Schuurt?? Wat een oetlul is het ook, met zijn schuurt. Moesten voetbalfans niet hun bek houden en op hun plek blijven zitten anders werden er weer wat maatregelen uit de kast getrokken?quote:
Keuzes hebben consequenties zoals sommigen zouden zeggen. Absoluut geen indirecte verplichting.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goed dat de bioscopen in elk geval een keuze krijgen:
- Niet meedoen met TvT, niet open mogen en failliet
of
- Wel meedoen, 75 man per bioscoop en failliet.
Zo'n grote bek als hij had over een relatief veel kleinere groep voetbalsupporters, zo boterzacht is hij nu. Hypocrietje...quote:Drukte op Circuit Zandvoort "schuurt met wat de regel is" vindt De Jonge
Hij durft de Oranjes niet in de wielen te rijden…quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:12 schreef josja het volgende:
[..]
Schuurt?? Wat een oetlul is het ook, met zijn schuurt. Moesten voetbalfans niet hun bek houden en op hun plek blijven zitten anders werden er weer wat maatregelen uit de kast getrokken?
Typische cda luiquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-vindt-de-jonge.html
[..]
Zo'n grote bek als hij had over een relatief veel kleinere groep voetbalsupporters, zo boterzacht is hij nu. Hypocrietje...
De manier waarop het kabinet het land bestuurd schuurt met de grondwet, fatsoen, ethiek en normen en waarden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo'n grote bek als hij had over een relatief veel kleinere groep voetbalsupporters, zo boterzacht is hij nu. Hypocrietje...
Tuurlijk niet, want dat levert je een gele vlag op. En een 5 seconden tijdstraf.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij durft de Oranjes niet in de wielen te rijden…
Op zich is dat wel lekker. Maar dan moeten ze daarna niet weer gaan miepen als er toch uitbraakjes blijven voortkomen uit nachtclubs.quote:
Hugo's houdbaarheid is wel op, ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:14 schreef alpeko het volgende:
Wij hebben het eerste weekend van oktober een feestje gepland staan in een horeca locatie. Op voorhand al even gevraagd over annuleringsvoorwaarden en of er sprake zou kunnen gaan zijn van TvT. De eigenaar: “daar trek ik de grens. Ik ga niet controleren wie er binnenkomt. Dan stop ik er mee.”
Geen idee of besloten feest er ook onder zal vallen. En op kinderen na is ook iedereen gevaccineerd maar ik heb die hele shitshow 3 dagen in Frankrijk mee gemaakt. Wat een gedrocht is dat zeg. In de horeca is al een personeelstekort en dan krijg je er nu als tiener er de taak bij om volwassen mensen de deur te wijzen. Stik er in Hugo. Vuile leugenaar. Ik kan die vent echt niet horen of zien. Corona is kut maar verlos ons aub niet alleen van dit virus maar ook van deze omhooggevallen voorleesouder.
Van Hugo de Jonge weten we ondertussen wel dat hij allemaal duistere lobby's dient en heel veel mensen stinkend rijk heeft gemaakt. Een stel voetbaltokkies geraken natuurlijk niet in de achterkamertjes waar deze man zich elke dag in bevindt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En toch is ie direct/indirect weer herkozen aangezien de meerderheid van dit landje gewoon weer VVD heeft gestemd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hugo's houdbaarheid is wel op, ja.
Behalve dan dat ie bij het CDA zit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En toch is ie direct/indirect weer herkozen aangezien de meerderheid van dit landje gewoon weer VVD heeft gestemd.
Sja, don't ask me 🤷🏻
Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.quote:Gedragsdeskundige Ginny Mooy van het Red Team: ,,Het gaat om de handhaving. Er zijn kermissen gesloten toen het er te druk werd. En dit kan gewoon doorgaan. Bij de Grand Prix gebeurt alles wat er mis is met het coronabeleid in Nederland. Een middelvinger naar de kwetsbare mensen.’’
Als je die middelvinger in je oog krijgt is het wel vrij pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20210903_41363759
[..]
Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.
Weet ik. Maar hij is beste matties met Rutte, dus dan kan je toch wel raden wat er gaat gebeuren als de VVD weer de grootste wordt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie bij het CDA zit.
De jonge is met recht een lul.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
De manier waarop het kabinet het land bestuurd schuurt met de grondwet, fatsoen, ethiek en normen en waarden.
Mijn hemel, wat een decadente en hypocriete eikel is 't ook.
Ik zie het al voor me dat Ginny in Zandvoort gaat vertellen dat de GP niet door gaat omdat de coronamaatregelen niet goed worden uitgevoerd. Dat lijkt me een goed experiment voor een gedragsdeskundige.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.
Of natuurlijk bij Defensie lief gaat vragen of ze met zwaar materieel kunnen handhaven.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat Ginny in Zandvoort gaat vertellen dat de GP niet door gaat omdat de coronamaatregelen niet goed worden uitgevoerd. Dat lijkt me een goed experiment voor een gedragsdeskundige.
Wacht maar tot ze zelf aan de beurt zijn zodra de gevaccineerd status niet voldoende is maar altijd een zelf betaalde test nodig is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef Johannes788 het volgende:
Typisch dat de NPO lui zo voor dit soort plannen zijn.
DJ wouter van der goes
https://twitter.com/woutervdgoes/status/1433800079232671744?s=21
Daar trek ik ook de grens, want dan moet iedereen bewijzen dat ie niet besmettelijk is. Dan mogen ze het zelf uitzoeken, dan blijf ik wel thuis.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze zelf aan de beurt zijn zodra de gevaccineerd status niet voldoende is maar altijd een zelf betaalde test nodig is.
Ginny klinkt als iemand die boos is om ze vrijdagavond niet meer naar haar freubelavondje kan met haar vriendinnenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |