zo word je nooit rijk hequote:Op maandag 20 september 2021 15:50 schreef kwiwi het volgende:
Kwam een vrouw net 3 kasten ophalen die ik voor 30 in totaal verkocht had. Ze zei: dat was 60 hè, alsjeblieft. Ik was maar zo eerlijk om te zeggen dat het maar 30 was
Eigenlijk meer TEK TEK TEK natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik mijn nagels laat groeien is het: TIK TIK TIK
Medische sector. Wel interessant. En in de vacature spreken ze over de mogelijkheid om remote te werken. Dus daar wil ik morgen meer over wetenquote:
Heel klein flesje met een caviasmoothie.quote:Op maandag 20 september 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bospeen?
Of misschien voor de variatie een stronkje witlof
Die slikte ik vroeger tegen puistjes. Best vies, die dingen.quote:Op maandag 20 september 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slik biergisttabletten, geen idee of dat helpt, maar heb ze nu eenmaal gekocht.
Ik hoop niet een caviasmoothie gemaakt van cavia'squote:Op maandag 20 september 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel klein flesje met een caviasmoothie.
Ja, katten schijnen dat lekker te vinden, maar dat zijn ook gewoon rare beesten.quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die slikte ik vroeger tegen puistjes. Best vies, die dingen.
Nee, van bospeen en andere dingen waar cavia's blij van worden. Beetje hamsterpuree misschien?quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet een caviasmoothie gemaakt van cavia's
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.quote:Op maandag 20 september 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, katten schijnen dat lekker te vinden, maar dat zijn ook gewoon rare beesten.
Hé US?
quote:Op maandag 20 september 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.
Was ze overtuigd ?quote:Op maandag 20 september 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er wel eens voor Poekie haar eigenwijze neusje opgegeten om te laten zien dat ik haar niet aan het vergiftigen was.
Neee, musjes zijn lief.quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen nog eens doen met een musje.
quote:Op maandag 20 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, van bospeen en andere dingen waar cavia's blij van worden. Beetje hamsterpuree misschien?
Wel leuker volk in de medische sector, toch niet die belangenclub voor Intensive Care of wel?quote:Op maandag 20 september 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Medische sector. Wel interessant. En in de vacature spreken ze over de mogelijkheid om remote te werken. Dus daar wil ik morgen meer over weten
Die eet ze wel op, meeuwen ook.quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen nog eens doen met een musje.
Nog wat meer acteerlessen?quote:
Is toch gewoon haat en nijd tussen die knaagsoorten onderling?quote:Op maandag 20 september 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"Kijk eens Marshmellow, een beetje hamsterpuree, lekker he?"
Nee, het is een bedrijf, Duits-Amerikaans en marktleider. Dus ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 20 september 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuker volk in de medische sector, toch niet die belangenclub voor Intensive Care of wel?
Ik weet het niet zeker.. heb ooit eens mijn dwergje in het caviahok gegooid, maar ze negeerden elkaarquote:Op maandag 20 september 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is toch gewoon haat en nijd tussen die knaagsoorten onderling?
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'quote:Op maandag 20 september 2021 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.. heb ooit eens mijn dwergje in het caviahok gegooid, maar ze negeerden elkaar
Pfizer BioNTech dusquote:Op maandag 20 september 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een bedrijf, Duits-Amerikaans en marktleider. Dus ik ben heel benieuwd
quote:Op maandag 20 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'
quote:Op maandag 20 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n cavia die dan even heel luid 'whieep whieeeeep' gilt naar die hamster. Vertaald uit het caviaans: "Lelijke nepmuis!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |