Ik zie die ene boom van mij al naar mij kijken van: wanneer zal ik mijn blaadjes eens collectief laten vallen... ?quote:Op maandag 20 september 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt nog mee te vallen. Al is het waarschijnlijk wel een goed idee om morgen/woensdag nog wat snoeiwerk te verrichten en m'n hangmat weer op te bergen voor het jaar.
Zo heb ik ze graagquote:
huehuehuequote:
maar wie gaat dan al je werk doenquote:Op maandag 20 september 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, gereageerd op een baan. Daar was ik eind augustus voor benaderd, dus ik dacht dat die al lang en breed vergeven zou zijn. Maar krijg net een berichtje dat ze me heel graag willen spreken
quote:
Wattenschijfje de cavia.quote:
Buda natuurlijk, omdat het bedrijf dan weer een werknemer minder heeftquote:
Nu wel in een leuke sector?quote:Op maandag 20 september 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, gereageerd op een baan. Daar was ik eind augustus voor benaderd, dus ik dacht dat die al lang en breed vergeven zou zijn. Maar krijg net een berichtje dat ze me heel graag willen spreken
quote:Op maandag 20 september 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda natuurlijk, omdat het bedrijf dan weer een werknemer minder heeft
quote:Op maandag 20 september 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zo'n klein laptopje? Met een heel kleine headset en een zakje ruccola als salaris?
Ik ga beter op 4 uur slaap dan op 7 uur slaap.quote:Op maandag 20 september 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is gewoon een vuile leugen!
En in de zomer dan?quote:Op maandag 20 september 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja en wel de maandelijkse bonus in de vorm van een winterwortel.
quote:Op maandag 20 september 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja en wel de maandelijkse bonus in de vorm van een winterwortel.
Bospeen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |