Ik wel. Geen moeite mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar houd jij ook de leuning van de roltrap vast?
Ewwwww terwijl je je handen niet wast?quote:
😉quote:
quote:Zwembaden en zwemscholen gaan niet meewerken aan het invoeren van een QR-code, laten de Nederlandse Stichting Water- & Zwemveiligheid (NSWZ), Eerste Nederlandse Vak Opleiding Zwemonderwijzers (ENVOZ) en ZwemOnderwijs Nederland (ZON) weten. Volgens de organisaties sluit een dergelijke maatregel een grote groep zwemleerlingen buiten. Daarbij is het praktisch gezien niet haalbaar door grote personeelstekorten. Ook levert het een ‘stroom aan opzeggingen’ op.
De zwembranche ontkent niet dat er maatregelen nodig zijn. De organisaties zijn dan ook bereid om onder meer de inpandige 1,5 meter en mondkapjesplicht opnieuw in te voeren. ,,Mocht het kabinet de QR-code wel invoeren vanaf vrijdag, dan zullen de zwembaden en zwemscholen lijnrecht tegenover de overheid komen te staan”, staat in een persverklaring.
Met een QR-code scanner?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag jij mijn slaapkamer deur bewaken
Ok liefiequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks helemaal dicht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat moet hoe dan ook doorgaan, kan levens redden.
[..]
Ik hou nooit die roltrapleuning vast, ben altijd bang dat ik mijn vingers er tussen krijg.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ewwwww terwijl je je handen niet wast?Vanaf vandaag hou ik geen roltrapleuningen meer vast hoor; stel dat jij daar gestaan hebt!
Ja, jij en ik willen niet gestoord worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, want voor je het weet staat mario bij je in de slaapkamerquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugelquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar onder mijn vleugeltje.
Niet in slaap vallen dan he.quote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks helemaal dicht.
Idd je weet t nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, want voor je het weet staat mario bij je in de slaapkamer
In oostenrijk moeten alle niet gevaccineerde in Lockdown. Toch @mario390quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar dat is met alle bedrijven zo.
Die QR code is toch vanaf 13 jaar?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat moet hoe dan ook doorgaan, kan levens redden.
[..]
Sowieso niet door Paulquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, jij en ik willen niet gestoord worden.![]()
![]()
Hij bedoeld daar gewoonmee dat hij mrsl gaat inhalen vannacht. 😉quote:
BLIJF VAN DR AFquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, jij en ik willen niet gestoord worden.![]()
![]()
bijnaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In oostenrijk moeten alle niet gevaccineerde in Lockdown. Toch @:mario390
Dacht vanaf 12quote:
Zie je wel dat je het zelf niet weet wat je zegt.quote:
quote:
Wanneer gaat dat in?quote:
Geen kans, ik ben er ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij bedoeld daar gewoonmee dat hij mrsl gaat inhalen vannacht. 😉
Idd, gebler, flesje opwarmen en geven. Voor je het weet zijn we en uur verder.quote:
Komt hier ook nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In oostenrijk moeten alle niet gevaccineerde in Lockdown. Toch @:mario390
Komt door de taal. Ik wist gelijk wat hij bedoelde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het zelf niet weet wat je zegt.![]()
Je bedoeld dat je haar achter de kont aanzit, niet dat je haar bij de kont hebt gepakt. Dat mag niet in Nederland.
Dat we in Oostenrijk in lockdown moeten???quote:
Doe normaal voordat ik echt pissig op je wordt.quote:
Ik gun het Mario ook wel hij of mrslquote:
Hoe oud is een kind als ze aan zwemles beginnen? Een jaar of 5?quote:
Thnx. dan heb ik mij vergistquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, vanaf13 jaar
https://coronacheck.nl/nl(...)en-testbewijs-nodig/
volgens Hugo welquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe oud is een kind als ze aan zwemles beginnen? Een jaar of 5?
Die kan je niet alleen een zwembad insturen.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de taal. Ik wist gelijk wat hij bedoelde.
Ik niet, maar ik doe er ook niet zoveel moeite meer voor om hem te begrijpen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de taal. Ik wist gelijk wat hij bedoelde.
Hier ook doen vind ik, is dat dwarse gedoe zo over.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevolgd door: NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars #2
neequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je 1ste worden deze maand?
Tijdens de LD waren er vrijwilligers die de kinderen opvingenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe oud is een kind als ze aan zwemles beginnen? Een jaar of 5?
Die kan je niet alleen een zwembad insturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |