Mieeep miep mieee-ieep miep miep*quote:Op maandag 20 september 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Marshmellow het maar lekker vindt
quote:Op maandag 20 september 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Marshmellow het maar lekker vindt
Ik heb ook ineens 3 muggenbulten.quote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
Ik was afgelopen zondag weer bij de Kampina (beetje keienstampen enzo) toen ben ik geprikt door een mug en het jeukt nog steeds.
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
Ik was afgelopen zondag weer bij de Kampina (beetje keienstampen enzo) toen ben ik geprikt door een mug en het jeukt nog steeds.
Moest wel eerst aan Campina denken ja.quote:Op maandag 20 september 2021 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zo
Stomme beestenquote:
Als je daar op een luchtbedje in bikinikleur naar keuze in de Esschestroom gaat liggen dan kom je langs mijn huis gedobberd.quote:Op maandag 20 september 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lief dagboek.
quote:Op maandag 20 september 2021 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Campina kwark gekocht, komt wel dichtbij zo
Ik vind het wel boeiend (naast dat ik het natuurlijk vreselijk vind voor alle nabestaanden enz).quote:Op maandag 20 september 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is en blijft een raar verhaal.
Ja absoluut, ben dol op crime.quote:Op maandag 20 september 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend (naast dat ik het natuurlijk vreselijk vind voor alle nabestaanden enz).
Doet me beetje denken aan Chris Watts ofzo.quote:Op maandag 20 september 2021 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja absoluut, ben dol op crime.
Die ene gozer die zijn hele familie heeft omgebracht en net deed alsof hij ook niet wist waar ze waren?quote:Op maandag 20 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan Chris Watts ofzo.
Ja, is ook docu over op Netflix. Poeh eerste keer dat ik niet droog kon houden tijdens een true crime docu. Krijg meteen weer traanogen. Je ziet hele tijd foto's en filmpjes van die kinderen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ene gozer die zijn hele familie heeft omgebracht en net deed alsof hij ook niet wist waar ze waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, die docu is hele goed.quote:Op maandag 20 september 2021 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, is ook docu over op Netflix. Poeh eerste keer dat ik niet droog kon houden tijdens een true crime docu. Krijg meteen weer traanogen. Je ziet hele tijd foto's en filmpjes van die kinderen.![]()
Wel levend maar dat is misschien nog erger om te zien, zo blij en lief en pff.
En die vrouw ook maar die kinderen raakte me echt heel hard.
We willen nog wel weten hoe hij haar vermoord heeft natuurlijk, dat grietje leek me ook het IQ van een kanariepietje hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
Alleen hebben ze die wel opgepakt en ik verwacht dat Brian niet veel meer doet momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |