ja ik dacht even aanpassen aan het gemiddelde niveau hier hequote:Op maandag 20 september 2021 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Man man man, echt 2 dingen die ik nooit koop.
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik dacht even aanpassen aan het gemiddelde niveau hier he
Even foto's maken en online gooien. De belangrijke dingen eerstquote:Op maandag 20 september 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neergestort dus nu eerst Fokken.
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.
Plausibel, plausibel.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.
Oke vervang de bamischijven voor andere random airfryersnacks.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijk
Onderhandelen met nieuwssites enzo.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even foto's maken en online gooien. De belangrijke dingen eerst
welke chick?quote:Op maandag 20 september 2021 14:06 schreef Ama het volgende:
Die chick heeft het woord plausibel echt een ding weten te maken.
Bamischijven doe je geloof ik niemand een plezier meequote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijk
Ik zou zeggen, laat een cameraploeg Foqueville binnen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
Toen maakte RTL nog ongemakkelijke programma's met maagden enz.
Blijven ook altijd laatste liggen bij bittergarnituur.quote:Op maandag 20 september 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bamischijven doe je geloof ik niemand een plezier mee
even geld vangenquote:Op maandag 20 september 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onderhandelen met nieuwssites enzo.
Nee die chick heet Karen dacht ik, wel met pruik uiteraard want cosplay.quote:Op maandag 20 september 2021 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat niet Karl Pilkington met een pruik?
meestal wel handig als je organen moet oogstenquote:
Ik zie hier een markt voor wollen kerstkaartenquote:Een kudde schapen graast vredig op de Kalmthoutse Heide. De dieren kennen geen zorgen. Hoe anders is dat bij hun hoeder John van Driel uit Oudemolen. De vacht van de schapen is zoveel in waarde gedaald dat het scheren veel meer geld kost, dan de wol oplevert.
https://www.bndestem.nl/m(...)te-scheren~a791798f/
Als alternatief zou je ook water uit een kraan kunnen pakkenquote:Op maandag 20 september 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
Ik heb al 2x een slok drinken proberen te nemen uit een leeg glas. Denk dat ik maar naar de Jumbo moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |