En de linksback van de A1 is ook geblesseerdquote:Op woensdag 1 september 2021 00:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een rode kaart en een pijnlijke enkel en je speelt met de linksback van de A1 denk ik
Hij heeft nu 'de juiste mensen' getipt voor een transfervrije speler die net genoemd was.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ZKA heeft paar biertjes op en denkt dat hij nu iedereen kan bellen.
Ze wilden bijna naar Dickie in Irak bellen waar het midden in de nacht is
Haha ja wilden het net posten.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft nu 'de juiste mensen' getipt voor een transfervrije speler die net genoemd was.
Hij gaat er wel in geloven dat mannetje.
Deze was het trouwens voor de meelezers.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja wilden het net posten.
Gaat ie nu random Iraniėrs doorsturen naar z'n bronnen binnen Feyenoord
Denk dat Verweij en Krabby meer primeurs krijgen volgend jaar weer.
Hij noemt Feyenoord supporters nu 'overwegend labiel'quote:Op woensdag 1 september 2021 00:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze was het trouwens voor de meelezers.
Milad Mohammadi
Godverdommequote:Op woensdag 1 september 2021 00:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ZKA heeft paar biertjes op en denkt dat hij nu iedereen kan bellen.
Ze wilden bijna naar Dickie in Irak bellen waar het midden in de nacht is
Dit ook nog eensquote:
Ja, lekker dom. Die krijgt niet een primeur meer.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ook nog eens
Zolderkamerautist is zich lekker onmogelijk aan het maken in een paar dagen tijd.
Dit wel ja. Dessers is geen topaankoop, maar wel beter dan Bannis en Bozenik. En met hen en Reiss heb je nu wel wat kiezen in je voorste linie.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:38 schreef H.FR het volgende:
Al met al best een prima selectie, al vind ik het achterin gevaarlijk dun bezet nu.
Dat is hopen tegen beter weten in denk ik. In een seizoen is er altijd wel een geluksvogel die nooit geblesseerd of geschorst is, maar met zo'n druk programma.. dat is Russische roulette met 5 kogels in de kamerquote:Op woensdag 1 september 2021 08:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Achterin is het wel echt te dun, daar moeten nu geen gekke dingen gaan gebeuren.
Haha, ja dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:46 schreef Caland het volgende:
Zolderkamerautistje is er een beetje teveel in gaan geloven he?
Eens.. vond het knap wat hij deed toen hij nog anoniem was. Zichzelf onthullen was niet verstandig en hoe hij nu bezig is, is zijn eigen graf graven.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Haha, ja dat gevoel heb ik ook.
Ik vond hem juist wel stoer toen hij nog in de anonimiteit wilde blijven. Het is nu toch een beetje zijn kunstje showen. Wat overigens razend knap is hoor. Maar je moet dingen wel in perspectief blijven zien, hij is ook slechts een beschouwer die daar verslag van doet.
Dat zal niet helpen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat een deel van mijn probleem met Dessers is dat zijn naam een beetje hetzelfde klinkt als die van Diemers
Het is vooral hopen dat je het zonder kleerscheuren tot de winterstop haalt. En dan hopen dat je nog een beetje meedoet om de knikkers.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is hopen tegen beter weten in denk ik. In een seizoen is er altijd wel een geluksvogel die nooit geblesseerd of geschorst is, maar met zo'n druk programma.. dat is Russische roulette met 5 kogels in de kamer
We gaan niet meedoen om knikkers. Was ook niet het geval geweest als er nog 3 spelers extra waren bijgekomen.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is vooral hopen dat je het zonder kleerscheuren tot de winterstop haalt. En dan hopen dat je nog een beetje meedoet om de knikkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |