Ja volgens mij wel maar ik was vooral bezig om niet compleet in janken uit te barsten.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die docu is hele goed.
In die docu werd ook duidelijk dat hij vreemd ging?
Ja eigenlijk 3 kinderen vermoord idd.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en een derde kindje onderweg..
Dat maakt het nog niet minder ergquote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.
Daar hebben we Netflix voor die even een docu maakt.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.
Ik snap niet zo goed dat je denkt hiermee weg te kunnen komen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja eigenlijk 3 kinderen vermoord idd.
Nee maar dat is wel de reden vermoed ik zo.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder erg
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.quote:Op maandag 20 september 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel de reden vermoed ik zo.
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.quote:Op maandag 20 september 2021 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je denkt hiermee weg te kunnen komen.
Dankzij die vriendin is de zaak heel snel aan het rollen gebracht.
Kun je vanaf een foto zienquote:Op maandag 20 september 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.
Echt hequote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je vanaf een foto zien![]()
![]()
![]()
US zekerquote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je vanaf een foto zien![]()
![]()
![]()
Of een sekswerker.quote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.
Dat bodycam filmpje gezien?quote:Op maandag 20 september 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.
Of een tintje of nog donkerder.quote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.
She's (was) not helemaal the sharpest knife in the drawer zeg maar.quote:Op maandag 20 september 2021 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja deels, geen zin om een uur te kijken.
Ik ga nog even een rondje lopenquote:
Vetlelquote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb pas 4401 stappen gezet.
Veel te weinig.
Net gedaan. Klein rondje. Gevulde koek gehaald op het stationquote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog even een rondje lopen
Kom vechten, brabo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |