Oh, normaal sta jij echt met superveel stappen opquote:Op maandag 20 september 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net gedaan. Klein rondje. Gevulde koek gehaald op het stationSta nu nog steeds pas om 2400nogwat
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?quote:Op maandag 20 september 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is en blijft een raar verhaal.
Nou normaalquote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, normaal sta jij echt met superveel stappen op
Zon onder om: 19.42quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee hee hee dat soort mensen hebben we hier al meer dan genoeg
Shit ja.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee hee hee dat soort mensen hebben we hier al meer dan genoeg
Yups, incel vibes.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?
Ze is toch gewoon vermoord door dat enge vloggertje met dat vlassnorretje?
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.quote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het bijzondere van dat verhaal?
Ze is toch gewoon vermoord door dat enge vloggertje met dat vlassnorretje?
Oh, ik dacht dat dit een dagelijks ding van je wasquote:Op maandag 20 september 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou normaal![]()
Die paar keer dat het gebeurt hoor je me er uitgebreid over ja, dat welMaar dat is wat anders
Misschien wilde hij nog even schone sokken, zijn huiskat en ondergoed ophalen thuis.quote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.
Dat kan nog aardig lukken wel.quote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je als vriend terugkomt en niet wil meewerken met de politie en denkt daarmee weg te komen.
Als het weer goed is en ik ben er op tijd uit, dan graagquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit een dagelijks ding van je wasdus ik vond het al best bewonderingswaardig in de ochtend
Ik 2500quote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb pas 4401 stappen gezet.
Veel te weinig.
quote:Op maandag 20 september 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Vermoeiend, ik begeleid een gozer en die is het laatste deel van zijn scheiding aan het regelen maar omdat hij op zijn pik is getrapt gooit hij willekeurig zijn kont tegen de krib aan zodat hij dadelijk met slechtere afspraken zit dan dat hij nu kan krijgen, ik heb er even de rem op gezet en hem in contact gebracht met een warm 9/10 opblaaspopje zodat hij dadelijk met wat grotere ballen kan onderhandelen.
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zon onder om: 19.42
Morgen zon onder om: 19.40
OORLOG! @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |