Groot stuk in de Gelderlander over een besmettingspiek in de studentensteden na de introductie:quote:
Nee hoor, het virus is extreem gevoelig voor muziek. Als je 20.000 man bij een sportwedstrijd bij elkaar zet gebeurt er niets, maar als je in de pauze de speakers open zet dan wordt het spontaan een superspreader.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef Cynicio het volgende:
Waarom treden er eigenlijk artiesten op bij de F1? Trekt dat nu echt extra mensen? Wat is het belang hiervan bij een sportevenement?
Niet dat het uitmaakt. Bernhard heeft mooi een verkapt festival kunnen organiseren. Ik hoop dat een journalist dit even parkeert en er tijdens de volgende persconferentie op terugkomt.
Ik vond de biblebelt heftiger hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Groot stuk in de Gelderlander over een besmettingspiek in de studentensteden na de introductie:
https://www.gelderlander.(...)wageningen~ace02395/
Heftige piek wel, met 18, 17 en 9 besmettingen. Ik zoek vast dekking hoor.
Mwah, dat zijn 2 huishoudens.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vond de biblebelt heftiger hoor.
23 Nunspeet
Zo triest dat soort berichten. In plaats van dat ze vermelden dat het juist meevalt gezien de introductiedagen. En verdubbeld nog wel, 't is wat. van 1 naar 2 is ook een verdubbeling.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Groot stuk in de Gelderlander over een besmettingspiek in de studentensteden na de introductie:
Zandzakken voor de deur!quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze jonge knapen een uitvaartverzekering hebben!quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het aantal lag niet hoger dan in de weken daarvoor maar toch wordt er gesproken van 'het teisteren door besmettingen'... het is maar net hoe de media het brengtquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er extra lijkwagens zijn besteldquote:
Muziek is al uitgezocht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:32 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze jonge knapen een uitvaartverzekering hebben!
0 controle dus maak je niet druk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie dat je zelfs in quarantaine moet als je van vakantie terug komt uit sommige landen, zelfs als je volledig gevaccineerd bent. Wat is dat nou weer voor onzin?
Het valt ook niet mee om de slippendrager van Rutte te zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een zere neken dan lekker wachtgeld trekken tot je pensioen.
Wat zullen stratenmakers wel niet denken die hun hele leven een zere rug hebben voor ¤1700 in de maand.
Ik kan me best voorstellen dat je een whiplash oploopt van al dat klappen voor de zorg.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om de slippendrager van Rutte te zijn.
Ja of zal mijn vakantie de nekslag voor Van Ark zijn geweest?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je een whiplash oploopt van al dat klappen voor de zorg.
Nou, die zag niemand aankomen.quote:
Dat zou dus vanaf oktober in gaan dan. No way dat ze dat in oktober invoeren om 1 november weer eraf te halen, dus daar zitten we lekker de hele winter aan vast:quote:
quote:Hoewel het besluit nog niet genomen is, wil De Jonge wel vast een waarschuwing afgeven. Nederlander moeten zich er op voorbereiden dat zij - net als bijvoorbeeld in Frankrijk - straks overal een coronatoegangsbewijs moeten laten zien. De verplichte anderhalve meter afstand die iedereen van elkaar moet houden, zou dan komen te vervallen.
en dan tvt voor 50 euro?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, die zag niemand aankomen.
In de volkskrant valt te lezen dat de werkgeversbonden ongevaccineerden willen kunnen weigeren op de werkplek.
Maar we voeren geen vaccinatieplicht in hoor.
Moeten we de vooruitziende blik + wappiekaart maar weer trekken? "Zo'n vaart zal het niet lopen" was het antwoord meestal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, die zag niemand aankomen.
In de volkskrant valt te lezen dat de werkgeversbonden ongevaccineerden willen kunnen weigeren op de werkplek.
Maar we voeren geen vaccinatieplicht in hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |