Gewoon die demonstranten op hun QR-code controleren. Dat zal al snel 75% aan schreeuwlelijkerds daar schelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oh God, die zwarte Piet discussie komt er ook weer aan
Die was er in July al.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oh God, die zwarte Piet discussie komt er ook weer aan
Willeke jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Was iets van Willeke Alberti of eentje van diezelfde generatie.
Goede reclame: volledig gevaccineerd, maar niet kunnen optreden omdat ze een hele lading oudjes zo om kan laten kiepen!quote:
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij ook July en Augustus.
Ik vind het moeilijk, maar met veel dingen vind ik heel dubbel.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die dreigementen ook.![]()
![]()
![]()
De kans is ‘reëel’ dat het kabinet medio november nieuwe coronamaatregelen zal aankondigen ‘als de trend niet keert‘. Dat zegt demissionair premier Mark Rutte. Hij hoopt te zien dat mensen zich snel voorzichtiger gaan gedragen, maar anders liggen verdergaande coronaregels voor de hand. Op 12 november neemt het kabinet hierover een besluit.Volg de laatste ontwikkelingen rondom het coronavirus hier.
https://www.ad.nl/dossier(...)niet-keert~af04d575/
lolquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.
Ik had vanmiddag een discussie met een wappievriend van me. Die begon de tweedeling te vergelijken met de 2e wereldoorlog. Ik heb hem beloofd dat als de wappies op straat gefusilleerd zouden worden of op treinen naar concentratiekampen zouden worden gebracht dat hij bij mij in de kast mocht komen schuilen. Dan kreeg hij zelfs een dagboek van me.
Het kwartje viel geloof ik niet erg, maar toch is het wel een lieverd
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het beste is afwachten en dan weet je tegen die tijd wel wat je wel of niet wil doen.
Ik had vanmiddag een discussie met een wappievriend van me. Die begon de tweedeling te vergelijken met de 2e wereldoorlog. Ik heb hem beloofd dat als de wappies op straat gefusilleerd zouden worden of op treinen naar concentratiekampen zouden worden gebracht dat hij bij mij in de kast mocht komen schuilen. Dan kreeg hij zelfs een dagboek van me.
Het kwartje viel geloof ik niet erg, maar toch is het wel een lieverd
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
pardon????quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Vreselijk ieder jaar dat gezeur weer met die gekken over een fictief figuurquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon die demonstranten op hun QR-code controleren. Dat zal al snel 75% aan schreeuwlelijkerds daar schelen.
Ja echtquote:
Doe normaal johquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Paul, wat heb je met mario's account gedaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
DIT ZAG IK JONGEN! DIT WORDT EEN HELE LANGE BAN VOOR JOU! IK BEN HEEL BOOS NU! JE BLIJFT VAN HAAR AF!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Moet jij een stomp op je oog ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
Opbokken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DIT ZAG IK JONGEN! DIT WORDT EEN HELE LANGE BAN VOOR JOU! IK BEN HEEL BOOS NU! JE BLIJFT VAN HAAR AF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |