Ouiiiiiiquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:03 schreef Strani het volgende:
Maar @:Em31, was jij dat nou, van 'You' (de serie)?
Ohh ik zit nu in aflevering 7 van seizoen 3. Ik heb alles vanaf seizoen 1 gebinged. Seizoen 3 is wel een beetje een herhaling van zetten hè?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ouiiiiii
maar ik kan niet helemaal door seizoen 3 komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het materiaalquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vooral dat einde, dat je alles van een afstand zag. Dat zag er niet uit.
Nee Em stalkt me alleen maar in het schaatstopic, voor de rest valt het enorm mee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:16 schreef Meke het volgende:
Oh stelde Strani een serieuze vraag aan Em? Ik ging ervanuit dat het weer eens een insinuatie was dat ze een creepy stalker was, ben helemaal in de war nu
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ik zit nu in aflevering 7 van seizoen 3. Ik heb alles vanaf seizoen 1 gebinged. Seizoen 3 is wel een beetje een herhaling van zetten hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik jou daar helemaal niet gezien heb ben jij hier volgens mij de stalker.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Em stalkt me alleen maar in het schaatstopic, voor de rest valt het enorm mee.
Dat moest ik ook eerst even goed beoordelen, vandaar dat het wel drie minuten duurde voor ik antwoord gaf.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:16 schreef Meke het volgende:
Oh stelde Strani een serieuze vraag aan Em? Ik ging ervanuit dat het weer eens een insinuatie was dat ze een creepy stalker was, ben helemaal in de war nu
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom ook bedankt voor de tip.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aangezien ik jou daar helemaal niet gezien heb ben jij hier volgens mij de stalker.
Daar ben je dan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:22 schreef Em31 het volgende:
Aangezien Strani en ik heel toevallig PRECIES bij dezelfde aflevering zijn begin ik toch een beetje zenuwachtig te worden.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardop gelachenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
'Weer de hele dag geen pleuris gedaan, weer een dag verspild. Oh jij.'
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
Ik zie opeens voor me dat er een Nederlandse remake komt, 'Jij', met Chris Zegers in de hoofdrol.
Wat erg.
Ohh ja die was zeker erg! Met de kanttekening dat Ugly Betty een remake was van het Colombiaanse Yo soy Betty, la feaquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:31 schreef Meke het volgende:
De remake van Ugly Betty was ook HEEL ERG![]()
Niet op de laatste plaats omdat we in Nederland niet echt een vergelijkbare bevolkingsgroep hebben zoals de Latino's in de VS en dat een vrij groot aandeel in de serie heeft
Ja scheelt misschien dat ik die niet kanquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja die was zeker erg! Met de kanttekening dat Ugly Betty een remake was van het Colombiaanse Yo soy Betty, la fea
'Lelijk' (mannelijk is 'feo').quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja scheelt misschien dat ik die niet kanWat betekent fea?
Ik vond de remake van this is us wel heel tof trouwens, die hadden ze wel goed naar NL "vertaald"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |