quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zal ook wel achter de verwarming verdwijnen dan.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jaaa, stop eruit en vliegt zo het raam uit op die berg daar
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zal ook wel achter de verwarming verdwijnen dan.
Vuurvaste dekens over de hele stad heen voor het vreugdevuur?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
Den Haag is alvast in voorbereiding voor oudejaarsavond.
Alweerquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
ik werd mrslove vannacht
zo bij de kontje pakken
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
KNAL VOOR JE DINGDONG [ afbeelding ]
je snapt sowiezo niksquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan pakken is een opblaaspop
Vuurwerk houden ze toch niet tegen, ook zo een onzin. Laat lekker knallen overalquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Haags het volgende:
Den Haag is alvast in voorbereiding voor oudejaarsavond.
Volgens mij weet je dat zelluf ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je snapt sowiezo niks
je weet niet wat bedoelt is
Je had een natte droom toch? Je werd wakker in de sneeuw?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je snapt sowiezo niks
je weet niet wat bedoelt is
Liefie ik ben er voor jequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ben best wel bang nu. Durf niet te slapen![]()
Kom maar onder mijn vleugeltje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ben best wel bang nu. Durf niet te slapen![]()
Zijn heel goed getraind hoor, maar idd zielig met vuurwerk erbij enzoquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik blijf het wel idioot vinden dat de pliesie paarden in blijft zetten met die rellen.
Als ze aan het randje staan om overzicht te krijgen ok, maar ze laten die dieren er gewoon in los gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |