niet wat bedoelt is
Liefie ik ben er voor jequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ben best wel bang nu. Durf niet te slapen![]()
Kom maar onder mijn vleugeltje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ben best wel bang nu. Durf niet te slapen![]()
Zijn heel goed getraind hoor, maar idd zielig met vuurwerk erbij enzoquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik blijf het wel idioot vinden dat de pliesie paarden in blijft zetten met die rellen.
Als ze aan het randje staan om overzicht te krijgen ok, maar ze laten die dieren er gewoon in los gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |