Alsof je elke podcast luistert voor objectief geleuter. Supportersemotie is soms ook vermakelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:32 schreef aTypisch het volgende: [..] Maar wat haal je er dan wel uit vraag ik mij af? Heb het een aantal keer probeerd.
Is te gast geweest ja. Hij wil later ook analist worden. (althans dat vertelde hij een tijd geleden in een podcast)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zelfs die show van Jansma tijdens het EK vond ik vaak prima te doen.
Daar zat Dessersgod ook nog geloof ik.
Ja eens. Overall een hele goede periode, maar de laatste dag is wel een hele matige dag geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:
8/10 voor deze transferperiode
Trauner, Ali, Til, Aursnsnensnsens, Pedersen lijken direct een meerwaarde
Ja ik wilde nog editten maar toen we het topic vol.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof je elke podcast luistert voor objectief geleuter. Supportersemotie is soms ook vermakelijk.
Sorry maar als ik je serieus moet uitleggen dat vervangers als mvogo, gutierrez, boscagli, propper, en ja zelfs Bruma, Luckassen, Vertessen niet vergelijkbaar zijn met Diemers en Hendriks, dan is dit wel een enigszins doelloos gesprek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:01 schreef fetX het volgende: [..] Ja, Vertessen en Bruma zijn echt geweldige vervangers van Madueke en Gakpo bijvoorbeeld. Die achteruitgang is ook behoorlijk. Haal bij PSV Gotze, Madueke en Gakpo weg en het is een team op een paar niveautjes lager. Het is echt onzin dat dit alleen bij Feyenoord heel erg is.
Het was beter geweest als het gewoon bij Nelson was geblevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Overall een hele goede periode, maar de laatste dag is wel een hele matige dag geweest.
Gekanker op alles en iedereen na weer een kansloze wedstrijd was vorig seizoen gewoon wel lekker. Vooral omdat in de reguliere media (denk aan VI en Studio Voetbal) iedereen Dick zat te verdedigen dus om de hete brei heen draaiden. En ze hebben zo'n rubriekje 'Bakens in de Verte' waar ze de belevenissen van oud spelers volgen wat op zich wel vermakelijk is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:32 schreef aTypisch het volgende: [..] Maar wat haal je er dan wel uit vraag ik mij af? Heb het een aantal keer probeerd.
De fout die je als feyenoord supporter nooit moet maken: denken dat als het er echt om gaat er een topprestatie wordt geleverdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Overall een hele goede periode, maar de laatste dag is wel een hele matige dag geweest.
Ik ga kijken. Ik wilde ze opsparen maar 9 afleveringen is wel wat lang om te wachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, morgen (over een paar minuten dus) komt de eerste aflevering van de Feyenoord Disney Docu online, zullen we dat hier bespreken? VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021
Dank.
Die verliespartijen bij Excelsiorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De fout die je als feyenoord supporter nooit moet maken: denken dat als het er echt om gaat er een topprestatie wordt geleverd![]()
Behalve onder GIOGOD dan
Los van of ik betwijfel of dat zo is (godallemachtig wat zit daar een troep bij) is dat helemaal niet het punt, want we hadden het over de terugval in niveau. Die is bij PSV niet veel minder dan bij ons hoor. Dat het algehele niveau bij PSV wat hoger ligt (met name de eerste 5-8 beste spelers) is al een aantal jaar zo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry maar als ik je serieus moet uitleggen dat vervangers als mvogo, gutierrez, boscagli, propper, en ja zelfs Bruma, Luckassen, Vertessen niet vergelijkbaar zijn met Diemers en Hendriks, dan is dit wel een enigszins doelloos gesprek.
Anyhow, gewoon hopen dat ze heel blijven en er in de winter nog wat bij komt dus.
Vind het ook niet slim (zover je daar iets over te zeggen hebt als club), was veel beter geweest om alles in 1 keer uit te brengen. Dan heeft iedereen het er even 2 weken over en stopt het weer. Nu krijg je twee maanden lang 'vorig seizoen met Dick blablablabla' in de krantjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Ik wilde ze opsparen maar 9 afleveringen is wel wat lang om te wachten.
Kankerdisney.
De rest van mijn reacties zal ik daar proberen te posten!
Kreeg je nou alleen een maand gratis Disney+ als seizoenkaarthouder?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, morgen (over een paar minuten dus) komt de eerste aflevering van de Feyenoord Disney Docu online, zullen we dat hier bespreken? VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021
Dank.
Ook veel rotzooi weggewerkt natuurlijk, en veel spelers met een bepaalde visie gehaald ipv voor de leuk erbij. Alireza is een prima directe vervanger voor Berghuis en Trauner en Aursnes in plaats van Botteghin en Fer gaat echt een hoop schelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:
8/10 voor deze transferperiode
Trauner, Ali, Til, Aursnsnensnsens, Pedersen lijken direct een meerwaarde
Dat was het hele positieve vorig jaar (al luister ik het maar af en toe): dat zij wél kritisch waren op Dick. Als een van de weinigenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gekanker op alles en iedereen na weer een kansloze wedstrijd was vorig seizoen gewoon wel lekker. Vooral omdat in de reguliere media (denk aan VI en Studio Voetbal) iedereen Dick zat te verdedigen dus om de hete brei heen draaiden. En ze hebben zo'n rubriekje 'Bakens in de Verte' waar ze de belevenissen van oud spelers volgen wat op zich wel vermakelijk is.
Geen idee, geen seizoenskaarthouder hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg je nou alleen een maand gratis Disney+ als seizoenkaarthouder?
Ik heb een zwak voor die gozer en hij heeft toch de titel van meest succesvolle trainer van Feyenoord op nationaal niveau.quote:
Ook als lid van het Legioen volgens mij. FeyenoordGOD.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg je nou alleen een maand gratis Disney+ als seizoenkaarthouder?
Wie betaalt bepaalt, dus denk dat Disney het gewoon uitschrijft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind het ook niet slim (zover je daar iets over te zeggen hebt als club), was veel beter geweest om alles in 1 keer uit te brengen. Dan heeft iedereen het er even 2 weken over en stopt het weer. Nu krijg je twee maanden lang 'vorig seizoen met Dick blablablabla' in de krantjes.
Slot en Stam hebben allebei een kale kop en een achternaam van vier letters die met een S begint.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat een deel van mijn probleem met Dessers is dat zijn naam een beetje hetzelfde klinkt als die van Diemers
Je kan het blijven herhalen maar het komt niet meer goed met Berghuis hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor die gozer en hij heeft toch de titel van meest succesvolle trainer van Feyenoord op nationaal niveau.
Elke schakel in dat kampioenschap verdient veel liefde vanuit ons. En Gio was ondanks alles de belangrijkste als coach.
Aursnes wordt basisspeler IPV Toornstra, en Dessers IPV Linssen (op termijn) verwacht ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:48 schreef fetX het volgende:
Op de bank straks: Marciano, Hendriks, Geertruida, Hartjes, Milambo, Aursnes, Nelson, Dessers, Balde, Bannis, Benita.
Tja, zo slecht is het niet maar in de verdedigers heel erg karig. Pff, Arnesen dat is niet best.
Burger en Haps laten vertrekken zonder vervanger te halen kan ons lelijk gaan opbreken inderdaad. Hopen dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:48 schreef fetX het volgende:
Op de bank straks: Marciano, Hendriks, Geertruida, Hartjes, Milambo, Aursnes, Nelson, Dessers, Balde, Bannis, Benita.
Tja, zo slecht is het niet maar in de verdedigers heel erg karig. Pff, Arnesen dat is niet best.
Ik vergat ook nog Antonucci.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aursnes wordt basisspeler IPV Toornstra, en Dessers IPV Linssen (op termijn) verwacht ik.
Het is gênant. Twee pure verdedigers slechts op de bank. Man, man, man.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger en Haps laten vertrekken zonder vervanger te halen kan ons lelijk gaan opbreken inderdaad. Hopen dat dat niet gebeurt.
Ik dacht daarbij geen moment aan Berghuis moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het blijven herhalen maar het komt niet meer goed met Berghuis hoor.
Rest van de kampioensploeg en zeker ook Gio heb ik wel een zwak voor hoor. Dus ook Kuyt en Jørg
Slot is het grootste talent denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat de bank waar ik nu op zit meer waard is dan die van Feyenoord
Hahahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ze gaan Arnesen in de uitzending bellen hangt ie op
Wat was de vraag?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:58 schreef fetX het volgende:
ZKA belt met Arnesen, die neemt op en hangt na de eerste vraag meteen weer op
Of Arnesen tevreden is met deze transferperiode.quote:
Trouwens: zat jij op het xboxworld forum of heb ik een kronkel in mijn herinnering?quote:Op woensdag 1 september 2021 00:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tevreden over de transferdag?
Tuut tuut
Een rode kaart en een pijnlijke enkel en je speelt met de linksback van de A1 denk ikquote:Op woensdag 1 september 2021 00:06 schreef fetX het volgende:
Nou. Dit was ‘m. Hopen dat je tot de Kerst in ieder geval achterin zonder al te veel schade door komt.
Jaquote:Op woensdag 1 september 2021 00:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Trouwens: zat jij op het xboxworld forum of heb ik een kronkel in mijn herinnering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |