Is toch gewoon haat en nijd tussen die knaagsoorten onderling?quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"Kijk eens Marshmellow, een beetje hamsterpuree, lekker he?"
Nee, het is een bedrijf, Duits-Amerikaans en marktleider. Dus ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 20 september 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuker volk in de medische sector, toch niet die belangenclub voor Intensive Care of wel?
Ik weet het niet zeker.. heb ooit eens mijn dwergje in het caviahok gegooid, maar ze negeerden elkaarquote:Op maandag 20 september 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is toch gewoon haat en nijd tussen die knaagsoorten onderling?
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'quote:Op maandag 20 september 2021 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.. heb ooit eens mijn dwergje in het caviahok gegooid, maar ze negeerden elkaar
Pfizer BioNTech dusquote:Op maandag 20 september 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een bedrijf, Duits-Amerikaans en marktleider. Dus ik ben heel benieuwd
quote:Op maandag 20 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'
quote:Op maandag 20 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'
Nou boehoequote:Op maandag 20 september 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Rutte heeft tieten![]()
https://www.ad.nl/politie(...)n-formatie~a28e6e3b/
Wow wow, ik heb wat gemist! Baan in ander bedrijf? Eindelijk één waar je betaald wordt om woordgrapjes te maken?quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, zou toch wat zijn als die baan wat wordt
Blijft ze daar dan ook?quote:Op maandag 20 september 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
De vulkaanuitbarsting op La Palma zorgt voor dolle vreugde bij Doutzen Kroes. Het model haast zich naar het Canarische eiland voor een reinigend bad in de helende lava.
Vulkanologen raden het bad van Doutzen af, maar daar trekt ze zich niets van aan: “Mijn ouders hebben me altijd geleerd zelf na te denken en niet zomaar te volgen.” Geruchten dat de Spaanse autoriteiten haar zullen tegenhouden als ze naar de vulkaan probeert te gaan, vervullen het model met woede: “Ik laat me niet dwingen daar weg te blijven. Ik kan mijn ogen niet sluiten voor dat onrecht.”
Doutzen zei daarna nog iets over hoop en kracht en vrede en liefde.
quote:Op maandag 20 september 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow wow, ik heb wat gemist! Baan in ander bedrijf? Eindelijk één waar je betaald wordt om woordgrapjes te maken?
Instant crematie, opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 20 september 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
De vulkaanuitbarsting op La Palma zorgt voor dolle vreugde bij Doutzen Kroes. Het model haast zich naar het Canarische eiland voor een reinigend bad in de helende lava.
Vulkanologen raden het bad van Doutzen af, maar daar trekt ze zich niets van aan: “Mijn ouders hebben me altijd geleerd zelf na te denken en niet zomaar te volgen.” Geruchten dat de Spaanse autoriteiten haar zullen tegenhouden als ze naar de vulkaan probeert te gaan, vervullen het model met woede: “Ik laat me niet dwingen daar weg te blijven. Ik kan mijn ogen niet sluiten voor dat onrecht.”
Doutzen zei daarna nog iets over hoop en kracht en vrede en liefde.
Meteen over de oorlog beginnen tegen die Duitsersquote:Op maandag 20 september 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zover is het nog niet. Maar morgen wel een eerste gesprek.
Hamsterpuree klinkt wel als een heel vies woordquote:Op maandag 20 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, van bospeen en andere dingen waar cavia's blij van worden. Beetje hamsterpuree misschien?
Als Marshmellow het maar lekker vindtquote:Op maandag 20 september 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hamsterpuree klinkt wel als een heel vies woord
Today YOU learned?quote:Op maandag 20 september 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik wist dus serieus niet dat bospeen zo heet omdat de bos er nog aan zit
Even de rechterarm omhoogquote:Op maandag 20 september 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen over de oorlog beginnen tegen die Duitsers
Can't staph anymorequote:
Mieeep miep mieee-ieep miep miep*quote:Op maandag 20 september 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Marshmellow het maar lekker vindt
quote:Op maandag 20 september 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Marshmellow het maar lekker vindt
Ik heb ook ineens 3 muggenbulten.quote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
Ik was afgelopen zondag weer bij de Kampina (beetje keienstampen enzo) toen ben ik geprikt door een mug en het jeukt nog steeds.
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
Ik was afgelopen zondag weer bij de Kampina (beetje keienstampen enzo) toen ben ik geprikt door een mug en het jeukt nog steeds.
Moest wel eerst aan Campina denken ja.quote:Op maandag 20 september 2021 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zo
Stomme beestenquote:
Als je daar op een luchtbedje in bikinikleur naar keuze in de Esschestroom gaat liggen dan kom je langs mijn huis gedobberd.quote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
quote:Op maandag 20 september 2021 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zo
Ik vind het wel boeiend (naast dat ik het natuurlijk vreselijk vind voor alle nabestaanden enz).quote:Op maandag 20 september 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is en blijft een raar verhaal.
Ja absoluut, ben dol op crime.quote:Op maandag 20 september 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend (naast dat ik het natuurlijk vreselijk vind voor alle nabestaanden enz).
Doet me beetje denken aan Chris Watts ofzo.quote:Op maandag 20 september 2021 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja absoluut, ben dol op crime.
Die ene gozer die zijn hele familie heeft omgebracht en net deed alsof hij ook niet wist waar ze waren?quote:Op maandag 20 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan Chris Watts ofzo.
Ja, is ook docu over op Netflix. Poeh eerste keer dat ik niet droog kon houden tijdens een true crime docu. Krijg meteen weer traanogen. Je ziet hele tijd foto's en filmpjes van die kinderen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ene gozer die zijn hele familie heeft omgebracht en net deed alsof hij ook niet wist waar ze waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, die docu is hele goed.quote:Op maandag 20 september 2021 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, is ook docu over op Netflix. Poeh eerste keer dat ik niet droog kon houden tijdens een true crime docu. Krijg meteen weer traanogen. Je ziet hele tijd foto's en filmpjes van die kinderen.![]()
Wel levend maar dat is misschien nog erger om te zien, zo blij en lief en pff.
En die vrouw ook maar die kinderen raakte me echt heel hard.
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
Alleen hebben ze die wel opgepakt en ik verwacht dat Brian niet veel meer doet momenteel.
Ja volgens mij wel maar ik was vooral bezig om niet compleet in janken uit te barsten.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die docu is hele goed.
In die docu werd ook duidelijk dat hij vreemd ging?
Ja eigenlijk 3 kinderen vermoord idd.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en een derde kindje onderweg..
Dat maakt het nog niet minder ergquote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.
Daar hebben we Netflix voor die even een docu maakt.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.
Ik snap niet zo goed dat je denkt hiermee weg te kunnen komen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja eigenlijk 3 kinderen vermoord idd.
Nee maar dat is wel de reden vermoed ik zo.quote:Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder erg
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.quote:Op maandag 20 september 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel de reden vermoed ik zo.
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.quote:Op maandag 20 september 2021 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je denkt hiermee weg te kunnen komen.
Dankzij die vriendin is de zaak heel snel aan het rollen gebracht.
Kun je vanaf een foto zienquote:Op maandag 20 september 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.
Echt hequote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je vanaf een foto zien![]()
![]()
![]()
US zekerquote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je vanaf een foto zien![]()
![]()
![]()
Of een sekswerker.quote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.
Dat bodycam filmpje gezien?quote:Op maandag 20 september 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin weer en je hebt helemaal geen idee of ze dom of slim was, kom op.
Of een tintje of nog donkerder.quote:Op maandag 20 september 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als het eoa lelijk wrattenzwijn was had er geen haan naar gekraaid.
She's (was) not helemaal the sharpest knife in the drawer zeg maar.quote:Op maandag 20 september 2021 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja deels, geen zin om een uur te kijken.
Ik ga nog even een rondje lopenquote:
Vetlelquote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb pas 4401 stappen gezet.
Veel te weinig.
Net gedaan. Klein rondje. Gevulde koek gehaald op het stationquote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog even een rondje lopen
Kom vechten, brabo.quote:
hee hee hee dat soort mensen hebben we hier al meer dan genoegquote:
Oh, normaal sta jij echt met superveel stappen opquote:Op maandag 20 september 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net gedaan. Klein rondje. Gevulde koek gehaald op het stationSta nu nog steeds pas om 2400nogwat
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?quote:Op maandag 20 september 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is en blijft een raar verhaal.
Nou normaalquote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, normaal sta jij echt met superveel stappen op
Zon onder om: 19.42quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee hee hee dat soort mensen hebben we hier al meer dan genoeg
Shit ja.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee hee hee dat soort mensen hebben we hier al meer dan genoeg
Yups, incel vibes.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?
Ze is toch gewoon vermoord door dat enge vloggertje met dat vlassnorretje?
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?
Ze is toch gewoon vermoord door dat enge vloggertje met dat vlassnorretje?
Oh, ik dacht dat dit een dagelijks ding van je wasquote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou normaal![]()
Die paar keer dat het gebeurt hoor je me er uitgebreid over ja, dat welMaar dat is wat anders
Misschien wilde hij nog even schone sokken, zijn huiskat en ondergoed ophalen thuis.quote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.
Dat kan nog aardig lukken wel.quote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.
Als het weer goed is en ik ben er op tijd uit, dan graagquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit een dagelijks ding van je wasdus ik vond het al best bewonderingswaardig in de ochtend
Ik 2500quote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb pas 4401 stappen gezet.
Veel te weinig.
quote:Op maandag 20 september 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Vermoeiend, ik begeleid een gozer en die is het laatste deel van zijn scheiding aan het regelen maar omdat hij op zijn pik is getrapt gooit hij willekeurig zijn kont tegen de krib aan zodat hij dadelijk met slechtere afspraken zit dan dat hij nu kan krijgen, ik heb er even de rem op gezet en hem in contact gebracht met een warm 9/10 opblaaspopje zodat hij dadelijk met wat grotere ballen kan onderhandelen.
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zon onder om: 19.42
Morgen zon onder om: 19.40
OORLOG! @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |