We kunnen ook gewoon een barbecue meenemen hoorquote:
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon e-readers voor iedereen?
Zonnepanelen!quote:Op maandag 20 september 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.
Oh gezellig!quote:Op maandag 20 september 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we eerst een kolencentrale bouwen.
Dit ja, we gaan natuurlijk wel naar een beetje zonnig eilandquote:
Zit ballie al op een zonnig eiland?quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, we gaan natuurlijk wel naar een beetje zonnig eiland
Over een paar dagen dacht ik.quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit ballie al op een zonnig eiland?
Kan niet, want ik betaal commissie aan de website gebaseerd op verkoopprijs. Gelukkig, geen zin in afdinggezeik. Ze krijgen het al goedkoop genoegquote:Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat vast nog even afdingen zo
Heyyy! Je bent weer terug!quote:Op maandag 20 september 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit ballie al op een zonnig eiland?
Da's toch minder gezellig dan een papieren boekquote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon e-readers voor iedereen?
Meeting voorbij?quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's toch minder gezellig dan een papieren boek
omdat lui zijn makkelijker is dan niet lui zijnquote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Ama het volgende:
Ohja supermarkt. Jezus waarom ben ik zo lui.
Lijkt nog mee te vallen. Al is het waarschijnlijk wel een goed idee om morgen/woensdag nog wat snoeiwerk te verrichten en m'n hangmat weer op te bergen voor het jaar.quote:Op maandag 20 september 2021 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit over een paar dagen.. nog thuis![]()
Hoorde dat donderdag de herfst aanbreekt met regen enz.
houden we je aanquote:Op maandag 20 september 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Oke bij het volgende berichtje heb ik alles in huis.
Om te beginnen he.quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's toch minder gezellig dan een papieren boek
Ik zie die ene boom van mij al naar mij kijken van: wanneer zal ik mijn blaadjes eens collectief laten vallen... ?quote:Op maandag 20 september 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt nog mee te vallen. Al is het waarschijnlijk wel een goed idee om morgen/woensdag nog wat snoeiwerk te verrichten en m'n hangmat weer op te bergen voor het jaar.
Zo heb ik ze graagquote:
huehuehuequote:
maar wie gaat dan al je werk doenquote:Op maandag 20 september 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, gereageerd op een baan. Daar was ik eind augustus voor benaderd, dus ik dacht dat die al lang en breed vergeven zou zijn. Maar krijg net een berichtje dat ze me heel graag willen spreken
quote:
Wattenschijfje de cavia.quote:
Buda natuurlijk, omdat het bedrijf dan weer een werknemer minder heeftquote:
Nu wel in een leuke sector?quote:Op maandag 20 september 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, gereageerd op een baan. Daar was ik eind augustus voor benaderd, dus ik dacht dat die al lang en breed vergeven zou zijn. Maar krijg net een berichtje dat ze me heel graag willen spreken
quote:Op maandag 20 september 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda natuurlijk, omdat het bedrijf dan weer een werknemer minder heeft
quote:Op maandag 20 september 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zo'n klein laptopje? Met een heel kleine headset en een zakje ruccola als salaris?
Ik ga beter op 4 uur slaap dan op 7 uur slaap.quote:Op maandag 20 september 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is gewoon een vuile leugen!
En in de zomer dan?quote:Op maandag 20 september 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja en wel de maandelijkse bonus in de vorm van een winterwortel.
quote:Op maandag 20 september 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja en wel de maandelijkse bonus in de vorm van een winterwortel.
Bospeen?quote:
Klein laptoptasjequote:
Gewoon heel hard typenquote:Op maandag 20 september 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ijskoffie![]()
Morgen zit ik op kantoor met twee andere collega's .. moet ik weer normaal doen enzofml.
Moet ik wel even gaan zitten bij het toetsenbord wat niet zo zachtjes typt.quote:
Schrijf alvast tien onderwerpen met uitgedachte mening en standpunten op zodat je morgen niet stilvalt.quote:Op maandag 20 september 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ijskoffie![]()
Morgen zit ik op kantoor met twee andere collega's .. moet ik weer normaal doen enzofml.
Maar ik ben geen stille collega?quote:Op maandag 20 september 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijf alvast tien onderwerpen met uitgedachte mening en standpunten op zodat je morgen niet stilvalt.
Niet?quote:Op maandag 20 september 2021 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik ben geen stille collega?
Sowieso is het TYPTYPTYPquote:
Nee, noteer eensquote:
Whaha, heel passief en agressief.quote:
Lange nagels tikt alleen een beetje laf.quote:Op maandag 20 september 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik wel even gaan zitten bij het toetsenbord wat niet zo zachtjes typt.
Of ik moet mijn nagels laten groeien, maar dat vind ik zelf irritant.
Whehe, ik had een oudere collega met lange nagels en dat typte toch wel voorzichtig, maar aanwezigquote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lange nagels tikt alleen een beetje laf.
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.quote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk zijn mijn nagels vooral te slap.
Ze gelakt houden werkt beter.quote:Op maandag 20 september 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.
Ain't nobody got time for that - memequote:Op maandag 20 september 2021 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze gelakt houden werkt beter.
Al moet ik zeggen, ze hielden het laatst goed uit. Het is dat ik het niet aandurfde om met m'n klauwen te gaan modderkruipen.
Heb je weer iemand aan het huilen gemaakt?quote:Op maandag 20 september 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
p die me niet zo heeeeeeel goed kent, ja zou het misschien een goed idee zijn om donderdag dit te regelen voor hem?
Even uurtje laten gisten en dan bel ik wel terug op gematigde toon ook al meende ik het wel.quote:Op maandag 20 september 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weer iemand aan het huilen gemaakt?
Eh, de lak die ik laatst had, heeft serieus een week perfect gezeten. Enquote:Op maandag 20 september 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that - meme
Ik zou mijn teennagels wel eens in een kek kleurtje willen kleuren, maar ja.. ik draag toch geen open schoenen
Wat voor kleur was dat ?quote:Op maandag 20 september 2021 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, de lak die ik laatst had, heeft serieus een week perfect gezeten. EnZO MOOI
Niet zo aardig voor je moeder, vind je niet?quote:Op maandag 20 september 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even uurtje laten gisten en dan bel ik wel terug op gematigde toon ook al meende ik het wel.
Die trapt daar niet inquote:Op maandag 20 september 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo aardig voor je moeder, vind je niet?
Die kent je ondertussen wel ?quote:
Oh, mooie kleur!quote:
zo word je nooit rijk hequote:Op maandag 20 september 2021 15:50 schreef kwiwi het volgende:
Kwam een vrouw net 3 kasten ophalen die ik voor 30 in totaal verkocht had. Ze zei: dat was 60 hč, alsjeblieft. Ik was maar zo eerlijk om te zeggen dat het maar 30 was
Eigenlijk meer TEK TEK TEK natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik mijn nagels laat groeien is het: TIK TIK TIK
Medische sector. Wel interessant. En in de vacature spreken ze over de mogelijkheid om remote te werken. Dus daar wil ik morgen meer over wetenquote:
Heel klein flesje met een caviasmoothie.quote:Op maandag 20 september 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bospeen?
Of misschien voor de variatie een stronkje witlof
Die slikte ik vroeger tegen puistjes. Best vies, die dingen.quote:Op maandag 20 september 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.
Ik hoop niet een caviasmoothie gemaakt van cavia'squote:Op maandag 20 september 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel klein flesje met een caviasmoothie.
Ja, katten schijnen dat lekker te vinden, maar dat zijn ook gewoon rare beesten.quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die slikte ik vroeger tegen puistjes. Best vies, die dingen.
Nee, van bospeen en andere dingen waar cavia's blij van worden. Beetje hamsterpuree misschien?quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet een caviasmoothie gemaakt van cavia's
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, katten schijnen dat lekker te vinden, maar dat zijn ook gewoon rare beesten.
Hé US?
quote:Op maandag 20 september 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.
Was ze overtuigd ?quote:Op maandag 20 september 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.
Neee, musjes zijn lief.quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen nog eens doen met een musje.
quote:Op maandag 20 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, van bospeen en andere dingen waar cavia's blij van worden. Beetje hamsterpuree misschien?
Wel leuker volk in de medische sector, toch niet die belangenclub voor Intensive Care of wel?quote:Op maandag 20 september 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Medische sector. Wel interessant. En in de vacature spreken ze over de mogelijkheid om remote te werken. Dus daar wil ik morgen meer over weten
Die eet ze wel op, meeuwen ook.quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen nog eens doen met een musje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |