Complimenten voor je toevoegingen hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet traag, noemt zelf zijn snelheid als wapen en ook de trainer van NAC deed dat. Maar goed, we zullen het vanzelf wel gaan zien dit seizoen lijkt mij.
Ik gok vooral als backup, als een van de andere 2 huurdeals niet door zou gaan en Bozenik zou vertrekken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord was schijnbaar al een paar dagen geleden concreet voor Cyriel Dessers.
Ik weet het bij jou nooit maar als je niet sarcastisch bent graag gedaan en bedankt, dit was het enige actieve topic vandaag bijna.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Complimenten voor je toevoegingen hier
Vroeger hadden we ronalstinho voor wat extra input, maar die lijkt andere prioriteiten te hebben tegenwoordig
Malacia moet je komende zomer,wellicht in de winter gewoon verkopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral veel paniekaankooppogingen lijkt het. Al vind ik het ergens ook wel fijn dat de échte paniekaankopen uitgebleven zijn. Zo’n veel te dure pure linksback terwijl je Malacia hebt bijvoorbeeld.
Geen sarcasmequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet het bij jou nooit maar als je niet sarcastisch bent graag gedaan en bedankt, dit was het enige actieve topic vandaag bijna.
Stijn is druk met Spanje.
Hopelijk pas na Qatar, al weet ik niet hoe lang zijn contract looptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Malacia moet je komende zomer,wellicht in de winter gewoon verkopen natuurlijk.
Wel lekker als je dan al een vervanger in huis hebt die al gewend is.
Ik vind die kerel van de Cor Potcast wel een enorme anti reclame om daar ooit naar te luisteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Ze gaan zo bellen met Dessers bij FC Afkicken.
Is niet de Cor Potcast, die is echt top. Kein geloel (oid)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vind die kerel van de Cor Potcast wel een enorme anti reclame om daar ooit naar te luisteren.
Oh lol echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is niet de Cor Potcast, die is echt top. Kein geloel (oid)
2024 dus volgend jaar zou top zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hopelijk pas na Qatar, al weet ik niet hoe lang zijn contract loopt
Cor Potcast is met Bart Vriends o.a. en nog twee (ex)voetballers, over allerlei zaken. Kein Geloel is over Feyenoord specifiek, nog nooit geluisterd maar ik dacht vooral fanboys.quote:
Lokhoff zei dat toch bij espn over zijn rol als centrale verdediger?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet traag, noemt zelf zijn snelheid als wapen en ook de trainer van NAC deed dat. Maar goed, we zullen het vanzelf wel gaan zien dit seizoen lijkt mij. Geertruida had best een zware blessure toch? Ook altijd even afwachten hoe je daar weer van terug komt.
Ja, dit is Johan Brinkel van Kein Geloel. Enorme calimero met cringe teksten. Totaal niet realistisch. Alleen die Rob en Freek zijn nog wel oké naar te luisteren.quote:
Dat kein geloel kan ik echt niet aan. Dat is van het niveau van Gurney maar dan in podcastvorm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cor Potcast is met Bart Vriends o.a. en nog twee (ex)voetballers, over allerlei zaken. Kein Geloel is over Feyenoord specifiek, nog nooit geluisterd maar ik dacht vooral fanboys.
Zou kunnen, dat was de trainer niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lokhoff zei dat toch bij espn over zijn rol als centrale verdediger?
Haps was wel echt snel. Helaas ook snel geblesseerd.
Ik heb een beetje hetzelfde met de podcasts van Ajax, die van FC Afkicken is nu ook met de zoon René Froger dus dat is reden genoeg om nooit meer te luisteren maar dat zijn verder ook pure fans. Bij die van VI is Freek er gelukkig voor de nuance.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat kein geloel kan ik echt niet aan. Dat is van het niveau van Gurney maar dan in podcastvorm.
Supportersgelul zonder enig besef van hoe een voetbalclub werkt op bedrijfsniveau.
Dan vind ik dick voor mekaar nog beter te doen. Al ben ik daar ook geen trouwe luisteraar
Ik heb de stiekeme hoop dat Malacia het projectje van Van Gaal wordtquote:
Kein Geloel zijn gewoon een paar zwakzinnige supporters inderdaad. Al is het (als supporter) wel leuk om naar te luisteren. Beetje Rotterdamse ambivalent van zo'n Kale en Kokkie. Lekker kankeren en alles is de schuld van anderen. Doen niet eens hun best om objectief te zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cor Potcast is met Bart Vriends o.a. en nog twee (ex)voetballers, over allerlei zaken. Kein Geloel is over Feyenoord specifiek, nog nooit geluisterd maar ik dacht vooral fanboys.
Klinkt (als supporter) vrij kut eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kein Geloel zijn gewoon een paar zwakzinnige supporters inderdaad. Al is het (als supporter) wel leuk om naar te luisteren. Beetje Rotterdamse ambivalent van zo'n Kale en Kokkie. Lekker kankeren en alles is de schuld van anderen. Doen niet eens hun best om objectief te zijn.
Dat zou echt genot zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb de stiekeme hoop dat Malacia het projectje van Van Gaal wordt
Qua voetbalspul check ik tot mijn verbazing vooral VI qua video.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde met de podcasts van Ajax, die van FC Afkicken is nu ook met de zoon René Froger dus dat is reden genoeg om nooit meer te luisteren maar dat zijn verder ook pure fans. Bij die van VI is Freek er gelukkig voor de nuance.
Dick voor mekaar vind ik wel genot maar geen idee hoeveel verhalen uit de oude doos ze nog hebben.
Dat kan en mag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt (als supporter) vrij kut eigenlijk.
Is ook een ventje die al van jongs af aan back speelt. Dan kun je onmogelijk kapsones hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou echt genot zijn.
Die gozer heeft ook echt idioot grote stappen gemaakt de afgelopen 2 jaar.
Ik ook hoor, die pakken het in mijn ogen tegenwoordig prima aan. Als een Nederlandse club Europees iemand treft staat er een dag later een hele analyse klaar, wel fijn omdat ik al die ploegen gewoon zelden zie spelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Qua voetbalspul check ik tot mijn verbazing vooral VI qua video.
Ik betaal voor mijn pa zijn VI abo en als er wat leuks is over Feyenoord pak ik dat dan ook mee op aanraden van hem.
Die gasten weten in ieder geval alles over de spelers waar het dan over gaat.
De tijden dat ik zelf de derde linksback van Heerenveen bij naam kon noemen zijn voorbij dus dan vind ik dat wel leuk.
Zelfs die show van Jansma tijdens het EK vond ik vaak prima te doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook hoor, die pakken het in mijn ogen tegenwoordig prima aan. Als een Nederlandse club Europees iemand treft staat er een dag later een hele analyse klaar, wel fijn omdat ik al die ploegen gewoon zelden zie spelen.
Maar dat is het. Je moet er niet naar luisteren als je iets inhoudelijks verwacht met objectiviteit. Dat weet je van tevoren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kein Geloel zijn gewoon een paar zwakzinnige supporters inderdaad. Al is het (als supporter) wel leuk om naar te luisteren. Beetje Rotterdamse ambivalent van zo'n Kale en Kokkie. Lekker kankeren en alles is de schuld van anderen. Doen niet eens hun best om objectief te zijn.
Maar wat haal je er dan wel uit vraag ik mij af? Heb het een aantal keer probeerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat is het. Je moet er niet naar luisteren als je iets inhoudelijks verwacht met objectiviteit. Dat weet je van tevoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |