We kunnen ook gewoon een barbecue meenemen hoorquote:
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon e-readers voor iedereen?
Zonnepanelen!quote:Op maandag 20 september 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.
Oh gezellig!quote:Op maandag 20 september 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.
Dit ja, we gaan natuurlijk wel naar een beetje zonnig eilandquote:
Zit ballie al op een zonnig eiland?quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, we gaan natuurlijk wel naar een beetje zonnig eiland
Over een paar dagen dacht ik.quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit ballie al op een zonnig eiland?
Kan niet, want ik betaal commissie aan de website gebaseerd op verkoopprijs. Gelukkig, geen zin in afdinggezeik. Ze krijgen het al goedkoop genoegquote:Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat vast nog even afdingen zo
Heyyy! Je bent weer terug!quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit ballie al op een zonnig eiland?
Da's toch minder gezellig dan een papieren boekquote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon e-readers voor iedereen?
Meeting voorbij?quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's toch minder gezellig dan een papieren boek
omdat lui zijn makkelijker is dan niet lui zijnquote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Ama het volgende:
Ohja supermarkt. Jezus waarom ben ik zo lui.
Lijkt nog mee te vallen. Al is het waarschijnlijk wel een goed idee om morgen/woensdag nog wat snoeiwerk te verrichten en m'n hangmat weer op te bergen voor het jaar.quote:Op maandag 20 september 2021 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit over een paar dagen.. nog thuis![]()
Hoorde dat donderdag de herfst aanbreekt met regen enz.
houden we je aanquote:Op maandag 20 september 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Oke bij het volgende berichtje heb ik alles in huis.
Om te beginnen he.quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's toch minder gezellig dan een papieren boek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |