Gewoon heel hard typenquote:Op maandag 20 september 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ijskoffie![]()
Morgen zit ik op kantoor met twee andere collega's .. moet ik weer normaal doen enzofml.
Moet ik wel even gaan zitten bij het toetsenbord wat niet zo zachtjes typt.quote:
Schrijf alvast tien onderwerpen met uitgedachte mening en standpunten op zodat je morgen niet stilvalt.quote:Op maandag 20 september 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ijskoffie![]()
Morgen zit ik op kantoor met twee andere collega's .. moet ik weer normaal doen enzofml.
Maar ik ben geen stille collega?quote:Op maandag 20 september 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijf alvast tien onderwerpen met uitgedachte mening en standpunten op zodat je morgen niet stilvalt.
Niet?quote:Op maandag 20 september 2021 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik ben geen stille collega?
Sowieso is het TYPTYPTYPquote:
Nee, noteer eensquote:
Whaha, heel passief en agressief.quote:
Lange nagels tikt alleen een beetje laf.quote:Op maandag 20 september 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik wel even gaan zitten bij het toetsenbord wat niet zo zachtjes typt.
Of ik moet mijn nagels laten groeien, maar dat vind ik zelf irritant.
Whehe, ik had een oudere collega met lange nagels en dat typte toch wel voorzichtig, maar aanwezigquote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lange nagels tikt alleen een beetje laf.
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.quote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk zijn mijn nagels vooral te slap.
Ze gelakt houden werkt beter.quote:Op maandag 20 september 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.
Ain't nobody got time for that - memequote:Op maandag 20 september 2021 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze gelakt houden werkt beter.
Al moet ik zeggen, ze hielden het laatst goed uit. Het is dat ik het niet aandurfde om met m'n klauwen te gaan modderkruipen.
Heb je weer iemand aan het huilen gemaakt?quote:Op maandag 20 september 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
p die me niet zo heeeeeeel goed kent, ja zou het misschien een goed idee zijn om donderdag dit te regelen voor hem?
Even uurtje laten gisten en dan bel ik wel terug op gematigde toon ook al meende ik het wel.quote:Op maandag 20 september 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weer iemand aan het huilen gemaakt?
Eh, de lak die ik laatst had, heeft serieus een week perfect gezeten. Enquote:Op maandag 20 september 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that - meme
Ik zou mijn teennagels wel eens in een kek kleurtje willen kleuren, maar ja.. ik draag toch geen open schoenen
Wat voor kleur was dat ?quote:Op maandag 20 september 2021 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, de lak die ik laatst had, heeft serieus een week perfect gezeten. EnZO MOOI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |