Ouiiiiiiquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:03 schreef Strani het volgende:
Maar @:Em31, was jij dat nou, van 'You' (de serie)?
Ohh ik zit nu in aflevering 7 van seizoen 3. Ik heb alles vanaf seizoen 1 gebinged. Seizoen 3 is wel een beetje een herhaling van zetten hè?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ouiiiiii
maar ik kan niet helemaal door seizoen 3 komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het materiaalquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vooral dat einde, dat je alles van een afstand zag. Dat zag er niet uit.
Nee Em stalkt me alleen maar in het schaatstopic, voor de rest valt het enorm mee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:16 schreef Meke het volgende:
Oh stelde Strani een serieuze vraag aan Em? Ik ging ervanuit dat het weer eens een insinuatie was dat ze een creepy stalker was, ben helemaal in de war nu
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ik zit nu in aflevering 7 van seizoen 3. Ik heb alles vanaf seizoen 1 gebinged. Seizoen 3 is wel een beetje een herhaling van zetten hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik jou daar helemaal niet gezien heb ben jij hier volgens mij de stalker.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Em stalkt me alleen maar in het schaatstopic, voor de rest valt het enorm mee.
Dat moest ik ook eerst even goed beoordelen, vandaar dat het wel drie minuten duurde voor ik antwoord gaf.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:16 schreef Meke het volgende:
Oh stelde Strani een serieuze vraag aan Em? Ik ging ervanuit dat het weer eens een insinuatie was dat ze een creepy stalker was, ben helemaal in de war nu
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom ook bedankt voor de tip.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aangezien ik jou daar helemaal niet gezien heb ben jij hier volgens mij de stalker.
Daar ben je dan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:22 schreef Em31 het volgende:
Aangezien Strani en ik heel toevallig PRECIES bij dezelfde aflevering zijn begin ik toch een beetje zenuwachtig te worden.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardop gelachenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
'Weer de hele dag geen pleuris gedaan, weer een dag verspild. Oh jij.'
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
Ik zie opeens voor me dat er een Nederlandse remake komt, 'Jij', met Chris Zegers in de hoofdrol.
Wat erg.
Ohh ja die was zeker erg! Met de kanttekening dat Ugly Betty een remake was van het Colombiaanse Yo soy Betty, la feaquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:31 schreef Meke het volgende:
De remake van Ugly Betty was ook HEEL ERG![]()
Niet op de laatste plaats omdat we in Nederland niet echt een vergelijkbare bevolkingsgroep hebben zoals de Latino's in de VS en dat een vrij groot aandeel in de serie heeft
Ja scheelt misschien dat ik die niet kanquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja die was zeker erg! Met de kanttekening dat Ugly Betty een remake was van het Colombiaanse Yo soy Betty, la fea
'Lelijk' (mannelijk is 'feo').quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja scheelt misschien dat ik die niet kanWat betekent fea?
Ik vond de remake van this is us wel heel tof trouwens, die hadden ze wel goed naar NL "vertaald"
Ja, het was inderdaad wel een terechte hoge score. Een bijzonder groot park midden in het centrum van Madrid, met diverse oude gebouwen, fonteinen en vijvers. In die vijvers zwemmen dan weer vissen, eenden en zwanen, waar wij brood voor hadden meegenomen. Het Palacio De Cristal, dat in tegenstelling tot vele soortgenoten niet ergens in de tijd door brand verwoest is, was voor mij het hoogtepunt. Al is het park zelf natuurlijk de echte attractie. Doordat er heel veel verschillende soorten bomen staan, kleuren die nu in herfsttijd in allemaal verschillende kleuren door elkaar. Al met al dus een geslaagde ochtend, ook al was het nogal druk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook! Laat maar weten wat je ervan vindtben ook wel benieuwd wat je verder zoal gezien hebt.
Ik ben er zelf ook nog niet geweest trouwens, El Retiro.
Leuk! Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad wel een terechte hoge score. Een bijzonder groot park midden in het centrum van Madrid, met diverse oude gebouwen, fonteinen en vijvers. In die vijvers zwemmen dan weer vissen, eenden en zwanen, waar wij brood voor hadden meegenomen. Het Palacio De Cristal, dat in tegenstelling tot vele soortgenoten niet ergens in de tijd door brand verwoest is, was voor mij het hoogtepunt. Al is het park zelf natuurlijk de echte attractie. Doordat er heel veel verschillende soorten bomen staan, kleuren die nu in herfsttijd in allemaal verschillende kleuren door elkaar. Al met al dus een geslaagde ochtend, ook al was het nogal druk.
Ja, we hebben nog maar een halve dag morgen, dus dat zal wel goedkomen. We hebben ook een hotel dat niet all-inclusive is, maar waar (niet-alcoholische) drankjes en kleine hapjes als taartjes, chocolademousse, olijven, meloen, salades e.d. onbeperkt gepakt mogen worden, dus daar kan ik me wel mee redden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk! Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad
Je weet dat het morgen een feestdag is en de (meeste) supermarkten dicht zullen zijn?
Zo ja ik zou de hele dag aan de chocolademousse zittenquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, we hebben nog maar een halve dag morgen, dus dat zal wel goedkomen. We hebben ook een hotel dat niet all-inclusive is, maar waar (niet-alcoholische) drankjes en kleine hapjes als taartjes, chocolademousse, olijven, meloen, salades e.d. onbeperkt gepakt mogen worden, dus daar kan ik me wel mee redden.
Al vrees ik ondertussen wel dat ik daardoor straks met net zo’n plofkop als Koeman thuis ga komen
Plofkopquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, we hebben nog maar een halve dag morgen, dus dat zal wel goedkomen. We hebben ook een hotel dat niet all-inclusive is, maar waar (niet-alcoholische) drankjes en kleine hapjes als taartjes, chocolademousse, olijven, meloen, salades e.d. onbeperkt gepakt mogen worden, dus daar kan ik me wel mee redden.
Al vrees ik ondertussen wel dat ik daardoor straks met net zo’n plofkop als Koeman thuis ga komen
Ik denk dat FC Barcelona die vraag er zelf stiekem in gestopt heeft omdat ze het zelf ook niet weten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Plofkop![]()
Bij de dating quiz (geen idee waarom ik dat kijk, waarschijnlijk omdat ik niets anders kon vinden) kwam de vraag voorbij wie de trainer is van Barcelona
Was dat die nieuwe met Linda de Mol? Was dat wat?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Plofkop![]()
Bij de dating quiz (geen idee waarom ik dat kijk, waarschijnlijk omdat ik niets anders kon vinden) kwam de vraag voorbij wie de trainer is van Barcelona
Ik las dat de Spaanse media na 1 wedstrijd al stellen dat het niet aan Koeman lag, dus die kan weer rustig slapen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Plofkop![]()
Toevallig van de week een Franse film gezien waarna ik een dag later in een interview met Peter Paul Muller las dat er deze week een Nederlandse remake in de bioscoop komt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
Ik zie opeens voor me dat er een Nederlandse remake komt, 'Jij', met Chris Zegers in de hoofdrol.
Wat erg.
Oh die leek mij wel tof! Volgens mij zijn er best veel van dat soort films remakesquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toevallig van de week een Franse film gezien waarna ik een dag later in een interview met Peter Paul Muller las dat er deze week een Nederlandse remake in de bioscoop komt.
Met Linda de Mol, Lies Visschedijk, Ramsey Nasr, Waldemar Torenstra, Diederik Ebbinge en anderen.
En de Franse versie was weer een remake van het Italiaanse origineel. De teller staat nu op 18 of 19.
Nou ja, dan eten ze toch cake?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
1787
Op het hoogtepunt van de strijd tussen de Orangisten en de Patriotten werd prinses Wilhelmina van Pruisen, vrouw van Willem V, onderweg naar Den Haag staande gehouden door Patriotten uit Gouda. De welbekende aanhouding bij Goejanverwellesluis. (Die in werkelijkheid niet bij de Goejanverwellesluis plaatsvond, maar bij Bonrepas, enkele kilometers zuidelijker. Waarschijnlijk vond men Goejanverwellesluis gewoon lekkerder klinken of zo, lekker internationaal)
Dit voorval was natuurlijk de aanleiding voor de Pruisische inval.
Meer en grotere voedseltekorten in Frankrijk, mede door mislukte oogsten, doen de graanprijs enorm stijgen. Een ramp voor de toch al door honger geteisterde bevolking. Ondertussen tekent zich in de regering een steeds grotere financiële crisis af.
Je zou bijna gaan denken dat koning Louis XVI de grip op het land aan het verliezen is.![]()
Francisco Goya schildert dit jaar "Highwaymen Attacking a Coach"
[ afbeelding ]
Ja, dat zou ik ook denken. Verwende Fransen altijd.quote:
De Franse versie was tof (te zien bij Ziggo voor de liefhebbers).quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die leek mij wel tof! Volgens mij zijn er best veel van dat soort films remakes
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat FC Barcelona die vraag er zelf stiekem in gestopt heeft omdat ze het zelf ook niet weten.
Ach ja, wel aardig..ik vind ‘wie van de 3’ leukerquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dat die nieuwe met Linda de Mol? Was dat wat?
Onder die interim was het niet veel beter nee, ook al hebben ze gelijk gespeeld.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat de Spaanse media na 1 wedstrijd al stellen dat het niet aan Koeman lag, dus die kan weer rustig slapen.
Zo even luisteren.quote:
Sabatonquote:
Ik had al het idee dat de stad nog mooier aanvoelde dan anders.quote:
Dat is heel fijn, ik zal morgen het heugelijke nieuws door de stad verspreiden.quote:Stad is goedgekeurd.
Mooi, bedankt voor het verkennende werk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Ik was vandaag in Leiden.
Stad is goedgekeurd.
Prima nummer idd.quote:
Wat is dit?quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Stad is goedgekeurd.
Ik weet dat het niet to do list betekent maar zou wel leuk zijnquote:
Als je goed luistert hoor je Floor Jansen in het laatste stuk, die is getrouwd met die lange blonde gastquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima nummer idd.![]()
Al weet ik niet of de rest van de familie blij gaat zijn als ik dit bij het kerstdiner opzet als zijnde de kerstmuziek.
De ijsbeer zegt dat alles 'klaar' is? Volgens Google Translate.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi, bedankt voor het verkennende werk.
Chicos, el oso polar dice que está listo todo!
Net voor de tweede keer beluisterd. En het is stevig maar ook zacht tegelijkertijd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima nummer idd.![]()
Al weet ik niet of de rest van de familie blij gaat zijn als ik dit bij het kerstdiner opzet als zijnde de kerstmuziek.
Toerisme.quote:
Ja klopt, dan weet @Roger_Epiales wel hoe laat het isquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De ijsbeer zegt dat alles 'klaar' is? Volgens Google Translate.
Ja, dat jij weer eens loopt te bazelen door te veel koffie (of te weinig).quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt, dan weet @:roger_epiales wel hoe laat het is
En waarom ben ik niet gewaarschuwd voor loslopende ijsberen?quote:
Ben je helemaal bij met K2 zoekt K3?quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Tv-programma's zijn gekeken, soep is gekookt, had toch geen kracht voor schoonmaken.
Nee de aflevering van gisteren kijk ik waarschijnlijk morgen en dan ben ik bij!quote:
quote:
Wie is jullie favoriet? (Na de eerste studioshow om spoilers te voorkomenquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee de aflevering van gisteren kijk ik waarschijnlijk morgen en dan ben ik bij!
Nou ding is dat ik die niet echt heb. Vind niemand er echt uitspringen of helemaal geschikt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Wie is jullie favoriet? (Na de eerste studioshow om spoilers te voorkomen)
Deze "Strangers In The Night" wil je nog niet een keer tegenkomen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:34 schreef Cyan9 het volgende:
Is het raar dat ik wat extra nerveus ben voor deze nacht? Het gebeurde precies een week geleden..
Nee, dat is niet heel raar.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:34 schreef Cyan9 het volgende:
Is het raar dat ik wat extra nerveus ben voor deze nacht? Het gebeurde precies een week geleden..
Bijna middernacht.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even terug naar m'n serie, laatste aflevering duurt nog even en ik moet vannacht voor twaalf uur klaar zijn.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Dramatisch en theatraal wegrent
Waar werd Willem V. van verdacht?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Op het hoogtepunt van de strijd tussen de Orangisten en de Patriotten werd prinses Wilhelmina van Pruisen, vrouw van Willem V,
Gekke patat gegeten?quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Stad is goedgekeurd.
Nee mijn favoriet qua persoonlijkheid twijfel ik ook of ze er echt bij pastquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ding is dat ik die niet echt heb. Vind niemand er echt uitspringen of helemaal geschikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Jij wordt voor de wekker wakker?quote:Op maandag 1 november 2021 05:56 schreef Em31 het volgende:
Voel me net zo’n klein kind dat nu om 6 uur wakker wordt omdat het eigenlijk 7 uur is.
Succes!quote:Op maandag 1 november 2021 07:17 schreef molloot200 het volgende:
Ik had ook al wat slaapproblemen. Rip biologische klok
Nu even goed wakker worden voor m’n tentamen straks. Het zit er bijna op
quote:Op maandag 1 november 2021 06:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee mijn favoriet qua persoonlijkheid twijfel ik ook of ze er echt bij past
Ja die vond/vind ik misschien ook wel het leukst ja, maar heb niet de indruk dat ze erg populair is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Nee want ik heb nooit langer dan eenquote:Op maandag 1 november 2021 07:42 schreef Yesse het volgende:
Ik heb dit jaar wonderbaarlijk genoeg nergens last van. Normaal merk ik het altijd wel. Hebben jullie wel eens een jetlag door vakantie gehad? Merken jullie daar ook veel van? Ik word naar het westen toe vooral misselijk en naar het oosten toe vooral moe.
Samequote:Op maandag 1 november 2021 08:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee want ik heb nooit langer dan een
uur tijdverschil meegemaakt.![]()
![]()
Maar mij kennende zou ik er wel last van hebben ja, heb een vrij stipte biologische klok.
Ik ook. Doe mij maar de wintertijdquote:Op maandag 1 november 2021 08:01 schreef Guanabana het volgende:
Ben altijd veel meer van slag van het ingaan van de zomertijd.
Ik ben nu ook wel eerder wakker maar vind het eigenlijk wel een goede gelegenheid om een wat normaler ritme te krijgen.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Wie is jullie favoriet? (Na de eerste studioshow om spoilers te voorkomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral naar het westen vond ik het lastig in de zin dat ik dan de eerste dagen steeds veel te vroeg wakker werd en dus te weinig sliep. Naar het oosten was juist wel oké, eigenlijk. Maar ik sta tegenwoordig vroeger op dan toen ik nog regelmatig naar Zuid-Amerika ging dus wellicht zou ik er nu wel meer last van hebben.quote:Op maandag 1 november 2021 07:42 schreef Yesse het volgende:
Ik heb dit jaar wonderbaarlijk genoeg nergens last van. Normaal merk ik het altijd wel. Hebben jullie wel eens een jetlag door vakantie gehad? Merken jullie daar ook veel van? Ik word naar het westen toe vooral misselijk en naar het oosten toe vooral moe.
Je maakt mij altijd zo nieuwsgierig. Nu ga ik hier de hele dag over nadenkenquote:Op maandag 1 november 2021 09:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ugh. Met een gespannen gevoel opgestaan vandaag. Zonder dat er echt een concrete reden voor is, althans, niet nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |