Het is bovenal niet nodig om het toerisme weer helemaal lam te leggen met verplichte quarantaines, terwijl je met het eisen van een test hetzelfde bereikt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens meer over.
Dat komt omdat die lui nog steeds in de Pavlov schieten dat elke corona-besmetting voorkomen moet worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
RIVM gaat er compleet aan voorbij dat er nu vaccins zijn. Als het aan hen ligt stevenen we zo weer af op een winter binnen zitten. Ongelofelijk hoe ver die lui van de realiteit af staan.
Ik ben een paar jaar geleden naar Hockenheim geweest en dat was ook een kwestie van hutje mutje richting het circuit wandelen vanaf waar de shuttlebus stopte. Misschien niet z druk, maar ook niet compleet onvergelijkbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een chaos trouwens daar in Zandvoort. Ik ben al vaak naar F1-races geweest, door heel Europa. Maar nog nooit zo in de drukte hoeven lopen of staan.
Een zere nekquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En straks weer iemand anders op die post...
Hier stond de politie tijdje geleden in het dorpscafe om 01:00 snachts en de eigenaar kreeg de keus, ontruimen of boete van 2500,-quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik al de hele crisis. Lijkt vooralsnog los te lopen, op een paar flinke rellen na waarin zulke zware celstraffen en schadevergoedingen uitgedeeld werden dat dat na een paar dagen ook wel voorbij was.
En ik durf te wedden dat de wijkagent zelf een half uur later een pilsje kwam pakken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hier stond de politie tijdje geleden in het dorpscafe om 01:00 snachts en de eigenaar kreeg de keus, ontruimen of boete van 2500,-
In overleg met de aanwezigen is de boete geaccepteerd en heeft het hele dorp mee gelapt om de bekeuring te betalen.
Was er zelf niet maar heb wel mee gelapt.
Mooie dingenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hier stond de politie tijdje geleden in het dorpscafe om 01:00 snachts en de eigenaar kreeg de keus, ontruimen of boete van 2500,-
In overleg met de aanwezigen is de boete geaccepteerd en heeft het hele dorp mee gelapt om de bekeuring te betalen.
Was er zelf niet maar heb wel mee gelapt.
Dat wel, maar uiteindelijk maakt het allemaal niets uit vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind de ophef die hierover gaat ontstaan erg leuk.
Die denken: had ik maar een grotere bek gehad dan had ik net zoveel verdiend als mijn jongere collega.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een zere neken dan lekker wachtgeld trekken tot je pensioen.
Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor 1700 in de maand.
Symptomen corona:quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een zere neken dan lekker wachtgeld trekken tot je pensioen.
Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor 1700 in de maand.
Zou Hugo 'r in 't gezicht gehoest hebben?quote:Minder vaak voorkomende symptomen:
• pijn in het lichaam
• keelpijn
• diarree
• bindvliesontsteking
• hoofdpijn
• aangetast smaak- of reukvermogen
• huiduitslag of verkleuring van de vingers of tenen
Hier ga je toch beetje van huilen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:44 schreef Janneke141 het volgende:
[ twitter ]
Ziet er goed uit.
Ondertussen neemt na 42 jaar in het onderwijs onze concrector afscheid omdat hij van zijn welverdiende pensioen gaat genieten. De feestavond is afgelast omdat coronaregels. De receptie gaat wel door, maar met een vaste tafelschikking met een maximaal aantal gasten en zes personen per tafel, zodat de pensionado maximaal 5 mensen echt te spreken krijgt (of 4, want ik denk dat zijn vrouw ook wel mee komt).
Logisch, toch? Bijna alles mag weer!
God, wat disgusting.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:04 schreef zoost het volgende:
Gelukkig is dit geen festival
[ twitter ]
En dat zie ik dus absoluut niet gebeuren. Kijk maar naar het verleden, het gros haakt af uit angst dat ze naast hun bedrijf ook hun hele huis en alles verliezen omdat die dwangsommen ook persoonlijk verhaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:30 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
De enige reden waarom dat niet gebeurt is omdat te veel cafbazen zich nog laten afschrikken. Doen ze dat collectief niet, dan hebben ze ineens enorm veel macht.
Duss... je moet als horeca-ondernemer en festival-organisatie maar braaf bukken en je broek omlaag doen terwijl je naar de TV kijkt waar er op Zandvoort gefeest wordt?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En dat zie ik dus absoluut niet gebeuren. Kijk maar naar het verleden, het gros haakt af uit angst dat ze naast hun bedrijf ook hun hele huis en alles verliezen omdat die dwangsommen ook persoonlijk verhaald kunnen worden.
De toekomst zal het leren, maar ik zie het absoluut niet gebeuren.
Wat kan je nog meer doen? Ja demonstreren. Maar dat heeft ook niet altijd succesquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Duss... je moet als horeca-ondernemer en festival-organisatie maar braaf bukken en je broek omlaag doen terwijl je naar de TV kijkt waar er op Zandvoort gefeest wordt?
Dit land is politiek failliet.
Nee hoeft niet, ik had van hooibaal (waar is ie eigenlijk?) begrepen dat je als ondernemer fleixbel hoort te zijn en a la minute in een complete andere sector aan de gang moet kunnen gaan als de situatie daarom vraagt. Als je dat niet lukt verdien je het ook gewoon om op 1,5 meter afstand in de goot te liggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:53 schreef Noek het volgende:
[..]
God, wat disgusting.
Misschien even klappen voor de evenementensector. Daar schijnt een branche altijd enorm van op te knappen.
Tja. Je kunt de regels volgen, en dan krijg je te weinig klandizie, en dan ga je failliet. Of je volgt de regels niet, en dan krijg je een boete, en dan ga je failliet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Duss... je moet als horeca-ondernemer en festival-organisatie maar braaf bukken en je broek omlaag doen terwijl je naar de TV kijkt waar er op Zandvoort gefeest wordt?
Dat zeg ik niet, ik geef ze groot gelijk als ze het zouden doen. Alles moet gewoon open.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is ook. Gordon is daarom ook coureur geworden zodat we hem morgen alsnog zien optreden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik had van hooibaal (waar is ie eigenlijk?) begrepen dat je als ondernemer fleixbel hoort te zijn en a la minute in een complete andere sector aan de gang moet kunnen gaan als de situatie daarom vraagt. Als je dat niet lukt verdien je het ook gewoon om op 1,5 meter afstand in de goot te liggen.
Ah misschien heeft het daar mee te maken dan. Ik heb er altijd geslapen of met eigen vervoer en dan kom je verspreid aan. Ook in Hockenheim nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Hockenheim geweest en dat was ook een kwestie van hutje mutje richting het circuit wandelen vanaf waar de shuttlebus stopte. Misschien niet z druk, maar ook niet compleet onvergelijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |