dat lijkt me een wat overdreven conclusie, ik ken die hele wouter goes verder niet maar dit is ook maar zijn meningquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef Johannes788 het volgende:
Typisch dat de NPO lui zo voor dit soort plannen zijn.
DJ wouter van der goes
https://twitter.com/woutervdgoes/status/1433800079232671744?s=21
Die tweedeling hebben de wappies geheel zelf gecreëerd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:17 schreef Johannes788 het volgende:
Hebben de wappies weer gelijk. Er komt toch een tweedeling defintief in de maatschappij van niet en wel gevaccineerden.
Ik word maar wappie als dubbel gevaccineerde dan maar
En testen gaat natuurlijk geld kosten. En hoe vaak zal hij zich laten prikken voor een qr-code? 3, 4, 5 of elk jaar?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef Johannes788 het volgende:
Typisch dat de NPO lui zo voor dit soort plannen zijn.
DJ wouter van der goes
https://twitter.com/woutervdgoes/status/1433800079232671744?s=21
Alles wat leuk is, is al snel een middenvinger naar kwetsbaren of zieken. Laatst landde er een traumaheli vlakbij terwijl ik het leuk had met mijn vriendin in bed. Toen zei ik nog: best raar contrast zo vlakbij iemand die vecht voor z’n leven en wij vieren het leven. Avondje uiteten is ook respectloos naar degene die aan de sondevoeding liggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20210903_41363759
[..]
Is een middelvinger erger dan een klap in het gezicht of juist niet? Dat laatste is wel fysiek natuurlijk.
Want?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die tweedeling hebben de wappies geheel zelf gecreëerd.
Al vaker gezegd, maar als een terras zo gevaarlijk is - of een museumquote:
Persoonlijk trek ik de grens al bij TvT.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar trek ik ook de grens, want dan moet iedereen bewijzen dat ie niet besmettelijk is. Dan mogen ze het zelf uitzoeken, dan blijf ik wel thuis.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Persoonlijk trek ik de grens al bij TvT.
Je weet wel, die QR code die ooit bedacht was om reizen te vergemakkelijken die samen met een "tijdelijke regeling" om "eerder open te gaan in een stappenplan" wordt omgezet in een pertinente regeling om de "vaccinatie graad" te verhogen aan het einde van de maatregelen.
Van dit gedrocht komen we zo nooit af.
Je moet je zo langzamerhand af gaan vragen of dat wel ooit de bedoeling was.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Van dit gedrocht komen we zo nooit af.
Psst complot :p. Nee je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je moet je zo langzamerhand af gaan vragen of dat wel ooit de bedoeling was.
Nee joh. Het is gewoon ongevaccineerden pesten wat ze doen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al vaker gezegd, maar als een terras zo gevaarlijk is - of een museum- dan had dat de voorbije 4 maanden wel duidelijk moeten zijn.
Dat is volgens mij wel vrij helder. Maak ze het de komende jaren maar fucking moeilijk. Ik ben hele klaar met hun complottheorieën en gejank.quote:
En waarom? Niemand is er bij gebaat dat die hele testsamenleving permanent wordt. Als het geen doel meer heeft, kan het weg omdat het een onnodig middel is wat alleen maar geld kost.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je moet je zo langzamerhand af gaan vragen of dat wel ooit de bedoeling was.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee joh. Het is gewoon ongevaccineerden pesten wat ze doen.
Een terras heeft niets met besmettingscijfers te maken.
Alsof je die er mee hebt. Er zullen vast wat hardnekkige ontkenners bij zitten die je dan treft maar die haal je er toch niet mee over. Die gaan ondergronds. De rest is vooral juist de groep die zich toch al onttrekt aan onze samenleving en zich in een zeer kleine kring begeeft. Niet in horeca of musea. Dit beleid slaat nergens op.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als derde mogelijkheid?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef Noek het volgende:
Ja precies, jij bent al lekker bewerkt zodat jij denkt dat dit enige 2 smaken zijn.
Doen ze goed!
Stel fuckers
Dan komen er vanzelf wel wat categorieën bij.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alsof je die er mee hebt. Er zullen vast wat hardnekkige ontkenners bij zitten die je dan treft maar die haal je er toch niet mee over. Die gaan ondergronds. De rest is vooral juist de groep die zich toch al onttrekt aan onze samenleving en zich in een zeer kleine kring begeeft. Niet in horeca of musea. Dit beleid slaat nergens op.
Als het geld kost, dan worden er dus ook mensen rijk van.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En waarom? Niemand is er bij gebaat dat die hele testsamenleving permanent wordt. Als het geen doel meer heeft, kan het weg omdat het een onnodig middel is wat alleen maar geld kost.
Als we zo door gaan dan gaan we gewoon naar praktijken zoals in Australie of Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is niet eens alleen ongevaccineerden pesten, het is ook ondernemertje pesten en in mindere mate gevaccineerden pesten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Meer naar de evenementenbranch, Gin.quote:Bij de Grand Prix gebeurt alles wat er mis is met het coronabeleid in Nederland. Een middelvinger naar de kwetsbare mensen.’’
Coronacheck app voor de halal slager?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan komen er vanzelf wel wat categorieën bij.
Winkelcentra o.a. in bijv Italië en Frankrijk. En bezoek aan een ziekenhuis, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Coronacheck app voor de halal slager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |