There there .gifquote:Op maandag 20 september 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben die ene huilende clown in een verder leeg circus
Bleh. Naja, als de tijd op is, is 'ie op toch?quote:Op maandag 20 september 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt. Ook vlak voor de drukste periode van het jaar
quote:Op maandag 20 september 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het laatste verrimpelde trostomaatje in het ongezellige plastic bakje.quote:Op maandag 20 september 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe al twee banen. Denk dat ze hier vinden dat ik er ook wel drie kan doen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bleh. Naja, als de tijd op is, is 'ie op toch?
Betalen ze er dan ook driequote:Op maandag 20 september 2021 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe al twee banen. Denk dat ze hier vinden dat ik er ook wel drie kan doen.
Magic the Gathering. Is nooit mijn ding geweest. Zag ik wel intensief gespeeld worden op de middelbare schoolquote:Op maandag 20 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Heuy, ze hebben een kaart gemaakt van @:bitterbal
[ afbeelding ]
Die rimpels vallen mee, maar ik ben wel zo'n raar gevormde groente.quote:Op maandag 20 september 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het laatste verrimpelde trostomaatje in het ongezellige plastic bakje.
Zo'n mislukte schorseneer.quote:Op maandag 20 september 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die rimpels vallen mee, maar ik ben wel zo'n raar gevormde groente.
Kneusjesbox?quote:Op maandag 20 september 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zat gisteren in m'n poulequote:Op maandag 20 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Heuy, ze hebben een kaart gemaakt van @:bitterbal
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organicquote:Op maandag 20 september 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan een geinige toevoeging zijn in het juiste deck. Beetje prijzig misschien.quote:
Ja hoor, ik zal haar even op de trein zetten.quote:Op maandag 20 september 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik wattenschijfje een poosje lenen ter stressreductie?
mill kan wel goedkoper jaquote:Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan een geinige toevoeging zijn in het juiste deck. Beetje prijzig misschien.
Ik heb een tijdje redelijk actief gespeeld, maar da's alweer even geleden.quote:Op maandag 20 september 2021 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Magic the Gathering. Is nooit mijn ding geweest. Zag ik wel intensief gespeeld worden op de middelbare school
Niet te vroeg anders krijg je caviapaté.quote:Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal haar even op de trein zetten.
Knettert dat niet met die bovenleiding?quote:Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal haar even op de trein zetten.
Zou dat lekker zijn?quote:Op maandag 20 september 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te vroeg anders krijg je caviapaté.
quote:Op maandag 20 september 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Knettert dat niet met die bovenleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |