Ik vergat ook nog Antonucci.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aursnes wordt basisspeler IPV Toornstra, en Dessers IPV Linssen (op termijn) verwacht ik.
Het is gênant. Twee pure verdedigers slechts op de bank. Man, man, man.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger en Haps laten vertrekken zonder vervanger te halen kan ons lelijk gaan opbreken inderdaad. Hopen dat dat niet gebeurt.
Ik dacht daarbij geen moment aan Berghuis moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het blijven herhalen maar het komt niet meer goed met Berghuis hoor.
Rest van de kampioensploeg en zeker ook Gio heb ik wel een zwak voor hoor. Dus ook Kuyt en Jørg
Slot is het grootste talent denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat de bank waar ik nu op zit meer waard is dan die van Feyenoord
Hahahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ze gaan Arnesen in de uitzending bellen hangt ie op
Wat was de vraag?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:58 schreef fetX het volgende:
ZKA belt met Arnesen, die neemt op en hangt na de eerste vraag meteen weer op
Of Arnesen tevreden is met deze transferperiode.quote:
Trouwens: zat jij op het xboxworld forum of heb ik een kronkel in mijn herinnering?quote:Op woensdag 1 september 2021 00:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tevreden over de transferdag?
Tuut tuut
Een rode kaart en een pijnlijke enkel en je speelt met de linksback van de A1 denk ikquote:Op woensdag 1 september 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
Nou. Dit was ‘m. Hopen dat je tot de Kerst in ieder geval achterin zonder al te veel schade door komt.
Jaquote:Op woensdag 1 september 2021 00:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Trouwens: zat jij op het xboxworld forum of heb ik een kronkel in mijn herinnering?
En de linksback van de A1 is ook geblesseerdquote:Op woensdag 1 september 2021 00:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een rode kaart en een pijnlijke enkel en je speelt met de linksback van de A1 denk ik
Hij heeft nu 'de juiste mensen' getipt voor een transfervrije speler die net genoemd was.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ZKA heeft paar biertjes op en denkt dat hij nu iedereen kan bellen.
Ze wilden bijna naar Dickie in Irak bellen waar het midden in de nacht is
Haha ja wilden het net posten.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft nu 'de juiste mensen' getipt voor een transfervrije speler die net genoemd was.
Hij gaat er wel in geloven dat mannetje.
Deze was het trouwens voor de meelezers.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja wilden het net posten.
Gaat ie nu random Iraniërs doorsturen naar z'n bronnen binnen Feyenoord
Denk dat Verweij en Krabby meer primeurs krijgen volgend jaar weer.
Hij noemt Feyenoord supporters nu 'overwegend labiel'quote:Op woensdag 1 september 2021 00:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze was het trouwens voor de meelezers.
Milad Mohammadi
Godverdommequote:Op woensdag 1 september 2021 00:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ZKA heeft paar biertjes op en denkt dat hij nu iedereen kan bellen.
Ze wilden bijna naar Dickie in Irak bellen waar het midden in de nacht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |