SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon loonreductie omdat het bedrijf het al zo zwaar heeft met al dat vertrekkend personeelquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat 4E de juiste wattenschijf op de trein zet
Een cavia dalurenkaart.quote:Op maandag 20 september 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze een voordeelhamsterkaart?
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon loonreductie omdat het bedrijf het al zo zwaar heeft met al dat vertrekkend personeel
Wedden dat daar vaak dikke vrouwen op gaan zitten.quote:Op maandag 20 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. En dan op het perron zo'n heel klein incheckpaaltje, speciaal op maat voor cavia's
Ik zou eerder op kerels gokken, net als met die trekhakenvent.quote:Op maandag 20 september 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat daar vaak dikke vrouwen op gaan zitten.
Dit is te schattigquote:Op maandag 20 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. En dan op het perron zo'n heel klein incheckpaaltje, speciaal op maat voor cavia's
quote:Op maandag 20 september 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar kon ik de deuren binnen ook allemaal openen.
alles openen!!!!quote:Op maandag 20 september 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
Lever het van de week wel even in.Weet niet wat ik ermee moet eigenlijk.
Heb ik toch iets goed gedaan.quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Telkens als ik Ama zie, krijg ik trek in gevulde koeken
AL HET GELD STELEN!!!quote:Op maandag 20 september 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan ook bij alle belangrijke sleutels komen. Kluis enz.
Morgen is de winkel weer open.quote:Op maandag 20 september 2021 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, trek in een gevulde koek hebben is niet handig
hoe hou je het vol?quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net 1,5 uur met iemand gepraat.![]()
Even wat eten, want dat heb ik nog niet gedaan.
Vuige extravert jij.quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koekoekquote:Streaming oppermachtig bij Emmy's: The Crown haalt 11 prijzen binnen
Na zoiets is het eigenlijk gewoon tijd voor weekendquote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik sta op de rand van de afgrond.quote:
Ik overtref mezelfquote:
Ben wel helemaal af ja.quote:Op maandag 20 september 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na zoiets is het eigenlijk gewoon tijd voor weekend
kan je snacks halen. dat is altijd goedquote:
Dacht meer aan avondeten en drinken.quote:Op maandag 20 september 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je snacks halen. dat is altijd goed
Ja bamischijven en bierquote:Op maandag 20 september 2021 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht meer aan avondeten en drinken.
Ook dat is belangrijkquote:Op maandag 20 september 2021 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht meer aan avondeten en drinken.
quote:
ja ik dacht even aanpassen aan het gemiddelde niveau hier hequote:Op maandag 20 september 2021 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Man man man, echt 2 dingen die ik nooit koop.
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik dacht even aanpassen aan het gemiddelde niveau hier he
Even foto's maken en online gooien. De belangrijke dingen eerstquote:Op maandag 20 september 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neergestort dus nu eerst Fokken.
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.
Plausibel, plausibel.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.
Oke vervang de bamischijven voor andere random airfryersnacks.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijk
Onderhandelen met nieuwssites enzo.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even foto's maken en online gooien. De belangrijke dingen eerst
welke chick?quote:Op maandag 20 september 2021 14:06 schreef Ama het volgende:
Die chick heeft het woord plausibel echt een ding weten te maken.
Bamischijven doe je geloof ik niemand een plezier meequote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijk
Ik zou zeggen, laat een cameraploeg Foqueville binnen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
Toen maakte RTL nog ongemakkelijke programma's met maagden enz.
Blijven ook altijd laatste liggen bij bittergarnituur.quote:Op maandag 20 september 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bamischijven doe je geloof ik niemand een plezier mee
Is dat niet Karl Pilkington met een pruik?quote:
even geld vangenquote:Op maandag 20 september 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onderhandelen met nieuwssites enzo.
Nee die chick heet Karen dacht ik, wel met pruik uiteraard want cosplay.quote:Op maandag 20 september 2021 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat niet Karl Pilkington met een pruik?
meestal wel handig als je organen moet oogstenquote:
Ik zie hier een markt voor wollen kerstkaartenquote:Een kudde schapen graast vredig op de Kalmthoutse Heide. De dieren kennen geen zorgen. Hoe anders is dat bij hun hoeder John van Driel uit Oudemolen. De vacht van de schapen is zoveel in waarde gedaald dat het scheren veel meer geld kost, dan de wol oplevert.
https://www.bndestem.nl/m(...)te-scheren~a791798f/
Als alternatief zou je ook water uit een kraan kunnen pakkenquote:Op maandag 20 september 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
Ik heb al 2x een slok drinken proberen te nemen uit een leeg glas. Denk dat ik maar naar de Jumbo moet.
Gewoon een beetje vulling van de doos zodat het wat meer lijkt.quote:Op maandag 20 september 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijven ook altijd laatste liggen bij bittergarnituur.
Ja en ik heb wel melk en ranja enz maar ben gewoon lui.quote:Op maandag 20 september 2021 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als alternatief zou je ook water uit een kraan kunnen pakken
Oke jij bent de hoofdrolspeler van de serie. Net als Rene dat is bij ik geloof in mij.quote:Op maandag 20 september 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk serieus dat het hier een heel stuk vreemder is dan die awkward programma's zoals "ik heb het nog nooit gedaan" Sterker nog ik weet het zeker.
Ok, lets get famous.
Terecht.quote:Op maandag 20 september 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijven ook altijd laatste liggen bij bittergarnituur.
Gewoon je reet ermee afvegen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie hier een markt voor wollen kerstkaarten
Ik doe wel mee hoorquote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke jij bent de hoofdrolspeler van de serie. Net als Rene dat is bij ik geloof in mij.
Die gaat vast nog even afdingen zoquote:Op maandag 20 september 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Tafel en stoelen nu ook verkocht op de lokale marktplaats. Halil komt ze straks ophalen
Zou gewoon een soort expeditie robinson moeten worden waarbij we allemaal op een onbewoond eiland worden gegooid om het dorp op te bouwen. Als we het overleven mogelijk we het land houden en worden we erkend als vrijstaat.quote:Op maandag 20 september 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk serieus dat het hier een heel stuk vreemder is dan die awkward programma's zoals "ik heb het nog nooit gedaan" Sterker nog ik weet het zeker.
Ok, lets get famous.
Dat doen die schapen zelf ookquote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je reet ermee afvegen.
Lekker hoorquote:Op maandag 20 september 2021 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep al in de bus naar het station
Die blijven altijd als laatste overquote:Op maandag 20 september 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bamischijven doe je geloof ik niemand een plezier mee
Als we John de bever maar thuis latenquote:Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon een soort expeditie robinson moeten worden waarbij we allemaal op een onbewoond eiland worden gegooid om het dorp op te bouwen. Als we het overleven mogelijk we het land houden en worden we erkend als vrijstaat.
Bamischijven zijn nog wel te doen, die nasidingen zijn pas goorquote:Op maandag 20 september 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die blijven altijd als laatste over
Doe mij maar een bitterballetje of een frikandelquote:Op maandag 20 september 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bamischijven zijn nog wel te doen, die nasidingen zijn pas goor
Denk dat de meesten in paniek raken bij afwezigheid van fastfood restaurant en airfryer.quote:Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon een soort expeditie robinson moeten worden waarbij we allemaal op een onbewoond eiland worden gegooid om het dorp op te bouwen. Als we het overleven mogelijk we het land houden en worden we erkend als vrijstaat.
Ik niet want ik voel me mega ongemakkelijk in de buurt van camera's.quote:
Misschien moeten we dan niet helemaal zonder iets naar dat eiland, maar gewoon met een paar containers vol met zooi om te kunnen opbouwenquote:Op maandag 20 september 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de meesten in paniek raken bij afwezigheid van fastfood restaurant en airfryer.
Vol met kreeft, champagne, whisky, koffie, bikini's, biefstuk, kattenvoer, zomerjurkjes, afbakbroodjes, roomboter, hangmatten en comfortabele bedden.quote:Op maandag 20 september 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan niet helemaal zonder iets naar dat eiland, maar gewoon met een paar containers vol met zooi om te kunnen opbouwen
Dit klinkt meer als mijn kopje thee.quote:Op maandag 20 september 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan niet helemaal zonder iets naar dat eiland, maar gewoon met een paar containers vol met zooi om te kunnen opbouwen
En boeken.quote:Op maandag 20 september 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vol met kreeft, champagne, whisky, koffie, bikini's, biefstuk, kattenvoer, zomerjurkjes, afbakbroodjes, roomboter, hangmatten en comfortabele bedden.
Gewoon e-readers voor iedereen?quote:
We kunnen ook gewoon een barbecue meenemen hoorquote:
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon e-readers voor iedereen?
Zonnepanelen!quote:Op maandag 20 september 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.
Oh gezellig!quote:Op maandag 20 september 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.
Dit ja, we gaan natuurlijk wel naar een beetje zonnig eilandquote:
Zit ballie al op een zonnig eiland?quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, we gaan natuurlijk wel naar een beetje zonnig eiland
Over een paar dagen dacht ik.quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit ballie al op een zonnig eiland?
Kan niet, want ik betaal commissie aan de website gebaseerd op verkoopprijs. Gelukkig, geen zin in afdinggezeik. Ze krijgen het al goedkoop genoegquote:Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat vast nog even afdingen zo
Heyyy! Je bent weer terug!quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit ballie al op een zonnig eiland?
Da's toch minder gezellig dan een papieren boekquote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon e-readers voor iedereen?
Meeting voorbij?quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's toch minder gezellig dan een papieren boek
omdat lui zijn makkelijker is dan niet lui zijnquote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Ama het volgende:
Ohja supermarkt. Jezus waarom ben ik zo lui.
Lijkt nog mee te vallen. Al is het waarschijnlijk wel een goed idee om morgen/woensdag nog wat snoeiwerk te verrichten en m'n hangmat weer op te bergen voor het jaar.quote:Op maandag 20 september 2021 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit over een paar dagen.. nog thuis![]()
Hoorde dat donderdag de herfst aanbreekt met regen enz.
houden we je aanquote:Op maandag 20 september 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Oke bij het volgende berichtje heb ik alles in huis.
Om te beginnen he.quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's toch minder gezellig dan een papieren boek
Ik zie die ene boom van mij al naar mij kijken van: wanneer zal ik mijn blaadjes eens collectief laten vallen... ?quote:Op maandag 20 september 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt nog mee te vallen. Al is het waarschijnlijk wel een goed idee om morgen/woensdag nog wat snoeiwerk te verrichten en m'n hangmat weer op te bergen voor het jaar.
Zo heb ik ze graagquote:
huehuehuequote:
maar wie gaat dan al je werk doenquote:Op maandag 20 september 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, gereageerd op een baan. Daar was ik eind augustus voor benaderd, dus ik dacht dat die al lang en breed vergeven zou zijn. Maar krijg net een berichtje dat ze me heel graag willen spreken
quote:
Wattenschijfje de cavia.quote:
Buda natuurlijk, omdat het bedrijf dan weer een werknemer minder heeftquote:
Nu wel in een leuke sector?quote:Op maandag 20 september 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, gereageerd op een baan. Daar was ik eind augustus voor benaderd, dus ik dacht dat die al lang en breed vergeven zou zijn. Maar krijg net een berichtje dat ze me heel graag willen spreken
quote:Op maandag 20 september 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda natuurlijk, omdat het bedrijf dan weer een werknemer minder heeft
dit is gewoon een vuile leugen!quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zo'n klein laptopje? Met een heel kleine headset en een zakje ruccola als salaris?
Ik ga beter op 4 uur slaap dan op 7 uur slaap.quote:Op maandag 20 september 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is gewoon een vuile leugen!
En in de zomer dan?quote:Op maandag 20 september 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja en wel de maandelijkse bonus in de vorm van een winterwortel.
quote:Op maandag 20 september 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja en wel de maandelijkse bonus in de vorm van een winterwortel.
Bospeen?quote:
Klein laptoptasjequote:
Gewoon heel hard typenquote:Op maandag 20 september 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ijskoffie![]()
Morgen zit ik op kantoor met twee andere collega's .. moet ik weer normaal doen enzofml.
Moet ik wel even gaan zitten bij het toetsenbord wat niet zo zachtjes typt.quote:
Schrijf alvast tien onderwerpen met uitgedachte mening en standpunten op zodat je morgen niet stilvalt.quote:Op maandag 20 september 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ijskoffie![]()
Morgen zit ik op kantoor met twee andere collega's .. moet ik weer normaal doen enzofml.
Maar ik ben geen stille collega?quote:Op maandag 20 september 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijf alvast tien onderwerpen met uitgedachte mening en standpunten op zodat je morgen niet stilvalt.
Niet?quote:Op maandag 20 september 2021 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik ben geen stille collega?
Sowieso is het TYPTYPTYPquote:
Nee, noteer eensquote:
Whaha, heel passief en agressief.quote:
Lange nagels tikt alleen een beetje laf.quote:Op maandag 20 september 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik wel even gaan zitten bij het toetsenbord wat niet zo zachtjes typt.
Of ik moet mijn nagels laten groeien, maar dat vind ik zelf irritant.
Whehe, ik had een oudere collega met lange nagels en dat typte toch wel voorzichtig, maar aanwezigquote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lange nagels tikt alleen een beetje laf.
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.quote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk zijn mijn nagels vooral te slap.
Ze gelakt houden werkt beter.quote:Op maandag 20 september 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.
Ain't nobody got time for that - memequote:Op maandag 20 september 2021 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze gelakt houden werkt beter.
Al moet ik zeggen, ze hielden het laatst goed uit. Het is dat ik het niet aandurfde om met m'n klauwen te gaan modderkruipen.
Heb je weer iemand aan het huilen gemaakt?quote:Op maandag 20 september 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
p die me niet zo heeeeeeel goed kent, ja zou het misschien een goed idee zijn om donderdag dit te regelen voor hem?
Even uurtje laten gisten en dan bel ik wel terug op gematigde toon ook al meende ik het wel.quote:Op maandag 20 september 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weer iemand aan het huilen gemaakt?
Eh, de lak die ik laatst had, heeft serieus een week perfect gezeten. Enquote:Op maandag 20 september 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that - meme
Ik zou mijn teennagels wel eens in een kek kleurtje willen kleuren, maar ja.. ik draag toch geen open schoenen
Wat voor kleur was dat ?quote:Op maandag 20 september 2021 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, de lak die ik laatst had, heeft serieus een week perfect gezeten. EnZO MOOI
Niet zo aardig voor je moeder, vind je niet?quote:Op maandag 20 september 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even uurtje laten gisten en dan bel ik wel terug op gematigde toon ook al meende ik het wel.
Die trapt daar niet inquote:Op maandag 20 september 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo aardig voor je moeder, vind je niet?
Die kent je ondertussen wel ?quote:
Oh, mooie kleur!quote:
zo word je nooit rijk hequote:Op maandag 20 september 2021 15:50 schreef kwiwi het volgende:
Kwam een vrouw net 3 kasten ophalen die ik voor 30 in totaal verkocht had. Ze zei: dat was 60 hč, alsjeblieft. Ik was maar zo eerlijk om te zeggen dat het maar 30 was
Eigenlijk meer TEK TEK TEK natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik mijn nagels laat groeien is het: TIK TIK TIK
Medische sector. Wel interessant. En in de vacature spreken ze over de mogelijkheid om remote te werken. Dus daar wil ik morgen meer over wetenquote:
Heel klein flesje met een caviasmoothie.quote:Op maandag 20 september 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bospeen?
Of misschien voor de variatie een stronkje witlof
Die slikte ik vroeger tegen puistjes. Best vies, die dingen.quote:Op maandag 20 september 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.
Ik hoop niet een caviasmoothie gemaakt van cavia'squote:Op maandag 20 september 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel klein flesje met een caviasmoothie.
Ja, katten schijnen dat lekker te vinden, maar dat zijn ook gewoon rare beesten.quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die slikte ik vroeger tegen puistjes. Best vies, die dingen.
Nee, van bospeen en andere dingen waar cavia's blij van worden. Beetje hamsterpuree misschien?quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet een caviasmoothie gemaakt van cavia's
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, katten schijnen dat lekker te vinden, maar dat zijn ook gewoon rare beesten.
Hé US?
quote:Op maandag 20 september 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.
Was ze overtuigd ?quote:Op maandag 20 september 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.
Neee, musjes zijn lief.quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen nog eens doen met een musje.
quote:Op maandag 20 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, van bospeen en andere dingen waar cavia's blij van worden. Beetje hamsterpuree misschien?
Wel leuker volk in de medische sector, toch niet die belangenclub voor Intensive Care of wel?quote:Op maandag 20 september 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Medische sector. Wel interessant. En in de vacature spreken ze over de mogelijkheid om remote te werken. Dus daar wil ik morgen meer over weten
Die eet ze wel op, meeuwen ook.quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen nog eens doen met een musje.
Nog wat meer acteerlessen?quote:
Is toch gewoon haat en nijd tussen die knaagsoorten onderling?quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"Kijk eens Marshmellow, een beetje hamsterpuree, lekker he?"
Nee, het is een bedrijf, Duits-Amerikaans en marktleider. Dus ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 20 september 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuker volk in de medische sector, toch niet die belangenclub voor Intensive Care of wel?
Ik weet het niet zeker.. heb ooit eens mijn dwergje in het caviahok gegooid, maar ze negeerden elkaarquote:Op maandag 20 september 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is toch gewoon haat en nijd tussen die knaagsoorten onderling?
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'quote:Op maandag 20 september 2021 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.. heb ooit eens mijn dwergje in het caviahok gegooid, maar ze negeerden elkaar
Pfizer BioNTech dusquote:Op maandag 20 september 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een bedrijf, Duits-Amerikaans en marktleider. Dus ik ben heel benieuwd
quote:Op maandag 20 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'
quote:Op maandag 20 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'
Nou boehoequote:Op maandag 20 september 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Rutte heeft tieten![]()
https://www.ad.nl/politie(...)n-formatie~a28e6e3b/
Wow wow, ik heb wat gemist! Baan in ander bedrijf? Eindelijk één waar je betaald wordt om woordgrapjes te maken?quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, zou toch wat zijn als die baan wat wordt
Blijft ze daar dan ook?quote:Op maandag 20 september 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
De vulkaanuitbarsting op La Palma zorgt voor dolle vreugde bij Doutzen Kroes. Het model haast zich naar het Canarische eiland voor een reinigend bad in de helende lava.
Vulkanologen raden het bad van Doutzen af, maar daar trekt ze zich niets van aan: “Mijn ouders hebben me altijd geleerd zelf na te denken en niet zomaar te volgen.” Geruchten dat de Spaanse autoriteiten haar zullen tegenhouden als ze naar de vulkaan probeert te gaan, vervullen het model met woede: “Ik laat me niet dwingen daar weg te blijven. Ik kan mijn ogen niet sluiten voor dat onrecht.”
Doutzen zei daarna nog iets over hoop en kracht en vrede en liefde.
quote:Op maandag 20 september 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow wow, ik heb wat gemist! Baan in ander bedrijf? Eindelijk één waar je betaald wordt om woordgrapjes te maken?
Instant crematie, opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 20 september 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
De vulkaanuitbarsting op La Palma zorgt voor dolle vreugde bij Doutzen Kroes. Het model haast zich naar het Canarische eiland voor een reinigend bad in de helende lava.
Vulkanologen raden het bad van Doutzen af, maar daar trekt ze zich niets van aan: “Mijn ouders hebben me altijd geleerd zelf na te denken en niet zomaar te volgen.” Geruchten dat de Spaanse autoriteiten haar zullen tegenhouden als ze naar de vulkaan probeert te gaan, vervullen het model met woede: “Ik laat me niet dwingen daar weg te blijven. Ik kan mijn ogen niet sluiten voor dat onrecht.”
Doutzen zei daarna nog iets over hoop en kracht en vrede en liefde.
Meteen over de oorlog beginnen tegen die Duitsersquote:Op maandag 20 september 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zover is het nog niet. Maar morgen wel een eerste gesprek.
Hamsterpuree klinkt wel als een heel vies woordquote:Op maandag 20 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, van bospeen en andere dingen waar cavia's blij van worden. Beetje hamsterpuree misschien?
Als Marshmellow het maar lekker vindtquote:Op maandag 20 september 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hamsterpuree klinkt wel als een heel vies woord
Today YOU learned?quote:Op maandag 20 september 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik wist dus serieus niet dat bospeen zo heet omdat de bos er nog aan zit
Even de rechterarm omhoogquote:Op maandag 20 september 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen over de oorlog beginnen tegen die Duitsers
Can't staph anymorequote:
Mieeep miep mieee-ieep miep miep*quote:Op maandag 20 september 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Marshmellow het maar lekker vindt
quote:Op maandag 20 september 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Marshmellow het maar lekker vindt
Ik heb ook ineens 3 muggenbulten.quote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
Ik was afgelopen zondag weer bij de Kampina (beetje keienstampen enzo) toen ben ik geprikt door een mug en het jeukt nog steeds.
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
Ik was afgelopen zondag weer bij de Kampina (beetje keienstampen enzo) toen ben ik geprikt door een mug en het jeukt nog steeds.
Moest wel eerst aan Campina denken ja.quote:Op maandag 20 september 2021 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zo
Stomme beestenquote:
Als je daar op een luchtbedje in bikinikleur naar keuze in de Esschestroom gaat liggen dan kom je langs mijn huis gedobberd.quote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
quote:Op maandag 20 september 2021 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zo
Ik vind het wel boeiend (naast dat ik het natuurlijk vreselijk vind voor alle nabestaanden enz).quote:Op maandag 20 september 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is en blijft een raar verhaal.
Ja absoluut, ben dol op crime.quote:Op maandag 20 september 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend (naast dat ik het natuurlijk vreselijk vind voor alle nabestaanden enz).
Doet me beetje denken aan Chris Watts ofzo.quote:Op maandag 20 september 2021 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja absoluut, ben dol op crime.
Die ene gozer die zijn hele familie heeft omgebracht en net deed alsof hij ook niet wist waar ze waren?quote:Op maandag 20 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan Chris Watts ofzo.
Ja, is ook docu over op Netflix. Poeh eerste keer dat ik niet droog kon houden tijdens een true crime docu. Krijg meteen weer traanogen. Je ziet hele tijd foto's en filmpjes van die kinderen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ene gozer die zijn hele familie heeft omgebracht en net deed alsof hij ook niet wist waar ze waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, die docu is hele goed.quote:Op maandag 20 september 2021 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, is ook docu over op Netflix. Poeh eerste keer dat ik niet droog kon houden tijdens een true crime docu. Krijg meteen weer traanogen. Je ziet hele tijd foto's en filmpjes van die kinderen.![]()
Wel levend maar dat is misschien nog erger om te zien, zo blij en lief en pff.
En die vrouw ook maar die kinderen raakte me echt heel hard.
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
Alleen hebben ze die wel opgepakt en ik verwacht dat Brian niet veel meer doet momenteel.
Ja volgens mij wel maar ik was vooral bezig om niet compleet in janken uit te barsten.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die docu is hele goed.
In die docu werd ook duidelijk dat hij vreemd ging?
Ja eigenlijk 3 kinderen vermoord idd.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en een derde kindje onderweg..
Dat maakt het nog niet minder ergquote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.
Daar hebben we Netflix voor die even een docu maakt.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.
Ik snap niet zo goed dat je denkt hiermee weg te kunnen komen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja eigenlijk 3 kinderen vermoord idd.
Nee maar dat is wel de reden vermoed ik zo.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder erg
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.quote:Op maandag 20 september 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel de reden vermoed ik zo.
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.quote:Op maandag 20 september 2021 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je denkt hiermee weg te kunnen komen.
Dankzij die vriendin is de zaak heel snel aan het rollen gebracht.
Kun je vanaf een foto zienquote:Op maandag 20 september 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.
Echt hequote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je vanaf een foto zien![]()
![]()
![]()
US zekerquote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je vanaf een foto zien![]()
![]()
![]()
Of een sekswerker.quote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.
Dat bodycam filmpje gezien?quote:Op maandag 20 september 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.
Of een tintje of nog donkerder.quote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.
She's (was) not helemaal the sharpest knife in the drawer zeg maar.quote:Op maandag 20 september 2021 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja deels, geen zin om een uur te kijken.
Ik ga nog even een rondje lopenquote:
Vetlelquote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb pas 4401 stappen gezet.
Veel te weinig.
Net gedaan. Klein rondje. Gevulde koek gehaald op het stationquote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog even een rondje lopen
Kom vechten, brabo.quote:
hee hee hee dat soort mensen hebben we hier al meer dan genoegquote:
Oh, normaal sta jij echt met superveel stappen opquote:Op maandag 20 september 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net gedaan. Klein rondje. Gevulde koek gehaald op het stationSta nu nog steeds pas om 2400nogwat
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?quote:Op maandag 20 september 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is en blijft een raar verhaal.
Nou normaalquote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, normaal sta jij echt met superveel stappen op
Zon onder om: 19.42quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee hee hee dat soort mensen hebben we hier al meer dan genoeg
Shit ja.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee hee hee dat soort mensen hebben we hier al meer dan genoeg
Yups, incel vibes.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?
Ze is toch gewoon vermoord door dat enge vloggertje met dat vlassnorretje?
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?
Ze is toch gewoon vermoord door dat enge vloggertje met dat vlassnorretje?
Oh, ik dacht dat dit een dagelijks ding van je wasquote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou normaal![]()
Die paar keer dat het gebeurt hoor je me er uitgebreid over ja, dat welMaar dat is wat anders
Misschien wilde hij nog even schone sokken, zijn huiskat en ondergoed ophalen thuis.quote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.
Dat kan nog aardig lukken wel.quote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.
Als het weer goed is en ik ben er op tijd uit, dan graagquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit een dagelijks ding van je wasdus ik vond het al best bewonderingswaardig in de ochtend
Ik 2500quote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb pas 4401 stappen gezet.
Veel te weinig.
quote:Op maandag 20 september 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Vermoeiend, ik begeleid een gozer en die is het laatste deel van zijn scheiding aan het regelen maar omdat hij op zijn pik is getrapt gooit hij willekeurig zijn kont tegen de krib aan zodat hij dadelijk met slechtere afspraken zit dan dat hij nu kan krijgen, ik heb er even de rem op gezet en hem in contact gebracht met een warm 9/10 opblaaspopje zodat hij dadelijk met wat grotere ballen kan onderhandelen.
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zon onder om: 19.42
Morgen zon onder om: 19.40
OORLOG! @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |