SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patinten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Samengevat, alles kan weer open.
Slotje.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Maar hoe het ook zij, ik denk dat er niet verder versoepelt gaat worden.
Het zou best kunnen dat mondkapje weer vol terugkomt...
Nu maar hopen dat de horeca niet weer de lul wordt deze najaar/winter...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Van mij mag het... maar ik ben nix...quote:
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Daar hebben we begrip voor maar doen we verder niks mee.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik kan hier zo pissig om worden he.
Gr, Mark en Hugo"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
ik denk het wel...quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:14 schreef Bocaj het volgende:
Nu maar hopen dat de horeca niet weer de lul wordt deze najaar/winter...![]()
![]()
Het gaat nog eens zo ver komen dat de horeca gewoon op eigen houtje volle bak open blijft tot 4 uur 's nachts.quote:
Veel succes om dan een uitgaansstraat met een half miljoen mensen gedwongen te ontruimen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Vind misschien dat de horeca vol op een 'wintertuin' (terras) moet gaan inzetten...quote:
Dan kan dat open blijven indien binnen dicht moet...
Maar niet iedereen heeft een terras etc...
Jakkie bah moeilijk hoor...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Dit soort dingen hoor ik al de hele crisis. Lijkt vooralsnog los te lopen, op een paar flinke rellen na waarin zulke zware celstraffen en schadevergoedingen uitgedeeld werden dat dat na een paar dagen ook wel voorbij was.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het gaat nog eens zo ver komen dat de horeca gewoon op eigen houtje volle bak open blijft tot 4 uur 's nachts.
Veel succes om dan een uitgaansstraat met een half miljoen mensen gedwongen te ontruimen.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ik vraag het me af. Want dat werkt alleen als je ook tig gasten hebt. en die gasten moeten dan ook nog eens niet nara de politie luisteren en stug blijven zitten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het gaat nog eens zo ver komen dat de horeca gewoon op eigen houtje volle bak open blijft tot 4 uur 's nachts.
Veel succes om dan een uitgaansstraat met een half miljoen mensen gedwongen te ontruimen.
En al doen ze dat, kan de horeca gewoon nog een boete per post krijgen en z'n tenten moeten sluiten.![]()
quote:Ja, want de Jonge heeft zoveel tijd over met die pandemiequote:Minister Tamara van Ark vertrekt vanwege gezondheidsredenen. Koning Willem-Alexander heeft de demissionair minister voor Medische Zorg ontslag verleend.
Eerder was al bekend dat ze rust moest nemen vanwege nekproblemen.
Haar taken zullen worden overgenomen door minister De Jonge en staatssecretaris Blokhuis.![]()
![]()
Ik denk ook niet dat het dan op rellen uitdraait, maar gewoon op cafs die op papier misschien gesloten zijn maar alle deuren gewoon open blijven.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik al de hele crisis. Lijkt vooralsnog los te lopen, op een paar flinke rellen na waarin zulke zware celstraffen en schadevergoedingen uitgedeeld werden dat dat na een paar dagen ook wel voorbij was.
Denk je dat er dan politie in gaat grijpen?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Door de Jonge.. neee echtquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Ja, want de Jonge heeft zoveel tijd over met die pandemie![]()
![]()
![]()
En dominee Blokhuis.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Terwijl juist die gast eigenlijk al lang een functie elders had moeten hebben/krijgen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Nee er zal niet leeggeveegd worden, maar de gemeente legt gewoon dwangsommen op of dreigt ermee.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:23 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het dan op rellen uitdraait, maar gewoon op cafs die op papier misschien gesloten zijn maar alle deuren gewoon open blijven.
Denk je dat er dan politie in gaat grijpen?
Dat gebeurde eerder deze crisis ook al, dan werden de keutels heel snel ingetrokken.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
hij heeft wel een beetje wat Rutte ook heeft, laat alles van zich afglijden zolang hij maar in het middelpunt staat, bijzonder soort mensen welquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terwijl juist die gast eigenlijk al lang een functie elders had moeten hebben/krijgen.![]()
Tot die gewoon niet betaald worden natuurlijk. En kroeg kun je nog wel aanpakken met juridische stappen, maar als je een hele uitgaansstraat kapot procedeert, dan graaf je als gemeente je eigen graf.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:26 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee er zal niet leeggeveegd worden, maar de gemeente legt gewoon dwangsommen op of dreigt ermee.
Dat gebeurde eerder deze crisis ook al, dan werden de keutels heel snel ingetrokken.
De enige reden waarom dat niet gebeurt is omdat te veel cafbazen zich nog laten afschrikken. Doen ze dat collectief niet, dan hebben ze ineens enorm veel macht.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Wat een chaos trouwens daar in Zandvoort. Ik ben al vaak naar F1-races geweest, door heel Europa. Maar nog nooit zo in de drukte hoeven lopen of staan.![]()
Ookal heb ik niks met F1 ik hoop dat die lui gewoon een topweekend hebben. Voetbal heb ik een grafhekel aan maar vind het fijn dat de supporters weer wedstrijden kunnen bijwonen etc. etc.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt op meten met 2 maten...
Artiesten hebben het nakijken...
Gun nu iedereen maar zijn evenement...
Maar deze beelden steken me als fervent festivalganger toch wel.
Gut afgelopen winter werd je nog van de sloot weggestuurd door handhaving als je wilde schaatsen want te druk...En dan zie je dit....Ongeloveloos!
![]()
En als het aan het RIVM ligt wordt het vanaf oktober een herhaling van zetten. Terwijl de hele sector gewoon braaf is met opzitten en pootjes geven.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gut afgelopen winter werd je nog van de sloot weggestuurd door handhaving als je wilde schaatsen want te druk...En dan zie je dit....Ongeloveloos!
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Het gaat al lang niet meer om virusbestrijding, het is een bureaucratische maatregelencrisis geworden die zijn weerga niet kent.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal heb ik niks met F1 ik hoop dat die lui gewoon een topweekend hebben. Voetbal heb ik een grafhekel aan maar vind het fijn dat de supporters weer wedstrijden kunnen bijwonen etc. etc.
Maar deze beelden steken me als fervent festivalganger toch wel.
![]()
Ik vind de ophef die hierover gaat ontstaan erg leuk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een chaos trouwens daar in Zandvoort. Ik ben al vaak naar F1-races geweest, door heel Europa. Maar nog nooit zo in de drukte hoeven lopen of staan.
Zonder wrijving geen glans![]()
RIVM gaat er compleet aan voorbij dat er nu vaccins zijn. Als het aan hen ligt stevenen we zo weer af op een winter binnen zitten. Ongelofelijk hoe ver die lui van de realiteit af staan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En als het aan het RIVM ligt wordt het vanaf oktober een herhaling van zetten. Terwijl de hele sector gewoon braaf is met opzitten en pootjes geven.![]()
Het is bovenal niet nodig om het toerisme weer helemaal lam te leggen met verplichte quarantaines, terwijl je met het eisen van een test hetzelfde bereikt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens meer over.![]()
Dat komt omdat die lui nog steeds in de Pavlov schieten dat elke corona-besmetting voorkomen moet worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
RIVM gaat er compleet aan voorbij dat er nu vaccins zijn. Als het aan hen ligt stevenen we zo weer af op een winter binnen zitten. Ongelofelijk hoe ver die lui van de realiteit af staan.![]()
![]()
Ziet er goed uit.
Ondertussen neemt na 42 jaar in het onderwijs onze concrector afscheid omdat hij van zijn welverdiende pensioen gaat genieten. De feestavond is afgelast omdat coronaregels. De receptie gaat wel door, maar met een vaste tafelschikking met een maximaal aantal gasten en zes personen per tafel, zodat de pensionado maximaal 5 mensen echt te spreken krijgt (of 4, want ik denk dat zijn vrouw ook wel mee komt).
Logisch, toch? Bijna alles mag weer!Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik ben een paar jaar geleden naar Hockenheim geweest en dat was ook een kwestie van hutje mutje richting het circuit wandelen vanaf waar de shuttlebus stopte. Misschien niet z druk, maar ook niet compleet onvergelijkbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een chaos trouwens daar in Zandvoort. Ik ben al vaak naar F1-races geweest, door heel Europa. Maar nog nooit zo in de drukte hoeven lopen of staan.![]()
Een zere nekquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En straks weer iemand anders op die post...en dan lekker wachtgeld trekken tot je pensioen.
Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor 1700 in de maand.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hier stond de politie tijdje geleden in het dorpscafe om 01:00 snachts en de eigenaar kreeg de keus, ontruimen of boete van 2500,-quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik al de hele crisis. Lijkt vooralsnog los te lopen, op een paar flinke rellen na waarin zulke zware celstraffen en schadevergoedingen uitgedeeld werden dat dat na een paar dagen ook wel voorbij was.
In overleg met de aanwezigen is de boete geaccepteerd en heeft het hele dorp mee gelapt om de bekeuring te betalen.
Was er zelf niet maar heb wel mee gelapt.To BG or not to BG!![]()
En ik durf te wedden dat de wijkagent zelf een half uur later een pilsje kwam pakken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hier stond de politie tijdje geleden in het dorpscafe om 01:00 snachts en de eigenaar kreeg de keus, ontruimen of boete van 2500,-
In overleg met de aanwezigen is de boete geaccepteerd en heeft het hele dorp mee gelapt om de bekeuring te betalen.
Was er zelf niet maar heb wel mee gelapt.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Mooie dingenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hier stond de politie tijdje geleden in het dorpscafe om 01:00 snachts en de eigenaar kreeg de keus, ontruimen of boete van 2500,-
Was er zelf niet maar heb wel mee gelapt.
Helaas zit er wel oplopende schaal op die boetes
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat wel, maar uiteindelijk maakt het allemaal niets uit vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind de ophef die hierover gaat ontstaan erg leuk.![]()
Die denken: had ik maar een grotere bek gehad dan had ik net zoveel verdiend als mijn jongere collega.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een zere neken dan lekker wachtgeld trekken tot je pensioen.
Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor 1700 in de maand.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Symptomen corona:quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor 1700 in de maand.Zou Hugo 'r in 't gezicht gehoest hebben?quote:Minder vaak voorkomende symptomen:
• pijn in het lichaam
• keelpijn
• diarree
• bindvliesontsteking
• hoofdpijn
• aangetast smaak- of reukvermogen
• huiduitslag of verkleuring van de vingers of tenen![]()
![]()
Hier ga je toch beetje van huilen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:44 schreef Janneke141 het volgende:
[ twitter ]
Ziet er goed uit.
Ondertussen neemt na 42 jaar in het onderwijs onze concrector afscheid omdat hij van zijn welverdiende pensioen gaat genieten. De feestavond is afgelast omdat coronaregels. De receptie gaat wel door, maar met een vaste tafelschikking met een maximaal aantal gasten en zes personen per tafel, zodat de pensionado maximaal 5 mensen echt te spreken krijgt (of 4, want ik denk dat zijn vrouw ook wel mee komt).
Logisch, toch? Bijna alles mag weer!wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
God, wat disgusting.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:04 schreef zoost het volgende:
Gelukkig is dit geen festival
[ twitter ]
Misschien even klappen voor de evenementensector. Daar schijnt een branche altijd enorm van op te knappen.Go hard or go home![]()
En dat zie ik dus absoluut niet gebeuren. Kijk maar naar het verleden, het gros haakt af uit angst dat ze naast hun bedrijf ook hun hele huis en alles verliezen omdat die dwangsommen ook persoonlijk verhaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:30 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
De enige reden waarom dat niet gebeurt is omdat te veel cafbazen zich nog laten afschrikken. Doen ze dat collectief niet, dan hebben ze ineens enorm veel macht.
De toekomst zal het leren, maar ik zie het absoluut niet gebeuren.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Duss... je moet als horeca-ondernemer en festival-organisatie maar braaf bukken en je broek omlaag doen terwijl je naar de TV kijkt waar er op Zandvoort gefeest wordt?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En dat zie ik dus absoluut niet gebeuren. Kijk maar naar het verleden, het gros haakt af uit angst dat ze naast hun bedrijf ook hun hele huis en alles verliezen omdat die dwangsommen ook persoonlijk verhaald kunnen worden.
De toekomst zal het leren, maar ik zie het absoluut niet gebeuren.
Dit land is politiek failliet.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Wat kan je nog meer doen? Ja demonstreren. Maar dat heeft ook niet altijd succesquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Duss... je moet als horeca-ondernemer en festival-organisatie maar braaf bukken en je broek omlaag doen terwijl je naar de TV kijkt waar er op Zandvoort gefeest wordt?
Dit land is politiek failliet.![]()
![]()
Nee hoeft niet, ik had van hooibaal (waar is ie eigenlijk?) begrepen dat je als ondernemer fleixbel hoort te zijn en a la minute in een complete andere sector aan de gang moet kunnen gaan als de situatie daarom vraagt. Als je dat niet lukt verdien je het ook gewoon om op 1,5 meter afstand in de goot te liggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:53 schreef Noek het volgende:
[..]
God, wat disgusting.
Misschien even klappen voor de evenementensector. Daar schijnt een branche altijd enorm van op te knappen.![]()
Tja. Je kunt de regels volgen, en dan krijg je te weinig klandizie, en dan ga je failliet. Of je volgt de regels niet, en dan krijg je een boete, en dan ga je failliet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Duss... je moet als horeca-ondernemer en festival-organisatie maar braaf bukken en je broek omlaag doen terwijl je naar de TV kijkt waar er op Zandvoort gefeest wordt?
Dit land is politiek failliet.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dat zeg ik niet, ik geef ze groot gelijk als ze het zouden doen. Alles moet gewoon open.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dit land is politiek failliet.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
*gaat zitten en is benieuwd of de zondvloed in de cijfertjes terug is te zien nu de Ark vertrokken is....![]()
![]()
![]()
Is ook. Gordon is daarom ook coureur geworden zodat we hem morgen alsnog zien optreden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik had van hooibaal (waar is ie eigenlijk?) begrepen dat je als ondernemer fleixbel hoort te zijn en a la minute in een complete andere sector aan de gang moet kunnen gaan als de situatie daarom vraagt. Als je dat niet lukt verdien je het ook gewoon om op 1,5 meter afstand in de goot te liggen.
Een pandemie is voor niemand leuk behalve voor mensen die trainen tijdens t thuiswerken.Go hard or go home![]()
oh lollollol en dan ook nog artiesten vragen om voor nop op te komen treden. Echt, CHANANT!Go hard or go home![]()
Waarom treden er eigenlijk artiesten op bij de F1? Trekt dat nu echt extra mensen? Wat is het belang hiervan bij een sportevenement?
Niet dat het uitmaakt. Bernhard heeft mooi een verkapt festival kunnen organiseren. Ik hoop dat een journalist dit even parkeert en er tijdens de volgende persconferentie op terugkomt.![]()
Ah misschien heeft het daar mee te maken dan. Ik heb er altijd geslapen of met eigen vervoer en dan kom je verspreid aan. Ook in Hockenheim nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Hockenheim geweest en dat was ook een kwestie van hutje mutje richting het circuit wandelen vanaf waar de shuttlebus stopte. Misschien niet z druk, maar ook niet compleet onvergelijkbaar.![]()
Dan leuteren Snip en Snap er gewoon met een heel verhaal omheen zonder iets te zeggen met steekwoorden als 'zorgvuldig', 'algemeen belang', toegangsbewijs' en weet ik het allemaal en knikt de zaal en gaan we weer over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef Cynicio het volgende:
Waarom treden er eigenlijk artiesten op bij de F1? Trekt dat nu echt extra mensen? Wat is het belang hiervan bij een sportevenement?
Niet dat het uitmaakt. Bernhard heeft mooi een verkapt festival kunnen organiseren. Ik hoop dat een journalist dit even parkeert en er tijdens de volgende persconferentie op terugkomt.
Trouwens:![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Geen idee. Maar het zijn ook maar 3e rangsartiesten hier. In Singapore traden gewoon Muse en de Red Hot Chili Peppers op. Maar het was toch al uitverkocht, je krijgt het er gewoon gratis bij.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef Cynicio het volgende:
Niet dat het uitmaakt. Bernhard heeft mooi een verkapt festival kunnen organiseren. Ik hoop dat een journalist dit even parkeert en er tijdens de volgende persconferentie op terugkomt.![]()
Laatste update: 03-09-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 2576
Gemeentes met +5 besmettingen:
198 Amsterdam
180 Rotterdam
115 's-Gravenhage
52 Enschede
45 Eindhoven
42 Groningen
39 Utrecht
39 Almere
39 Ede
37 Tilburg
35 Sdwest-Frysln
31 Apeldoorn
30 Schiedam
29 Emmen
28 Dordrecht
26 Haarlem
26 Zaanstad
25 Venlo
23 Leeuwarden
23 Westland
23 Haarlemmermeer
23 Nunspeet
22 Hoogeveen
21 Breda
20 HilversumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
47 gemeentes met 0 besmettingen
56 gemeentes met 1 besmettingen
117 gemeentes met 2-4 besmettingen
21 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:18 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 03-09-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 2576
Gemeentes met +5 besmettingen:
198 Amsterdam
180 Rotterdam
115 's-Gravenhage
52 Enschede
45 Eindhoven
42 Groningen
39 Utrecht
39 Almere
39 Ede
37 Tilburg
35 Sdwest-Frysln
31 Apeldoorn
30 Schiedam
29 Emmen
28 Dordrecht
26 Haarlem
26 Zaanstad
25 Venlo
23 Leeuwarden
23 Westland
23 Haarlemmermeer
23 Nunspeet
22 Hoogeveen
21 Breda
20 HilversumEr verandert geen reet he in die aantallen besmettingen, die R is al weken hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
47 gemeentes met 0 besmettingen
56 gemeentes met 1 besmettingen
117 gemeentes met 2-4 besmettingen
21 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpHet leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Tegen de verveling tussen de races doorquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef Cynicio het volgende:
En dat zal ook zo blijven als de vaccinaties op dit peil blijven. Gewoon accepteren en verder leven, niet meer op letten.![]()
Het is Groundhog Day qua aantallen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:20 schreef popje het volgende:
[..]
Er verandert geen reet he in die aantallen besmettingen, die R is al weken hetzelfde"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Prima toch? Weinig mensen die zich nog aan de maatregelen houden en het loopt totaal niet op. Ook de scholen in het noorden zijn al twee weken open zonder dat het explosief stijgt. Zelfs nog minder dan vorige week vrijdag.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:20 schreef popje het volgende:
[..]
Er verandert geen reet he in die aantallen besmettingen, die R is al weken hetzelfde![]()
Groot stuk in de Gelderlander over een besmettingspiek in de studentensteden na de introductie:quote:
https://www.gelderlander.(...)wageningen~ace02395/
Heftige piek wel, met 18, 17 en 9 besmettingen. Ik zoek vast dekking hoor.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nee hoor, het virus is extreem gevoelig voor muziek. Als je 20.000 man bij een sportwedstrijd bij elkaar zet gebeurt er niets, maar als je in de pauze de speakers open zet dan wordt het spontaan een superspreader.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef Cynicio het volgende:
Niet dat het uitmaakt. Bernhard heeft mooi een verkapt festival kunnen organiseren. Ik hoop dat een journalist dit even parkeert en er tijdens de volgende persconferentie op terugkomt.
Geheim wapen van de Chinezen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ik vond de biblebelt heftiger hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Groot stuk in de Gelderlander over een besmettingspiek in de studentensteden na de introductie:
Heftige piek wel, met 18, 17 en 9 besmettingen. Ik zoek vast dekking hoor.
23 Nunspeetwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Mwah, dat zijn 2 huishoudens.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vond de biblebelt heftiger hoor.
23 NunspeetOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Zo triest dat soort berichten. In plaats van dat ze vermelden dat het juist meevalt gezien de introductiedagen. En verdubbeld nog wel, 't is wat. van 1 naar 2 is ook een verdubbeling.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Groot stuk in de Gelderlander over een besmettingspiek in de studentensteden na de introductie:
Heftige piek wel, met 18, 17 en 9 besmettingen. Ik zoek vast dekking hoor.![]()
Zandzakken voor de deur!quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze jonge knapen een uitvaartverzekering hebben!quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het aantal lag niet hoger dan in de weken daarvoor maar toch wordt er gesproken van 'het teisteren door besmettingen'... het is maar net hoe de media het brengtquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heftige piek wel, met 18, 17 en 9 besmettingen. Ik zoek vast dekking hoor.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Ik hoop maar dat er extra lijkwagens zijn besteldquote:
Dit loopt helemaal uit de klauwenZuiger van het FOK!-OMT![]()
Muziek is al uitgezocht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:32 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze jonge knapen een uitvaartverzekering hebben!![]()
Ik zie dat je zelfs in quarantaine moet als je van vakantie terug komt uit sommige landen, zelfs als je volledig gevaccineerd bent. Wat is dat nou weer voor onzin?Makkelijk eerste![]()
Aantal DON/DOO/DPL per dag inclusief correcties en RIVM gemeld
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/dpl.php
Aantal besmettingen zoals nu bekend en RIVM gemeld:
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/cases.php
Aantal DON/DOO/DPL per dag
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/dplperday.php
Datavertraging:
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/vertraging.php
Dagelijks getest vs percentage positief:
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/positief.php
Aantal positief per leeftijdsgroep:
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijd.php
% positief per leeftijdsgroep:
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijdperc.php
Bedden verpleegafdeling
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/bedden.php
Bedden IC
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/beddenic.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
0 controle dus maak je niet druk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie dat je zelfs in quarantaine moet als je van vakantie terug komt uit sommige landen, zelfs als je volledig gevaccineerd bent. Wat is dat nou weer voor onzin?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Het valt ook niet mee om de slippendrager van Rutte te zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor 1700 in de maand.![]()
Ik kan me best voorstellen dat je een whiplash oploopt van al dat klappen voor de zorg.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om de slippendrager van Rutte te zijn.![]()
Ja of zal mijn vakantie de nekslag voor Van Ark zijn geweest?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je een whiplash oploopt van al dat klappen voor de zorg.![]()
Nou, die zag niemand aankomen.quote:
In de volkskrant valt te lezen dat de werkgeversbonden ongevaccineerden willen kunnen weigeren op de werkplek.
Maar we voeren geen vaccinatieplicht in hoor.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dat zou dus vanaf oktober in gaan dan. No way dat ze dat in oktober invoeren om 1 november weer eraf te halen, dus daar zitten we lekker de hele winter aan vast:quote:quote:Hoewel het besluit nog niet genomen is, wil De Jonge wel vast een waarschuwing afgeven. Nederlander moeten zich er op voorbereiden dat zij - net als bijvoorbeeld in Frankrijk - straks overal een coronatoegangsbewijs moeten laten zien. De verplichte anderhalve meter afstand die iedereen van elkaar moet houden, zou dan komen te vervallen.![]()
Mijn oma komt nergens behalve dat ze wel eens gaat lunchen om de hoek. Die heeft uitsluitend een senioren telefoon en dat is al lastig. Hoe zou die dat dan straks moeten doen?
en dan tvt voor 50 euro?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, die zag niemand aankomen.
In de volkskrant valt te lezen dat de werkgeversbonden ongevaccineerden willen kunnen weigeren op de werkplek.
Maar we voeren geen vaccinatieplicht in hoor.![]()
Moeten we de vooruitziende blik + wappiekaart maar weer trekken? "Zo'n vaart zal het niet lopen" was het antwoord meestal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar we voeren geen vaccinatieplicht in hoor.![]()
Graag ook invoeren voor het verenigingsleven, de detailhandel en het OV. Op z veel plekken dat iedereen er binnen drie dagen een ontiegelijke tyfushekel aan heeft en er niet meer aan meedoet.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Corona toegangsbewijs voor altijd?
Dus mensen zonder vaccinatie komen nergens meer binnen?
Wtf
Het kabinet denkt aan de invoering van een coronatoegangsbewijs in de horeca, musea en de sport. Op dit moment bestaat dit nog niet. Er zijn nog zo'n 2 miljoen Nederlanders die nog niet gevaccineerd zijn en dat aantal is te hoog, vindt minister De Jonge.
Daardoor kan de IC-capaciteit weer overbelast raken. "Als dit aantal niet omlaag gaat, moeten we de toegangsbewijzen breed toepassen", zei de minister van Volksgezondheid na afloop van de ministerraad.
Het kabinet gaat een wet voorbereiden om de maatregel eind september te kunnen invoeren.
https://nos.nl/l/2396350![]()
Ze kan ook thuis een boterham opzetten etenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:23 schreef OProg het volgende:
Mijn oma komt nergens behalve dat ze wel eens gaat lunchen om de hoek. Die heeft uitsluitend een senioren telefoon en dat is al lastig. Hoe zou die dat dan straks moeten doen?![]()
Ik neem aan dat iemand ons zo wel komt vertellen dat er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moeten we de vooruitziende blik + wappiekaart maar weer trekken? "Zo'n vaart zal het niet lopen" was het antwoord meestal.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
En het lost zo weinig op, virusoverdracht blijf je houden ook al laat je 100x per dag je QR-code zien.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou dus vanaf oktober in gaan dan. No way dat ze dat in oktober invoeren om 1 november weer eraf te halen, dus daar zitten we lekker de hele winter aan vast:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook gewoon op vertrouwen dat het meeste volk in de horeca of het museum gewoon is gevaccineerd, en je verder niet druk maken om die enkeling die dat niet is, zonder dat je neurotisch iedereen overal telkens om een code vraagt.![]()
Hoe moeten we dit noemen? Het is volgens Paternotte geen drang en geen dwang. Een stukje vrijwillig in de juiste richting bewegen oid? Neuzen dezelfde kant op krijgen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:24 schreef Johannes788 het volgende:
Corona toegangsbewijs voor altijd?
Dus mensen zonder vaccinatie komen nergens meer binnen?
Wtf
Het kabinet denkt aan de invoering van een coronatoegangsbewijs in de horeca, musea en de sport. Op dit moment bestaat dit nog niet. Er zijn nog zo'n 2 miljoen Nederlanders die nog niet gevaccineerd zijn en dat aantal is te hoog, vindt minister De Jonge.
Daardoor kan de IC-capaciteit weer overbelast raken. "Als dit aantal niet omlaag gaat, moeten we de toegangsbewijzen breed toepassen", zei de minister van Volksgezondheid na afloop van de ministerraad.
Het kabinet gaat een wet voorbereiden om de maatregel eind september te kunnen invoeren.
https://nos.nl/l/2396350![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En het lost zo weinig op, virusoverdracht blijf je houden ook al laat je 100x per dag je QR-code zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het virus kan QR-codes lezen. Als jouw QR-code leidt tot een groen vinkje laat het je met rust. Of nouja, volgens de meesten dan. Volgens sommigen laat het degenen zonder QR-code met rustquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En het lost zo weinig op, virusoverdracht blijf je houden ook al laat je 100x per dag je QR-code zien.![]()
![]()
Is dat vaccineren nu echt zo'n enorme moeite? Dan ben je gelijk van het gezeik af.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Pleur toch ff lekker een eind op joh. Mongolen.
Als het betekent dat ik vanaf oktober weer kan knallen bij een concert dan mogen ze dat toegangsbewijs wat mij betreft voor heel 2022 nog aanhouden.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ala Frankrijk. Hufters. Flauwekul allemaal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoe moeten we dit noemen? Het is volgens Paternotte geen drang en geen dwang. Een stukje vrijwillig in de juiste richting bewegen oid? Neuzen dezelfde kant op krijgen?![]()
Zie verhaal @voss user. Je mag en kan nooit gedwongen worden een spuitje in je lichaam te zetten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is dat vaccineren nu echt zo'n enorme moeite? Dan ben je gelijk van het gezeik af.
Als het betekent dat ik vanaf oktober weer kan knallen bij een concert dan mogen ze dat toegangsbewijs wat mij betreft voor heel 2022 nog aanhouden.![]()
Het is niets anders dan staatsterrorisme waarbij je vrijheid om je binnen het eigen land te bewegen afhangt van de vraag of je trouw zweert aan Hugo de Jonge.
De wappies hadden volkomen gelijk. Hugo de Jonge en deze regering zijn volksvijanden.![]()
Dan ben je niet van het gezeik af. Dan heb je toevallig even het juiste toegangsbewijs. Dat toegangsbewijs kan je net zo snel weer afgenomen worden als je het gekregen hebt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is dat vaccineren nu echt zo'n enorme moeite? Dan ben je gelijk van het gezeik af.
Als het betekent dat ik vanaf oktober weer kan knallen bij een concert dan mogen ze dat toegangsbewijs wat mij betreft voor heel 2022 nog aanhouden.
Kijk maar naar reizen uit hoog-risicolanden zoals Brazili waar je ook in quarantaine moet als je volledig gevaccineerd bent.![]()
Je wordt ook niet gedwongen, je hebt een volledig vrije keuze. Het gevolg van die volledig vrije keuze is alleen dat je niet meer mag deelnemen aan de samenleving. Dan noem je het drang en geen dwang, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:28 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zie verhaal @:voss user. Je mag en kan nooit gedwongen worden een spuitje in je lichaam te zetten.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dat is dus gewoon alleen maar speculatie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan ben je niet van het gezeik af. Dan heb je toevallig even het juiste toegangsbewijs. Dat toegangsbewijs kan je net zo snel weer afgenomen worden als je het gekregen hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
dat is natuurlijk wel zo maar bereik je de doelgroep op deze manier, de jongeren zijn het probleem niet al dan niet gevaccineerdquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als het betekent dat ik vanaf oktober weer kan knallen bij een concert dan mogen ze dat toegangsbewijs wat mij betreft voor heel 2022 nog aanhouden.![]()
Dit dus. En daarnaast is 'ik heb er geen last van, dus dan is het niet erg' nooit een erg sterk argument.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan ben je niet van het gezeik af. Dan heb je toevallig even het juiste toegangsbewijs. Dat toegangsbewijs kan je net zo snel weer afgenomen worden als je het gekregen hebt.
Kijk maar naar reizen uit hoog-risicolanden zoals Brazili waar je ook in quarantaine moet als je volledig gevaccineerd bent.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Amenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:29 schreef Confetti het volgende:
Het is niets anders dan staatsterrorisme waarbij je vrijheid om je binnen het eigen land te bewegen afhangt van de vraag of je trouw zweert aan Hugo de Jonge.
De wappies hadden volkomen gelijk. Hugo de Jonge en deze regering zijn volksvijanden.![]()
En dat vind je een strak plan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je wordt ook niet gedwongen, je hebt een volledig vrije keuze. Het gevolg van die volledig vrije keuze is alleen dat je niet meer mag deelnemen aan de samenleving. Dan noem je het drang en geen dwang, probleem opgelost.![]()
Wat is het alternatief? Iedereen moet bloeden voor het feit dat er nog een groep niet gevaccineerd is? En dan wachten en een schietgebedje doen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit dus. En daarnaast is 'ik heb er geen last van, dus dan is het niet erg' nooit een erg sterk argument.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Volkomen bezopen idee.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:28 schreef Haags het volgende:
Kabinet overweegt het ook voor horeca en bioscoop.![]()
Er is al heel veel speculatie waarheid geworden de voorbije 18 maanden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:30 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon alleen maar speculatie.![]()
Ik zal de volgende keer proberen om mijn sarcasme er ng iets meer vanaf te laten druipen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:31 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
En dat vind je een strak plan?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
In Isral word je toegangspas al van je afgenomen als je geen drie vaccins hebt gehad straks. En daarna vier. Vijf. Zes. Zeven.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die brug steken we wel over wanneer we er zijn. Voorlopig wonen we in Nederland, niet in Isral.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
In Isral word je toegangspas al van je afgenomen als je geen drie vaccins hebt gehad straks. En daarna vier. Vijf. Zes. Zeven.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Goed, we doen het nog maar 'squote:Op vrijdag 3 september 2021 16:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Iedereen moet bloeden voor het feit dat er nog een groep niet gevaccineerd is? En dan wachten en een schietgebedje doen?
~2 miljoen mensen die niet gevaccineerd zijn. Van die 2 miljoen:
- 700k die niet gevaccineerd kunnen worden
- ~700k (tussen 600 en 800k) die tussen de 12 en 17 jaar zijn
Tussen de 50 en 75% van de groep die ze willen 'bewegen' zich te laten vaccineren raken ze maar heel beperkt met het testen voor toegang breed uitrollen. Het is alsof de brandweer 3 straten verderop gaat blussen als er een brand is.![]()
En die groep van 700k tussen 12 en 17 loopt dus ook niet in het nachtleven rond. Terwijl het nachtleven daar wel de prijs voor moet betalen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed, we doen het nog maar 's
Tussen de 50 en 75% van de groep die ze willen 'bewegen' zich te laten vaccineren raken ze maar heel beperkt met het testen voor toegang breed uitrollen. Het is alsof de brandweer 3 straten verderop gaat blussen als er een brand is.
Ik ben absoluut tegen TvT, maar wel vr een toegangsbewijs wat alln groen geeft als je gevaccineerd bent. Of een medische aantekening hebt van een arts dat dat niet kan.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Dat moet helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:34 schreef Stoney3K het volgende:
Terwijl het nachtleven daar wel de prijs voor moet betalen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Maar dat zijn dus allemal politieke keuzes, heeft niks te maken met een virus, dat sluit geen nachttenten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En die groep van 700k tussen 12 en 17 loopt dus ook niet in het nachtleven rond. Terwijl het nachtleven daar wel de prijs voor moet betalen.![]()
Dat. En ook het zoveelste voorbeeld van vinger -> hand door de overheidquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar we voeren geen vaccinatieplicht in hoor.zie email 27 oktober![]()
Geef mij dan eens een scenario waarin er zonder die toegangsbewijzen het nachtleven open kan? Want voorlopig is het voor hen wachten tot sint Juttemis zonder enig zicht op wat anders.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nee, het nachtleven betaalt de prijs van inconsequent kabinetsbeleid, niet omdat er 12 tot 17 jarigen zijn die zichzelf niet willen laten vaccineren voor een virus wat ze in de meeste gevallen niets doet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En die groep van 700k tussen 12 en 17 loopt dus ook niet in het nachtleven rond. Terwijl het nachtleven daar wel de prijs voor moet betalen.
Er is maar n partij die hier verantwoordelijk voor is, het kabinet. Ze proberen op een achterbakse manier groepen tegen elkaar op te zetten op 't moment, maar dat is niets meer dan afleiden van het echte probleem. Een gebrek aan daadwerkelijk beleid.![]()
In musea kan je natuurlijk doorgaans over de hoofden lopen!
Wat een onzin, joh. Dat ze het tijdelijk invoeren voor de nachtclubs etc. snap ik, maar een bioscoop of museum? Pleur op, daar willen die instanties niet eens aan meedoen.![]()
Ik denk dat een quarantaine voor boeken weer van stal gehaald moet worden. Dat heeft ongetwijfeld veel IC-opnames voorkomen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:35 schreef Cynicio het volgende:
Wat een onzin, joh. Dat ze het tijdelijk invoeren voor de nachtclubs etc. snap ik, maar een bioscoop of museum? Pleur op, daar willen die instanties niet eens aan meedoen.![]()
Dat is een politieke keuze, niet iets wat onvermijdelijk volgt uit de situatie. Maar je trapt er mooi in, want door het woord moeten lijkt het natuurlijk net alsof dat wel zo is. Sorry, we kunnen niet anders. Jawel, alleen je kiest ervoor om het niet te doen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Geef mij dan eens een scenario waarin er zonder die toegangsbewijzen het nachtleven open kan? Want voorlopig is het voor hen wachten tot sint Juttemis zonder enig zicht op wat anders.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Over boeken gesproken, de bibliotheken worden eindelijk met rust gelaten!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat een quarantaine voor boeken weer van stal gehaald moet worden. Dat heeft ongetwijfeld veel IC-opnames voorkomen.![]()
Van de 2 miljoen mensen komen er zeker 1,5 miljoen niet in het nachtleven, ook met testen voor toegang niet. Het niet open kunnen van het nachtleven heeft niets te maken met de vaccinatiestatus van die groepen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Geef mij dan eens een scenario waarin er zonder die toegangsbewijzen het nachtleven open kan? Want voorlopig is het voor hen wachten tot sint Juttemis zonder enig zicht op wat anders.![]()
Het gaat niet om het beperken van risico's op overdracht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:35 schreef Cynicio het volgende:
Wat een onzin, joh. Dat ze het tijdelijk invoeren voor de nachtclubs etc. snap ik, maar een bioscoop of museum? Pleur op, daar willen die instanties niet eens aan meedoen.
Het gaat om het intimideren en het dwingen van mensen die niet gevaccineerd zijn.https://nos.nl/artikel/23(...)s-in-horeca-en-museaquote:Het kabinet denkt aan de invoering van een coronatoegangsbewijs in de horeca, musea en bij sportevenementen. Er zijn nog zo'n 2 miljoen Nederlanders die nog niet gevaccineerd zijn en dat aantal is te hoog, vindt minister De Jonge.
Ik sluit niet uit dat ongevaccineerden straks met een zichtbaar pasje moeten rondlopen waardoor de politie kan controleren dat ze de voor hun geldende 1.5 meter naleven.![]()
Leg mij dan eens uit welke motivatie er wel achter die keuze zit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Van de 2 miljoen mensen komen er zeker 1,5 miljoen niet in het nachtleven, ook met testen voor toegang niet. Het niet open kunnen van het nachtleven heeft niets te maken met de vaccinatiestatus van die groepen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nee dat is gewoon politieke onwil. Net als voor andere evenementen dan de F1.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Van de 2 miljoen mensen komen er zeker 1,5 miljoen niet in het nachtleven, ook met testen voor toegang niet. Het niet open kunnen van het nachtleven heeft niets te maken met de vaccinatiestatus van die groepen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Fijn dat het door kan gaanquote:![]()
![]()
Als ze nu zo'n wagen het uiterlijk van een F1 wagen geven, zouden er dan wel 100.000 man naar mogen komen kijken?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Zoals @Confetti hierboven zegt. Stel dat van die 2 miljoen mensen er 500.000 zijn die je nog zou kunnen vaccineren die wel in het nachtleven komen. Als er dan nog 1.5 miljoen over zijn gaat het nachtleven ook niet open zonder testen voor toegang, want het aantal is dan nog steeds te hoog. Dat die 1,5 miljoen daar niet komen is dan niet relevant.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit welke motivatie er wel achter die keuze zit.
Ze doen niet aan maatwerk, met als gevolg dat een hele sector moet bloeden door gebrekkig beleid.![]()
RTLNieuws
Mensen die straks naar een caf, museum, bioscoop of terras willen, moeten bij de ingang mogelijk laten zien dat ze gevaccineerd zijn of dat ze een negatieve coronatest hebben. Dat zei minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zojuist.
Het kabinet neemt daarover op 14 september een besluit. Eerst wacht het kabinet nog op advies van het Outbreak Management Team (OMT). De nieuwe maatregelen zullen vervolgens op 25 september ingaan.![]()
Als je tribunes neerzet en iedereen een QR heeft dan komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fijn dat het door kan gaan![]()
![]()
Als ze nu zo'n wagen het uiterlijk van een F1 wagen geven, zouden er dan wel 100.000 man naar mogen komen kijken?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Nee. Maar toegang tot het openbare leven afhankelijk maken van een app van de overheid is dat wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als het betekent dat ik vanaf oktober weer kan knallen bij een concert dan mogen ze dat toegangsbewijs wat mij betreft voor heel 2022 nog aanhouden.
Alsmede het gebrek aan eerlijkheid.zie email 27 oktober![]()
Komt de Boa Gestapo je dan controleren als je lekker op het terras koffie zit te drinken? Nice.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
RTLNieuws
Mensen die straks naar een caf, museum, bioscoop of terras willen, moeten bij de ingang mogelijk laten zien dat ze gevaccineerd zijn of dat ze een negatieve coronatest hebben. Dat zei minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zojuist.
Het kabinet neemt daarover op 14 september een besluit. Eerst wacht het kabinet nog op advies van het Outbreak Management Team (OMT). De nieuwe maatregelen zullen vervolgens op 25 september ingaan.Zonder wrijving geen glans![]()
En dat probleem los je compleet op door het nachtleven gewoon open te gooien met TvT/vaccinatiebewijzen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zoals @:Confetti hierboven zegt. Stel dat van die 2 miljoen mensen er 500.000 zijn die je nog zou kunnen vaccineren die wel in het nachtleven komen. Als er dan nog 1.5 miljoen over zijn gaat het nachtleven ook niet open zonder testen voor toegang, want het aantal is dan nog steeds te hoog. Dat die 1,5 miljoen daar niet komen is dan niet relevant.
Ze doen niet aan maatwerk, met als gevolg dat een hele sector moet bloeden door gebrekkig beleid.
Daar hoeven die 1,5 miljoen mensen die er toch niet komen niets mee te maken te hebben.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
"Het kabinet neemt een besluit". Zou de Tweede Kamer daar ook nog iets van mogen vinden, of is dat een stomme vraag?
Niet dat het veel uitmaakt trouwens, maar toch. Het gaat om het idee.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Wat fijn dat je bij de gratie van het kabinet na het reserveren van een tijdslot naar het corso mag komen kijken zegquote:
Je zou erom lachen als het niet zo treurig was.![]()
We willen geen vaccinatieverplichtingquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:41 schreef Cynicio het volgende:
O wee als je ongevaccineerd op het terras zit!!
Hahahahaahahah hugo. Mafketel![]()
En ze wachten nog even het advies van het OMT af, alsof die dit zullen ontmoedigen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef Janneke141 het volgende:
"Het kabinet neemt een besluit". Zou de Tweede Kamer daar ook nog iets van mogen vinden, of is dat een stomme vraag?
Niet dat het veel uitmaakt trouwens, maar toch. Het gaat om het idee.![]()
Je hebt toch een papieren bewijs, ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:23 schreef OProg het volgende:
Mijn oma komt nergens behalve dat ze wel eens gaat lunchen om de hoek. Die heeft uitsluitend een senioren telefoon en dat is al lastig. Hoe zou die dat dan straks moeten doen?![]()
Goed dat de bioscopen in elk geval een keuze krijgen:quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:35 schreef Cynicio het volgende:
Wat een onzin, joh. Dat ze het tijdelijk invoeren voor de nachtclubs etc. snap ik, maar een bioscoop of museum? Pleur op, daar willen die instanties niet eens aan meedoen.
- Niet meedoen met TvT, niet open mogen en failliet
of
- Wel meedoen, 75 man per bioscoop en failliet.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ik word misselijk van dit soort berichten en kwaad als 2voudig gevaccineerde. Dit gaat veels te ver allemaal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Maar toegang tot het openbare leven afhankelijk maken van een app van de overheid is dat wel.
Alsmede het gebrek aan eerlijkheid.![]()
Je had het net over open zonder testen voor toegang, daar reageerde ik op. Ik zal altijd blijven ageren tegen het gebruik van testen voor toegang, voor welke situatie ook. Ik kan begrijpen dat het tijdelijk nodig kan zijn, maar dat moet het uitgangspunt zijn. Er moet een duidelijk eindpunt zijn, het moet duidelijk afgekaderd zijn en er moeten hele duidelijke beperkingen aan het gebruik zitten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:41 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dat probleem los je compleet op door het nachtleven gewoon open te gooien met TvT/vaccinatiebewijzen.
Daar hoeven die 1,5 miljoen mensen die er toch niet komen niets mee te maken te hebben.![]()
Nee, het debat volgt pas na het besluit en perco.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef Janneke141 het volgende:
Niet dat het veel uitmaakt trouwens, maar toch. Het gaat om het idee.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
75? Ook dat wordt naar beneden gehaaldquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goed dat de bioscopen in elk geval een keuze krijgen:
of
- Wel meedoen, 75 man per bioscoop en failliet.![]()
![]()
Nu de vaccinatiecampagne er bijna op zit, gaan we nog meer maatregelen invoeren in plaats van afschaffen. Goed idee man.![]()
Het OMTquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
RTLNieuws
Het kabinet neemt daarover op 14 september een besluit. Eerst wacht het kabinet nog op advies van het Outbreak Management Team (OMT). De nieuwe maatregelen zullen vervolgens op 25 september ingaan.
Mensen zitten al de hele zomer zonder QR op terrasjes, levensgevaarlijk! Straks staan de tafeltjes weer 30 centimeter dichter bij elkaar, dan wordt het nog gevaarlijker zonder check natuurlijk. Man man man.![]()
Waar vind men boa gestapo eigenlijk? Of jatten ze deze persoon weg van het bedrijfsleven?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt de Boa Gestapo je dan controleren als je lekker op het terras koffie zit te drinken? Nice.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Die 75 gaat ook nog omlaagquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
of
En we noemen het 'versoepelingen'.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Nu de vaccinatiecampagne er bijna op zit, gaan we nog meer maatregelen invoeren in plaats van afschaffen. Goed idee man.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Vergeet het wegvallen van de coronasteun niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
of
- Wel meedoen, 75 man per bioscoop en failliet.
Genieton!!![]()
Ja hoor, dat mag. Het kabinet besluit het en stuurt de hele regeling naar de tweede kamer die kan zeggen of ze het er wel of niet mee eens zijn. Over een individuele maatregel mogen ze niets zeggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef Janneke141 het volgende:
Niet dat het veel uitmaakt trouwens, maar toch. Het gaat om het idee.
Wel zal ze erbij verteld worden dat als ze er niet in meegaan dat kan leiden tot overvolle ziekenhuizen zoals in Itali en New York te zien waren, het liefst met een traan van Grapperhaus erbij.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Nu de vaccinatiecampagne er bijna op zit, gaan we nog meer maatregelen invoeren in plaats van afschaffen. Goed idee man.![]()
Het is dus wel f 75 man (of straks minder) f TvT.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
het gaat ook om het nut ervan, dat zie ik zo direct nog nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Maar toegang tot het openbare leven afhankelijk maken van een app van de overheid is dat wel.
Alsmede het gebrek aan eerlijkheid.![]()
Wanneer gaat met eens protesteren tegen deze waanzin!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En we noemen het 'versoepelingen'.![]()
Dat hebben we aan onze dansleraar te danken, niemand wil daarmee geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:45 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wanneer gaat met eens protesteren tegen deze waanzin!![]()
Testen voor toegang moet gewoon gestopt worden, stop er gewoon mee, het is klaar.
Mensen die nu nog niet gevaccineerd zijn, jammer de bammer.
Nu het laatste stukje gaan micromanagen met toegangsbewijzen is echt wel te laat.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Die rompslomp heb ik geen zin in. Ik laat alleen mijn mobiel zien voor de QR-code van de Path.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
RTLNieuws
Het kabinet neemt daarover op 14 september een besluit. Eerst wacht het kabinet nog op advies van het Outbreak Management Team (OMT). De nieuwe maatregelen zullen vervolgens op 25 september ingaan.![]()
En nou optaffen ik wil naar James Bond.![]()
Die 75 (maar eigenlijk lager) gaat dan ook over de situatie zonder TvT.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:45 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Hoezo? TvT betekent toch geen 1,5 meter? Dan kan je de zaal gewoon vol gooien lijkt me.![]()
Ja. Dat is nog wel ergens. Of we moeten een geel boekje voor haar halen denk ik dan als dat nog kan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt toch een papieren bewijs, ook.
Wat ze dan ook weer vergeet waarschijnlijk.
Ik ga me inmiddels wel afvragen of het doel van testen voor toegang virusbestrijding is. Ze moeten toch zelf ook wel snappen dat het mosterd na de maaltijd is?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:46 schreef _serial_ het volgende:
Testen voor toegang moet gewoon gestopt worden, stop er gewoon mee, het is klaar.
Mensen die nu nog niet gevaccineerd zijn, jammer de bammer.
Nu het laatste stukje gaan micromanagen met toegangsbewijzen is echt wel te laat.![]()
Path wordt wel heel erg kut zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die rompslomp heb ik geen zin in. Ik laat alleen mijn mobiel zien voor de QR-code van de Path.![]()
En nou optaffen ik wil naar James Bond.
Ik heb de normale Path app, de Path all stars app en dan straks nog de qr code. Zo blijf ik bezig zeg.Zonder wrijving geen glans![]()
Het kabinet denkt aan de invoering van een coronatoegangsbewijs in de horeca, musea en allerlei uitgaansgelegenheden. Er zijn nog zo'n 2 miljoen Nederlanders die nog niet gevaccineerd zijn en dat aantal is te hoog, vindt minister De Jonge.
Nu wordt al een coronatoegangsbewijs gevraagd bij evenementen zoals festivals, culturele manifestaties en sportwedstrijden. Maar op een terras, bij bioscopen of in musea hoeft niet aangetoond te worden dat de bezoeker de vereiste vaccinaties heeft gehad of genezen is van covid-19.
Dwangmiddel
In Frankrijk moeten gasten wel zo'n vaccinatiebewijs laten zien, en dat is daar niet onomstreden. Het wordt gezien als een dwangmiddel om mensen ertoe te bewegen zich hoe dan ook te laten vaccineren.
Maar minister De Jonge vindt dat er van vaccinatiedwang geen sprake is. Het kabinet vreest vooral een overbezetting van de IC-capaciteit omdat er nog zo'n 2 miljoen ongevaccineerden zijn.
Als die ziek worden kan de zorg dat niet aan, zegt De Jonge. "De rek is eruit. Dat mogen we de zorg niet aandoen. Maar de rek is ook uit de samenleving voor nog extra strenge coronamaatregelen."![]()
Goede aanvulling. “Freedom is slavery”.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En we noemen het 'versoepelingen'.
Ik ben over het algemeen best positief ingesteld maar dit is belachelijk. Er komen alleen maar meer hoepels bij en dat noemen we dan een versoepeling. Het is gewoon newspeak.![]()
quote:Case closed mensen. De Jonge vindt het geen vaccinatiedwang, dan is het het niet. Move along, nothing to see here.quote:Maar minister De Jonge vindt dat er van vaccinatiedwang geen sprake is. Het kabinet vreest vooral een overbezetting van de IC-capaciteit omdat er nog zo'n 2 miljoen ongevaccineerden zijn.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:45 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Hoezo? TvT betekent toch geen 1,5 meter? Dan kan je de zaal gewoon vol gooien lijkt me.quote:Het idee was om bij groepen groter dan 75 mensen te vragen om een bewijs van vaccinatie, van genezing of van een negatieve test. Die groepsgrootte wordt naar beneden bijgesteld.![]()
Kunnen we niet de Amerikaanse route begaan en mensen gewoon een VVV-bon geven als ze zich laten vaccineren ofzo?![]()
Godsamme. Dat je het wil invoeren, ok. Maar wees godverdomme een vent en geef toe dat het dwang is. Wat een aap.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Johannes788 het volgende:
Maar minister De Jonge vindt dat er van vaccinatiedwang geen sprake is.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Gratis lapdance?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef Cynicio het volgende:
Kunnen we niet de Amerikaanse route begaan en mensen gewoon een VVV-bon geven als ze zich laten vaccineren ofzo?![]()
Vaccinatiedwang. Dat is het nut. Hugo houdt niet eens meer de schijn op dat het nog om veiligheid gaat.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat ook om het nut ervan, dat zie ik zo direct nog nietzie email 27 oktober![]()
ik vind het ook wel jammer vooral omdat het weinig zoden aan de dijk zet maar er wel heel veel mensen en ook ondernemers last van hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Goede aanvulling. “Freedom is slavery”.
Ik ben over het algemeen best positief ingesteld maar dit is belachelijk. Er komen alleen maar meer hoepels bij en dat noemen we dan een versoepeling. Het is gewoon newspeak.![]()
Ik heb het gevoel dat je het maar een kutidee vindt. Klopt datquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Godsamme. Dat je het wil invoeren, ok. Maar wees godverdomme een vent en geef toe dat het dwang is. Wat een aap.![]()
![]()
Bijvoorbeeld. Je mag een GGD-medewerker aanwijzen die op je schoot gaat zitten.quote:
Ik wil hier wel met terugwerkende kracht gebruik van maken.![]()
ik heb niks tegen een vaccinatiemotivatie maar ik denk niet dat deze manier de juiste isquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Case closed mensen. De Jonge vindt het geen vaccinatiedwang, dan is het het niet. Move along, nothing to see here.![]()
En dan vragen mensen zich af hoe het toch komt dat half Nederland dr overheid onbetrouwbaar vind en een groeiende kloof voelt richting politici. Flikker op met je woordspelletjes l.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Case closed mensen. De Jonge vindt het geen vaccinatiedwang, dan is het het niet. Move along, nothing to see here.zie email 27 oktober![]()
Het is vooral mosterd na de maaltijd. Die 1,5m is allang dood en begraven, maar we gaan nu ineens regels invoeren voor zaken die zonder die regeltjes al maanden prima verlopen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook wel jammer vooral omdat het weinig zoden aan de dijk zet maar er wel heel veel mensen en ook ondernemers last van hebben![]()
Maar als er gestemd moet worden zijn natuurlijk alleen weer je hypotheekrente en je pensioen heilig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich af hoe het toch komt dat half Nederland dr overheid onbetrouwbaar vind en een groeiende kloof voelt richting politici. Flikker op met je woordspelletjes l.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
De groep 12 tot 17 gaat nog gevaccineerd worden, een aantal zijn dat al.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed, we doen het nog maar 's
Tussen de 50 en 75% van de groep die ze willen 'bewegen' zich te laten vaccineren raken ze maar heel beperkt met het testen voor toegang breed uitrollen. Het is alsof de brandweer 3 straten verderop gaat blussen als er een brand is.
Als alleen die 700 k overblijft die niet gevaccineerd kan worden, dan lijkt me dat alles los kan. Die 700 k zullen dan zelf de keuze moeten maken of ze wel of niet het risico willen lopen besmet te raken.
Tot het zover is, heb ik liever toegang met de check-app, dan dat alles, vanwege de weigeraars weer op slot moet.![]()
We doen je een enkelband om voor je eigen bestwil. Je mag gaan en staan waar je wil, maar als je je buiten je huis beweegt krijg je een schok.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich af hoe het toch komt dat half Nederland dr overheid onbetrouwbaar vind en een groeiende kloof voelt richting politici. Flikker op met je woordspelletjes l.
Vrije keus dus, want je kunt ervoor kiezen die schok te accepteren.
Is het geen tijd de Jonge op persoonlijke titel te ontslaan? De tweede kamer kan hem toch gewoon de kamer uit bonjouren?![]()
Angst (OMT) en bewijsdrang (Hugo) om te laten zien dat ze 'controle hebben' en dat ze 'corona serieus nemen'. Ook richting de rest van Europa, met name Duitsland en Frankrijk waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ga me inmiddels wel afvragen of het doel van testen voor toegang virusbestrijding is. Ze moeten toch zelf ook wel snappen dat het mosterd na de maaltijd is?![]()
Dat kan alleen de koning, want hij heeft zijn ontslag al aangeboden als demissionair minister.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:53 schreef chratnox het volgende:
Is het geen tijd de Jonge op persoonlijke titel te ontslaan? De tweede kamer kan hem toch gewoon de kamer uit bonjouren?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Het erge is dat er een lading ambtenaren mee bezig is die echt in de veronderstelling zijn dat ze zo de samenleving reguleren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is vooral mosterd na de maaltijd. Die 1,5m is allang dood en begraven, maar we gaan nu ineens regels invoeren voor zaken die zonder die regeltjes al maanden prima verlopen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Oh eens. Ik bedoelde meer te zeggen dat die groep 12-17 er niet voor gaat zorgen dat het veel veiliger wordt dan het nu is. Als het nu niet kan met de groep 12-17 die vooral nog moet en die vrijwel niet voor ziekenhuisbezetting zorgt kan het straks ook niet als die groep wel gevaccineerd is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef Gia het volgende:
[..]
De groep 12 tot 17 gaat nog gevaccineerd worden, een aantal zijn dat al.
Als alleen die 700 k overblijft die niet gevaccineerd kan worden, dan lijkt me dat alles los kan. Die 700 k zullen dan zelf de keuze moeten maken of ze wel of niet het risico willen lopen besmet te raken.
Tot het zover is, heb ik liever toegang met de check-app, dan dat alles, vanwege de weigeraars weer op slot moet.
Dan is dit gewoon een zoethoudertje.![]()
Uit het kabinet. Ja dat kan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
We doen je een enkelband om voor je eigen bestwil. Je mag gaan en staan waar je wil, maar als je je buiten je huis beweegt krijg je een schok.
Is het geen tijd de Jonge op persoonlijke titel te ontslaan? De tweede kamer kan hem toch gewoon de kamer uit bonjouren?zie email 27 oktober![]()
Ik hoor dat meebrengen van een ratel ook als TvT-bewijs geldt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Het erge is dat er een lading ambtenaren mee bezig is die echt in de veronderstelling zijn dat ze zo de samenleving reguleren.![]()
Prins Pils Jr is momenteel op Zandvoort, ik zal eens kijken of ik 'm morgen of overmorgen aan kan schieten of hij het kan regelenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat kan alleen de koning, want hij heeft zijn ontslag al aangeboden als demissionair minister.![]()
![]()
Het merendeel van de kamer slaagt er al anderhalf jaar niet in serieus oppositie te voeren rond Corona. Dan moet je het dus hebben van nitwits als Paternotte en Kuiken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
We doen je een enkelband om voor je eigen bestwil. Je mag gaan en staan waar je wil, maar als je je buiten je huis beweegt krijg je een schok.
Is het geen tijd de Jonge op persoonlijke titel te ontslaan? De tweede kamer kan hem toch gewoon de kamer uit bonjouren?
Dus dat kan je vergeten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Bottom line is dus gewoon dat de zorg in NL nauwelijks capaciteit heeft. Dat is gewoon de grondslag van al dit geneuzel.
En dat gaat ook niet opgelost worden. Dus krijg je dit soort spastische opossingen van Hugo.![]()
Jij post veel verstandige dingen vandaag.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niks tegen een vaccinatiemotivatie maar ik denk niet dat deze manier de juiste is![]()
Dan heb ik beelden bij de mensen die zo’n regel serieus zitten te bedenken en het dus ook publiceren en het zelf blijkbaar een goed voorschrift vonden. Dat soort mensen aan dat soort tafels zijn hier dus mee bezig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:55 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik hoor dat meebrengen van een ratel ook als TvT-bewijs geldt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Tja, geen idee of De Jonge sinds mei wel eens een horecatent in is gewandeld, maar volgens mij gaat het daar prima zonder QR-checks. En die 1,5 meter wordt inderdaad op veel plekken al lang niet meer nageleefd. Kun je goed zien hoe groot - of hoe klein - het probleem eigenlijk nog is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is vooral mosterd na de maaltijd. Die 1,5m is allang dood en begraven, maar we gaan nu ineens regels invoeren voor zaken die zonder die regeltjes al maanden prima verlopen.![]()
Het voordeel is wel dat de Jonge nu ook eindverantwoordelijk is voor de hoeveelheid bedden die in de ziekenhuizen beschikbaar zijn, als minister van medische zorg.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:57 schreef dick_laurent het volgende:
Bottom line is dus gewoon dat de zorg in NL nauwelijks capaciteit heeft. Dat is gewoon de grondslag van al dit geneuzel.
En dat gaat ook niet opgelost worden. Dus krijg je dit soort spastische opossingen van Hugo.![]()
Met een papieren vaccinatiebewijs? Hier in Belgi kan je dat telefonisch aanvragen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:23 schreef OProg het volgende:
Mijn oma komt nergens behalve dat ze wel eens gaat lunchen om de hoek. Die heeft uitsluitend een senioren telefoon en dat is al lastig. Hoe zou die dat dan straks moeten doen?are we infinite or am I alone![]()
Ik zie eerlijk gezegd voor me dat de Jonge iedere vrijdagavond gewoon bij Crazy Piano's aan 't hossen is en de QR-code lekker door zn assistent laat regelen. Dat hij tegen de tijd dat het tweede nummer ingestart wordt hij zo dronken is dat hij gelooft dat iedereen op anderhalve meter staat.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, geen idee of De Jonge sinds mei wel eens een horecatent in is gewandeld, maar volgens mij gaat het daar prima zonder QR-checks. En die 1,5 meter wordt inderdaad op veel plekken al lang niet meer nageleefd. Kun je goed zien hoe groot - of hoe klein - het probleem eigenlijk nog is.![]()
Gewoon je koffie bestellen bij de Chinese Starbucks want daar nemen ze corona tenminste wel serieus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat een quarantaine voor boeken weer van stal gehaald moet worden. Dat heeft ongetwijfeld veel IC-opnames voorkomen.![]()
Ja precies, jij bent al lekker bewerkt zodat jij denkt dat dit enige 2 smaken zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef Gia het volgende:
Tot het zover is, heb ik liever toegang met de check-app, dan dat alles, vanwege de weigeraars weer op slot moet.
Doen ze goed!
Stel fuckersGo hard or go home![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja precies, jij bent al lekker bewerkt zodat jij denkt dat dit enige 2 smaken zijn.
Doen ze goed!
Stel fuckers![]()
Ok. Maar hoe is dat een voordeel precies?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat de Jonge nu ook eindverantwoordelijk is voor de hoeveelheid bedden die in de ziekenhuizen beschikbaar zijn, als minister van medische zorg.
Want puntje bij paaltje gaat hij gewoon weer roepen dat er niet genoeg opgeleid personeel is om de beddencapaciteit te verhogen en doet ie gewoon weer: 🤷🏻![]()
Als de 600 k, weigeraars, blijven weigeren, heb ik alsnog liever toegang met de app dan weer een lockdown. Jammer voor die weigeraars. Dan maar een tweedeling.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef chratnox het volgende:
Oh eens. Ik bedoelde meer te zeggen dat die groep 12-17 er niet voor gaat zorgen dat het veel veiliger wordt dan het nu is. Als het nu niet kan met de groep 12-17 die vooral nog moet en die vrijwel niet voor ziekenhuisbezetting zorgt kan het straks ook niet als die groep wel gevaccineerd is.
Dan is dit gewoon een zoethoudertje.![]()
Dat je ook echt denkt dat de enige oplossing is. Bizar dit soort mensenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Als de 600 k, weigeraars, blijven weigeren, heb ik alsnog liever toegang met de app dan weer een lockdown. Jammer voor die weigeraars. Dan maar een tweedeling.![]()
Een andere vraag, maar als je met die QR-check werkt, gaat dan wel de maximale groepsgrootte eraf? Dus de tent stampvol?![]()
Een groot deel van die 600k is niet-westerse allochtoon. Die ga je echt niet vinden op plekken waar je TVT invoert, tenzij je het bij de Moskee doet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Als de 600 k, weigeraars, blijven weigeren, heb ik alsnog liever toegang met de app dan weer een lockdown. Jammer voor die weigeraars. Dan maar een tweedeling.![]()
Kan ie nog een keer ontslagen worden?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Maar hoe is dat een voordeel precies?
Want puntje bij paaltje gaat hij gewoon weer roepen dat er niet genoeg opgeleid personeel is om de beddencapaciteit te verhogen en doet ie gewoon weer: 🤷🏻![]()
![]()
Gelukkig gaat het in Isral( land met de hoogste vaccinatiegraad) wel goedquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef Gia het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, met TvT heb je geen restricties meer (buiten dan dat je met TvT moet werken).quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een andere vraag, maar als je met die QR-check werkt, gaat dan wel de maximale groepsgrootte eraf? Dus de tent stampvol?![]()
Dat is wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Was vorige week voor het eerst sinds al dit shitgedoe weer in de binnenstad geweest.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, geen idee of De Jonge sinds mei wel eens een horecatent in is gewandeld, maar volgens mij gaat het daar prima zonder QR-checks. En die 1,5 meter wordt inderdaad op veel plekken al lang niet meer nageleefd. Kun je goed zien hoe groot - of hoe klein - het probleem eigenlijk nog is.
Gelijk goed gedaan ook: 4 kroegen bezocht en uiteten geweest.
Niks van de 1,5 meter gemerkt![]()
En dat ik daarna in de laatste bus waar ik de enige passagier was naar huis met mijn mondkapje op![]()
![]()
En weer herkozen daarna!quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kan ie nog een keer ontslagen worden?![]()
![]()
Wanneer zouden ze ook een vaccinatie of test voor influenza aan de app toevoegen bespreekbaar willen maken. Als er meer dan 50 patinten op de IC liggen met influenza komende winter?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Oh maar met die tweedeling heeft Gia sowieso weinig moeite.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een groot deel van die 600k is niet-westerse allochtoon. Die ga je echt niet vinden op plekken waar je TVT invoert, tenzij je het bij de Moskee doet.Go hard or go home![]()
ja tvt voor kerk en moskee zou al veel oplossenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een groot deel van die 600k is niet-westerse allochtoon. Die ga je echt niet vinden op plekken waar je TVT invoert, tenzij je het bij de Moskee doet.![]()
Ergens begrijp ik nu het uitstel om de 1,5 meter los te laten tot eind september.
Het is tijd rekken om de TvT wetgeving klaar te leggen. Dit is ordinaire chantage geweest van meneer de Jonge.
We volgen dus gewoon Frankrijk. Viva la France![]()
Ik wens degene die dan voor de deur staat daar om te controleren hl, hl veel sterktequote:Op vrijdag 3 september 2021 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja tvt voor kerk en moskee zou al veel oplossen![]()
![]()
![]()
Ja, dat ligt er wel vrij dik bovenop. Voor het afschaffen van de anderhalve meter was geen wetswijziging nodig. Voor dit circus wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:06 schreef Johannes788 het volgende:
Ergens begrijp ik nu het uitstel om de 1,5 meter los te laten tot eind september.
Het is tijd rekken om de TvT wetgeving klaar te leggen. Dit is ordinaire chantage geweest van meneer de Jonge.
We volgen dus gewoon Frankrijk. Viva la FranceOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het is toch geplaceerd eventquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Nee idd meneer de Jonge. Straks met 50 man in bios zonder test plaatsnemen is levensgevaarlijk als gevaccineerde!!!!quote:![]()
Gewoon achteraf evalueren en dan tot de conclusie komen dat het de schuld is van anderen.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Schuurt?? Wat een oetlul is het ook, met zijn schuurt. Moesten voetbalfans niet hun bek houden en op hun plek blijven zitten anders werden er weer wat maatregelen uit de kast getrokken?quote:Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Keuzes hebben consequenties zoals sommigen zouden zeggen. Absoluut geen indirecte verplichting.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
of
https://www.nu.nl/binnenl(...)-vindt-de-jonge.htmlZo'n grote bek als hij had over een relatief veel kleinere groep voetbalsupporters, zo boterzacht is hij nu. Hypocrietje...quote:Drukte op Circuit Zandvoort "schuurt met wat de regel is" vindt De Jonge![]()
Hij durft de Oranjes niet in de wielen te rijden…quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:12 schreef josja het volgende:
[..]
Schuurt?? Wat een oetlul is het ook, met zijn schuurt. Moesten voetbalfans niet hun bek houden en op hun plek blijven zitten anders werden er weer wat maatregelen uit de kast getrokken?![]()
Typische cda luiquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-vindt-de-jonge.html
[..]
Zo'n grote bek als hij had over een relatief veel kleinere groep voetbalsupporters, zo boterzacht is hij nu. Hypocrietje...![]()
De manier waarop het kabinet het land bestuurd schuurt met de grondwet, fatsoen, ethiek en normen en waarden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo'n grote bek als hij had over een relatief veel kleinere groep voetbalsupporters, zo boterzacht is hij nu. Hypocrietje...
Mijn hemel, wat een decadente en hypocriete eikel is 't ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2021 17:14:31 ]![]()
Wij hebben het eerste weekend van oktober een feestje gepland staan in een horeca locatie. Op voorhand al even gevraagd over annuleringsvoorwaarden en of er sprake zou kunnen gaan zijn van TvT. De eigenaar: “daar trek ik de grens. Ik ga niet controleren wie er binnenkomt. Dan stop ik er mee.”
Geen idee of besloten feest er ook onder zal vallen. En op kinderen na is ook iedereen gevaccineerd maar ik heb die hele shitshow 3 dagen in Frankrijk mee gemaakt. Wat een gedrocht is dat zeg. In de horeca is al een personeelstekort en dan krijg je er nu als tiener er de taak bij om volwassen mensen de deur te wijzen. Stik er in Hugo. Vuile leugenaar. Ik kan die vent echt niet horen of zien. Corona is kut maar verlos ons aub niet alleen van dit virus maar ook van deze omhooggevallen voorleesouder.![]()
Tuurlijk niet, want dat levert je een gele vlag op. En een 5 seconden tijdstraf.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij durft de Oranjes niet in de wielen te rijden…Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Hebben de wappies weer gelijk. Er komt toch een tweedeling defintief in de maatschappij van niet en wel gevaccineerden.
Ik word maar wappie als dubbel gevaccineerde dan maar![]()
![]()
Op zich is dat wel lekker. Maar dan moeten ze daarna niet weer gaan miepen als er toch uitbraakjes blijven voortkomen uit nachtclubs.quote:![]()
Hugo's houdbaarheid is wel op, ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:14 schreef alpeko het volgende:
Wij hebben het eerste weekend van oktober een feestje gepland staan in een horeca locatie. Op voorhand al even gevraagd over annuleringsvoorwaarden en of er sprake zou kunnen gaan zijn van TvT. De eigenaar: “daar trek ik de grens. Ik ga niet controleren wie er binnenkomt. Dan stop ik er mee.”
Geen idee of besloten feest er ook onder zal vallen. En op kinderen na is ook iedereen gevaccineerd maar ik heb die hele shitshow 3 dagen in Frankrijk mee gemaakt. Wat een gedrocht is dat zeg. In de horeca is al een personeelstekort en dan krijg je er nu als tiener er de taak bij om volwassen mensen de deur te wijzen. Stik er in Hugo. Vuile leugenaar. Ik kan die vent echt niet horen of zien. Corona is kut maar verlos ons aub niet alleen van dit virus maar ook van deze omhooggevallen voorleesouder.![]()
Typisch dat de NPO lui zo voor dit soort plannen zijn.
DJ wouter van der goes
https://twitter.com/woutervdgoes/status/1433800079232671744?s=21![]()
Van Hugo de Jonge weten we ondertussen wel dat hij allemaal duistere lobby's dient en heel veel mensen stinkend rijk heeft gemaakt. Een stel voetbaltokkies geraken natuurlijk niet in de achterkamertjes waar deze man zich elke dag in bevindt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo'n grote bek als hij had over een relatief veel kleinere groep voetbalsupporters, zo boterzacht is hij nu. Hypocrietje...
Een man die oprecht niet deugt en kwaadaardig is.![]()
En toch is ie direct/indirect weer herkozen aangezien de meerderheid van dit landje gewoon weer VVD heeft gestemd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hugo's houdbaarheid is wel op, ja.
Sja, don't ask me 🤷🏻![]()
Behalve dan dat ie bij het CDA zit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En toch is ie direct/indirect weer herkozen aangezien de meerderheid van dit landje gewoon weer VVD heeft gestemd.
Sja, don't ask me 🤷🏻Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20210903_41363759Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.quote:Gedragsdeskundige Ginny Mooy van het Red Team: ,,Het gaat om de handhaving. Er zijn kermissen gesloten toen het er te druk werd. En dit kan gewoon doorgaan. Bij de Grand Prix gebeurt alles wat er mis is met het coronabeleid in Nederland. Een middelvinger naar de kwetsbare mensen.’’![]()
Als je die middelvinger in je oog krijgt is het wel vrij pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20210903_41363759
[..]
Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Weet ik. Maar hij is beste matties met Rutte, dus dan kan je toch wel raden wat er gaat gebeuren als de VVD weer de grootste wordt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie bij het CDA zit.![]()
De jonge is met recht een lul.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
De manier waarop het kabinet het land bestuurd schuurt met de grondwet, fatsoen, ethiek en normen en waarden.
Mijn hemel, wat een decadente en hypocriete eikel is 't ook.
Mooi weer praatjes in de persconferenties en vervolgens via achterkamers iets anders doen.
De eerste keer dacht ik dat hij naef/goedgelovig was, maar het is gewoon de tactiek.
Mooi weer spelen bij officile momenten en het tegenovergestelde doen![]()
Ik zie het al voor me dat Ginny in Zandvoort gaat vertellen dat de GP niet door gaat omdat de coronamaatregelen niet goed worden uitgevoerd. Dat lijkt me een goed experiment voor een gedragsdeskundige.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.![]()
Of natuurlijk bij Defensie lief gaat vragen of ze met zwaar materieel kunnen handhaven.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat Ginny in Zandvoort gaat vertellen dat de GP niet door gaat omdat de coronamaatregelen niet goed worden uitgevoerd. Dat lijkt me een goed experiment voor een gedragsdeskundige.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Wacht maar tot ze zelf aan de beurt zijn zodra de gevaccineerd status niet voldoende is maar altijd een zelf betaalde test nodig is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef Johannes788 het volgende:
DJ wouter van der goes
Daar trek ik ook de grens, want dan moet iedereen bewijzen dat ie niet besmettelijk is. Dan mogen ze het zelf uitzoeken, dan blijf ik wel thuis.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze zelf aan de beurt zijn zodra de gevaccineerd status niet voldoende is maar altijd een zelf betaalde test nodig is.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ginny klinkt als iemand die boos is om ze vrijdagavond niet meer naar haar freubelavondje kan met haar vriendinnenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
dat lijkt me een wat overdreven conclusie, ik ken die hele wouter goes verder niet maar dit is ook maar zijn meningquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef Johannes788 het volgende:
DJ wouter van der goes
Die tweedeling hebben de wappies geheel zelf gecreerd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:17 schreef Johannes788 het volgende:
Hebben de wappies weer gelijk. Er komt toch een tweedeling defintief in de maatschappij van niet en wel gevaccineerden.
Ik word maar wappie als dubbel gevaccineerde dan maarThe name is Putler, Vladimir Putler![]()
Op een terras..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En testen gaat natuurlijk geld kosten. En hoe vaak zal hij zich laten prikken voor een qr-code? 3, 4, 5 of elk jaar?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef Johannes788 het volgende:
DJ wouter van der goes
https://twitter.com/woutervdgoes/status/1433800079232671744?s=21Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Alles wat leuk is, is al snel een middenvinger naar kwetsbaren of zieken. Laatst landde er een traumaheli vlakbij terwijl ik het leuk had met mijn vriendin in bed. Toen zei ik nog: best raar contrast zo vlakbij iemand die vecht voor z’n leven en wij vieren het leven. Avondje uiteten is ook respectloos naar degene die aan de sondevoeding liggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.![]()
Want?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die tweedeling hebben de wappies geheel zelf gecreerd.![]()
Al vaker gezegd, maar als een terras zo gevaarlijk is - of een museumquote:- dan had dat de voorbije 4 maanden wel duidelijk moeten zijn.
![]()
Persoonlijk trek ik de grens al bij TvT.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar trek ik ook de grens, want dan moet iedereen bewijzen dat ie niet besmettelijk is. Dan mogen ze het zelf uitzoeken, dan blijf ik wel thuis.
Je weet wel, die QR code die ooit bedacht was om reizen te vergemakkelijken die samen met een "tijdelijke regeling" om "eerder open te gaan in een stappenplan" wordt omgezet in een pertinente regeling om de "vaccinatie graad" te verhogen aan het einde van de maatregelen.
Van dit gedrocht komen we zo nooit af.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Persoonlijk trek ik de grens al bij TvT.
Je weet wel, die QR code die ooit bedacht was om reizen te vergemakkelijken die samen met een "tijdelijke regeling" om "eerder open te gaan in een stappenplan" wordt omgezet in een pertinente regeling om de "vaccinatie graad" te verhogen aan het einde van de maatregelen.
Van dit gedrocht komen we zo nooit af.![]()
Je moet je zo langzamerhand af gaan vragen of dat wel ooit de bedoeling was.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Van dit gedrocht komen we zo nooit af.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Psst complot :p. Nee je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je moet je zo langzamerhand af gaan vragen of dat wel ooit de bedoeling was.![]()
![]()
Nee joh. Het is gewoon ongevaccineerden pesten wat ze doen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al vaker gezegd, maar als een terras zo gevaarlijk is - of een museum- dan had dat de voorbije 4 maanden wel duidelijk moeten zijn.
Een terras heeft niets met besmettingscijfers te maken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat is volgens mij wel vrij helder. Maak ze het de komende jaren maar fucking moeilijk. Ik ben hele klaar met hun complottheorien en gejank.quote:The name is Putler, Vladimir Putler![]()
En waarom? Niemand is er bij gebaat dat die hele testsamenleving permanent wordt. Als het geen doel meer heeft, kan het weg omdat het een onnodig middel is wat alleen maar geld kost.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je moet je zo langzamerhand af gaan vragen of dat wel ooit de bedoeling was.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee joh. Het is gewoon ongevaccineerden pesten wat ze doen.
Een terras heeft niets met besmettingscijfers te maken.![]()
Alsof je die er mee hebt. Er zullen vast wat hardnekkige ontkenners bij zitten die je dan treft maar die haal je er toch niet mee over. Die gaan ondergronds. De rest is vooral juist de groep die zich toch al onttrekt aan onze samenleving en zich in een zeer kleine kring begeeft. Niet in horeca of musea. Dit beleid slaat nergens op.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als derde mogelijkheid?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef Noek het volgende:
Ja precies, jij bent al lekker bewerkt zodat jij denkt dat dit enige 2 smaken zijn.
Doen ze goed!
Stel fuckers
Aan blijven modderen en maar afwachten tot de IC het niet meer aankan? En dan alles weer op slot van november tot april.
Daar heb ik, en de horeca, musea en evenementenbranche, geen zin in.![]()
Dan komen er vanzelf wel wat categorien bij.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alsof je die er mee hebt. Er zullen vast wat hardnekkige ontkenners bij zitten die je dan treft maar die haal je er toch niet mee over. Die gaan ondergronds. De rest is vooral juist de groep die zich toch al onttrekt aan onze samenleving en zich in een zeer kleine kring begeeft. Niet in horeca of musea. Dit beleid slaat nergens op."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als het geld kost, dan worden er dus ook mensen rijk van.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En waarom? Niemand is er bij gebaat dat die hele testsamenleving permanent wordt. Als het geen doel meer heeft, kan het weg omdat het een onnodig middel is wat alleen maar geld kost.
En daarnaast hebben sommige politici er nogal een hang naar om zich zr vergaand met het dagelijkse leven van de burgers te bemoeien. Die hebben met de coronawet en bijbehorende situatie een heleboel macht gekregen die ze echt niet zo maar loslaten. Dat zag je bijvoorbeeld na 9/11 ook.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Als we zo door gaan dan gaan we gewoon naar praktijken zoals in Australie of Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is niet eens alleen ongevaccineerden pesten, het is ook ondernemertje pesten en in mindere mate gevaccineerden pesten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Meer naar de evenementenbranch, Gin.quote:Bij de Grand Prix gebeurt alles wat er mis is met het coronabeleid in Nederland. Een middelvinger naar de kwetsbare mensen.’’
Maar oh ja, daar geeft de meid sowieso al jaren geen kont om.Go hard or go home![]()
Coronacheck app voor de halal slager?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan komen er vanzelf wel wat categorien bij.![]()
Winkelcentra o.a. in bijv Itali en Frankrijk. En bezoek aan een ziekenhuis, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Coronacheck app voor de halal slager?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Gezien het feit dat er nogal wat allochtonen ongevaccineerd zijn, kan dit ook nooit goed zijn voor de integratie. Die duiken nog meer onder in hun eigen wereld dan ze nu al doen, en dit soort strafmaatregelen tegen mensen die anders tegen de wereld aankijken dan de regering zal het toch al aanwezige wantrouwen tegen de overheid alleen maar voeden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alsof je die er mee hebt. Er zullen vast wat hardnekkige ontkenners bij zitten die je dan treft maar die haal je er toch niet mee over. Die gaan ondergronds. De rest is vooral juist de groep die zich toch al onttrekt aan onze samenleving en zich in een zeer kleine kring begeeft. Niet in horeca of musea. Dit beleid slaat nergens op.
Maar goed, dan kunnen we straks weer lekker boos op ze worden. Dat is altijd wel fijn, boos worden op een groep waar je zelf niet bijhoort.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:42 schreef quirina het volgende:
https://www.instagram.com/p/CTXWO2iIq3T/?utm_medium=copy_link
Middelvingerchallenge.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Wel als het op basis van afkomst is. Dat ze het bij de moskee niet zo nauw nemen, moeten ze ook lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:05 schreef Noek het volgende:
Oh maar met die tweedeling heeft Gia sowieso weinig moeite.![]()
De app invoeren voor moskee en kerk, dan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat er nogal wat allochtonen ongevaccineerd zijn, kan dit ook nooit goed zijn voor de integratie. Die duiken nog meer onder in hun eigen wereld dan ze nu al doen, en dit soort strafmaatregelen tegen mensen die anders tegen de wereld aankijken dan de regering zal het toch al aanwezige wantrouwen tegen de overheid alleen maar voeden.
Maar goed, dan kunnen we straks weer lekker boos op ze worden. Dat is altijd wel fijn, boos worden op een groep waar je zelf niet bijhoort."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
"Ja maar artikel 6!"quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:45 schreef capricia het volgende:
[..]
De app invoeren voor moskee en kerk, dan.
Probeer het nog een keer.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Want er zijn 2 miljoen mensen die complottheorien aanhangen? Jongeren van 12 geloven daar natuurlijk in.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel vrij helder. Maak ze het de komende jaren maar fucking moeilijk. Ik ben hele klaar met hun complottheorien en gejank.![]()
quote:Die spanningen en overvolle ziekenhuizen hebben we te danken aan de ongevaccineerden.quote:,,De vrijblijvendheid is wel voorbij’’, zegt de minister. Hij verwacht dat als het kabinet niet ingrijpt, de spanningen in de samenleving toenemen. Van alle coronapatinten in het ziekenhuis is 90 procent niet gevaccineerd. ,,Al die mensen hadden er niet hoeven liggen als ze gevaccineerd waren. Wat als je wacht op een operatie en je ziekenhuisbed is telkens bezet door iemand die zich niet heeft laten vaccineren?’’
https://www.ad.nl/politie(...)er-en-cafe~a9699721/Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Wedden dat dat op heel veel weerstand kan rekenen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:45 schreef capricia het volgende:
[..]
De app invoeren voor moskee en kerk, dan.![]()
Zolang de IC het aankan, prima.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En waarom? Niemand is er bij gebaat dat die hele testsamenleving permanent wordt. Als het geen doel meer heeft, kan het weg omdat het een onnodig middel is wat alleen maar geld kost.
Maar geen lockdown meer.![]()
Men moet wat om de tweedeling goed te praten en ongevaccineerden/wappies weg te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Want er zijn 2 miljoen mensen die complottheorien aanhangen? Jongeren van 12 geloven daar natuurlijk in.![]()
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wedden dat dat op heel veel weerstand kan rekenen?
Maar als daar het probleem zit, ligt daar ook de oplossing.![]()
CDA zal wel tegen zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Er liggen 200 patinten (met corona) op de IC. Dat kun je toch niet met droge ogen overvol noemen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Die spanningen en overvolle ziekenhuizen hebben we te danken aan de ongevaccineerden.![]()
Duw eens vijf mensen in een toilethokje. Wedden dat het overvol is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er liggen 200 patinten (met corona) op de IC. Dat kun je toch niet met droge ogen overvol noemen?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Sowieso, maar denk je dat er gehandhaafd gaat worden in de Schilderswijk of in Kanaleneiland of de lokale imam wel zijn scanner heeft meegenomen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar als daar het probleem zit, ligt daar ook de oplossing.![]()
CDA zal wel tegen zijn.![]()
Uitspraken als "de vrijblijvendheid is voorbij" klinkt wel een beetje als dwang hoor, Hugo. En er zou geen dwang komen zei je altijd, toch? Aan de andere kant, je beweerde ook veel andere dingen...quote:![]()
Ja, dat is de schuld van degene die moest poepen. Had hij maar alleen moeten willen plassen, aso.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Duw eens vijf mensen in een toilethokje. Wedden dat het overvol is.![]()
Voor de uitverkoop bij C&A!quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Coronacheck app voor de halal slager?![]()
En bijna allemaal zijn het ongevaccineerden. Als in het najaar en de winter de ziekenhuizen weer vol liggen hebben we een probleem. Dat gaan we nu met deze maatregelen tegen ongevaccineerden voorkomen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er liggen 200 patinten (met corona) op de IC. Dat kun je toch niet met droge ogen overvol noemen?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Hij noemt het ''drang"quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Uitspraken als "de vrijblijvendheid is voorbij" klinkt wel een beetje als dwang hoor, Hugo. En er zou geen dwang komen zei je altijd, toch? Aan de andere kant, je beweerde ook veel andere dingen...
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ah ja, de woordspelletjes. Als politici zich daartoe moeten verlagen weet je meteen dat ze eigenlijk geen goed verhaal hebben.quote:![]()
ziekenhuis, verzorgingstehuis zijn eigenlijk de enige plekken waar ik me zoiets kan voorstellen, maar dan gewoon sneltest aan de deurquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Winkelcentra o.a. in bijv Itali en Frankrijk. En bezoek aan een ziekenhuis, dat soort dingen.![]()
Dat doet Hugo zijn broeders niet aan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:45 schreef capricia het volgende:
[..]
De app invoeren voor moskee en kerk, dan.![]()
Ja echt? TVT tegen ongevaccineerden? Diezelfde ongevaccineerden die in de meeste gevallen niet eens meedoen aan TVT omdat ze niet op die plekken komen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En bijna allemaal zijn het ongevaccineerden. Als in het najaar en de winter de ziekenhuizen weer vol liggen hebben we een probleem. Dat gaan we nu met deze maatregelen tegen ongevaccineerden voorkomen.
Hoe denk je dat dit gaat werken voor kinderen die zich niet willen laten vaccineren maar hun ouders niet constant de eigen bijdrage willen betalen?![]()
Die kunnen er gewoon voor kiezen niet mee op schoolreis te gaan toch? En dat zwemfeestje kunnen ze ook wel overslaan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja echt? TVT tegen ongevaccineerden? Diezelfde ongevaccineerden die in de meeste gevallen niet eens meedoen aan TVT omdat ze niet op die plekken komen?
Hoe denk je dat dit gaat werken voor kinderen die zich niet willen laten vaccineren maar hun ouders niet constant de eigen bijdrage willen betalen?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: