SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon loonreductie omdat het bedrijf het al zo zwaar heeft met al dat vertrekkend personeelquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat 4E de juiste wattenschijf op de trein zet
Een cavia dalurenkaart.quote:Op maandag 20 september 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze een voordeelhamsterkaart?
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon loonreductie omdat het bedrijf het al zo zwaar heeft met al dat vertrekkend personeel
Wedden dat daar vaak dikke vrouwen op gaan zitten.quote:Op maandag 20 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. En dan op het perron zo'n heel klein incheckpaaltje, speciaal op maat voor cavia's
Ik zou eerder op kerels gokken, net als met die trekhakenvent.quote:Op maandag 20 september 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat daar vaak dikke vrouwen op gaan zitten.
Dit is te schattigquote:Op maandag 20 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. En dan op het perron zo'n heel klein incheckpaaltje, speciaal op maat voor cavia's
quote:Op maandag 20 september 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar kon ik de deuren binnen ook allemaal openen.
alles openen!!!!quote:Op maandag 20 september 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
Lever het van de week wel even in.Weet niet wat ik ermee moet eigenlijk.
Heb ik toch iets goed gedaan.quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Telkens als ik Ama zie, krijg ik trek in gevulde koeken
AL HET GELD STELEN!!!quote:Op maandag 20 september 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan ook bij alle belangrijke sleutels komen. Kluis enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |