Alsof je elke podcast luistert voor objectief geleuter. Supportersemotie is soms ook vermakelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:32 schreef aTypisch het volgende: [..] Maar wat haal je er dan wel uit vraag ik mij af? Heb het een aantal keer probeerd.
Is te gast geweest ja. Hij wil later ook analist worden. (althans dat vertelde hij een tijd geleden in een podcast)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zelfs die show van Jansma tijdens het EK vond ik vaak prima te doen.
Daar zat Dessersgod ook nog geloof ik.
Ja eens. Overall een hele goede periode, maar de laatste dag is wel een hele matige dag geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:
8/10 voor deze transferperiode
Trauner, Ali, Til, Aursnsnensnsens, Pedersen lijken direct een meerwaarde
Ja ik wilde nog editten maar toen we het topic vol.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof je elke podcast luistert voor objectief geleuter. Supportersemotie is soms ook vermakelijk.
Sorry maar als ik je serieus moet uitleggen dat vervangers als mvogo, gutierrez, boscagli, propper, en ja zelfs Bruma, Luckassen, Vertessen niet vergelijkbaar zijn met Diemers en Hendriks, dan is dit wel een enigszins doelloos gesprek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:01 schreef fetX het volgende: [..] Ja, Vertessen en Bruma zijn echt geweldige vervangers van Madueke en Gakpo bijvoorbeeld. Die achteruitgang is ook behoorlijk. Haal bij PSV Gotze, Madueke en Gakpo weg en het is een team op een paar niveautjes lager. Het is echt onzin dat dit alleen bij Feyenoord heel erg is.
Het was beter geweest als het gewoon bij Nelson was geblevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Overall een hele goede periode, maar de laatste dag is wel een hele matige dag geweest.
Gekanker op alles en iedereen na weer een kansloze wedstrijd was vorig seizoen gewoon wel lekker. Vooral omdat in de reguliere media (denk aan VI en Studio Voetbal) iedereen Dick zat te verdedigen dus om de hete brei heen draaiden. En ze hebben zo'n rubriekje 'Bakens in de Verte' waar ze de belevenissen van oud spelers volgen wat op zich wel vermakelijk is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:32 schreef aTypisch het volgende: [..] Maar wat haal je er dan wel uit vraag ik mij af? Heb het een aantal keer probeerd.
De fout die je als feyenoord supporter nooit moet maken: denken dat als het er echt om gaat er een topprestatie wordt geleverdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Overall een hele goede periode, maar de laatste dag is wel een hele matige dag geweest.
Ik ga kijken. Ik wilde ze opsparen maar 9 afleveringen is wel wat lang om te wachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, morgen (over een paar minuten dus) komt de eerste aflevering van de Feyenoord Disney Docu online, zullen we dat hier bespreken? VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021
Dank.
Die verliespartijen bij Excelsiorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De fout die je als feyenoord supporter nooit moet maken: denken dat als het er echt om gaat er een topprestatie wordt geleverd![]()
Behalve onder GIOGOD dan
Los van of ik betwijfel of dat zo is (godallemachtig wat zit daar een troep bij) is dat helemaal niet het punt, want we hadden het over de terugval in niveau. Die is bij PSV niet veel minder dan bij ons hoor. Dat het algehele niveau bij PSV wat hoger ligt (met name de eerste 5-8 beste spelers) is al een aantal jaar zo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry maar als ik je serieus moet uitleggen dat vervangers als mvogo, gutierrez, boscagli, propper, en ja zelfs Bruma, Luckassen, Vertessen niet vergelijkbaar zijn met Diemers en Hendriks, dan is dit wel een enigszins doelloos gesprek.
Anyhow, gewoon hopen dat ze heel blijven en er in de winter nog wat bij komt dus.
Vind het ook niet slim (zover je daar iets over te zeggen hebt als club), was veel beter geweest om alles in 1 keer uit te brengen. Dan heeft iedereen het er even 2 weken over en stopt het weer. Nu krijg je twee maanden lang 'vorig seizoen met Dick blablablabla' in de krantjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Ik wilde ze opsparen maar 9 afleveringen is wel wat lang om te wachten.
Kankerdisney.
De rest van mijn reacties zal ik daar proberen te posten!
Kreeg je nou alleen een maand gratis Disney+ als seizoenkaarthouder?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, morgen (over een paar minuten dus) komt de eerste aflevering van de Feyenoord Disney Docu online, zullen we dat hier bespreken? VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021
Dank.
Ook veel rotzooi weggewerkt natuurlijk, en veel spelers met een bepaalde visie gehaald ipv voor de leuk erbij. Alireza is een prima directe vervanger voor Berghuis en Trauner en Aursnes in plaats van Botteghin en Fer gaat echt een hoop schelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:
8/10 voor deze transferperiode
Trauner, Ali, Til, Aursnsnensnsens, Pedersen lijken direct een meerwaarde
Dat was het hele positieve vorig jaar (al luister ik het maar af en toe): dat zij wél kritisch waren op Dick. Als een van de weinigenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gekanker op alles en iedereen na weer een kansloze wedstrijd was vorig seizoen gewoon wel lekker. Vooral omdat in de reguliere media (denk aan VI en Studio Voetbal) iedereen Dick zat te verdedigen dus om de hete brei heen draaiden. En ze hebben zo'n rubriekje 'Bakens in de Verte' waar ze de belevenissen van oud spelers volgen wat op zich wel vermakelijk is.
Geen idee, geen seizoenskaarthouder hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg je nou alleen een maand gratis Disney+ als seizoenkaarthouder?
Ik heb een zwak voor die gozer en hij heeft toch de titel van meest succesvolle trainer van Feyenoord op nationaal niveau.quote:
Ook als lid van het Legioen volgens mij. FeyenoordGOD.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg je nou alleen een maand gratis Disney+ als seizoenkaarthouder?
Wie betaalt bepaalt, dus denk dat Disney het gewoon uitschrijft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind het ook niet slim (zover je daar iets over te zeggen hebt als club), was veel beter geweest om alles in 1 keer uit te brengen. Dan heeft iedereen het er even 2 weken over en stopt het weer. Nu krijg je twee maanden lang 'vorig seizoen met Dick blablablabla' in de krantjes.
Slot en Stam hebben allebei een kale kop en een achternaam van vier letters die met een S begint.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat een deel van mijn probleem met Dessers is dat zijn naam een beetje hetzelfde klinkt als die van Diemers
Je kan het blijven herhalen maar het komt niet meer goed met Berghuis hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor die gozer en hij heeft toch de titel van meest succesvolle trainer van Feyenoord op nationaal niveau.
Elke schakel in dat kampioenschap verdient veel liefde vanuit ons. En Gio was ondanks alles de belangrijkste als coach.
Aursnes wordt basisspeler IPV Toornstra, en Dessers IPV Linssen (op termijn) verwacht ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:48 schreef fetX het volgende:
Op de bank straks: Marciano, Hendriks, Geertruida, Hartjes, Milambo, Aursnes, Nelson, Dessers, Balde, Bannis, Benita.
Tja, zo slecht is het niet maar in de verdedigers heel erg karig. Pff, Arnesen dat is niet best.
Burger en Haps laten vertrekken zonder vervanger te halen kan ons lelijk gaan opbreken inderdaad. Hopen dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:48 schreef fetX het volgende:
Op de bank straks: Marciano, Hendriks, Geertruida, Hartjes, Milambo, Aursnes, Nelson, Dessers, Balde, Bannis, Benita.
Tja, zo slecht is het niet maar in de verdedigers heel erg karig. Pff, Arnesen dat is niet best.
Ik vergat ook nog Antonucci.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aursnes wordt basisspeler IPV Toornstra, en Dessers IPV Linssen (op termijn) verwacht ik.
Het is gênant. Twee pure verdedigers slechts op de bank. Man, man, man.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger en Haps laten vertrekken zonder vervanger te halen kan ons lelijk gaan opbreken inderdaad. Hopen dat dat niet gebeurt.
Ik dacht daarbij geen moment aan Berghuis moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het blijven herhalen maar het komt niet meer goed met Berghuis hoor.
Rest van de kampioensploeg en zeker ook Gio heb ik wel een zwak voor hoor. Dus ook Kuyt en Jørg
Slot is het grootste talent denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat de bank waar ik nu op zit meer waard is dan die van Feyenoord
Hahahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ze gaan Arnesen in de uitzending bellen hangt ie op
Wat was de vraag?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:58 schreef fetX het volgende:
ZKA belt met Arnesen, die neemt op en hangt na de eerste vraag meteen weer op
Of Arnesen tevreden is met deze transferperiode.quote:
Trouwens: zat jij op het xboxworld forum of heb ik een kronkel in mijn herinnering?quote:Op woensdag 1 september 2021 00:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tevreden over de transferdag?
Tuut tuut
Een rode kaart en een pijnlijke enkel en je speelt met de linksback van de A1 denk ikquote:Op woensdag 1 september 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
Nou. Dit was ‘m. Hopen dat je tot de Kerst in ieder geval achterin zonder al te veel schade door komt.
Jaquote:Op woensdag 1 september 2021 00:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Trouwens: zat jij op het xboxworld forum of heb ik een kronkel in mijn herinnering?
En de linksback van de A1 is ook geblesseerdquote:Op woensdag 1 september 2021 00:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een rode kaart en een pijnlijke enkel en je speelt met de linksback van de A1 denk ik
Hij heeft nu 'de juiste mensen' getipt voor een transfervrije speler die net genoemd was.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ZKA heeft paar biertjes op en denkt dat hij nu iedereen kan bellen.
Ze wilden bijna naar Dickie in Irak bellen waar het midden in de nacht is
Haha ja wilden het net posten.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft nu 'de juiste mensen' getipt voor een transfervrije speler die net genoemd was.
Hij gaat er wel in geloven dat mannetje.
Deze was het trouwens voor de meelezers.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja wilden het net posten.
Gaat ie nu random Iraniërs doorsturen naar z'n bronnen binnen Feyenoord
Denk dat Verweij en Krabby meer primeurs krijgen volgend jaar weer.
Hij noemt Feyenoord supporters nu 'overwegend labiel'quote:Op woensdag 1 september 2021 00:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze was het trouwens voor de meelezers.
Milad Mohammadi
Godverdommequote:Op woensdag 1 september 2021 00:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ZKA heeft paar biertjes op en denkt dat hij nu iedereen kan bellen.
Ze wilden bijna naar Dickie in Irak bellen waar het midden in de nacht is
Dit ook nog eensquote:
Ja, lekker dom. Die krijgt niet een primeur meer.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ook nog eens
Zolderkamerautist is zich lekker onmogelijk aan het maken in een paar dagen tijd.
Dit wel ja. Dessers is geen topaankoop, maar wel beter dan Bannis en Bozenik. En met hen en Reiss heb je nu wel wat kiezen in je voorste linie.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:38 schreef H.FR het volgende:
Al met al best een prima selectie, al vind ik het achterin gevaarlijk dun bezet nu.
Dat is hopen tegen beter weten in denk ik. In een seizoen is er altijd wel een geluksvogel die nooit geblesseerd of geschorst is, maar met zo'n druk programma.. dat is Russische roulette met 5 kogels in de kamerquote:Op woensdag 1 september 2021 08:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Achterin is het wel echt te dun, daar moeten nu geen gekke dingen gaan gebeuren.
Haha, ja dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:46 schreef Caland het volgende:
Zolderkamerautistje is er een beetje teveel in gaan geloven he?
Eens.. vond het knap wat hij deed toen hij nog anoniem was. Zichzelf onthullen was niet verstandig en hoe hij nu bezig is, is zijn eigen graf graven.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Haha, ja dat gevoel heb ik ook.
Ik vond hem juist wel stoer toen hij nog in de anonimiteit wilde blijven. Het is nu toch een beetje zijn kunstje showen. Wat overigens razend knap is hoor. Maar je moet dingen wel in perspectief blijven zien, hij is ook slechts een beschouwer die daar verslag van doet.
Dat zal niet helpen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat een deel van mijn probleem met Dessers is dat zijn naam een beetje hetzelfde klinkt als die van Diemers
Het is vooral hopen dat je het zonder kleerscheuren tot de winterstop haalt. En dan hopen dat je nog een beetje meedoet om de knikkers.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is hopen tegen beter weten in denk ik. In een seizoen is er altijd wel een geluksvogel die nooit geblesseerd of geschorst is, maar met zo'n druk programma.. dat is Russische roulette met 5 kogels in de kamer
We gaan niet meedoen om knikkers. Was ook niet het geval geweest als er nog 3 spelers extra waren bijgekomen.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is vooral hopen dat je het zonder kleerscheuren tot de winterstop haalt. En dan hopen dat je nog een beetje meedoet om de knikkers.
Zaakwaarnemers kunnen daar natuurlijk belang bij hebben, maar het is meer dat Feyenoord zo'n wirwar aan eilandjes is dat er per definitie gewoon dingen gelekt gaan worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Welk belang zouden mensen binnen Feyenoord trouwens hebben om te lekken naar een Twitteraar.
https://www.volkskrant.nl(...)e-geworden~ba8f1b0d/quote:De documentaire over Feyenoord is geen gelikte pr-productie geworden
Feyenoord opende vorig seizoen, toen de voetbalclub werd uitgeschakeld in de Europa League, de deuren voor twee cameraploegen, die de selectie en de staf op de voet volgden. Feyenoord kreeg hier naar verluidt 3 miljoen euro voor.
Wie kwam bij Feyenoord op het idee de trage, matige Argentijnse spits Lucas Pratto te huren? Wat gebeurde in de kleedkamer na de pijnlijke uitschakeling in de Europa League door Wolfsberger AC uit Oostenrijk?
Het is te zien in een negendelige documentaireserie die woensdag 1 september in première gaat op streamingplatform Disney+, in Nederland en 25 andere landen. Dat ene woord – Feyenoord is de eerste Europese ‘original’, nagesynchroniseerd en ondertiteld in respectievelijk tien en achttien talen.
Feyenoord liet zich vorig seizoen filmen door twee cameraploegen van Lusus Media, die de selectie en de staf op de voet volgden. De club kreeg er naar verluidt 3 miljoen euro voor.
Hoeveel precies, wil de executive producer, Rob Labree (54), niet zeggen. ‘Het is een commercieel aantrekkelijk product, waar we veel voor overhadden. En het kan een bijdrage leveren om met Disney+ een volwassen doelgroep aan te boren, naast gezinnen met kinderen.’
Labree kreeg de klus omdat hij programmadirecteur is van sportzender ESPN, een onderdeel van Disney, en eerder documentaires maakte over de American footballclub Amsterdam Admirals en zwemmer Pieter van den Hoogenband.
De serie zit vol pijnlijke beelden van een seizoen dat redelijk begint en dramatisch eindigt: Feyenoord wordt vijfde, 29 punten achter Ajax. Het eindigt met een lichtpuntje: de club wint de play-offs en haalt zo Europees voetbal binnen.
Labree: ‘Veel mensen weten al wat er is gebeurd op het veld, nu kun je ook achter de schermen kijken, in de kleedkamer, bij de medische staf en de directie.’
Die beelden worden gecombineerd met korte interviews waarin betrokkenen hun verhaal doen. Dat geeft de club de kans de documentaire wat positiever in te kleuren, maar het is geen gelikt pr-materiaal geworden. Een voorbeeld: in aflevering 1 filmen de makers een bijeenkomst waarin directeur Mark Koevermans aan (jeugd)trainers van de club vraagt wat eigenlijk de voetbalvisie is van Feyenoord. Het blijft stil, zelfs als Koevermans doorvraagt.
Labree: ‘De club zal niet hebben gedacht: dit slingeren we graag de buitenwereld in. Toch mocht onze cameraploeg erbij zijn. Het was een voorbode van het seizoen: Dick Advocaat koos voor de korte termijn: punten pakken met het eerste elftal, terwijl de directie veel aan de langere termijn dacht. Dat schuurde.’
Wilde Feyenoord een gelikt beeld laten zien?
‘In het begin houd je daar wel rekening mee. Ik werk al bijna dertig jaar in de sportjournalistiek, ik weet wat voor belangen er spelen. Maar mijn scepsis bleek onterecht. We hebben geen discussies gehad over het uit de documentaire knippen van beelden. Zoiets is ons nooit gevraagd. Feyenoord had een andere insteek: ze merken dat Ajax, en in mindere mate PSV, bekender zijn in het buitenland en dat irriteert. Hiermee willen ze zichzelf internationaal meer op de kaart zetten. Ze snappen dat het niet werkt als je dat in een gepolijst verhaaltje stopt, daar prikken kijkers doorheen.’
Je ziet weinig gescheld in de kleedkamer, in de eerste vier afleveringen. Alleen bij Wolfsberger AC, vlak na het duel, roept keeper Nick Marsman gefrustreerd: ‘Hoe slecht zijn wij?’ Zijn andere momenten eruit geknipt?
‘Zeker niet. Later in het seizoen zul je er nog een paar zien. Meestal reageerden de spelers gelaten. Dat was een van de frustraties van Advocaat. Hij probeerde ze met elkaar in discussie te laten gaan, maar dat lukte te weinig.’
Vonden de spelers en Advocaat het niet vervelend, een cameraploeg in de kleedkamer?
‘De spelers niet, volgens mij. Ze lieten zich er ook niet door tegenhouden. Uiteindelijk wordt in de documentaire een eerlijk beeld geschetst, vinden ze, ook al is het niet altijd prettig. Een materiaalman zei bijvoorbeeld dat Nick Marsman niet voor niks de tweede keeper is. Maar ja, spelers zijn wel wat gewend.
‘Advocaat zat niet op ons te wachten. Hij werkte mee omdat het goed zou zijn voor de club. Ik denk dat hij het waardeerde dat we soms terughoudend waren, in plaats van te roepen: in het contract staat dat we alles mogen filmen. Een voorbeeld is toen op de valreep bleek dat Justin Bijlow te geblesseerd was om te keepen. Hij liep teleurgesteld de kleedkamer uit, sloeg met een deur en zocht rust in het krachthonk. De cameraman filmde op een afstandje hoe Bijlow werd getroost door andere spelers. Je hoeft niet alles in close-up te zien.’
AZ was woest toen bleek dat hun trainer Arne Slot met Feyenoord over een overstap sprak. Waarom zien we die contractbesprekingen niet?
‘Feyenoord had geen zeggenschap over derden, zoals Slot. En je kunt nooit overal bij zijn. Het ging om de grote lijnen. Een daarvan is het gedoe met de spitsen, die veel geblesseerd waren. Daarom huurden ze in januari Lucas Pratto, van River Plate uit Argentinië. Een heel slecht idee, bleek al snel.
‘Je ziet hoe het begint: assistent-trainer Cor Pot reageert enthousiast op een filmpje van Pratto en tipt technisch directeur Frank Arnesen Bij de medische keuring was er al twijfel, maar ze moesten iets, met weinig geld. Dick Advocaat zei alleen ‘ja’ omdat er anders helemaal niemand zou komen.’
Is dit een onafhankelijke journalistieke productie?
‘Nee, want Feyenoord krijgt een financiële bijdrage. Dat was ook niet de insteek, we wilden een mooi verhaal vertellen. Voor ons was het een prachtig avontuur, en als maker zou ik er graag een seizoen aan vastplakken. Maar er wordt eerst gekeken hoe dit gaat vallen, vooral in Nederland. Al vind ik het wel heel stoer dat we wereldwijd te zien zullen zijn.’
Ging lekker met die keuringen.quote:‘Je ziet hoe het begint: assistent-trainer Cor Pot reageert enthousiast op een filmpje van Pratto en tipt technisch directeur Frank Arnesen Bij de medische keuring was er al twijfel, maar ze moesten iets, met weinig geld. Dick Advocaat zei alleen ‘ja’ omdat er anders helemaal niemand zou komen.’
mooiste stukjes zijn eigenlijk die met die fansquote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eerste aflevering online nu. 56 minuten.
---quote:Op woensdag 1 september 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)e-geworden~ba8f1b0d/
Eens, als we dan toch ergens iets te kort komen kunnen we beter gewoon in elke linie zorgen dat we geen spelers genoeg hebben.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:22 schreef H.FR het volgende:
Antonucci had voor ruim 2mln verkocht kunnen worden gisteren, aldus l'equipe. Gemiste kans m.i.
Verlies lijden op een speler die eigenlijk nooit een kans heeft gekregen en verdergaan met Diemers.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:22 schreef H.FR het volgende:
Antonucci had voor ruim 2mln verkocht kunnen worden gisteren, aldus l'equipe. Gemiste kans m.i.
Hij kostte 2mln, dus dat is geen verlies. Je draait dan quitte voor een speler van 22 die het niveau niet heeft.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Verlies lijden op een speler die eigenlijk nooit een kans heeft gekregen en verdergaan met Diemers.
Niet echt een gemiste kans.
Hoe weet je dat? Hij zit er net een paar maanden bij.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kostte 2mln, dus dat is geen verlies. Je draait dan quitte voor een speler van 22 die het niveau niet heeft.
en met dat geld had wellicht nog gauw de broodnodige versterking achterin gehaald kunnen worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kostte 2mln, dus dat is geen verlies. Je draait dan quitte voor een speler van 22 die het niveau niet heeft.
Ik weet helemaal niks, maar ik vond hem bij Volendam wel aardig, maar nou niet perse dragend. En bij ons maakt hij m.i. ook nog geen indruk. Dan had je van dat geld misschien direct nog wel een speler kunnen halen die je nodig hebt.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hij zit er net een paar maanden bij.
Je haalt iemand met een ontwikkelingsplan voor een paar miljoen maar zodra dat plan begint verkoop je hem omdat je misschien wel iemand anders nodig hebt. Dat lijkt me erg raar.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks, maar ik vond hem bij Volendam wel aardig, maar nou niet perse dragend. En bij ons maakt hij m.i. ook nog geen indruk. Dan had je van dat geld misschien direct nog wel een speler kunnen halen die je nodig hebt.
Kan je wel lacherig stellen maar op die manier bespaar je wel veel salarisquote:Op woensdag 1 september 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Als Arnesen slim is verkoopt ie in de winter gewoon het hele elftal.
In dat plan was er geen rekening mee gehouden dat er op 10 iemand met loopvermogen zou moeten komen te spelen.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je haalt iemand met een ontwikkelingsplan voor een paar miljoen maar zodra dat plan begint verkoop je hem omdat je misschien wel iemand anders nodig hebt. Dat lijkt me erg raar.
We gaan het zien, maar ik vind het wat raar om bijna geen verlies te maken op iemand die letterlijk nog geen minuut voor Feyenoord heeft gespeeld. Het zal vast vaker gebeuren, maar snap wel dat Arnesen zichzelf niks waard vindt als hij dat bod had geaccepteerd.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
In dat plan was er geen rekening mee gehouden dat er op 10 iemand met loopvermogen zou moeten komen te spelen.
Maar ik hoop natuurlijk dat ik het verkeerd zie.
Ik heb een beetje mijn twijfels bij het Antonucci plan. Lijkt er inderdaad op dat hij niet het type speler is voor het Slot-concept. Maar goed, ze gunnen hem blijkbaar nog tijd. Misschien hopen ze erop dat hij volgend jaar de rol van Til over kan nemen. We gaan het inderdaad zien.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan het zien, maar ik vind het wat raar om bijna geen verlies te maken op iemand die letterlijk nog geen minuut voor Feyenoord heeft gespeeld. Het zal vast vaker gebeuren, maar snap wel dat Arnesen zichzelf niks waard vindt als hij dat bod had geaccepteerd.
Ze hadden volgens jou nog steeds Jelle Vossen moeten halen?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk zeg een Belgische middelmatige spits
Ja en Mbokani en Frutos.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden volgens jou nog steeds Jelle Vossen moeten halen?
Goed stuk. Ga in veel met je mee.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dan even over de transferperiode. Eigenlijk heeft Arnesen het natuurlijk uitstekend gedaan. Het is niet te doen om in 1 zomer alle troep te lozen en een elftal op te tuigen dat even mee gaat doen met PSV bijvoorbeeld. Doel lijkt me om 3e te worden en Europees overwinteren zou goed zijn en ook zeker niet onmogelijk.
Achterin heb je met Pedersen, Malacia, Hendriks, Senesi, Trauner, Geertruida en Hall qua kwaliteit niet zoveel te klagen al vraag ik me af of zo'n Hall wel mee kan. Heb het idee dat ze het niet zo in hem zien zitten. Het is wel heel erg dunnetjes, dus misschien toch maar proberen een transfervrije speler voor een jaar op te halen. In de winter moet je wel echt alles op alles zetten om er een verdediger bij te halen. Tot die tijd hopen dat je een beetje blessurevrij de tijd doorkomt. Ben wel bang dat Slot die Aursnes als back-up ziet voor achterin.
Het middenveld is prima. Met Kokcu, Til, Toornstra en Aursnes heb je 4 spelers die top 3 waardig zijn. Dan daar achter talenten als Antonucci, Hartjes, Milambo die je gewoon de kans moet geven als je een wedstrijd ruim voor staat. In het ergste geval kun je terugvallen op Teixeira of Diemers, maar die zijn denk ik echt pas 6e/7e keus.
Voorin vind ik onze beste linie. De basis met Sini, Linssen en Jahanbakhsh staat wel goed al vermoed ik dat Linssen toch plaats gaat maken voor Dessers. Ik ben niet enthousiast over hem, maar als hij op voorspraak van Slot is gekomen heb ik al wat meer vertrouwen. Back-ups met Nelson en Balde (en dus ook Linssen) lijkt mij voor op de flanken voldoende. Bannis zal weinig minuten krijgen vermoed ik.
Al met al een 7,5 voor Arnesen. Die laatste dag was alleen wel echt zwaar onvoldoende. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er geen extra verdediger bij is gekomen en dat je Haps voor een appel en een ei laat gaan. Vijf ton is echt veel te weinig, dan had je hem beter kunnen houden.
Die Aurier is vrijquote:Op woensdag 1 september 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
Volgens ZKA kijken ze nog wel naar een transfervrije verdediger trouwens. Hopelijk komt daar dan iets uit al is het maar als back-up tot aan de Kerst.
Haps wilde zelf kost wat kost weg, logisch, waarom zou je dan een ontevreden spelert binnen boord houden?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dan even over de transferperiode. Eigenlijk heeft Arnesen het natuurlijk uitstekend gedaan. Het is niet te doen om in 1 zomer alle troep te lozen en een elftal op te tuigen dat even mee gaat doen met PSV bijvoorbeeld. Doel lijkt me om 3e te worden en Europees overwinteren zou goed zijn en ook zeker niet onmogelijk.
Achterin heb je met Pedersen, Malacia, Hendriks, Senesi, Trauner, Geertruida en Hall qua kwaliteit niet zoveel te klagen al vraag ik me af of zo'n Hall wel mee kan. Heb het idee dat ze het niet zo in hem zien zitten. Het is wel heel erg dunnetjes, dus misschien toch maar proberen een transfervrije speler voor een jaar op te halen. In de winter moet je wel echt alles op alles zetten om er een verdediger bij te halen. Tot die tijd hopen dat je een beetje blessurevrij de tijd doorkomt. Ben wel bang dat Slot die Aursnes als back-up ziet voor achterin.
Het middenveld is prima. Met Kokcu, Til, Toornstra en Aursnes heb je 4 spelers die top 3 waardig zijn. Dan daar achter talenten als Antonucci, Hartjes, Milambo die je gewoon de kans moet geven als je een wedstrijd ruim voor staat. In het ergste geval kun je terugvallen op Teixeira of Diemers, maar die zijn denk ik echt pas 6e/7e keus.
Voorin vind ik onze beste linie. De basis met Sini, Linssen en Jahanbakhsh staat wel goed al vermoed ik dat Linssen toch plaats gaat maken voor Dessers. Ik ben niet enthousiast over hem, maar als hij op voorspraak van Slot is gekomen heb ik al wat meer vertrouwen. Back-ups met Nelson en Balde (en dus ook Linssen) lijkt mij voor op de flanken voldoende. Bannis zal weinig minuten krijgen vermoed ik.
Al met al een 7,5 voor Arnesen. Die laatste dag was alleen wel echt zwaar onvoldoende. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er geen extra verdediger bij is gekomen en dat je Haps voor een appel en een ei laat gaan. Vijf ton is echt veel te weinig, dan had je hem beter kunnen houden.
Ja ik was niet heel serieusquote:Op woensdag 1 september 2021 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Mustafi ook. Aurier lijkt me financieel onhaalbaar, maar Mustafi wellicht ook?
Omdat wij bij een blessure nu met een behoorlijk probleem zitten. We kunnen hooguit 3 verdedigers op de bank zetten waarvan 1 een jeugdspeler die ze eigenlijk niet goed genoeg vinden.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Haps wilde zelf kost wat kost weg, logisch, waarom zou je dan een ontevreden spelert binnen boord houden?
Tuurlijk allemaal waar, maar Haps wilde niet langer op de bank zitten, dan heb je er dus niks aan.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat wij bij een blessure nu met een behoorlijk probleem zitten. We kunnen hooguit 3 verdedigers op de bank zetten waarvan 1 een jeugdspeler die ze eigenlijk niet goed genoeg vinden.
Daar doe je hem wel wat te kort mee in mijn ogen, aarzelend begin en wat blessures (knie geloof ik, kerona) maar zijn statistieken waren uiteindelijk uitstekend. Stond geloof ik ook in alle spelerslijstjes wel in de top 10. Vrijwel alle aanvallen gingen via hem, waar Jonk hem vooral matig in vond (en veel mee aan de slag is gegaan) is het lopen dus het is wat dat betreft niet echt een 'Slot speler' op die positie.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:01 schreef H.FR het volgende:
Ik weet helemaal niks, maar ik vond hem bij Volendam wel aardig, maar nou niet perse dragend.
Ja dat klonk als een haalbare kaart.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:47 schreef fetX het volgende:
Die Vuskovic wordt voor 1,5 miljoen 2 jaar gehuurd van Hajduk Split. Daarna optie tot koop van 3,5 miljoen. Gemiste kans als is cv niet echt het probleem natuurlijk.
David Luizquote:Op woensdag 1 september 2021 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Mustafi ook. Aurier lijkt me financieel onhaalbaar, maar Mustafi wellicht ook?
Omdat sommige mensen het inlevingsvermogen van een aardappel hebben. Die gozer is al weet ik het hoe lang tweede keus op zijn plek, wordt misbruikt als invaller op een andere positie en wil dus weg.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Haps wilde zelf kost wat kost weg, logisch, waarom zou je dan een ontevreden spelert binnen boord houden?
Ik denk dat ze de reacties op de social media wel een beetje in kaart hebben gebracht en het niet zo verstandig meer vonden.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:23 schreef aTypisch het volgende:
Hadden ze Viergever maar gehaald, past precies in het profiel van wat we nu missen.
Ervaren linksbenige verdediger die als backup kan fungeren.
Daniel Sturridge ook.quote:
Allemaal kansloze speculaties. Haps heeft afgelopen tijd prima gepresteerd wanneer dat nodig was. Prima als je hem laat gaan, maar dan moet er iets voor terug. Anders had je hem niet moeten laten gaan. Gewoon een fout van Arnesen vooralsnog (wellicht komt het nog goed met een transfervrije speler, maar vraag me af of daar wat tussen zit).quote:Op woensdag 1 september 2021 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het inlevingsvermogen van een aardappel hebben. Die gozer is al weet ik het hoe lang tweede keus op zijn plek, wordt misbruikt als invaller op een andere positie en wil dus weg.
Dan kun je hem wel aan zijn contract houden maar dan heb je er ook gewoon geen reet meer aan. Dan zit hij straks weer 2 maanden thuis met een blessure in zijn hoofd.
Arnesen heeft goed puin geruimd en prima spelers binnengehaald, volgende zomer moet er gewoon een complete selectie staan.
Ze speelden precies zoals je mag verwachten na zulke besprekingen.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Die ‘tactische’ besprekingen van Sjon en Dick
Gelachen
Als ze zich daar iets van aantrokken hadden ze die Belg ook niet gehaaldquote:Op woensdag 1 september 2021 13:24 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de reacties op de social media wel een beetje in kaart hebben gebracht en het niet zo verstandig meer vonden.
Petrovic die even voor doet hoe je moet pressen is leuk om te zien.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Die ‘tactische’ besprekingen van Sjon en Dick
Gelachen
Het was ook de bedoeling dat er iets voor terug zou komen. Er gebeurde wat anders, kan gebeuren, erg zuur.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Allemaal kansloze speculaties. Haps heeft afgelopen tijd prima gepresteerd wanneer dat nodig was. Prima als je hem laat gaan, maar dan moet er iets voor terug. Anders had je hem niet moeten laten gaan. Gewoon een fout van Arnesen vooralsnog (wellicht komt het nog goed met een transfervrije speler, maar vraag me af of daar wat tussen zit).
#freehapsquote:Op woensdag 1 september 2021 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was vorige seizoen toch al gedoe met haps waardoor hij in November/December niet mee kon doen om vage redenen die ze nooit bekend gemaakt hebben.
Psychische problemen gaf de Zolderkamerautist aan.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was vorige seizoen toch al gedoe met haps waardoor hij in November/December niet mee kon doen om vage redenen die ze nooit bekend gemaakt hebben.
Nooit geweten. Erg klote voor 'm. Hopelijk gaat het nu beter met hem.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Psychische problemen gaf de Zolderkamerautist aan.
Viergever had er zelf ook geen trek in. Die vindt Feyenoord op zijn zachtst gezegd een kutclubquote:Op woensdag 1 september 2021 13:23 schreef aTypisch het volgende:
Hadden ze Viergever maar gehaald, past precies in het profiel van wat we nu missen.
Ervaren linksbenige verdediger die als backup kan fungeren.
Lolquote:Op woensdag 1 september 2021 13:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Allemaal kansloze speculaties. Haps heeft afgelopen tijd prima gepresteerd wanneer dat nodig was. Prima als je hem laat gaan, maar dan moet er iets voor terug. Anders had je hem niet moeten laten gaan. Gewoon een fout van Arnesen vooralsnog (wellicht komt het nog goed met een transfervrije speler, maar vraag me af of daar wat tussen zit).
Kan ik mij ook wel voorstellen als je ziet waar hij al heeft gespeeldquote:Op woensdag 1 september 2021 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viergever had er zelf ook geen trek in. Die vindt Feyenoord op zijn zachtst gezegd een kutclub
Nee precies, als je Haps zijn vertrek gunt omdat hij bij ons ongemotiveerd zou zijn moet je zeker niet aan Viergever beginnen. Die wil al jaren naar een top 4 competitie, leuk voor hem dat ie die nu heeft gevonden.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel voorstellen als je ziet waar hij al heeft gespeeldkun je misschien ook beter ergens anders gaan ballen
Rotterdammers (of Capellenaren) die Spartaan én Ajacied zijn, zijn simpelweg niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viergever had er zelf ook geen trek in. Die vindt Feyenoord op zijn zachtst gezegd een kutclub
Heftig. Ja, dat zal er best ingehakt hebben. Had hij toch wel eerder kunnen melden, niet dat het ons iets aangaat, maar dat had hoop speculaties gescheeld.quote:
Het zijn soms net mensen.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:42 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heftig. Ja, dat zal er best ingehakt hebben. Had hij toch wel eerder kunnen melden, niet dat het ons iets aangaat, maar dat had hoop speculaties gescheeld.
Misschien waren die speculaties niet echt zijn prioriteit tijdens die periode.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:42 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heftig. Ja, dat zal er best ingehakt hebben. Had hij toch wel eerder kunnen melden, niet dat het ons iets aangaat, maar dat had hoop speculaties gescheeld.
ps. goed dat hij zo helder is om zijn hand op bedragen (?) van contract te leggen.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien waren die speculaties niet echt zijn prioriteit tijdens die periode.
Belachelijk gerucht eigenlijk, als je nu dit leest.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat anders dan in de cel zitten.
Arme Hapsie.
Ja, eens. Maar ja, dat krijg je toch wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Belachelijk gerucht eigenlijk, als je nu dit leest.
Heftig zeg, ook om daar zo lang mee om te lopen. Fijn dat het goed lijkt gekomen in ieder geval, kerkgod.quote:
Fr12genotquote:Op woensdag 1 september 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Belachelijk gerucht eigenlijk, als je nu dit leest.
@KingRoland en ik zijn daar ook zeer blij mee!quote:Op woensdag 1 september 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heftig zeg, ook om daar zo lang mee om te lopen. Fijn dat het goed lijkt gekomen in ieder geval, kerkgod.
Nou, ik vraag me af of dat gerucht er was gekomen als hij een lichte huidskleur had gehadquote:Op woensdag 1 september 2021 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar ja, dat krijg je toch wel.
Nee, waarschijnlijk niet. Veelzeggend.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af of dat gerucht er was gekomen als hij een lichte huidskleur had gehad
Dat gerucht had Karsdorp ofzo toch ook best kunnen overkomen.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af of dat gerucht er was gekomen als hij een lichte huidskleur had gehad
quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem geen reet kon schelen wat mensen over hem dachten op dat moment. Als je depressief bent (zoals ik het lees), heb je daar simpelweg echt geen ruimte voor.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:42 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
ps. goed dat hij zo helder is om zijn hand op bedragen (?) van contract te leggen.
Wat enorm kut maar waarom kan hij dat nu pas delen dan? Als er iemand spelers steun en liefde kan geven is het Het Legioen wel.quote:
Hij is jou of het legioen helemaal geen verklaring schuldig.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat enorm kut maar waarom kan hij dat nu pas delen dan? Als er iemand spelers steun en liefde kan geven is het Het Legioen wel.
Al zou dat waar zijn, wat dan? Zingende supporters met fakkels die hem dwingen tot een bedankje voor zijn huis terwijl hij al doodgaat van de stress en spanning?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat enorm kut maar waarom kan hij dat nu pas delen dan? Als er iemand spelers steun en liefde kan geven is het Het Legioen wel.
Eens, al had ik een verklaring 'wegens familieomstandigheden' toch wel verstandig gevonden vanuit Feyenoord toen al dat gespeculeer bezig was.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is jou of het legioen helemaal geen verklaring schuldig.
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is jou of het legioen helemaal geen verklaring schuldig.
Lekker belangrijk. Als ik te horen zou krijgen dat mijn vader terminaal zou zijn, zou er geen seconde aan randzaken bij mij opkomen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat zeker maar vind de timing gewoon opmerkelijk zo daags na zijn transfer. Alsof hij er als speler bij ons niet over kon praten.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Als ik te horen zou krijgen dat mijn vader terminaal zou zijn, zou er geen seconde aan randzaken bij mij opkomen.
Ja, als je papa komt te overlijden is Feyenoord maar een randzaak.
Dan beginnen de speculaties en gerichte vragen des te meer. Hij wilde het zo aanpakken en dat is dan ook gelijk de beste oplossing.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, al had ik een verklaring 'wegens familieomstandigheden' toch wel verstandig gevonden vanuit Feyenoord toen al dat gespeculeer bezig was.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan beginnen de speculaties en gerichte vragen des te meer.
Volgende keer beter gelijk vragen of er een succesvol oncoloog in Het Legioen zit.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan beginnen de speculaties en gerichte vragen des te meer. Hij wilde het zo aanpakken en dat is dan ook gelijk de beste oplossing.
Ik vermoed zo dat hij al dat aandacht niet wilde op dat moment (en terecht). Daarnaast zaten we toen al in een zwaar negatieve flow, dus dit had het niet heel veel beter gemaakt.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat zeker maar vind de timing gewoon opmerkelijk zo daags na zijn transfer. Alsof hij er als speler bij ons niet over kon praten.
Mwa delen had natuurlijk ook steun kunnen bieden en duidelijkheid over zijn afwezigheid in plaats van de lulverhalen die in de media verschenen, maar goed hij kiest hier voor dat moet je inderdaad verder maar gewoon respecteren.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat hij al dat aandacht niet wilde op dat moment (en terecht). Daarnaast zaten we toen al in een zwaar negatieve flow, dus dit had het niet heel veel beter gemaakt.
Dan is het maar goed dat hij rugnummer 33 heeft gekregen ---> cijfersquote:Op woensdag 1 september 2021 16:05 schreef ChrisPlank het volgende:
Weer geen spits!
Dessers (Heracles) ken je moeilijk serieus nemen als #9.
Lang leve de zesjes-cultuur!!
Feyenoord neemt genoegen met middelmaat ---> Nelson!!! ⁉
Vorige week ja?quote:
Nouja, of je gooit bij een speler of 10 een hengeltje uit zodat je in ieder geval weet hoe ze er persoonlijk in staan.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vorige week ja?
Tegelijkertijd met Castellanos en Dessers bezig zijn is een beetje zoals een lekker wijf die een trio aan je voorstelt met haar lelijke dikke vriendin. Om je vervolgens daarmee op te schepen door zelf te cancellen.
RIP.
Daar noem je er ook één. Het is denk ik ook veelzeggend dat donkere spelers per definitie op dat niveau van een notoire halve tamme worden ingeschat.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat gerucht had Karsdorp ofzo toch ook best kunnen overkomen.
Ben allang blij dat ze dat geld dan wel lijken te gebruiken voor echte versterkingen, en dat ze niet zomaar akkoord gaan met keuze C of maar een paniekaankoop dan.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:20 schreef Rocket Ride het volgende:
Over Castellanos gesproken. Daar is Arnesen serieus mee bezig geweest en pas afgehaakt toen ze hele rare bedragen gingen noemen. Dan zou je toch denken dat er wel wat geld beschikbaar moet zijn geweest voor aankopen, en ook omdat ze met Volendam in de slag zijn geweest met de ook niet goedkope v.d. Ven.
Dan is er misschien uiteindelijk toch ergens een inschattingsfout gemaakt en is men daardoor een mogelijke aankoop misgelopen.
Nou ja, ze kunnen het geld vast goed gebruiken.
Voor Vd Ven wilden ze, volgens mij, Burger en Haps de deur uit doen om die transfer mogelijk te maken. Het eerste is gelukt, het tweede niet. Dat geld is er nu natuurlijk nu nog wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:20 schreef Rocket Ride het volgende:
Over Castellanos gesproken. Daar is Arnesen serieus mee bezig geweest en pas afgehaakt toen ze hele rare bedragen gingen noemen. Dan zou je toch denken dat er wel wat geld beschikbaar moet zijn geweest voor aankopen, en ook omdat ze met Volendam in de slag zijn geweest met de ook niet goedkope v.d. Ven.
Dan is er misschien uiteindelijk toch ergens een inschattingsfout gemaakt en is men daardoor een mogelijke aankoop misgelopen.
Nou ja, ze kunnen het geld vast goed gebruiken.
Mijn standaard tactiek voor FM, naast de free agents list checken.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, of je gooit bij een speler of 10 een hengeltje uit zodat je in ieder geval weet hoe ze er persoonlijk in staan.
Dat lijkt me vrij normaal.
Die knul had anoniem moeten blijven.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok dus ZKA klapte ook uit de school over de mentale problemen van Haps voordat hij dat zelf kon onder het mom 'hij is weg dus nu mag het'..
Zelden zoveel glazen zien worden ingegooid.
Iedereen hangt weer aan z'n lippen hoor als straks in november/december de geruchtjes weer beginnen.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die knul had anoniem moeten blijven.
Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok dus ZKA klapte ook uit de school over de mentale problemen van Haps voordat hij dat zelf kon onder het mom 'hij is weg dus nu mag het'..
Zelden zoveel glazen zien worden ingegooid.
Ligt aan zijn relaties met die eilandjes van 'm in de tussentijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen hangt weer aan z'n lippen hoor als straks in november/december de geruchtjes weer beginnen.
Om 5 voor 12 op deadlinedag? Dat ie überhaupt opnam vond ik al heel wat eigenlijkquote:Op woensdag 1 september 2021 16:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt aan zijn relaties met die eilandjes van 'm in de tussentijd.
Dat Arnesen in zijn gezicht ophing zag ik ook niet aankomen.
Wacht, was dat echt om 23:55?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om 5 voor 12 op deadlinedag? Dat ie überhaupt opnam vond ik al heel wat eigenlijk
Ik denk eigenlijk niet dat hij contact heeft met Arnesen, maar gewoon een keer via via zijn nummer heeft geregeld.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt aan zijn relaties met die eilandjes van 'm in de tussentijd.
Dat Arnesen in zijn gezicht ophing zag ik ook niet aankomen.
Dan ben je ook wel een respectloze randdebiel, zeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het kan ook om 23:57 geweest zijn, maar net voor twaalven in elk geval.
Gelukkig staat de KNVB niet bekend om z'n willekeurquote:Op woensdag 1 september 2021 16:49 schreef Haringkop het volgende:
Lijkt me dat de KNVB dit uiteindelijk wel gaat honoreren. Anders is er wel sprake van willekeur.
Als je ziet hoe moeizaam de afgelopen wedstrijden lopen zou het wel eens cruciaal kunnen zijn of hij wel of niet mee doet.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:42 schreef fetX het volgende:
Tja. In het ergste geval speel je zonder Sini. Ook dan moet je gewoon van Heracles winnen lijkt me. Maar wel vreemd als ze dit niet honoreren, ja. Zou willekeur zijn.
Zo erg was het ook weer niet. Tegen Utrecht kun je verliezen en die pot tegen Elfsborg ging nergens meer om.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ziet hoe moeizaam de afgelopen wedstrijden lopen zou het wel eens cruciaal kunnen zijn of hij wel of niet mee doet.
Tegen Utrecht kun je verliezen ja. Maar het is wel een directe concurrent en je wordt volledig weggespeeld.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet. Tegen Utrecht kun je verliezen en die pot tegen Elfsborg ging nergens meer om.
Tegen Eagles was het ook al heel moeizaam. Zonder hem blijft er qua creativiteit heel weinig over.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet. Tegen Utrecht kun je verliezen en die pot tegen Elfsborg ging nergens meer om.
Weggespeeld? Dat is behoorlijk overdreven. Zoveel echt kansen hebben die gasten niet gehad. En het is geen directe concurrent, hoe graag ze dat zelf ook willen.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tegen Utrecht kun je verliezen ja. Maar het is wel een directe concurrent en je wordt volledig weggespeeld.
Mwa de overwinning voor Utrecht was toch gewoon zwaar terechtquote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef fetX het volgende:
Weggespeeld? Dat is behoorlijk overdreven. Zoveel echt kansen hebben die gasten niet gehad.
Dat leek moeizaam omdat we laat scoorden, maar genoeg kansen toen hoor.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Eagles was het ook al heel moeizaam. Zonder hem blijft er qua creativiteit heel weinig over.
Dat vond ik ook ja. Het had in de 1e helft al zo 2-0 kunnen zijn en ook na de rust vond ik Utrecht (veel) beter.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa de overwinning voor Utrecht was toch gewoon zwaar terecht
En ze hadden nog 2 á 3 doelpunten kunnen maken
Utrecht doet gewoon mee voor de plekken 4/5 en is daarmee een directe concurrent voor Feyenoord, of je dat nu wilt of niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Weggespeeld? Dat is behoorlijk overdreven. Zoveel echt kansen hebben die gasten niet gehad. En het is geen directe concurrent, hoe graag ze dat zelf ook willen.
Wat is voetbal toch héérlijk opportuun na 1 aardige pot van Utrecht
Overwinning was terecht, maar echt veel kansen waren er ook weer niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa de overwinning voor Utrecht was toch gewoon zwaar terecht
En ze hadden nog 2 á 3 doelpunten kunnen maken
Ontzettend opportuun. Een week eerder is Groningen nog veel beter dan Utrecht.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Utrecht doet gewoon mee voor de plekken 4/5 en is daarmee een directe concurrent voor Feyenoord, of je dat nu wilt of niet.
Ik snap dat dat pijnlijk is, maar het is gewoon zo. En in het onderlinge duel had Feyenoord geen schijn van kans. Dat lijkt me toch verontrustend.
Oh nee jullie zullen wel 3e wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Overwinning was terecht, maar echt veel kansen waren er ook weer niet.
Het is vooral grappig dat Utrecht na 1 aardige wedstrijd opeens een concurrent is terwijl Feyenoord daarvoor alles uitstekend op orde had. Tegen bijna allemaal tegenstanders die echt niet slechter zijn dan een Heracles oid. Als Feyenoord 100 wedstrijden goed speelt en daarna 1 slecht kunnen ze er alsnog niks van.
Ja, dat mag natuurlijk. Ik vind dat er voor wegspelen wel wat meer mag worden gevraagd dan een paar goals uit standaardsituaties en 2 echt goede kansen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee jullie zullen wel 3e worden
Maar 'weggespeeld' vond ik niet zo heel gek.
En toch speelt Utrecht voor plekken 4/5 en zijn ze dus een directe concurrent voor Feyenoord.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ontzettend opportuun. Een week eerder is Groningen nog veel beter dan Utrecht.
Als je je kansen moeilijk afmaakt gaat het ook moeizaam. Sowieso maakt het gewoon een enorm verschil of hij wel of niet mee doet, ook gezien zijn grootse vorm.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat leek moeizaam omdat we laat scoorden, maar genoeg kansen toen hoor.
Vorig jaar was Utrecht ook een directe concurrent. Feyenoord eindigde maar één plekje boven ze....quote:Op woensdag 1 september 2021 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat mag natuurlijk. Ik vind dat er voor wegspelen wel wat meer mag worden gevraagd dan een paar goals uit standaardsituaties en 2 echt goede kansen.
Wel mooi dat er nu al een aantal zijn die in de Utrechthype trappen (dit is een sneer naar mezelf, omdat ik er vorig jaar keihard intrapte).
Zeker het einde van den tweede helft wel echt tyfusveel kansen voor Utrecht hoor. 4 of 5-1 had niet heel vreemd geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Overwinning was terecht, maar echt veel kansen waren er ook weer niet.
Het is vooral grappig dat Utrecht na 1 aardige wedstrijd opeens een concurrent is terwijl Feyenoord daarvoor alles uitstekend op orde had. Tegen bijna allemaal tegenstanders die echt niet slechter zijn dan een Heracles oid. Als Feyenoord 100 wedstrijden goed speelt en daarna 1 slecht kunnen ze er alsnog niks van.
Bijzonder hoor. AZ werd wél verplaatst. Waarom die wel en wij niet? Zit daar een logische redenering achter?quote:
AZ speelde een beslissende wedstrijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijzonder hoor. AZ werd wél verplaatst. Waarom die wel en wij niet? Zit daar een logische redenering achter?
Ik vind dit geen logische redenering.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
AZ speelde een beslissende wedstrijd.
Feyenoord speelt om plek 3 lijkt me, tenzij er 2 langdurige blessures komen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En toch speelt Utrecht voor plekken 4/5 en zijn ze dus een directe concurrent voor Feyenoord.
Net als AZ, Vitesse en misschien Groningen en Twente ook wel.
Met nog meer ploegen. AZ, Vitesse. En dus speel je ook om plek 4 en 5, want er wordt er maar eentje derde....quote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord speelt om plek 3 lijkt me, tenzij er 2 langdurige blessures komen.
Het is niet confronterend, het is vooral heel onwaarschijnlijk en heel opportuun na 1 wedstrijdje. Feyenoord is overall ook (een stuk) sterker dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met nog meer ploegen. AZ, Vitesse. En dus speel je ook om plek 4 en 5, want er wordt er maar eentje derde....
Er is een subtop van 5 clubs en daar is Feyenoord er één van. En ja, normaal gesproken eindigt Feyenoord wel boven Utrecht, maar zo groot was het verschil niet vorig jaar en Utrecht heeft zich ook versterkt.
Ik snap dat het confronterend is voo je, maar vooralsnog heb ik nog niets gezien waaruit blijkt dat Utrecht geen concurrent zou zijn van Feyenoord dit jaar. Eerder het tegendeel.
Opeens scoort diequote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
https://streamja.com/9o15o
Goede goal van Bozenik
Die verdedigerquote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
https://streamja.com/9o15o
Goede goal van Bozenik
Ja, maar niet grappig. Wat is dit weer voor bizar gedoe. Komen ze speciaal voor het seizoen met 'in principe wordt het gehonoreerd', worden er 2 aanvragen afgewezen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is wel een tikkeltje lachwekkend.
De KNVB is een parodie op een organisatie, maar dat wisten we toch al? Heeft ook weleens in ons voordeel uitgepakt.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar niet grappig. Wat is dit weer voor bizar gedoe. Komen ze speciaal voor het seizoen met 'in principe wordt het gehonoreerd', worden er 2 aanvragen afgewezen.
Ja straks zullen ze voor de laatste wedstrijden in de groep wel weer uitzonderingen gaan maken, maar de 1e 3 punten zijn net zo belangrijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij staat er ergens dat ze dit alleen rond Europese Play offs wedstrijden doen. Daar zal de KNVB wel naar wijzen.
Dinsdagmiddag om 16 uur in Israel is alleen al genoeg reden lijkt mij.
Eigenlijk ook niet, want er volgde nog een return.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
AZ speelde een beslissende wedstrijd.
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef De_Pel het volgende:
19 (!) spelers vertrokken, waarvan alleen die ene buitenspelen voor meer dan een miljoen (en sowieso maar een stuk of 4 spelers waar iets voor is betaald) :’)
Voor zes miljoen gehaald destijds?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.
En niet echt spelers die veel op konden leveren al blijft het bedrag voor Haps karig.
Jep.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor zes miljoen gehaald destijds?
Ja, dat is wel jammer.quote:
Naja ondergrens ze hebben net weer een speler van het niveau diemers binnen gehaald.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, liep veel troep rond. Gemiddelde ondergrens qua kwaliteit is wat dat betreft wel hoger komen te liggen.
En niet echt spelers die veel op konden leveren al blijft het bedrag voor Haps karig.
Gemiddelde ondergrens hè. Wat we hebben gehaald is gemiddeld dikke prima tot nu toe (Dessers afwachten).quote:Op donderdag 2 september 2021 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja ondergrens ze hebben net weer een speler van het niveau diemers binnen gehaald.
Precies. Van de spelers die nu nog in de selectie zijn gebleven kunnen enkel Teixeira en Diemers er niets van en die zijn enkel wegens een blessure bij ons gebleven. De nieuwe spelers hebben allemaal al getoond aanwinsten te zijn, behalve Dessers en Nelson maar dat zijn huurspelers. Er is nu niemand met een veel te lang contract die er eigenlijk niks van kan volgens mij.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Nelson zou zomaar basis kunnen staan tegen zowel Heracles als die Israëliërs. Aangezien we eerst Sinisterra missen en vervolgens Jahanbaksh.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
Goedemorgen Feyenoorders. Jammer dat er altijd een interland week volgt na de transferdeadline-dag. Kan niet wachten op de eerste wedstrijd met de uiteindelijke selectie. Al zullen de laatste 2 nieuwelingen waarschijnlijk nog niet verder komen dan hooguit een invalbeurt.
Er is nog een oefenwedstrijdje ergens deze week/volgende week, denk dit weekend. Maar niet openbaar helaas.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
Goedemorgen Feyenoorders. Jammer dat er altijd een interland week volgt na de transferdeadline-dag. Kan niet wachten op de eerste wedstrijd met de uiteindelijke selectie. Al zullen de laatste 2 nieuwelingen waarschijnlijk nog niet verder komen dan hooguit een invalbeurt.
In dit geval denk ik dat het wel goed uitkomt, wat rust voor spelersquote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef Rocket Ride het volgende:
En terecht natuurlijk.quote:
Beter voor Feyenoord, maar ook wel klote. Vijf weken niet naar de Kuip om vervolgens drie keer in één week thuis te spelen. Nee dit schema bevalt mij tot dusver niet.quote:
Schema is best onlogisch inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter voor Feyenoord, maar ook wel klote. Vijf weken niet naar de Kuip om vervolgens drie keer in één week thuis te spelen. Nee dit schema bevalt mij tot dusver niet.
Is gewoon toeval natuurlijk (behalve op dinsdagmiddag uit in Israel spelen, wie verzint dat nou weer).quote:Op donderdag 2 september 2021 18:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Schema is best onlogisch inderdaad.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon toeval natuurlijk (behalve op dinsdagmiddag uit in Israel spelen, wie verzint dat nou weer).
Maar het beest kwaad ben ik dat we thuis spelen tegen Union Berlijn in de week dat ik in Berlijn ben.
Gewoon twee weken later verschuiven.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon toeval natuurlijk (behalve op dinsdagmiddag uit in Israel spelen, wie verzint dat nou weer).
Maar het beest kwaad ben ik dat we thuis spelen tegen Union Berlijn in de week dat ik in Berlijn ben.
Die begint niet eerder dan 2043quote:Op donderdag 2 september 2021 18:46 schreef onlogisch het volgende:
Is er al wat bekend over de kaartverkoop thuis voor de CL?
Op z'n laatst 2035 verwacht ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die begint niet eerder dan 2043
Drie thuiswedstrijden in een week waarin ik op vakantie ben ook nog eensquote:Op donderdag 2 september 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter voor Feyenoord, maar ook wel klote. Vijf weken niet naar de Kuip om vervolgens drie keer in één week thuis te spelen. Nee dit schema bevalt mij tot dusver niet.
Ik heb niet het idee dat die Zuid-Amerikanen inhoudelijk veel hebben gemist aan de wedstrijdbesprekingen. Ik vond het echt wel pijnlijk, hier prik je echt snel doorheen als speler denk ik, dat zag je al bij Fer (“hoe moeten we duels winnen als we niet eens leren hoe je druk moet zetten”). Op andere aspecten zag je gelukkig wel professionalisering op 1908 (Leigh die alle fysieke gegevens in kaart heeft is een mooi voorbeeld).quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb soms wel bedenkingen bij hoe professioneel het nou echt bij 1908 is. Wedstrijdbesprekingen waarbij ik me afvraag of Zuid Amerikanen er ook maar iets van meekrijgen bijv. Of die trainingen van Petrovic.
Ik geloof ook niet zo dat ze 5 minuten voor de wedstrijd nog de tactische afspraken gaan doornemen, dat werkt wel zo in de kelderklasse maar doorgaans trainen profclubs doordeweeks wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die Zuid-Amerikanen inhoudelijk veel hebben gemist aan de wedstrijdbesprekingen. Ik vond het echt wel pijnlijk, hier prik je echt snel doorheen als speler denk ik, dat zag je al bij Fer (“hoe moeten we duels winnen als we niet eens leren hoe je druk moet zetten”). Op andere aspecten zag je gelukkig wel professionalisering op 1908 (Leigh die alle fysieke gegevens in kaart heeft is een mooi voorbeeld).
#UEFABoetesInbegrepenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
88 uuuro voor een passepartout in de conference liek trouwens.
WANBELEID
Inflatie!!quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
88 uuuro voor een passepartout in de conference liek trouwens.
WANBELEID
Het gaat niet over het gedeelte vlak voor de wedstrijd zelf maar de analyse van FC Twente een paar dagen van te voren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo dat ze 5 minuten voor de wedstrijd nog de tactische afspraken gaan doornemen, dat werkt wel zo in de kelderklasse maar doorgaans trainen profclubs doordeweeks wel.
Je bedoelt dat stuk waarin Advocaat zegt 'voordat John begint met de wedstrijd van morgen, Twente'?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet over het gedeelte vlak voor de wedstrijd zelf maar de analyse van FC Twente een paar dagen van te voren.
Ik doel op dat stuk ja. Dat was echt slecht. Met name John die benadrukt dat ‘bij balverlies snel druk gezet moet worden’, terwijl het dacht ik juist van de TS kwam afgelopen seizoen dat er dan ingezakt moest worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stuk waarin Advocaat zegt 'voordat John begint met de wedstrijd van morgen, Twente'?
Ja, dat kwam volgens mij ter sprake in de bespreking van de TS vlak ervoor. Dat Advocaat daarover twijfelde omdat het dan in de koppies gaat zitten dat ze veel druk moeten zetten ('terwijl ze dat niet kunnen').quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doel op dat stuk ja. Dat was echt slecht. Met name John die benadrukt dat ‘bij balverlies snel druk gezet moet worden’, terwijl het dacht ik juist van de TS kwam afgelopen seizoen dat er dan ingezakt moest worden.
Het komt wel vaker aan bod in de aflevering, maar het is natuurlijk erg raar om zoiets te benoemen. Het laat wel zien dat ze allemaal niet op één lijn zaten. Daarom snap ik de frustratie van Fer later in die aflevering wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat kwam volgens mij ter sprake in de bespreking van de TS vlak ervoor. Dat Advocaat daarover twijfelde omdat het dan in de koppies gaat zitten dat ze veel druk moeten zetten ('terwijl ze dat niet kunnen').
Overigens eens dat het tenenkrommend is, maar ik denk ook dat dit niet het enige aan tactische besprekingen is (we zien geloof ik een paar minuten ofzo) én ik denk ook dat het bij heel veel clubs niet veel anders is verder.
Welke gesloopte trein?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:06 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Vrij vervoer naar PSV moet ook makkelijk kunnen
https://www.ad.nl/den-haa(...)upe-slopen~a79c2cf0/ - deze gesloopte trein kennelijkquote:
Die mensen zijn toch gewoon opgepakt en kunnen dus zelf opdraaien voor eventuele kosten?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:06 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Vrij vervoer naar PSV moet ook makkelijk kunnen
Klopt, maar zal wel lang duren voor dat betaald is en in de tussentijd zal de NS het wel van Feyenoord willen hebben ofzo. Zal uiteindelijk wel uitdraaien op een wedstrijd zonder supporters omdat er geen vervoer geregeld kan wordenquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch gewoon opgepakt en kunnen dus zelf opdraaien voor eventuele kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |