Ik hoop dat je het lukt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
op 2 will ik,om dat me de andere
in oktober niet gelaten heeft
Dat vuurwerkverbod heeft wel voor heel veel minder schade gezorgd.quote:
ben je zo empfindlik wanneer ik zegquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.![]()
Ik steek de gek met je aan ja, maar jij komt met een voor mij domme opmerking. En niet alleen voor mij.
Logisch dat je daar commentaar op krijgt.
Ik heb geen idee, ik geloof het gelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook, zeker waar mario woont.
Geen selfies plaatsen aub.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag was Mini-ToT weer moe, kijk zie je hem gapen, het was weer een waar avontuur
@SwJ is dit hoe mods met users omgaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag was Mini-ToT weer moe, kijk zie je hem gapen, het was weer een waar avontuur
Haha hij vraagt er zelf om stokertquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:SwJ is dit hoe mods met users omgaan?
Moet maar net kunnen lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Anders is er toch ook wel een oma of tante die wel die QR code heeft en even naar zwemles wil gaan.
Mijn jongste kleedt zichzelf ook om bij zwemles hoor, die is nu zes. @Papabearquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe oud is een kind als ze aan zwemles beginnen? Een jaar of 5?
Die kan je niet alleen een zwembad insturen.
Als je dat tegen mij zou zeggen danquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je zo empfindlik wanneer ik zeg
ik pak vrouwen an de kont??
Dus ToT mag mij wel belachelijk maken en als ik het terugdoe ga je mods en admins roepenquote:
Zou je die dan ook helemaal alleen naar binnen laten gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn jongste kleedt zichzelf ook om bij zwemles hoor, die is nu zes. @:papabear
Bijna vol, geen puntjes te halen.quote:
Lol toch ditquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna vol, geen puntjes te halen.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ToT mag mij wel belachelijk maken en als ik het terugdoe ga je mods en admins roepen
Het mag van mij wel wat relaxter en liever.quote:
Die kunnen nog gewoon naar zwemles hoor. Ik vind het trouwens nog steeds een hele slechte zaak dat schoolzwemmen is afgeschaft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou je die dan ook helemaal alleen naar binnen laten gaan?
Ik weet het niet, mij maakt het ook niet uit ik wil ze alleen niet uit een vijver moeten plukken omdat kinderen niet leren hoe ze moeten zwemmen door een QR code.
Doe dit in feedback ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ToT mag mij wel belachelijk maken en als ik het terugdoe ga je mods en admins roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |