Het OMTquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
RTLNieuws
Mensen die straks naar een café, museum, bioscoop of terras willen, moeten bij de ingang mogelijk laten zien dat ze gevaccineerd zijn of dat ze een negatieve coronatest hebben. Dat zei minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zojuist.
Het kabinet neemt daarover op 14 september een besluit. Eerst wacht het kabinet nog op advies van het Outbreak Management Team (OMT). De nieuwe maatregelen zullen vervolgens op 25 september ingaan.
Waar vind men boa gestapo eigenlijk? Of jatten ze deze persoon weg van het bedrijfsleven?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt de Boa Gestapo je dan controleren als je lekker op het terras koffie zit te drinken? Nice.
Die 75 gaat ook nog omlaagquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goed dat de bioscopen in elk geval een keuze krijgen:
- Niet meedoen met TvT, niet open mogen en failliet
of
- Wel meedoen, 75 man per bioscoop en failliet.
En we noemen het 'versoepelingen'.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Nu de vaccinatiecampagne er bijna op zit, gaan we nog meer maatregelen invoeren in plaats van afschaffen. Goed idee man.
Vergeet het wegvallen van de coronasteun niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goed dat de bioscopen in elk geval een keuze krijgen:
- Niet meedoen met TvT, niet open mogen en failliet
of
- Wel meedoen, 75 man per bioscoop en failliet.
Ja hoor, dat mag. Het kabinet besluit het en stuurt de hele regeling naar de tweede kamer die kan zeggen of ze het er wel of niet mee eens zijn. Over een individuele maatregel mogen ze niets zeggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef Janneke141 het volgende:
"Het kabinet neemt een besluit". Zou de Tweede Kamer daar ook nog iets van mogen vinden, of is dat een stomme vraag?
Niet dat het veel uitmaakt trouwens, maar toch. Het gaat om het idee.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Nu de vaccinatiecampagne er bijna op zit, gaan we nog meer maatregelen invoeren in plaats van afschaffen. Goed idee man.
Het is dus wel óf 75 man (of straks minder) óf TvT.quote:
het gaat ook om het nut ervan, dat zie ik zo direct nog nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Maar toegang tot het openbare leven afhankelijk maken van een app van de overheid is dat wel.
Alsmede het gebrek aan eerlijkheid.
Wanneer gaat met eens protesteren tegen deze waanzin!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En we noemen het 'versoepelingen'.
Dat hebben we aan onze dansleraar te danken, niemand wil daarmee geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:45 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wanneer gaat met eens protesteren tegen deze waanzin!
Die rompslomp heb ik geen zin in. Ik laat alleen mijn mobiel zien voor de QR-code van de Pathé.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef Johannes788 het volgende:
RTLNieuws
Mensen die straks naar een café, museum, bioscoop of terras willen, moeten bij de ingang mogelijk laten zien dat ze gevaccineerd zijn of dat ze een negatieve coronatest hebben. Dat zei minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zojuist.
Het kabinet neemt daarover op 14 september een besluit. Eerst wacht het kabinet nog op advies van het Outbreak Management Team (OMT). De nieuwe maatregelen zullen vervolgens op 25 september ingaan.
Die 75 (maar eigenlijk lager) gaat dan ook over de situatie zonder TvT.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:45 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Hoezo? TvT betekent toch geen 1,5 meter? Dan kan je de zaal gewoon vol gooien lijkt me.
Ja. Dat is nog wel ergens. Of we moeten een geel boekje voor haar halen denk ik dan als dat nog kan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt toch een papieren bewijs, ook.
Ik ga me inmiddels wel afvragen of het doel van testen voor toegang virusbestrijding is. Ze moeten toch zelf ook wel snappen dat het mosterd na de maaltijd is?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:46 schreef _serial_ het volgende:
Testen voor toegang moet gewoon gestopt worden, stop er gewoon mee, het is klaar.
Mensen die nu nog niet gevaccineerd zijn, jammer de bammer.
Nu het laatste stukje gaan micromanagen met toegangsbewijzen is echt wel te laat.
Pathé wordt wel heel erg kut zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die rompslomp heb ik geen zin in. Ik laat alleen mijn mobiel zien voor de QR-code van de Pathé.![]()
En nou optaffen ik wil naar James Bond.
Goede aanvulling. “Freedom is slavery”.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En we noemen het 'versoepelingen'.
quote:
Case closed mensen. De Jonge vindt het geen vaccinatiedwang, dan is het het niet. Move along, nothing to see here.quote:Maar minister De Jonge vindt dat er van vaccinatiedwang geen sprake is. Het kabinet vreest vooral een overbezetting van de IC-capaciteit omdat er nog zo'n 2 miljoen ongevaccineerden zijn.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:45 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Hoezo? TvT betekent toch geen 1,5 meter? Dan kan je de zaal gewoon vol gooien lijkt me.
quote:Het idee was om bij groepen groter dan 75 mensen te vragen om een bewijs van vaccinatie, van genezing of van een negatieve test. Die groepsgrootte wordt naar beneden bijgesteld.
Godsamme. Dat je het wil invoeren, oké. Maar wees godverdomme een vent en geef toe dat het dwang is. Wat een aap.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Johannes788 het volgende:
Maar minister De Jonge vindt dat er van vaccinatiedwang geen sprake is.
Gratis lapdance?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef Cynicio het volgende:
Kunnen we niet de Amerikaanse route begaan en mensen gewoon een VVV-bon geven als ze zich laten vaccineren ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |