abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201195516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het gaat echt helemaal nergens meer over.
Het is bovenal niet nodig om het toerisme weer helemaal lam te leggen met verplichte quarantaines, terwijl je met het eisen van een test hetzelfde bereikt.
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:43:22 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201195543
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
RIVM gaat er compleet aan voorbij dat er nu vaccins zijn. Als het aan hen ligt stevenen we zo weer af op een winter binnen zitten. Ongelofelijk hoe ver die lui van de realiteit af staan.
Dat komt omdat die lui nog steeds in de Pavlov schieten dat elke corona-besmetting voorkomen moet worden.
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:43:38 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201195548
twitter

En straks weer iemand anders op die post...
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:44:38 #29
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201195555
twitter

Ziet er goed uit.

Ondertussen neemt na 42 jaar in het onderwijs onze concrector afscheid omdat hij van zijn welverdiende pensioen gaat genieten. De feestavond is afgelast omdat coronaregels. De receptie gaat wel door, maar met een vaste tafelschikking met een maximaal aantal gasten en zes personen per tafel, zodat de pensionado maximaal 5 mensen echt te spreken krijgt (of 4, want ik denk dat zijn vrouw ook wel mee komt).

Logisch, toch? Bijna alles mag weer!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:45:42 #30
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201195564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:

Wat een chaos trouwens daar in Zandvoort. Ik ben al vaak naar F1-races geweest, door heel Europa. Maar nog nooit zo in de drukte hoeven lopen of staan.
Ik ben een paar jaar geleden naar Hockenheim geweest en dat was ook een kwestie van hutje mutje richting het circuit wandelen vanaf waar de shuttlebus stopte. Misschien niet z druk, maar ook niet compleet onvergelijkbaar.
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:46:25 #31
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201195573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

En straks weer iemand anders op die post...
Een zere nek :') en dan lekker wachtgeld trekken tot je pensioen.

Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor 1700 in de maand.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:46:33 #32
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201195575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Dit soort dingen hoor ik al de hele crisis. Lijkt vooralsnog los te lopen, op een paar flinke rellen na waarin zulke zware celstraffen en schadevergoedingen uitgedeeld werden dat dat na een paar dagen ook wel voorbij was.
Hier stond de politie tijdje geleden in het dorpscafe om 01:00 snachts en de eigenaar kreeg de keus, ontruimen of boete van 2500,-
In overleg met de aanwezigen is de boete geaccepteerd en heeft het hele dorp mee gelapt om de bekeuring te betalen.

Was er zelf niet maar heb wel mee gelapt.
To BG or not to BG!
pi_201195582
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hier stond de politie tijdje geleden in het dorpscafe om 01:00 snachts en de eigenaar kreeg de keus, ontruimen of boete van 2500,-
In overleg met de aanwezigen is de boete geaccepteerd en heeft het hele dorp mee gelapt om de bekeuring te betalen.

En ik durf te wedden dat de wijkagent zelf een half uur later een pilsje kwam pakken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:49:24 #34
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201195613
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Mooie dingen ^O^

Helaas zit er wel oplopende schaal op die boetes :{
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:49:27 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201195615
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:37 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik vind de ophef die hierover gaat ontstaan erg leuk. *O*
Dat wel, maar uiteindelijk maakt het allemaal niets uit vermoed ik zo.
pi_201195622
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor 1700 in de maand.
Die denken: had ik maar een grotere bek gehad dan had ik net zoveel verdiend als mijn jongere collega.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201195629
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Symptomen corona:
quote:
Minder vaak voorkomende symptomen:

pijn in het lichaam
• keelpijn
• diarree
• bindvliesontsteking
• hoofdpijn
• aangetast smaak- of reukvermogen
• huiduitslag of verkleuring van de vingers of tenen
Zou Hugo 'r in 't gezicht gehoest hebben? :P
pi_201195631
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:44 schreef Janneke141 het volgende:
[ twitter ]

Ziet er goed uit.

Ondertussen neemt na 42 jaar in het onderwijs onze concrector afscheid omdat hij van zijn welverdiende pensioen gaat genieten. De feestavond is afgelast omdat coronaregels. De receptie gaat wel door, maar met een vaste tafelschikking met een maximaal aantal gasten en zes personen per tafel, zodat de pensionado maximaal 5 mensen echt te spreken krijgt (of 4, want ik denk dat zijn vrouw ook wel mee komt).

Logisch, toch? Bijna alles mag weer!
Hier ga je toch beetje van huilen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201195661
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:04 schreef zoost het volgende:
Gelukkig is dit geen festival

[ twitter ]
God, wat disgusting.
Misschien even klappen voor de evenementensector. Daar schijnt een branche altijd enorm van op te knappen.
Go hard or go home
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:55:24 #40
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201195685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

De enige reden waarom dat niet gebeurt is omdat te veel cafbazen zich nog laten afschrikken. Doen ze dat collectief niet, dan hebben ze ineens enorm veel macht.
En dat zie ik dus absoluut niet gebeuren. Kijk maar naar het verleden, het gros haakt af uit angst dat ze naast hun bedrijf ook hun hele huis en alles verliezen omdat die dwangsommen ook persoonlijk verhaald kunnen worden.

De toekomst zal het leren, maar ik zie het absoluut niet gebeuren.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_201195719
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
En dat zie ik dus absoluut niet gebeuren. Kijk maar naar het verleden, het gros haakt af uit angst dat ze naast hun bedrijf ook hun hele huis en alles verliezen omdat die dwangsommen ook persoonlijk verhaald kunnen worden.

De toekomst zal het leren, maar ik zie het absoluut niet gebeuren.
Duss... je moet als horeca-ondernemer en festival-organisatie maar braaf bukken en je broek omlaag doen terwijl je naar de TV kijkt waar er op Zandvoort gefeest wordt?

Dit land is politiek failliet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 3 september 2021 @ 14:59:18 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201195733
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Duss... je moet als horeca-ondernemer en festival-organisatie maar braaf bukken en je broek omlaag doen terwijl je naar de TV kijkt waar er op Zandvoort gefeest wordt?

Wat kan je nog meer doen? Ja demonstreren. Maar dat heeft ook niet altijd succes :+
pi_201195738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:53 schreef Noek het volgende:

[..]
God, wat disgusting.
Misschien even klappen voor de evenementensector. Daar schijnt een branche altijd enorm van op te knappen.
Nee hoeft niet, ik had van hooibaal (waar is ie eigenlijk?) begrepen dat je als ondernemer fleixbel hoort te zijn en a la minute in een complete andere sector aan de gang moet kunnen gaan als de situatie daarom vraagt. Als je dat niet lukt verdien je het ook gewoon om op 1,5 meter afstand in de goot te liggen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 15:00:06 #44
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201195749
quote:

[..]

Tja. Je kunt de regels volgen, en dan krijg je te weinig klandizie, en dan ga je failliet. Of je volgt de regels niet, en dan krijg je een boete, en dan ga je failliet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 3 september 2021 @ 15:00:12 #45
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201195752
quote:

[..]

Dat zeg ik niet, ik geef ze groot gelijk als ze het zouden doen. Alles moet gewoon open.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_201195794
*gaat zitten en is benieuwd of de zondvloed in de cijfertjes terug is te zien nu de Ark vertrokken is.... :M :lijstje:
pi_201195810
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nee hoeft niet, ik had van hooibaal (waar is ie eigenlijk?) begrepen dat je als ondernemer fleixbel hoort te zijn en a la minute in een complete andere sector aan de gang moet kunnen gaan als de situatie daarom vraagt. Als je dat niet lukt verdien je het ook gewoon om op 1,5 meter afstand in de goot te liggen.
Is ook. Gordon is daarom ook coureur geworden zodat we hem morgen alsnog zien optreden.
Een pandemie is voor niemand leuk behalve voor mensen die trainen tijdens t thuiswerken.
Go hard or go home
pi_201195822
oh lollollol en dan ook nog artiesten vragen om voor nop op te komen treden. Echt, CHANANT!
Go hard or go home
pi_201195941
Waarom treden er eigenlijk artiesten op bij de F1? Trekt dat nu echt extra mensen? Wat is het belang hiervan bij een sportevenement?

Niet dat het uitmaakt. Bernhard heeft mooi een verkapt festival kunnen organiseren. Ik hoop dat een journalist dit even parkeert en er tijdens de volgende persconferentie op terugkomt.
pi_201195967
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:45 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Hockenheim geweest en dat was ook een kwestie van hutje mutje richting het circuit wandelen vanaf waar de shuttlebus stopte. Misschien niet z druk, maar ook niet compleet onvergelijkbaar.
Ah misschien heeft het daar mee te maken dan. Ik heb er altijd geslapen of met eigen vervoer en dan kom je verspreid aan. Ook in Hockenheim nooit meegemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')