SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon loonreductie omdat het bedrijf het al zo zwaar heeft met al dat vertrekkend personeelquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat 4E de juiste wattenschijf op de trein zet
Een cavia dalurenkaart.quote:Op maandag 20 september 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze een voordeelhamsterkaart?
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon loonreductie omdat het bedrijf het al zo zwaar heeft met al dat vertrekkend personeel
Wedden dat daar vaak dikke vrouwen op gaan zitten.quote:Op maandag 20 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. En dan op het perron zo'n heel klein incheckpaaltje, speciaal op maat voor cavia's
Ik zou eerder op kerels gokken, net als met die trekhakenvent.quote:Op maandag 20 september 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat daar vaak dikke vrouwen op gaan zitten.
Dit is te schattigquote:Op maandag 20 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. En dan op het perron zo'n heel klein incheckpaaltje, speciaal op maat voor cavia's
quote:Op maandag 20 september 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar kon ik de deuren binnen ook allemaal openen.
alles openen!!!!quote:Op maandag 20 september 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
Lever het van de week wel even in.Weet niet wat ik ermee moet eigenlijk.
Heb ik toch iets goed gedaan.quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Telkens als ik Ama zie, krijg ik trek in gevulde koeken
AL HET GELD STELEN!!!quote:Op maandag 20 september 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan ook bij alle belangrijke sleutels komen. Kluis enz.
Morgen is de winkel weer open.quote:Op maandag 20 september 2021 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, trek in een gevulde koek hebben is niet handig
hoe hou je het vol?quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net 1,5 uur met iemand gepraat.![]()
Even wat eten, want dat heb ik nog niet gedaan.
Vuige extravert jij.quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koekoekquote:Streaming oppermachtig bij Emmy's: The Crown haalt 11 prijzen binnen
Na zoiets is het eigenlijk gewoon tijd voor weekendquote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik sta op de rand van de afgrond.quote:
Ik overtref mezelfquote:
Ben wel helemaal af ja.quote:Op maandag 20 september 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na zoiets is het eigenlijk gewoon tijd voor weekend
kan je snacks halen. dat is altijd goedquote:
Dacht meer aan avondeten en drinken.quote:Op maandag 20 september 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je snacks halen. dat is altijd goed
Ja bamischijven en bierquote:Op maandag 20 september 2021 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht meer aan avondeten en drinken.
Ook dat is belangrijkquote:Op maandag 20 september 2021 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht meer aan avondeten en drinken.
quote:
ja ik dacht even aanpassen aan het gemiddelde niveau hier hequote:Op maandag 20 september 2021 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Man man man, echt 2 dingen die ik nooit koop.
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik dacht even aanpassen aan het gemiddelde niveau hier he
Even foto's maken en online gooien. De belangrijke dingen eerstquote:Op maandag 20 september 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neergestort dus nu eerst Fokken.
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.
Plausibel, plausibel.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu gewoon dingen die op je eigen boodschappenlijstje staan.. weet niet hoor.
Oke vervang de bamischijven voor andere random airfryersnacks.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijk
Onderhandelen met nieuwssites enzo.quote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even foto's maken en online gooien. De belangrijke dingen eerst
welke chick?quote:Op maandag 20 september 2021 14:06 schreef Ama het volgende:
Die chick heeft het woord plausibel echt een ding weten te maken.
Bamischijven doe je geloof ik niemand een plezier meequote:Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bamischijven heb ik ook al een hele tijd niet meer op eigenlijk
Ik zou zeggen, laat een cameraploeg Foqueville binnen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
Toen maakte RTL nog ongemakkelijke programma's met maagden enz.
Blijven ook altijd laatste liggen bij bittergarnituur.quote:Op maandag 20 september 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bamischijven doe je geloof ik niemand een plezier mee
Is dat niet Karl Pilkington met een pruik?quote:
even geld vangenquote:Op maandag 20 september 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onderhandelen met nieuwssites enzo.
Nee die chick heet Karen dacht ik, wel met pruik uiteraard want cosplay.quote:Op maandag 20 september 2021 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat niet Karl Pilkington met een pruik?
meestal wel handig als je organen moet oogstenquote:
Ik zie hier een markt voor wollen kerstkaartenquote:Een kudde schapen graast vredig op de Kalmthoutse Heide. De dieren kennen geen zorgen. Hoe anders is dat bij hun hoeder John van Driel uit Oudemolen. De vacht van de schapen is zoveel in waarde gedaald dat het scheren veel meer geld kost, dan de wol oplevert.
https://www.bndestem.nl/m(...)te-scheren~a791798f/
Als alternatief zou je ook water uit een kraan kunnen pakkenquote:Op maandag 20 september 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
Ik heb al 2x een slok drinken proberen te nemen uit een leeg glas. Denk dat ik maar naar de Jumbo moet.
Gewoon een beetje vulling van de doos zodat het wat meer lijkt.quote:Op maandag 20 september 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijven ook altijd laatste liggen bij bittergarnituur.
Ja en ik heb wel melk en ranja enz maar ben gewoon lui.quote:Op maandag 20 september 2021 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als alternatief zou je ook water uit een kraan kunnen pakken
Oke jij bent de hoofdrolspeler van de serie. Net als Rene dat is bij ik geloof in mij.quote:Op maandag 20 september 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk serieus dat het hier een heel stuk vreemder is dan die awkward programma's zoals "ik heb het nog nooit gedaan" Sterker nog ik weet het zeker.
Ok, lets get famous.
Terecht.quote:Op maandag 20 september 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijven ook altijd laatste liggen bij bittergarnituur.
Gewoon je reet ermee afvegen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie hier een markt voor wollen kerstkaarten
Ik doe wel mee hoorquote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke jij bent de hoofdrolspeler van de serie. Net als Rene dat is bij ik geloof in mij.
Die gaat vast nog even afdingen zoquote:Op maandag 20 september 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Tafel en stoelen nu ook verkocht op de lokale marktplaats. Halil komt ze straks ophalen
Zou gewoon een soort expeditie robinson moeten worden waarbij we allemaal op een onbewoond eiland worden gegooid om het dorp op te bouwen. Als we het overleven mogelijk we het land houden en worden we erkend als vrijstaat.quote:Op maandag 20 september 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk serieus dat het hier een heel stuk vreemder is dan die awkward programma's zoals "ik heb het nog nooit gedaan" Sterker nog ik weet het zeker.
Ok, lets get famous.
Dat doen die schapen zelf ookquote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je reet ermee afvegen.
Lekker hoorquote:Op maandag 20 september 2021 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep al in de bus naar het station
Die blijven altijd als laatste overquote:Op maandag 20 september 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bamischijven doe je geloof ik niemand een plezier mee
Als we John de bever maar thuis latenquote:Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon een soort expeditie robinson moeten worden waarbij we allemaal op een onbewoond eiland worden gegooid om het dorp op te bouwen. Als we het overleven mogelijk we het land houden en worden we erkend als vrijstaat.
Bamischijven zijn nog wel te doen, die nasidingen zijn pas goorquote:Op maandag 20 september 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die blijven altijd als laatste over
Doe mij maar een bitterballetje of een frikandelquote:Op maandag 20 september 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bamischijven zijn nog wel te doen, die nasidingen zijn pas goor
Denk dat de meesten in paniek raken bij afwezigheid van fastfood restaurant en airfryer.quote:Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon een soort expeditie robinson moeten worden waarbij we allemaal op een onbewoond eiland worden gegooid om het dorp op te bouwen. Als we het overleven mogelijk we het land houden en worden we erkend als vrijstaat.
Ik niet want ik voel me mega ongemakkelijk in de buurt van camera's.quote:
Misschien moeten we dan niet helemaal zonder iets naar dat eiland, maar gewoon met een paar containers vol met zooi om te kunnen opbouwenquote:Op maandag 20 september 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de meesten in paniek raken bij afwezigheid van fastfood restaurant en airfryer.
Vol met kreeft, champagne, whisky, koffie, bikini's, biefstuk, kattenvoer, zomerjurkjes, afbakbroodjes, roomboter, hangmatten en comfortabele bedden.quote:Op maandag 20 september 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan niet helemaal zonder iets naar dat eiland, maar gewoon met een paar containers vol met zooi om te kunnen opbouwen
Dit klinkt meer als mijn kopje thee.quote:Op maandag 20 september 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan niet helemaal zonder iets naar dat eiland, maar gewoon met een paar containers vol met zooi om te kunnen opbouwen
En boeken.quote:Op maandag 20 september 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vol met kreeft, champagne, whisky, koffie, bikini's, biefstuk, kattenvoer, zomerjurkjes, afbakbroodjes, roomboter, hangmatten en comfortabele bedden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |